Jump to content

vlad.apetroi

Membru
  • Posts

    335
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Bmw r1100gs

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar, Honda CBR 1000 F, Suzuki gs 450S, Honda Varadero, Bmw r 1100 rt, Bmw r 1200 gs

Recent Profile Visitors

806 profile views

vlad.apetroi's Achievements

  1. Asa merg eu cand e cald. Chiar cu tenisi as putea spune. Se numeste echipament de mongolia si este conform in foarte multe tari mai mult sau mai putin dezvoltate Chiar ploua in toata tara? A intrebat omu daca e legal, 7 pagini mai tarziu s-a ajuns la becuri, conduita preventiva, a scris si ala cu echipamentu, a scris si ala cu accidentul stupid, a scris si tipa cu legislatia pe asigurari. Mai lipseste unul sa zica ca trebuie pus ulei mai gros daca mergi cu pasager si responsabilul de teoria caucicurilor. Asa ar fi epuizate toate subiecte si s-ar inchide un topic la care intiatoriul a primit raspunsul al intrebare la primul reply. P.S: Si la mine ploua, asa ca mananc KFC, beau cola si ma dau interesant pe forum
  2. Daca nu ti se pare, spor la treaba atunci! Poate ar merge un topic sticky cu siguranta in trafic.
  3. A intrebat omu daca este legal sa mearga cu pasager in primul an de permis. S-a ajuns la faruri :)))
  4. Salut, din fabrica furca este de tip ulei+aer. Au fost montate arcuri progresive si au fost modificate flansele amortizoarelor de la partea superioara ca sa o poti regla cu pompa de bicicleta . Intarirea sau "inmuirerea " se realizeaza prin ventilele de la partea superiora. Dai o pompa, intaresti, mai dai drumul la aer, se inmoaie suspensia . Tot ce este facut pe ea este realizat home made de catre proprietarul anterior, cu costuri minore, de aici si pretul. Nu vorbim de furci schimbate sau alte operatii costisitoare, ci mici hack-uri, care intr-un pachet total o fac o motocicleta foarte distractiva de fugarit dealuri la un pret care nu iti da peste cap bugetul.
  5. Se vinde Suzuki Dr 650 SE pregatit de Rally Raid. O motocicleta de entry-mid level pentru cine doreste sa devina racer de campie, aratura, etc . Carena Rally, sea modificata, derulator de traseu + odometru, suspensie fata reglabila, airbox modificat, carburator rejetat, toba suzuki gsxr si inca cateva modificari. ITP facut anul asta. Toate actele in regula, fiscalul se elibereaza pe loc. Se poate vedea in Iasi. Momentan are nevoie de cauciucuri, dar motocicleta circula, este posibil ca pana la momentul vanzarii sa fie schimbate. Vine cu cartea de service printata pe capitole si o cutie de viteze de schimb+inca cateva protectii, mansoane parca (vad ce mai am prin casa). Motocicleta este destul de inalta, daca nu ai peste 1.80 este greu sa te descurci cu ea. Nu este o motocicleta de "plimbari in natura" sau hard enduro, este gandita sa mergi "in gaz" pe orice tip de suprafata. Pret 1500 negociabil Tel: 0725 683 065
  6. Se vinde Bmw r 1200 gs 2005 la aproape 150 de mii km. Motocicleta cinstita din punct de vedere mecanic. Roti cu spite, ABS functional, cauciucuri metzeler tourance next pe final de cariera. Se deplaseaza pe orice distanta. Telefon: 0725 683 065 Acte in regula, fiscal pe loc. Motocicleta se poate vedea in Iasi. Pret 4000 negociabil. Sunt deschis si la schimburi cu alte motociclete. Pentru mai multe detalii, folositi cu incredere numarul de telefon.u
  7. Si mie imi place natura, dar nu sunt un mare fan al mersului pe glod (impinsului, ridicatului). Drept urmare tin un gs pentru touring pe orice fel de drum si un dr 650 se pentru forestiere, drumuri neasfaltate, oleac de munte etc. Acum trebuie sa gasesti un balans intre asfaltul pana la natura si mersul in natura. Pana la urma, pe asfalt tirul merge cu 90, daca nu ai sa poti face o depasire cat de cat cu ceva bagaje pe ea , ai sa te chinui tare de tot. Daca nu mergi doar cand se aliniaza planetele, o jumate de parbriz te ajuta mult de tot atat la vant cat si ploaie. Daca vrei doar iesiri scurte prin zona ta, totul in regula.
  8. Hai Salut, Doar o parere, tu cauti un all rounder. E prima motocicleta, de ce nu iei ceva care sa faca putin din fiecare si dupa un an doi sa te decizi ce vrei sa faci mai specializat? Am prieteni cu bmw 650 Dakar care sunt foarte multumiti, in sensul ca faci si asfalt, mergi si pe niste trasee de dificultate medie, mergi si la terasa, piata, etc. Cu XTR la fel, faci si 400 km pe zi, faci si forestiere, poteci. Daca o sa-ti placa ceva mai tehnic, ai sa vezi la momentul potrivit. Dar de testat apa cu piciorul, atat Dakarul cat si XT600r sunt niste modele cinstite care isi mentin valoarea la revanzare.
  9. Am tendinta sa fiu acid la adresa textelor romantate ce descriu aspecte practice. Fiecare cu ale lui. Daca acest text si invatamintele expuse vor fi de real folos cuiva, imi cer scuze pentru spam-ul de pe topic. Poate daca citeam inainte sa ma apuc de "motociclismul stradal" , nu ma mai apucam.
  10. Asta e o oda adusa motocicletei mici pentru incepatori. Sunt suficiente topicuri pe tema asta, a trebuit deschis unul nou ca scrii tu asa induiosator?
×
×
  • Create New...