Sari la conținut

Stefan Angel

Membru
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    17 . 07. 2015
  • Motocicleta
    Kawasaki Zx4R
  • Numar Moto
    PH 29 XMS

Stefan Angel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am rezolvat din cablu era + maneta,era prea strans si nu dadea drumul destul(si doar in ture peste 10-12000 mii patina).Acum merge foarte bine. I-am dat a6a si am accelerat mai brutal si a urcat usor in ture .Mersii pentru ajutor tuturor.
  2. Hmm.. s ar putea sa fie din cablu,imi aduc aminte ca inainte cand apasam ambreiajul schimbarea se facea aproape de manson(ca sa iti dai seama ca punct de reper) iar acum schimba la distanta de manson(apas doar putin.Maine o sa il reglez putin.Cablul a fost cu aproape 1cm mai scurt fata de celalalt(care era "home made").Si e posibil sa tina putin .Cade varianta uzurii ambreiajului pentru ca este nou.Nu am avut timp sa fac alte verificari pentru am observat acum cand veneam acasa,era deja noapte afara erau 4 grade si am ajuns "cam stramb"acasa ca sa mai umblu la ea. Mersii inca odata tuturor si revin maine cu ce am rezolvat.
  3. Salut,speram ca nu o sa mai scriu intrebari in aceasta sectiune... Am avut motorul la curatat,sincronizat etc.Daca tot s-a umblat acolo, am schimbat si uleiul.Inainte am folosit motul 5100 15w50. Acum am bagat 10w50 Problema este ca prin a3a a4a daca accelerez mai brutal in loc sa zboare de sub mine se tureaza in gol se duce si in 15000 ture iar viteza creste dar incet. In momentul in care se tureaza in gol ca si cum ar patina ambreajul viteza creste dar se tureaza prea rau. Intrebarile ar fi: 1. Se poate sa fie problema din cauza uleiului ? pt ca acum am 10w50 in loc de 15w50 cum obisnuiam sa ii pun? 2. Daca raspunsul la problema mea nu se regaseste in intrebarea 1,se poate remedia aceasta patinare din reglajul de la cablu ? Salutare & Multumesc !
  4. Mersii pentru sfaturi,cand o sa ies liber de la serviciu o sa revin cu ce am rezolvat si care din metode.
  5. Asa am zis si eu ca nu are rost,mai bine astept. Dar vara asta am dat A2 ul iar vara urmatoare dau A ul .
  6. Am schimbat ambreiajul la un Kawasaki ninja zxr 400 si nu gasesc garnitura pentru capac in romania. Am gasit la doua firme care imi fac comanda in Japonia si dureaza doua saptamni. Intreb aici poate stiti pe undeva prin tara totusi?Daca nu o sa dau comanda unde am gasit.Mersi!!
  7. Am avut problema asemanatoare.La rece imi pornea ok de fiecare data si mergea fara problema(~120 km fara sa o opresc,a mers perfect). Dupa oprire se schimba treaba,la orice oprire a motorului trebuia sa astept 5 10 minute sa se raceasca apoi pleca.(indiferent ca au fost 10 sau 120 km,tot 10 minute asteptam). Rezolvarea care a fost?(ceva ce nu m-am asteptat) Ma gandeam la bujii -debit mare de benzina,dar nu. A fost electromotorul,la rece pornea de fiecare data,dar dupa ce se incalzea nu mai avea forta sa invarta motorul.(mergea in scurt) Motiv pentru care am ramas fara baterie de multe ori,si credeam ca ceva nu este in regula la electric.(am schimbat si doua baterii) Am vazut ca ai spus ca nu ai treaba cu mecanica.Sa ai in vedere si verificarea electromotorului(mai exact carbunii,sau cum a fost in cazul meu rotorul era ciupit tot iremediabil). Rezolvarea: -cumparat alt electromotor de la un ZX6R,desii a mea este tot de 400 ca a ta,se potriveste. Iar ca sa ajungi la electromotor faci aproape aceiasi operatiune ca la bujii: -dai jos rezervorul (daca il desfaci singur ar fi bine sa il inchizi si sa ii scoti furtunul de la pompa la rezervor ca sa ai loc mai mult). -ar trebuii sa vezi electromotorul este pe partea stanga a motorului prins cu 2 suruburi,insisti putin ca sa iasa(capatul electromotorului v a fi exact in zona unde duce lantul) Il desfaci si il duci la cineva care se pricepe daca nu ai umblat niciodata la unul,ca iti va fi greu sa pui carbunii inapoi (daca ii mai ai intregi).Nu ca asta ar fi partea cea mai grea,dar probabil nu sti cum arata un rotor ciupit si mai bine il duci la cineva. Asta am patit eu,poate te ajuta cu ceva experienta mea negativa . Sa auzim de bine si sa o pui pe picioare!
  8. Mersii pentru sfaturi,asfalt uscat si tie,acum sa vina urmatoarea vara
  9. Relantiul la mine sta intre 1500- 1700 altfel moare motorul cand e rece.
  10. Cred ca am inteles idea comuna tuturor,mai ales la capitolul experienta.O sa raman pe Honda F4i. Mersii pentru sfaturi tuturor!
  11. Exceptand aspectul unui R6,care imi place mai mult ca la oricare,cu F4 am mai mers si mi a placut cum stau pe ea. Si din ce am cautat pana in momentul de fata cam astea au fost cel mai des intalnite + accesibile ca pret.
  12. Pana in vara urmatoare,o sa strang in jur de 3000-3500 eur,fara sa o vand pe actuala,cred ca ma incadrez la ambele modele de motoare iar ca an intre 2002-2005 ma gandeam(cam asa am vazut prin anunturi) Acum o sa "reflectez" la aceasta dilema "Daca sunt un om civilizat,sau unu mai bubuit " Mersii pentru informatii!
  13. Salutare baieti si fete! Deja incep sa imi strang bani pentru urmatorul motor.Momentan am A2 ul,iar in sezonul urmator dau de A(daca intrebati de ce am dat vara asta de A2,iar vara urmatoare sa dau de A,raspunsul este ca nu am mai avut rabdare ).Asa cum spune si titlul m-am orientat la doua modele,Yamaha R6 sau Honda CBR F4/F4i,ambele 600 cmc ,arhisuficiente pentru unul ca mine cu un an de exp cu un ninja de 400.Ce pareri aveti despre ele?
  14. Oricum daca nu cumperi alt filtru de aer cum ar fi normal,macar curate l pe cel care il ai.(Cu jet de apa cu presiune si il usuci bine dupa).Iar treaba cu socul il impingi dupa 3 5 minute.(Desii eu il imping cam dupa 2 min si merge ok.Dami un mesaj cu facebook ul tau ca sa vorbim acolo mai multe,ca pe al meu l-am servisat cap coada aproape.
  15. Al meu avea in baterie 6,7 v masurat dupa cativa pasi pornea imediat,deci alta e problema filtrul de aer cum se prezinta ?ma gandeam la electromotor dar trebuia sa plece imediat impinsa in treapta 2 a chiar si dand din picioare fara s te impinga cineva.Ar putea sa fie o problema la alimentare,tu seara i ai oprit benzina ?ar fi o posibilitate sa nu tina benzina si sa o scape in motor(verifica i nivelul de ulei s nu cumva sa cresca) pentru ca de aici apar alte probleme mai grave daca benzina ajunge in ulei.Am intalint la prieteni problem asta,ei seara opresc alimentarea pt ca se inunda carburatoarele ,adica fenomenul de inecare.
×
×
  • Creează nouă...