
mihai_dorin83
Membru-
Număr conținut
35 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Sibiu
-
Carnet moto din
2015
-
Motocicleta
Honda CBR 1000rr Fire Blade
mihai_dorin83's Achievements
Newbie (1/14)
-
Cheie rupta in contact
topic a răspuns lui mihai_dorin83 în Ionutzzraduul BUCURESTI - discutii generale
Salut. Am reusit sa scot o cheie rupta dintr-un contact de camion dand gaura cu un burghiu de 1 sau 1,5 in bucata rupta si am pus apoi o picatura de adeziv gen "super glue", dar foloseste ceva de calitate, pe care am pus-o pe varful burghiului pe care l-am introdus inapoi in gaura facuta si l-am lasat sa se intareasca. Apoi am tras putin mai brusc. E migaloasa treaba, dar a mers. Nu te grabi sa dai gaura si da-o destul de adanca incat sa poata face suficient contact cu burghiul si adezivul. Sa fii atent sa dai gaura un zona mai lata a sectiunii cheii si sa o dai drept. Bafta! Daca reusesti, orice metoda ai folosi, pune-o si tu intrun raspuns aici, poate mai pateste cineva. » Post actualizat in 06 May 2017 15:05 Acum am privit pozele tale. Cam dificil cu metoda mea avand in vedere ca e destul de mica bucata ramasa in butuc. Spor oricum! -
Sa o stapanesti sanatos colegu', fara incidente si reparatii! Despre SerMoto...un penibil de om Sergiu asta cand vine vorba de bani. Cred ca ar vinde-o si pe ma-sa, bani sa iasa si daca i se pare ca totusi castiga prea putin in raport cu piata ( ca nu il duce capul sa cerceteze bine si sa isi evalueze din prima un produs ), nu are nicio retinere in a-ti schimba pretul in fata. Mai ceva ca samsarii colorati de prin targurile auto. Confirm lipsa de profesionalism, bun simt si omenie in astfel de situatii. In rest, probabil parerile sunt impartite cand vine vorba de produse. Mie mi-a lasat o impresie insipida, inodora si incolora in acest sens, vazand "showroom-ul" lui. Nu stiu cum decurge partea de livrare si garantie.
-
Are cineva extractor de tarod ?
topic a răspuns lui mihai_dorin83 în un_aiuritul Service si intretinere curenta
Incearca cu un extractor de surub; cred ca te-ar ajuta. Pregaurire cu burghiul recomandat, apoi extractorul... In prealabil foloseste si un ulei pentru gaurire pentru lubrifierea gaurii sau wd40. -
https://www.olx.ro/oferta/gps-tracker-ID7FA4s.html
-
De unde esti Vlad?
-
Ca idee si pentru alti colegi care ar mai putea avea nevoie, am gasit la My Moto pe comanda, dar la un pret care, cel putin pentru mine, nu este justificat: 114 lei, avand in vedere ca am gasit farul nou intreg pe Ebay la 240 de lei.
-
Sibiu, dar ajung des si in Brasov, Valcea, Alba, Hunedoara,Covasna, Harghita. Le-am enumerat in ideea ca mai vede cineva postul si are asa asa ceva. Multumesc!
-
Si de unde il comand? Orice dealler de piese moto oare?
-
Salut, Caut si eu geamul de la beculetul de pozitie de la Honda CBR 1000rr an 2007. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!
-
Salut TNG, Am verificat ceea ce mi-ai recomandat si corespunde desenului. Am verificat si bordul meu pe un alt motor si functioneaza. In cazul asta ar ramne ECU? Sau mai bine zis partea ECU care e responsabila cu citirea si transmiterea informatie cu privire la turatie, caz in care ma gândesc ca nu prea am variante, decat altul? Multumesc!
-
Salut si multumesc TNG Performance! Ideea e ca nu m-am bagat personal in montaj mai mult decat a citi instructiunile de montaj ale indicatorului si a accelera prntru setarea lui, ci amicul meu care are ceva ani de service moto in spate, dar cum zicea si el, nu a experimentat astfel situatie pana in prezent. Vazand ca esti in tema cu problema, indrazanesc sa te intreb mai multe: 1.din cele descrise de mine de unde a si rezultat problema ca bordul nu imi mai indica turatia, care crezi ca poate fi cauza? Sa fie bordul de vina? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa de verificare. 2.ce culori ar avea firele pe care ar trebui sa le folosim de la bord? Din ce am gasit in manuale, ar fi verde/galben si roz/verde 3.pentru setarea indicatorului, care tot nu e facuta avand in vedere ca defectiunea legata de afisarea turatiei ne-a demoralizat ieri, am ajuns la momentul in care trebuia sa tinem motorul turat la 2000 pentru a invata vitezele, dar nu se intampla nimic timp de aproape 1 min de turatie. ceea ce ar fi trebuit sa se intample ar fi fost aparitia unei liniute pe display in locul cifrei corespondente treptei de viteza. Acest indicator are si un fir alb care foloseste la resetarea lui in caz ca nu reusesti setarea corecta, dar daca am citi eu bine, el trebuie folosit si pentru a da un impuls pe masa in urma caruia sa memoreze treapta de viteza? Întrebarea ar fi, când trebuie dat acest impuls: inainte de a tura motorul la 2000, sau trebuie sa asteptam sa se schimbe ceva pe indicator(sa apara liniuta) si apoi sa dam impulsul? Sau se tine pe masa de la inceput pana se intampla ceva pe display? Multumesc anticipat!
-
Salut colegi, Am nevoie de ajutorul celor mai priceputi sau celor care au experimentat problema mea si anume: turometrul meu nu mai indica turatia. La punerea contactului isi face cursa de verificare complet, insa dupa pornire, nici un semn. Totul a pornit încercând sa imi montez un indicator de treapta de viteza care se leaga pe firul de turatie, viteza si desigur alimentare. Ideea e ca nu stiu unde se afla pozitionat senzorul de turatie pentru a-l verifica, asta doar daca este diferit de cel care masoara viteza, deoarece am gasit in manual detalii cu privire la masurarea semnalului de viteza prin masurarea impulsului pe doua fire in momentul in care invarti cu mana de roata si totul e ok. Deci in concluzie as avea nevoie de ajuor in a afla: -daca exista si senzor de viteza si de turatie.Daca da, unde este pozitionat cel de turatie. -daca problema ar fi ceasul de bord, exista vreo posibilitate de a-l mai repara? Daca nu, unde as putea gasi unul. -sau daca aveti alte recomandari cu privire la alte posibile cauze. Multumesc!
-
Salut colegii, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi/recomandari legate de problema mea: -am vrut sa imi montez pe cbr 1000rr-ul meu din 2007, un indicator de treapta de viteza. Acesta se leaga pe firele de turatie si viteza de la bord si desigur alimentare. In timp ce incercam sa ii dam de cap cu privire la setarea lui, am oservat ca bordul nu imi mai indica turatia. Am citit in cartea service ca pot masura daca vine impuls legat de viteza, ceea ce am si facut invartind de roata in timp ce masuram si e in regula. Ceea ce nu am reusit sa ne dam seama este daca senzorul de viteza este acelasi cu cel de turatie si mai mult, unde ar fi pozitionat (in cazul in care sunt senzori diferiti, m-ar interesa mai degraba cel de turatie pentru a-l verifica). Sau daca cineva s-a mai lovit de asemenea situatie si imi poate da un sfat, i-as fi recunoscator. Ar putea fi bordul sau senzorul? Ideea e ca la punerea contactului acul turometrului face cursa completa de verificare. Multumesc!
-
Salut baieti, Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta? 1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie. 2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu? 3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc? Multumesc
-
Salut baieti, Ma ajuta si pe mine cineva cu niste indicatii refritoare la montarea unei alarme, gps si soclu bricheta? 1. Unde as putea sa ma leg cu alimentarile? Cineva imi recomada sa ma leg direct de la baterie cu toate, mai putin cu alarma daca vreau sa leg si semnalizarile. Daca vreau fara semnalizari, fara probleme ma pot lega la baterie. 2. Mai trebuie vreun releu de protectie sau sunt suficiente sigurantele pe cablu? 3. In standby, atat alarma cat si gps-ul pot goli bateria sa zicem intr-o saptamana fara sa o pornesc? Multumesc!