Jump to content

Stefan Angel

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About Stefan Angel

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    17 . 07. 2015
  • Motocicleta
    Kawasaki Zx4R
  • Numar Moto
    PH 29 XMS
  1. Am rezolvat din cablu era + maneta,era prea strans si nu dadea drumul destul(si doar in ture peste 10-12000 mii patina).Acum merge foarte bine. I-am dat a6a si am accelerat mai brutal si a urcat usor in ture .Mersii pentru ajutor tuturor.
  2. Hmm.. s ar putea sa fie din cablu,imi aduc aminte ca inainte cand apasam ambreiajul schimbarea se facea aproape de manson(ca sa iti dai seama ca punct de reper) iar acum schimba la distanta de manson(apas doar putin.Maine o sa il reglez putin.Cablul a fost cu aproape 1cm mai scurt fata de celalalt(care era "home made").Si e posibil sa tina putin .Cade varianta uzurii ambreiajului pentru ca este nou.Nu am avut timp sa fac alte verificari pentru am observat acum cand veneam acasa,era deja noapte afara erau 4 grade si am ajuns "cam stramb"acasa ca sa mai umblu la ea. Mersii inca odata tuturor si revin maine cu ce am rezolvat.
  3. Salut,speram ca nu o sa mai scriu intrebari in aceasta sectiune... Am avut motorul la curatat,sincronizat etc.Daca tot s-a umblat acolo, am schimbat si uleiul.Inainte am folosit motul 5100 15w50. Acum am bagat 10w50 Problema este ca prin a3a a4a daca accelerez mai brutal in loc sa zboare de sub mine se tureaza in gol se duce si in 15000 ture iar viteza creste dar incet. In momentul in care se tureaza in gol ca si cum ar patina ambreajul viteza creste dar se tureaza prea rau. Intrebarile ar fi: 1. Se poate sa fie problema din cauza uleiului ? pt ca acum am 10w50 in loc de 15w50 cum obisnuiam sa ii pun? 2. Daca raspunsul la problema mea nu se regaseste in intrebarea 1,se poate remedia aceasta patinare din reglajul de la cablu ? Salutare & Multumesc !
  4. Eram ametit din cauza multor incercari de a lega firele ) nu din cauze externe gen alcool.O sa mai incerc azi dar totusi daca cineva stie care e modalitatea de legatura dintre releu baterie si buton sa imi spuna.(Fiind 3 pini nu prea sunt multe modalitati si cred ca le am epuizat) S ar putea sa fie gresit legat releul de becuri. Multumesc !
  5. Salut, Am inscris un atv de curand si vreau sa ii montez semnalizari. Am urmatoarele : -4 semnalizari cu bec normal -un releu de semnalizare (are doi pini + si -) -buton pentru semnalizare (stanga-neutru-dreapta) cu 3 pini de legatura Am legat partea stanga a semnalelor de buton si au mers ok (adica la stanga semnaliza la neutru oprea)dar cand a fost sa leg si partea dreapta de buton nu am mai reusit(ori mergea pe avarie,ori mergea pe diagonala,dar numai separat nu am reusit sa le fac sa mearga. Aveti idee cum se leaga ca acum sunt ametit de tot ? Multumesc !
  6. Va multumesc tuturor. Am inteles ce am de facut.Ma apuc de treaba.
  7. Actele le voi face sigur,doar ca intre noi este ceva distanta si ma gandeam daca schimb intai culoarea sa nu il cheme si pe el pe la rar sau pe undeva. Daca am inteles bine procedeul ar fi asa: Eu o sa Il fac verde (intre timp) -ma duc la el cu carte si talon.(imi da fiscal ) -apoi nu urmeaza o identificare sau ceva de genul?(si acolo daca difera culoarea nu o sa il cheme pe el?) Mersii pt raspunsuri
  8. Salutare,as vrea sa schimb culoarea pentru zxr ul meu,mi se pare ca il imbatraneste(nu ca nu ar fi ),dar am o mica nelamurire. Eu detin cartea si talonul motorului,dar nu sunt proprietar(si nu scrie nici instrainat pe talon). Se poate sa ii schimb culoarea, apoi sa ma duc sa fac actele pe numele meu?Sau trebuie intai sa fac actele,si dupa ii pot schimba culoarea? Adica nu se pune problema neconformitatii dintre culoarea din talon si motor,pentru ca nu o sa merg cu ea,e doar vorba de ordinea in care o fac.Mi-ar fi mai usor prima variant. Multumesc!
  9. Salutare,as vrea sa schimb culoarea pentru zxr ul meu,mi se pare ca il imbatraneste,dar am o mica nelamurire. Eu detin cartea si talonul motorului,dar nu sunt proprietar(si nu scrie nici instrainat pe talon). Se poate sa ii schimb culoarea, apoi sa ma duc sa fac actele pe numele meu?Sau trebuie intai sa fac actele,si dupa ii pot schimba culoarea? Adica nu se pune problema neconformitatii dintre culoarea din talon si motor,pentru ca nu o sa merg cu ea,e doar vorba de ordinea in care o fac.Mi-ar fi mai usor prima variant. Multumesc!
  10. Mersii pentru sfaturi,cand o sa ies liber de la serviciu o sa revin cu ce am rezolvat si care din metode.
  11. Asa am zis si eu ca nu are rost,mai bine astept. Dar vara asta am dat A2 ul iar vara urmatoare dau A ul .
  12. Am schimbat ambreiajul la un Kawasaki ninja zxr 400 si nu gasesc garnitura pentru capac in romania. Am gasit la doua firme care imi fac comanda in Japonia si dureaza doua saptamni. Intreb aici poate stiti pe undeva prin tara totusi?Daca nu o sa dau comanda unde am gasit.Mersi!!
  13. Am avut problema asemanatoare.La rece imi pornea ok de fiecare data si mergea fara problema(~120 km fara sa o opresc,a mers perfect). Dupa oprire se schimba treaba,la orice oprire a motorului trebuia sa astept 5 10 minute sa se raceasca apoi pleca.(indiferent ca au fost 10 sau 120 km,tot 10 minute asteptam). Rezolvarea care a fost?(ceva ce nu m-am asteptat) Ma gandeam la bujii -debit mare de benzina,dar nu. A fost electromotorul,la rece pornea de fiecare data,dar dupa ce se incalzea nu mai avea forta sa invarta motorul.(mergea in scurt) Motiv pentru care am ramas fara baterie de multe ori,si credeam ca ceva nu este in regula la electric.(am schimbat si doua baterii) Am vazut ca ai spus ca nu ai treaba cu mecanica.Sa ai in vedere si verificarea electromotorului(mai exact carbunii,sau cum a fost in cazul meu rotorul era ciupit tot iremediabil). Rezolvarea: -cumparat alt electromotor de la un ZX6R,desii a mea este tot de 400 ca a ta,se potriveste. Iar ca sa ajungi la electromotor faci aproape aceiasi operatiune ca la bujii: -dai jos rezervorul (daca il desfaci singur ar fi bine sa il inchizi si sa ii scoti furtunul de la pompa la rezervor ca sa ai loc mai mult). -ar trebuii sa vezi electromotorul este pe partea stanga a motorului prins cu 2 suruburi,insisti putin ca sa iasa(capatul electromotorului v a fi exact in zona unde duce lantul) Il desfaci si il duci la cineva care se pricepe daca nu ai umblat niciodata la unul,ca iti va fi greu sa pui carbunii inapoi (daca ii mai ai intregi).Nu ca asta ar fi partea cea mai grea,dar probabil nu sti cum arata un rotor ciupit si mai bine il duci la cineva. Asta am patit eu,poate te ajuta cu ceva experienta mea negativa . Sa auzim de bine si sa o pui pe picioare!
  14. Mersii pentru sfaturi,asfalt uscat si tie,acum sa vina urmatoarea vara
×
×
  • Create New...