Sari la conținut

supergica

Membru
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    V-Strom dl650

supergica's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutari! Am si eu nevoie de un mic sfat. Asta toamna am reusit sa sparg "sticla" de la semnalizatorul fata dreapta. Corpul semnalizatorului, becul, totul e intact, doar plasticul alb s-a spart. Intrebarea mea este, de unde as putea face rost doar de plasticul respectiv fara sa dau 100+ ron pe un semnalizator nou complet? Se vinde pe undeva doar plasticul? As putea sa adaptez ceva, gen de la un alt model de moto/scuter care sa se potriveasca cat de cat? Pe net chiar nu am gasit nimic pt v-strom, majoritatea ce se gasesc vad ca sunt pentru scutere. Am stromul de 650 din 2006.
  2. supergica

    B55CVJ

    Da coae hai sa facem si s-o memoram toti. Oricum in trafic nu ai ce face decat sa te uiti dupa numere la masini... Calcaiul in oglinda sau manusa cu protectii peste bot daca esti pe faza si ai chef de scandal daca nu valea si acasa ca d-astea o sa ti se tot intample.
  3. Interesant, nu m-as fi gandit niciodata ca ar fi de la crash bars. Am intr-adevar crash bars, dar asa am luat-o si a vibrat mereu, nu stiu cum o fi fara ele si mi-e lene sa le dau jos doar sa testez. Nu e ceva de nesuportat dar ma gandeam sa nu fie alta cauza mai serioasa. Mersi pt raspunsuri. Si inca o intrebare, mai mult de curiozitate cum e pe la altii. Indicatorul de benzina va arata cum trebuie, adica scade constant cu km parcursi? La mine dupa ce ii fac plinul scade la 4 linii dupa 10-15 min dupa care sta la 4 linii vreo 200 de km, mai scade o linie si sta inca 100 de km, iar ultimile linii se duc toate in ultima suta de km. Ma gandesc ca nu e normal.
  4. Salut, am si eu o intrebare scurta. E normal ca motorul sa vibreze semnificativ mai tare la o anumita turatie? La mine la 5500 de ture, in orice viteza, vibreaza serios mai tare ca la alte turatii. Cum am trecut de 5500, pe la 6000 iar isi revine. Efectul e parca e si mai accentuat la viteze mai mici (2-4) dar sincer pe mine ma cam enerveaza intr-a sasea, ca culmea ca la 5500 mi se pare viteza ideala pe la 110-120, asa cu vibratul ma deranjeaza si ma obliga sa merg cu 130 sau sa scad pe la 100. E ceva obisnuit la stroama, s-a mai lovit cineva de asta? Mersi.
  5. supergica

    S-a speriat?

    Acum ca tot s-a inviat topicul asta si am vazut filmuletele, stie cineva care e treaba cu ABS-ul ala MCS la care fac astia reclama in filmuletul asta de pe pagina 2? Chiar are asa efect sau exagereaza pilotul respectiv cu prima franare vs a doua? Eu am observat ca orice franare in curba, fara sa fie prea violenta, ridica motocicleta cat de cat. Ce ii face tehnologia respectiva de nu o mai ridica?
  6. Daca un pescar da la peste fara permis mai e pescar? Ce faci si tu si ce iti da voie statul sa faci sunt doua lucruri diferite. Nu ca as incuraja sa mergi fara carnet, dar A-ul ala pe carton nu inseamna mare lucru, nici ca stii nici ca nu stii. A doua zi cand mi-am luat A-ul si aveam doar o ora de mers pe sosea numai rider nu ma simteam. Culmea e ca era un sant, dar l-a sarit complet, era un pic sub nivelul drumului
  7. Astazi un tanar din Brasov a avut un accident la vreo 4-5Km de Rasnov catre Predeal. Se pare ca a ratat o curba si a iesit pe iarba, cu viteza considerabila. S-a oprit undeva la 50 de metrii poate mai mult de curba respectiva. Desi se pare ca singurele protectii erau casca si o geaca de piele, a scapat relativ ieftin, era constient, se putea misca desi se plangea de ceva dureri zdravene. Interesant e ca pe carnetul de conducere nu avea trecut A-ul iar motorul e posibil sa nu fi fost inmatriculat, cat am cautat pe acolo cu politistii pe camp nu am gasit nimic. E posibil sa fii sarit undeva departe. Cei ajunsi primii la accident ziceau ca avea viteza f mare cand i-a depasit. Sanatate rider-ului.
  8. Se pare ca service-ul mymoto s-a desfintat, azi am fost la ei si mi-au confirmat. Sa inteleg ca singurul service din Brasov a ramas motto? Am si eu nevoie de o servisare la furca si nu stiu unde sa merg. Dintre cei care au fost la motto, sunt mai multi multumiti sau nemultumiti?
  9. Eu am inmatriculat moto din italia in aceleasi conditii, si nu a fost nicio problema la politie cu actul digital. M-am dus cu copia printata color la inmatriculari si totul a fost ok. A trebuit totusi sa fac traducere autorizata (nu legalizata) pentru taxe si impozite si au acceptat-o asa fara probleme. La RAR au comentat pe treaba asta, dar proprietarul mi-a dat si o foaie aditionala cu linkul efectiv de pe site-ul italian unde poti verifica certificatul in "original" si nu a fost problema. Asta s-a intmaplat in noiembrie cand de abia intrase in vigoare legea la italieni. Intre timp sunt convins ca si cei de la RAR s-au lamurit cum sta treaba. Pe scurt, nu trebuie sa iti faci griji, probabil nimeni nici macar nu o sa observe iar de comentat nici atat.
  10. Daca vanzarea este direct intre tine si prorpietarul spaniol, nu ai nevoie de nimic fiscal, trebuie doar sa ai un document din care sa reiasa ca a fost scoasa din circulatie. Asta ar trebui sa se treaca pe certificatul de proprietate si trebuie sa ai talonul original marcat ca anulat. Iti trebuie trei lucruri importante: certificatul de proprietate, talonul si actul de vanzare-cumparare. Din ce zici tu acolo, pare ca ai ce iti trebuie, trebuie doar sa te asiguri ca a fost scoasa din circulatie.
  11. Se pare ca din 5 noiembrie 2015 la italieni nu se mai foloseste certificatul de proprietate in orginal, s-a trecut la varianta doar digitala. Are cineva experienta cu asta? Azi cand am fost la RAR s-au uitat ciudat la mine ca nu aveam in originalul dar tot mi-au facut autentificarea si toate cele. Insa nu stiu cum sa fac mai departe, am inteles ca trebuie tradus actul de proprietate pentru ANAF si politie, dar oare mai are sens sa fac asta daca nu e originalul?
  12. Aha, mersi de sfaturi, o sa le pun pe LED atunci, ma intereseaza mai mult sa fiu vazut decat sa lumineze foarte tare, faza lunga e mai mult decat suficienta daca am nevoie de lumina puterinca.
  13. Se pare ca bateria a fost, dupa ce am schimbat-o nu a mai avut nicio problema. Am si verificat acele contacte si le-am uns sa fiu sigur. Cred ca toata beleua a fost de la proiectoare, vechiul proprietar a montat niste proiectoare suplimentare si am cam mers cu ele aprinse. Deh, in mintea mea credeam ca daca sunt acolo, de ce sa nu le folosesc... Macar m-am invatat minte, sincer nici nu stiu daca are sens sa le mai tin, am inteles ca cica ar fi nevoie de un alternator mai bun ca sa le duca cum trebuie. Mersi inca o data.
  14. Am incercat cu redresor, dar din pacate nu am avut voltmetru. Dupa o ora de incarcare, la fel a facut, parea totul ok (faruri, bord etc) dar cand am actionat starterul de la buton s-a auzit clickul si a murit subit din nou bateria. O sa incerc sa imprumut un voltmetru maine. Mersi mult pentru explicatie, chiar vroiam sa iau la verificat mufele, dar nu stiam unde sa ma uit dupa ele si nu voriam sa iau la puricat chiar totul. O sa pun maine noua baterie si revin cu rezultatul
  15. Salutari, Am si eu o intrebare legata de baterie/starter, la un DL 650 din 2006. Azi dimineata am pornit mobra fara probleme la cheie, am lasat-o un pic sa mearga dupa care am oprit motorul. Peste 2 minute cand am vrut sa plec efectiv cand sa pornesc nu a mai luat-o. S-a aprins bordul,farul,pompa etc, toate ok, dar cand sa apas butonul de pornire face doua-trei zgomote si gata, nu o mai ia. Dupa cateva alte incercari moare complet, nici macar nu se mai aprinde bordul, nimic. Deci clar e moarta total bateria. Am chemat pe cineva cu masina sa ma ajute sa o pornesc cu cabluri si reusesc, dar cu destule "emotii", adica cand apas pe butonul de start se sting toate aproape si se chinuie sa porneasca, din a doua - a treia incercare porneste. Merg pe ea fara probleme vreo 10-15 minute in zona sa vad daca se incarca vreun pic bateria, dupa care o opresc. Cand ii dau contact, pare totul ok, se aprinde farul (chiar la intesitate normala), bordul, se aude pompa totul e ok, insa cum apas butonul de pornire face un click starterul si moare complet totul. Dar mort de tot, ca si cum s-a scurs tot ce era in baterie intr-o fractiune de secunda. Si asa ramane, nu se mai aprinde nimic, e mort complet totul. Acum e posibil sa am un scurt pe undeva pe la starter? Pot sa verific ceva pe undeva? Mi se pare ciudat cum moare bateria complet instantaneu asa... Imi dau seama ca starterul consuma mult cand incearca sa roteasca motorul si ca alea 10-15 minute de mers nu incarca prea mult bateria, dar chiar asa rau sa fie? Plus ca am mers in ultima sapatmana destul de mult cu ea, chiar ieri am facut 200 km si n-a avut nici cea mai mica problema, pornea la cheie mereu. Si nu e problema cu contacul de la ambreaj sau la stand, le-am verificat pe alea. Plus ca mi se pare ciudat chiar si cand am pornit-o de la bateria masinii ca s-a chinuit, parca nici aia nu avea suficienta forta sa actioneze starterul. Are cineva vreo sugestie ce sa ii fac? O sa ii iau maine o baterie noua dar mi-e teama sa nu o descarc si p-asta din doua-trei incercari de pornire. Mersi frumos.
×
×
  • Creează nouă...