Jump to content

gabriel4

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About gabriel4

  • Rank
    Nou venit pe forum!
  1. Ce va mai place trolul, danacilor! Care aveti timp si de altceva decat de 10 min pe zi de dat cu hate acilishea pe forum si va tenteaza proiectul, puneti mana pe telefon, vorbim, negociem. Daca e vibe-ul potrivit, clar ne intelegem. Cat priveste restaurare vs. Rickman - de gustibus. Mie unul, din secunda in care am vazut-o mi-a inspirat look-ul de cafe clasic cu fairing - un '70s look, asa, dar cu cojones. M-am gandit serios sa o tin si in forma ei - isi pastreaza mult mai bine valoarea, ce-i drept.
  2. Kawasaki GPZ 550 - 550 cc, 65 cp, 1984 Stare originala, porneste usor, franele sunt excelente. Are ITP, omologare RAR, carte RO. O luasem pentru mine, pentru transformare cafe racer - Rickman style - google it. Are stofa de cafe racer veritabil, avand in vedere ca are motor 4 in linie , de turatie. E ceva deosebit - ar iesi un motor cafe care sa se tina fara probleme de multe moderne. Tom Cruise , in Top Gun are un Kawasaki GPZ, dar cel de 900 Merge si inscrisa in Retromobil fara absolut nicio problema. Pret: 1390 euro detalii: 0730202357 Se poate vedea in Bucuresti
  3. salut, cer o opinie a propos de vopsirea cadrului - ce recomandati din punct de vedere functional? wrinklwd black (texturat) sau gloss black? Ca aspect imi place tare wrinkled, dar sunt pareri cum ca este foarte greu de intretinut, respectiv ca se murdareste repede si si curata greu.Wrinkled este diferit de matt black - ca se fie clar. Voi ce recomandati? gloss sau wrinked Cam asa arata un wrinkled:
  4. Contacteaza-l pe John - Ionut Dracea - Craiova. Se pricepe omul. Il gasesti pe fb, sau daca vrei numarul, da-mi pm
  5. Noroc, Faina "dezbaterea" de iarna. Indiferent de stil (cafe, chopper, tracker etc) cred ca e important sa tinem minte urmatoarea expresie si, eventual, sa o transformam in realitate fiecare cum si cat se pricepe: "built, not bought". Asfalt uscat si inspiratie!!
  6. Alte pareri, idei, sugestii, poante etc etc? Dar on topic, daca nu e cu suparare
  7. Open face, cu certitudine nu va fi prima casca pe care sa mi-o iau. Davida pare fff ok, dar mai discutam peste vreo 2 sezoane. La full - ca un sum-up pana acum (sinteza din ce m-am informat si ce s-a mai scris aici): Gringo/Gringo S - numai de show off, abia au trecut DOT-ul se pare si nu au ECE, deci cred ca tre sa avem grija cu ele Premier Trophy - dupa spusele lui Mihai, este o casca din materiale de calitate, cu finisaje ok. Restul cred ca depinde de fiecare - forma a capului, motive subiective (culori, modele, etc). Bell Bullit - din ce am citit pare o casca ff ok - si pretul pe masura, plus ca bubblee sheld-ul ala cade frumos, spre deosebire de Gringo S. Materialele par de calitate, dar doar din citiri/video de marketing. DMD - aici...sunt foarte curios - costa o galagie de bani, mai ales modelele cu grafica, dar combinatia asta kevlar-carbon pare una de o calitate superioara. Pe de alta parte, intrebarea este daca acest plus de calitate (poate) versus Premier Trophy este relevant pentru o casca in principal de drumuri de ici pana colo - se contureaza incet dar sigur concluzia ca pentru drumuri serioase trebuie o casca moderna. Cred ca e mai degraba chestiune de buget si de preferinte - cu accent pe buget. Preferata mea este DMD-ul asta https://www.ferro29.com/en/special-full-face/425-dmd-handmade-line-helmet-matt-white.html , dar cand vad ca face cat un Schuberth C3 Pro...fitza, fitza, dar tata nu a facut afaceri cu "baietii destepti" Inca e proaspat thread-ul, poate mai apar colegi de forum care fie au probat sau poate char au modelele astea. Si as putea sa pariez ca sigur au si inca cel putin inca una moderna. Hai noroc
  8. Am vazut cam tot ce era de vazut pe net despre tipul asta de casti, dar nu prea am gasit decat materiale de marketing - ca cel de mai sus. @mihai.i , mersi pt recomandare - imi confirmi ipoteza cum ca ca trebuie cam doua casti... insa a propos de open face, mi se pare o alegere doar pentru show-uri - vorbesc ca un noob ce ma aflu. Nu plec de la premisa ca o sa-mi rup capul, dar nici nu as risca. A propos de un copy pe care l-am dat pentru a-i convinge pe skateri sa poarte casti: Daca ai cap, protejeaza-l. @Starcream, mersi pt link, l-am descoperit si eu zilele astea si e unul dintre motivele pentru care am inceput acest thread. A propos de ventilatie, ma gandesc ca la o adica poti scoate viziera Premierului - eu purtand ochelari - si mai intra aer, oricum, am observat ca premier-ul e destul de deschis in partea de jos, pe la barbie, deci e posibil sa fie ok si pentru ceva mai mult decat show-uri.
  9. OPEN face iese din discuție, mi se pare ca suntem aliniate pe acest subiect. Cred ca întrebarea esențială este: cat de potrivită este o Full face vintage stylied ca singura casca pentru un 75% in oras, 25% afara ca regim de km.
  10. Băieți, ms pt Reply asa prompt. Înainte de toate, ma simt dator sa fac o mențiune- cred ca gluma cu machiajul a indus un pic in eroare . Nu voiam sa subliniez decât ca, asa cum ați zis si voi, siguranța primează, nu ca a apărut pe forum o (relativ rară) prezenta feminină ), Eu sunt Gabriel, nu Gabriela, ca sa fie clar. Black on topic: clar vreau un full face. Ar fi singura casca cel putin o perioada si nu ne jucam cu asa ceva. De arătat, da domne, tre sa se pupe cu outfituri-ul, motorul etc, haideți sa fim sinceri, contează si asta, mai ales daca vreau sa o ard Cafe style. Ce am pus eu pe lista, toate, mai putin gringo al lui biltwell cred, le-am gasit in EU, dar nu in România..premier Trophy are chiar vreo 4 stele la Sharp tests. poate se găsesc pe forum niste posesori de Casti de genul, care sa ne împărtășească experiența lor cu modelele vintage Style si , implicit, sa aflam si care le sunt limitările obiective : de la calitatea materialelor Versus Casti moderne la pret similar, pana la "performanțele" lor in trafic. Sa auzim de bine, G
  11. Salutare, Ma bate gândul sa imi iau o casca Cafe style integrala, dar din păcate nu prea găsesc informații, de probat pe la noi nici nu mai zic... Țineți cont ca aceasta va fi prima casca a mea si cel mai probabil singura în acest sezon. Ca motor, evident am un oldtimer. Si acum întrebările: 1. Este indicată o astfel de casca drept o casca de zi cu zi versus o casca moderna(cu aerisiri, pinlock etc)? Cu alte cuvinte, e musai sa imi iau si una modernă? Voi merge 75% in oras. Problemele posibile pe care le întrevăd ar fi legate de aburire (port si ochelari) si ventilare in oras si zgomot si aerodinamică in afara. Da, as vrea o casca d-asta cu ștaif, dar contează si aspectul practic...pana la urma e casca, nu machiaj. 2 In special pentru cei care dețin unul dintre modele: imi face tare cu ochiul un Premier Trophy Retro- are careva asa ceva? Cum se aseaza pe cap versus o casca cu design modern? O recomandați si pentru ieșiri la un drum întins - un maxim 300 km. Aceleași întrebări si pentru cei care au biltwell gringo/ gringo s, Bell bullit, dmd , sau orice alt model retro sau retro inspired( sa dea bine pe un Brat tracker). Ma foarte mulțumesc, G
  12. Salutare tuturor, ma alatur si eu xs-istilor multumita lui George Cum sunt incepator, ma gandesc ca un crash bar ar fi de folos. Se intampla sa aiba careva unul care sa ii prisoseasca? Va multumesc, G
×
×
  • Create New...