Jump to content

MrZee

Membru
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About MrZee

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Bandit
  • Numar Moto
    ZEE
  1. Daca o motocicleta a fost importata din SUA, in polonia si vanduta unui polonez, care a inmatriculat-o pe numele lui ( definitiv) ,iar apoi mi-o vinde mie, cetatean roman. Eu mai trebuie sa fac dovada cu vama si toate celelalte acte sau va fi o vanzare-cumparare normala intre cetateni UE? Multumesc Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. Da, imi patineaza cu 15w50, iar cu 10w40 nu imi patina.
  3. Salut! Am lansat in urma cu aproximativ o luna o intrebare legata de schimbul de ulei, anume, sa trec de la 10w40 la 15w50.Vad ca mai multa lume a facut aceasta trecere si voiam sa intreb daca a intampinat cineva vreo particularitate. De exemplu in cazul meu (GSF600-2001) in treapta 3,4,5 daca o fortez, de la 7000 incolo scapa(slip) ambreiajul.Am mai sapat pe diferite forumuri si multi au spus ca fiind uleiul mai subtire ambreiajul se poate comporta astfel.inainte de a schimba uleiul, nu conta cat de abuzata era motoreta, nu se comporta astfel. Revin cu intrebarea, a mai observat cineva astfel
  4. Merci de raapunsuri. O sa iau un 15w50 Motul
  5. Salut! Am tot rasfoit aria "service si intretinere", dar tot nu am gasit un raspuns la problema mea. Ce ulei ar fi mai bun pentru mers preponderent in oras, vara? Mentionez ca nu folosesc motoreta daca temperatura e sub 10 grade. Pana in prezent am folosit Motul 10w40, cum recomanda manualul, insa as fi vrut sa trec la 15w50, avand in vedere regimul de ultilizare mentionat. Multumesc!
  6. Stiu, de aceea am si " desenat" locul de prindere. Vedem ce zic si ceilalti colegi.
  7. Salut, am și eu o rugăminte. Va rog spuneși-mi și mie în ce anume se înșurubează bordul. Am atașat 2 poze cu locurile unde am sububuri, însă nu există nimic în care să se înfileteze. Poate cineva să îmi trimită o poză de sub bord să vad și eu în ce anume ar trebui să se înfileteze. Menționez că este un Bandit din 2001 Naked Mulțumesc
  8. Nu stiu exact, doarce am citit de la pagina 314 incolo. Baietii spun ca e o modificare care aduce lucruri pozitive vis-a-vis de ciclistica si stabilitate.( ei se refereau doar la "oase" pe spate) O sa mai vad,daca se gaseste totusi un coleg sa dispuna de 20 de minute si o astfel de modificare la moteoreta as fi recunoscator. Ma duc maine la SAB poate gasesc si pe acolo cateva raspunsuri. Stima
  9. Sunt si de inaltat, chiar citeam mai devreme pe topicul asta (prin 2012 parca), dar as fi vrut sa vad cum arata, cum stau pe ea, daca merita. Am picioarele lungi, iar la semafor stau cam ciudat ( genunchii flexati cam mult). Nu imi spune ca trebuia sa mi iau V-Storm sau alta capra. In plus investitia n-ar fi mare, dar nici sa o fac fara utilitate.
  10. Salut! Am in plan sa imi cumpar un jack up kit pentru banditul meu, insa as fi vrut sa vad cam cum arata si cum stau pe una modificata. Sper totusi ca in Bucurestiul acesta sa fie cineva si in plus, sa ma primeasca sa o vad. Merci
  11. Merge si un Suzuki Bandit, eu am 190 cm si 95 kg si e ok...capre gen transalp sau vstorm nu m-au atras niciodata. Depinde si ce anume iti place. Arunca un ochi si peste astea: http://cycle-ergo.com/ iti alegi motoreta si iti cam faci o idee cum vei arata pe ea. http://www.motorcycle.com/top10/top-10-best-cruisers-for-tall-people.html http://www.motorcycle.com/top10/top-10-motorcycles-tall-riders-adventure-bikes.html
  12. Indian Scout Sixty arata si mai bine si este si mai ieftin ( din cate am vazut)decat HD 883....pentru pasionati eu zic ca e o veste buna Eu unul as alege Indian peste HD oricand.
×
×
  • Create New...