Jump to content

Essie

Membru
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Essie

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Jawa 250 1960
  • Club
    Retromobil Club Romania

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simson SR2E, Triumph 500CTT
  1. Am realizat ca am adus cu Adrian, caruia ii multumesc f mult, 6 (sase) mopede anul acesta! Adica aproape unul pe luna! (Am inceput prin martie.) De fiecare data m-a cuplat cu niste masini care erau prin zona si in 3-4 zile de la lansarea comenzii, am avut mobra in curte. Cea mai tare a fost chiar ultima, pt ca duminica am "batut palma" (prin email) cu neamtu si luni Adrian era la usa lui sa ridice mopedul. Ala saracu' era socat! A fost si cea mai rapida tranzactie de pana acum si cred io ca mai repede nu se poate: am batut palma cu neamtu duminica seara si miercuri dimineata mobra era la m
  2. Imi pare rau sa aud asta Shashka, dar cred ca "ce ne e scris, in frunte ni-i pus!". Asa ca ce ni se intampla , nu poate fi schimbat. Chestiile alea ca "mai bine intarziam 5 min inainte sa plec de acasa" sau "mai bine nu-mi luam carnet"...sunt doar ca sa ne amaram si sa ne frustram si mai rau. Icebergul care a scufundat Titanicul se rupsese din calota polara cu 4 ani inainte sa "scrijeleasca" vopseaua Titanicului... Iti urez multa sanatate si nu te lasa!
  3. Bijuterie! S-o stapanesti sanatos! In momentul de fata motocicletele cu atas au inceput sa fie redescoperite! Super! Io cred ca partea cea mai frumoasa este "reinvierea" fierului si pe urma "plimbarea".Cam 68% restaurarea si 32% plimbarea. Si avantajul cel mai mare este siguranta pe care o ai atunci cand te urci pe motor, deoarece stii tot, ce si cum s-a montat. Cineva care isi cumpara un motor de-a gata, se va gandi tot timpul:"ce fac daca se strica ceva?..." Vorba ceea:"Siguranta si incredere"!
  4. E primul pas. La inceput ne laudam,apoi ne incurajam reciproc si pe urma ne apucam de treaba! E la loc uscat, asa ca "baza" e buna! Cred ca e 57-59, dupa ampermetrul de pe rezervor. Io d-abia astept sa ma imprietenesc cu jawa mea si s-o tulesc la plimbarica... » Post actualizat in 13 Oct 2017 14:06 ...de vreo patruzeci de ani!
  5. Tobe esapament CZ 250 (471?) - 1975 In unele locuri cromul a fost afectat. Se vand cu coliere si suporti, in starea care se vede in foto.- 200 lei Lampa stop originala CZ 250 -1975 Se vinde cu suport, ca in foto. Garnitura de cauciuc este putin imbatranita si are microfisuri.- 80 lei
  6. Hopaaa, a fost cu noroc threadul, ca uite e pe cale sa se mai marite o "batranica"! Si noi care radem de Macron!
  7. Multumesc! Saua mea originala era tip chitara. Cand ma asezam pe ea, stateam cu fundul exact intre locuri, acolo unde se gatuie saua. M-am gandit ca nu prea o sa se inghesuie nimeni sa mearga cu mine , ca pasager si atunci am hotarat sa-i cumpar o sa de la modelul ulterior 559, pe care te poti aseza oriunde iti vine bine, pt ca are aceeasi dimensiune de la un capat la celalalt. Deci, saua este toata noua , adusa de la turci. Acelasi compromis l-am facut si cu lampa spate, care la 353 este groaznic de "nevizibila", pt ca are o suprafata cat a unghiei de la degetul mare!
  8. Si sa nu uit! Dupa cromare, interiorul rezervorului arata de parca ar fi fost luat de pe epava de la Costinesti! Dupa ce a fost gata cu vopsitul, am cumparat setul ala de "emailare" (cca 30 euro pe internet), cu doua etape: - prima o fosfatare , adica plimbi prin interiorul rezervorului o solutie care ataca rugina si alti oxizi; - il lasi la soare cateva zile , pana cand suprafata interioara este perfect uscata (si de obicei se coloreaza intr-un negru ca noaptea, pe unde era ruginit); - a doua etapa este o emailare cu o rasina lichida, care odata desfacuta cutia in care se gaseste intra in
  9. Va multumesc mult pentru aprecieri! Culmea e ca dungulitele se pot face! Uite colegul de la Tg Mures (care a pus pozele ceva mai sus) le-a facut si i-au iesit perfect! Io n-am mai avut rabdare sa caut pe cineva care stie sa le traga pentru ca eram f curios daca piesele se vor mai imbina! Am avut noroc, dar in mod normal cand faci o motocicleta la care inlocuiesti si repari atatea piese, fara premontaj inainte de vopsire, te frigi rau de tot! Asa ca nu faceti ca mine! Premontati si dupa aia vopsiti!!! Sa revenim la cromaje si vopsea: in afara de esapament si telescoape, pe care le-am cum
  10. Ca sa nu va raman dator cu "ce s-a mai intamplat?", iata cum a continuat povestea: Motocicleta este gata si inmatriculata! Partea caraghioasa este ca pana acum eu am fost la "grupa mica" , adica de vreo 3 ani am mers cu diferite mopede (tot din anii '60!) si mi-am zis ca nu ma bag la scoala de A pana nu am motocicleta. Asa ca in vara m-am inscris la curs si desi totul a decurs bine, dupa ce am dat "sala", am fost programat pentru poligon & traseu dupa 2 luni! Am inlemnit. Credeam ca am sa uit tot si toata munca mea cu namiloiul de 200 de kg , la opturile din poligon, se va duce
  11. Salut! Am recidivat iarasi, cu ajutorul lui Adrian! Gasita "trotineta" in nordul Germaniei (miercuri seara)- ridicata de Adrian de la proprietar joi seara, adica in ziua urmatoare (!!!) si luni seara la mine in batatura! Nu cred ca mai e ceva de comentat...decat ca daca mai stau in cartier cu Adrian trebuie sa ma hotarasc daca ma apuc de un business ca sa le mai si vand sau ma mut ca sa nu divorteze sotia...! Multumesc Adrian pentru profesionalism si recomand cu caldura!
  12. Adrian a facut iarasi o prestatie excelenta si aproape de neconceput pentru mine, in trecutul apropiat! Sa incep cu inceputul: am negociat cu doi vanzatori pentru un motor de moped, respectiv un moped dezasamblat (facut bucati), ambii din Germanica; era chiar inainte de plecarea in concediu, exact acum 3 saptamani. Am trecut pe la Adrian, i-am dat adresele si el le-a rezolvat si grupat asa de bine, incat atunci cand m-am intors acasa, toate ma asteptau in garaj de ceva timp! Jos palaria! Exista totusi si un dezavantaj cand lucrurile merg atat de bine si repede: iti vine sa cumperi tot ce gases
  13. Va relatez pe scurt experienta mea cu Adrian, dar totusi am sa adaug un minim de informatii ca sa puteti intelege totul: Marti seara , 7 mar 2017 am vrut sa cumpar un moped fabricat in 1959, din Olanda. (da, recunosc, m-a virusat tare chestia cu mopedeala...!). Pretul a sarit mult si nu m-au tinut buzunarele... Dimineata , am tabarat pe calculator si am luat la periat netul. Am gasit un alt moped, tot 59 (asa e cand imbatranesti, devii mai sentimental!). Intru in legatura cu handlerul, utilizand germana mea de balta , negociez pretul si-mi dau seama ca trebuie sa gasesc transport. Panica! In
  14. Am avut niste necazuri in familie si n-am vazut frumusetile astea... Sunt de 559, nu? EU vroiam sa renunt la "linii" dupa principiul ca "strugurii sunt acri"! Acum nu stiu ce sa zic...cine ti le-a pictat si cat a costat? » Post actualizat in 28 Mar 2016 19:23 Ba nu sunt de 353 sau 354. Am vazut capacul de catburator si incuietorile de la capacele laterale... » Post actualizat in 29 Mar 2016 12:19 Uitandu-ma la piesele tale, care arata stoc, ma intristez pt ca nu am reusit sa gasesc inca o aparatoare de lant, nici noua , nici veche. Daca cineva are una, sunt comparator. Dupa ce montez m
  15. Daca are carb complet si utilizabil, ma bag eu la MOT Carpati. Te sun un pic mai tarziu, dupa 10.
×
×
  • Create New...