Jump to content

yono_chan

INACTIV
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

About yono_chan

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.lei-factory.com/info.htm
  • Yahoo
    jump_pann

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kyoto,Japan
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Kawasaki Eliminator
  • Numar Moto
    Kyoto A-2301
  • Club
    nici unul
  1. Succes si poze plz cu ce ai reusit sa faci sa le arat si colegilor japonezi ce putem face si in Romania. Daca ma ai nevoie de ceva nu ezita.
  2. Bine ati punctat cand ati spus ca e nevoie sa se stie exact de ce e nevoie si tocmai asta intrebasem. Nefiind sigur de ce cauti nu pot sa iti dau un pret dar am o idee de ce cauti.E in Japoneza dar sper sa vezi pozele macar.Uita-te pana jos unde ai piesele separate. http://www.maderv.com/01kawasakiZX-10R/01kawasakiZX-10R.htm Din cate vad cred ca sunt piese custom de la ABM pentru un Kawasaki ZX10R.Insa Cum a spus si draku si george05 , esti sigur ca piesele comandate se vor potrivi?De ce fostul proprietar a dat furca asa in fata?Poate ca folosind cleme originale atingeau ceva...sau poate ca a pus si el ce a avut la indemana.Problema e ca de ghidonul al se sprijina sufletelul tau si nu e loc de glume.
  3. Am inteles ca are nevoie de un strungar sau de piesele ca atare actualmente avand joc. E nevoie sa adapteze clemele la ghidonul respectiv?Atunci ar fi nevoie de dimensinile ghidonului si ale clemelor folosite momentan cred.Sau gresesc?
  4. Deci concret de ce ai nevoie?De cleme de aluminiu?Originale pentru GSXR 1100?Sau pentru ghidon KTM?Scuze ca nu am inteles.Detalii plz
  5. MULTUMIRI TUTUROR CE ATI POSTAT.SUNTETI UN EXEMPLU DIN CARE INVATAM TOTI. UN SFAT DACA IMI PERMITETI -TOT AM VAZUT CA NI SE ABURESC VIZIERELE PE TIMP DE PLOAIE.NU STIU CUM MAI E IN ROMANIA INSA CAUTATI WAXURI PENTRU PARBRIZE SI O SA VEDETI CUM LUNECA APA FARA A MAI FI ASA MARE OBSTACOL PLOAIA.IAR PENTRU ABURIRE?EXISTA SPRAY-URI CONTRA ABURIRII FOLOSITE DE SKIORI.DACA NU AVETI ATUNCI INCERCATI APLICAREA UNEI SUPRAFETE DE SAPUN LICHID PE INTERIORUL VIZIEREI APOI STERGETI CU SERVETEL SAU PROSOP CURAT .O SA VEDETI DIFERENTA.SI DACA NU INTEGETI DIFERENTA INCERCATI LA BAIE PE OGLINDA CU SAPUN LICHID SI ABURITI SUFLAND PORTIUNEA UNDE ATI FOLOSIT SAPUNUL SI UNDE E OGLINDA NORMALA.O SA OBSERVATI CUM PORTIUNEA CURATA CU SAPUN NU SE ABURESTE.PE CE PERIOADA E ACTIV ACEST TRATAMENT NU CUNOSC INSA O SA VA TIN LA CURENT.ASTAZI AM AFLAT DE LA CUMNATUL MEU CE A FOST SKIOR SI FOLOSEAU ASA CEVA CAND NU EXISTAU SPRAYURI PENTRU NEABURIRE. ATENTIE=DACA NU AVETI SAPUN LICHID PUTETI FOLOSI SAPUN NORMAL CU FOARTE PUTINA APA APOI STERGETI CU CEVA CURAT USCAT. DACA GRESESC SAU NU E ACTIVA SOLUTIA INSTIINTATI-MA
  6. VA MULTUMESC TUTUROR.AM REUSIT SA ALERG 600KM PANA ACUM PE FRIG....CAM 10-15 GRADE SI CU VANT UTERNIC.M-AM DESCURCAT.AM INCEPUT SA INVAT MOTORUL SI E BINE.DAR HAINELE SUNT STRICT NECASARE.AM INCEPUT PRIN A MERGE MAI LA MISTO CU GEACA CHOPPER BLUGI...FARA NIMIC PE DESUPT...MANUSHI DE VARA...MAMAAAAAAAAAAA.AM INGHETAT DAR CAND AM AJUNS ACASA AM STIUT CE SA FAC URMATOAREA TURA.SI E BINE.AM SA INCERC SA MERG DISTANTE MAI MARI PANA ACUM AM MERS DOAR 250 KM CEL MAI MULT.ABIA INVAT PROBLEMELE REALE ALE ECHILIBRULUI SI SFATUIESC PE TOTI INCEPATORII SA NU AIBA INPRESIA CA POSEDAREA UNUI PERMIS SI A UNUI MOTOR TE TRANSFORMA SI INTR-UN PILOT REAL...INCET CU PASI MARUNTI INVATAM FIECARE.SI CAPACITATEA MOTORULUI TREBUIE SA FIE IN PROPORTIE CU EXPERIENTA.NU SUNTEM ZMEI KAMIKAZE SUNTEM PARTICIPANTI AI TRAFICULUI.AM VAZUT CUM INCONSTIENTA SI DORINTA DE FAIMA,PUTERE TE TRANSFORMA IN CRIMINAL,IMOBILIZAT PE VIATA,SI MULTE ALTELE ASA CA INCET FRATILOR. SCUZE DE CRITICA SAU SFATURI INSA SI IN JAPONIA UNDE SE CIRCULA DESTUL DE SIGUR PE SOSELE SI FIECARE ARE GRIJA DESTUL DE ENERVANTA IN A EVITA ACCIDENTE...CHIAR SI AICI VAD ZILNICE POTENTIALE ACCIDENTE STUPIDE.DIFERENTA E CA SUNT IRITANT DE PRDENTI SI ASTFEL EVITA UN INERT ACCIDENT. ASFALT USCAT
  7. SI UITE ASA REVIN CU MODIFICARI FACUTE ELIMINATORULUI MEU IN JAPONIA.SI CE ANUME? -GHIDON YAMAHA DRAGSTAR 22 mm -OGLINZI CUSTOM -GENTI HEAVY METAL LA FEL CA SI CASCA SI MANUSHILE -I-AM PUS CAUCIUC DE 100/90/17 CUM AR FI TREBUIT SA AIBA DE LA INCEPUT.FOSTUL PROPRIETAR PE SEMNE CA NU A AVUT BANI SI A PUS UNUL MAI SUBTIREL.SCHIMBANDU-I CAUCIUCUL I-AM DAT ALTA INFATISARE APOI GHIDONUL IMENS A SCHIMBAT SI CONDITIA ECHILIBRULUI IN MAI BINE SI RELAXANT .CE IMI TREBUIE E SA MUT COMENZILE IN FATA .STIE CINEVA CUM SI CE AM NEVOIE?AM VAZUT EU CEVA INSA PENTRU HONDA STEED YAMAHA DRAGSTAR DAR CUM SA FAC ELIMINATORULUI?APOI ARE CINEVA O IDEE DESPRE BARE DE PROTECTIE MOTOR?CRED CA I-AR DA UN ASPECT MAI MARE . SARACUTUL MEU ELIMINATOR STATEA DEZMENBRAT DE 2 ANI DE ZILE.L-AM CUMPARAT SI AM MERS CU EL DOAR 2 SAPTAMANI INAINTEA IERNII 2005/2006 APOI L-AM FACUT BUCATELE CA AVEA CEVA PROBLEMUTE(SUSPENSIA FATA PLANGEA DE ULEI...CEVA RUGINA....SI AM ZIS SA IL SI VOPSESC PENTRU PROTECTIE ANTIRUGINA INSA NU AM MAI AVUT TIMP) ACUM M-AM INTORS IN JAPONIA SI LOCUIND INTR-UN ORAS UNDE MOTOCICLETA E O NECESITATE AM ZIS SA IL REPAR SI SA MA INVAT SA CONDUC PE EA.E NEMAIPOMENITA PENTRU INCEPATORI.EU SUNT CAM MARICEL SI PICIOARELE MA CAM JENEAZA =185 CM/85 KG....CAM MICUTA PENTRU MINE DAR MARIMEA MEA NU EXPRIMA SI EXPERIENTA PE MOTOR ASA CA INCETISHOR....AM REPARAT-O TIMP DE 34 ORE IN CONTINUU...IMPLICAND SI UITAREA UNOR PIESE...ERA SA FAC 2 MOTOARE IN LOC DE UNUL SI UITE ASA AM REUSIT SA O ANSAMBLEZ.NU AM PUTUT SA MA OPRESC PANA NU AM AUZIT MOTORUL.SI DACA MA OPREAM UITAM CUM SI CE SA MAI FAC...PARTEA ELCTRICA ETC.. APOI CE SA FAC?HAI SA MAI MODIFIC CEVA....SI I-AM PUS CC BAR DE HONDA STEED INSA CU MODIFICARI-AM PASTRAT SUPORTUL DE PRINDERE DE LA AL MEU CACI CC BARUL VENEA PREA IN FATA LA JUMATATEA SCAUNUI PASAGERULUI. ASA AM REUSIT SA INVAT DESPRE MOTORASHUL MEU SI CRED CA A IESIT FRUMUSHEL.O SA VAD CUM FAC CU MODIFICAREA COMENZILOR MAI IN FATA. AVEA 23.300KM CAND AM LUAT-O SI AM REUSIT SA O ADUC LA 24.000KM ...CE SA FAC?INCET INCET.... SI TOTUSI E CAM MICA PENTRU MINE.....DAR FAPTUL CA ABIA O POT CONTROLA PE ASTA IMI INTERZICE A OPTA PENTRU CEVA MAI MARE PANA NU MA INVAT MAI BINE CU MOTOR MIC,USOR.MA SPERIE UNELE ACCIDENTE ASA CA TUTUROR BAFTA SI ASFALT USCAT,FARA ACCI-INCIDENTE AM ATASAT MAI MULTE POZE SI ROG PE CINE ARE POZE CU ELIMINATOARE..MODIFICARI ARATATI-NE SI NOUA
  8. CINE ARE MAI MULTA EXPERIENTA VA ROG SA MA SFATUITI CUM E MAI BINE SA MA COMPORT PE TIMP DE PLOAIE FRIG IN CAZ CA SUNT SURPRINS PE DRUM DE O ASA VREME.APOI LA O CALATORIE MAI LUNGA CE PREGATIRI SPECIALE.CU UN KAWASAKI DE 250 SE MERITA SA PORNESC LA UN DRUM M AI LUNG...VREO 1000 KM. ARE CINEVA POZE CU KAWASAKI ELIMINATOR CUSTOMIZAT?MULT SUCCES SI ASFALT USCAT TUTUROR
  9. mai ai eliminatorul?uite-l si pe al meu insa e in Japonia.e micuts dar frumos
  10. Ar trebui macar o lege ca in Japonia unde ca sa ajungi la peste 400 cc iti trebuie sa treci treptat de la 125 la 400cc apoi peste 400 cc care se obtine foarte greu.Nu sunt multi cei care au ultima categorie.Ai sa vezi multe cbr de 400 dar peste 400cc ...mai greluts ,dar sunt bineinteles. Asa ca mai stau linistit la 250cc ai Kawasaki-ului meu si mai invat sa cresc cu toate ca sunt mare si ma tenteaza...
  11. Adevarul e ca repede stim sa ridiculizam.Imi cer scuze ca am postat la rubrica Accidente,insa daca ma gandesc un pic si al meu a fost un mic posibil accident intrucat daca in toti acesti 2 ani de condus fara grija si cu certitudinea ca permisul international eliberat de ACR e valabil in Japonia,eram cumva oprit o singura data sau altul intra in mine....eram pasibil de inchisoare.Am un amic italian care a fost prins conducand motorul in Kyoto si l-au luat politia exact ca un infractor.A avut noroc mare de interventia consulatului italian care l-a scapat si l-a ajutat in demersurile de preschimbare a permisului-nu cred de o asemenea interventie din partea consulatului roman.La oficiul de eliberare a permiselor scrie ca Italia,Franta,Anglia ,Australia, si inca cateva tari nu au nevoie de o noua examinare ,insa acel baiat a trebuit sa dea din nou examen caci permisul de motor ii era echivalat doar pana in 400 cc . Scuze pentru cei ce se simt deranjati de postarea la rubrica accidente.O sa deschid un alt topic si daca are cineva intrebari despre Japonia,viata de aici nu ezitati. Ah,o poza a permisului meu japonez -sus e scris categoria tir,autobuz,apoi masina nomala,apoi bike...iar jos e remorca mare. --- Mesaj completat în 23 Aug 2007 10:37 ------------- Am reusit sa conduc un asemenea Skyline si e cu adevarat un avion pe 4 roti.Iti trebuie un pic de experienta in condusul acestui tip de masini ca de multe ori datorita computerizarii risti sa te fure masina fara sa iti dai seama.La ce ma refer?Am incercat sa fac la un moment dat un pic de drift...abis profesionistul...si calculatorul a gandit ca derapeaza masina si mi-a cuplat rotile in asa fel incat in loc sa merg pe o parte alunecand am mers drept....in sant. Lucrez la o firma de masini,vanzari second hand precum si verificare tehnica,reparatii etc...cum de?e firma cumnatului. --- Mesaj completat în 23 Aug 2007 10:39 ------------- --- Mesaj completat în 28 Aug 2007 15:03 ------------- Si uite asa am mai schimbat un permis in 2 luni ...mai precis in 2 luni de zile am schimbat 4 permisuri in Japonia. Astazi am avut ultimul examen sper...am reusit sa obtin si permisul pentru masini speciale,buldozere,catepilare...asta imi mai lipsea-insa am de gand sa lucrez in iarna la dezapeziri-aici se fac banei frumoshi asa ca m-am pregatit din timp. Peste 2 saptamani ma reintalnesc cu micutsa mea motocicleta...sper sa reusesc sa o mai repar...e bucati caci am demontat-o acum 1 an si ceva
  12. si tot asa am dat examen de conducere din nou ca un cuminte incepator.dupa ce codusesem in Japonia timp de 8 luni de zile fara probleme .am dat un examen in engleza cu 10 intrebari din care trebuie sa reusesti la cel putin 7 din ele.apoi testul de conducere. am luat permisele cum urmeaza -B din 3 incercari -C,D din 5 incercari timp de 1 saptamana de luni..vineri pe 13 -E din a 2a -A grupa mare de la 400cc in sus din a 2a incercare nu cred ca va intereseaza de tir ,autocar insa pentru motor...nu doar un pic de poligon ci slalom contratimp-7 secunde,punte metalica contratimp-10 secunde minimum,scarite ridicat in picioare-5 secunde.franare de la viteza de 40 km /h fara blocarea rotilor in cel mai scurt timp...ai o linie cam la 5 m dupa care e conceput ca accident.apoi semnalizare cu 3 secunde inainte de schimbarea directiei si cu 30 m inainte....nu doar oglinzi ci sa misti capul mereu.la iesire de dupa niste copaci cu cea mai mica viteza fara a pune piciorul jos sau a tremura , iar la cea mai mare grupa-peste 400cc- e si punctajul de peste 80 %...in conditiile in care tremuri un pic 10 puncte penalizare....daca ai cazut de pe punte sau daca scazi din cele 10 secunde alocate mersului pe punte-1secunda-10 puncte..la 30 puncte esti picat..si tot asa.daca se poate vedeti traseul.si totul este urmarit dintr-o incapere de sus.cu senzori la punte ,slalom etc...pentru timeing.si cand ai gresit risti sa te sperii de vocea de la microfon si totul in japoneza.Am dat cu o honda nou nouta cb de 750cc.frumushik,cuminte...doar 117 km in bord la care am adaugat eu 100 km in orele de conducere si test...1 h conducere=50$ am atasat ceva poze traseu,bike,camera de veghere,punte,slalom,franare
  13. Cum fac sa schimb?Insa cred ca e mai cautat subiectul la accidente.Si poate sunt persoane care chiar or sa ajunga in Japonia si nu stiu ca permisul international e varza.In europa nu ai nevoie iar in Japonia nu e valabil. Acolo ce mi-ai dat tu e politia normala japoneza.Dar ia uite u pic la garda imperiala-concurs pe toata Japonia.Sunt tari si americanii.
  14. Le am pe toate A BE CE DE . B-de 7 ani peste 100.000 km A CE DE de 2 ani. Pe langa astea mai am si permisul japonez cu toate categoriile,tinand cont ca am dat din nou examen si a fost belea. -Examen in engleza,apoi practic la fiecare.Apoi la motociclete au 3 tipuri-pana in 125cc,pana in 400 cc si cea mai mare peste 400 cc.Am luat-o si pe cea din urma cu tate ca nu am multi kilometri insa am luat lectii din nou in Japonia.
×
×
  • Create New...