
Vlad-Dan Hlihor
Membru-
Număr conținut
7 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucharest
-
Carnet moto din
2015
-
Motocicleta
Yama Virago XV535
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yama Virago XV535
Vlad-Dan Hlihor's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutare, Cine ma ajuta cu o informatie de unde as putea sa cumpar niste scarite pentru Virago XV 535? Sau poate are cineva de vanzare. Va multumesc, Vlad.
-
Salut, Pentru mine, pentru fata. Am sunat la AXA Vitan si nu au si nici nu au de unde comanda, se pare. Deci caut in continuare scarite/ suport sau ce o fi ca am una rupa si mi-e greu sa merg asa. Multumesc, Vlad.
-
Are cineva de vanzare in Bucuresti, scarite / suport picioare care sa se potriveasca pe Virago XV535?
-
Merci Geo pentru telefon. @Vlad: Comutarea se face de pe ghidon dreapta sub butonul de start (pornire).
-
Salut, Multumesc frumos pentru raspunsuri. @Geo_ZGA: Poti te rog sa-mi dai numarul de telefon si numele pentru mecanicul de la podul Fundeni. As dori sa verific daca e vreo problema si sa-i fac carburatia si sa-mi zica ce ar mai trebui facut. Trebuie sa o fac la un mecanic pentru ca nu stiu cum sa le verific , cel putin daca le fac o data la un mecanic voi avea ocazia sa invat poate sa le verific singur pe viitor. Prefer sa platesc sa ma ajute cineva si sa reusesc sa ma mai plimb cu ea pana trece vara decat sa stau toata vara sa ma chinui sa o mesteresc. Tin sa mentionez ca nu stau la casa, ceea ce imi complica si mai mult existenta in aceasta privinta. De asemenea, as vrea sa incerc sa verific daca e problema cu rezervorul cel mic si sa o rezolv, pentru ca neavand martor in bord cu privire la benzina este foarte aiurea in caz ca raman fara benzina. O zi buna, Vlad.
-
Salut Vlad, Multumesc de informatii. 1. Sunt mai mult ca sigur ca stilul meu de condus nu este momentan nici pe departe economic si cu toatea astea mi se pare totusi consumul cam mare. La ce te referi prin "probabil nu ai asteptat ca benzina de sus sa ajunga jos"? Adica stiu ce inseamna, dar cat ar trebui sa astept...pun benzina, si mai stau inca 2-3 minute cu furtunul in mana si apoi iar completez? Voi asa faceti? 2. Cand am mai avut probleme la inceput dupa ce am cumparat-o ca imi era subturata si nu se incalzea motorul, ce-i drept m-am jucat un pic si mai comutam si pe rezervorul de rezerva. Oare asta sa se fi intamplat, din cauza asta sa se fi golit complet? In afara de testul brut sa astept sa raman fara benzina si apoi sa comut si sa vad daca e ok mai am si alte variante sa aflu daca rezervorul este ok? 3. Am inteles, nu stiu exact nici cu reglajul asta daca e bine, eu incerc sa-l tin la limita la care nu mi se opreste motorul la relanti. Sper sa fie ok. Legat de documentare, am citit si mai citesc in continuare, dar nu ma vad inca mesterind la ea din 2 motive: timpul si ustensilele. As prefera daca stiti pe cineva, sa recomandati care poate sa ma ajute in mod real pe modelul asta, bineinteles cotra-cost. Cand am vazut cum merge pe la noi treaba cu mecanicii moto, cel putin din ce am vazut pana acum, este mai rau ca la masini. Multumesc, Vlad.
-
Salutare, Sunt nou, atat pe forum cat si in lumea moto. Am luat cu succes carnetul la sfarsitul lunii aprilie, anul acesta (2015). Am condus pana acum aproximativ 200km. Mi-am cumparat de aproximativ o luna Yamaha Virago XV535. Am facut revizie, cat s-a putut, la un mecanic, ca inca nu ma pricep si acolo unde nu ma pricep nu ma bag. Astept sa mai invat intai. La revizie am schimbat uleiul (10W40 MotorCicle sau ceva de genul, daca e nevoie ma uit exact si va spun) si flitru de ulei. La cat ma pricep eu motocicleta pare sa mearga ok, dar am urmatoarele probleme: 1. Cred ca consumul este foarte mare. De exemplu am facut caci am ramas fara benzina, si mi-au intrat aproximativ 11L. Acum cateva zile am zis sa bag din nou benzina sa vad cat intra dupa ce am facut in jur de 50KM. Am bagat din nou 7L de benzina, ceea ce nu mi se pare ok. 2. Nu stiu care este treaba cu rezorvorul de rezerva cum s-a intamplat caci in momentul in care am ramas fara benzina am comutat pe acest rezervor si degeaba, am mai mers 100-200m si pauza totala. Am fost nevoit sa o imping 300m pana la prima benzinarie. 3. Dupa ce am cumparat-o am avut probleme ca o simteam sub-turata la Neutru si la semafor daca nu o tineam un pic accelerata, murea. Am vorbit cu cineva si i-am dat mai mult aer cred de la acea rotita de reglare dintr carburatoare. In primul rand, as dori sa va rog, daca se poate, sa-mi recomandati un service calumea care poate sa faca o evaluare corect si serioasa la toate aceste aspecte. Pana acum, pe unde am fost am avut senzatia ca facem lucrurile repede la ciupeala si luam banul la om. As vrea sa vad daca trebuie schimbate si alte lucruri la ea, filtre sau ce consumabile mai sunt, daca e nevoie sa curat/ reglez echilibrez carburatoare. In al 2-lea rand sa ma ajutati cu sfaturi despre cele mentionate mai sus, desi eu as vrea sa merg la cineva care se pricepe intr-adevar la Virago si ma poate ajuta. Imi cer scuze inca o data daca exprimarea nu este tocmai profesionista, dar nu prea ma pricep. Va multumesc, Vlad. » Post actualizat in 10 Jun 2015 11:05 P.S.: modelul de Virago este din '96.