Sari la conținut

IulianPEG*650

Membru
  • Număr conținut

    164
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi-Cambridge
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Pegaso Aprilia 650 ie

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda, Aprilia Pegaso 650, Pegaso 650ie

IulianPEG*650's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. voi incerca variantele mentionate. Mersi. Legat de suruburile alea de la ghidon, cat de tare trebuie sa le strang la loc?
  2. Salut dragi aprilisti. App.. daca este Aprilia, dc se tine Apriliana in August? Nu ar trebui sa fie in Aprilie? Horia BGT , iti recomand sa scoti toate plasticele de pe motor, speli bine motorul, il lasi sa se usuce si apoi il pornesti pentru 10-15 min cu momente in care duci turatia la 4000rpm pt cateva secunde. Opresti motorul si verifici unde ai scurgeri de ulei. eu am avut ceva similar, odata a fost garnitura de la capacul valvelor si a2a oara a fost garnitura de la capacul filtrului de ulei. De fiecare data am verificat de unde curge in modul precizat mai sus. CheG52 - Daca nu gasesti nimic care sa te multumeasca, eu am niste piese de rezerva printre care si rulmentul Kit complet. Singura problema este ca va trebui sa pletesti extra aprox 50-70lei pt transport ( din UK). Daca vrei sa schimbi piesa iti trebuie o presa speciala pt a scoate magnetoul fara sa faci damage la motor. Ma ajuta cineva va rog? Este cineva care a facut o aliniere "ca la carte" a rotilor? Ma intereseaza cea de pe fata in mod special. Problema este ca ghidonul imi sta putin inclinat spre stanga iar cand merg cu motorul o simnt ca merge ciudat , in special la viraje! Am intrebat persoane cu service moto si au zis ca trebuie sa desfac jugul superior de la furca/ghidon + cel inferior si sa invart de bratele furcii. Nu a dat rezultate. Altii au mai zis ca este posibil sa fie de la suportul care tine ghidonul pe jug (cel care are 2 garnituri de cauciuc). Cum D-zeu se aliniaza astea?
  3. Frumoase schimbari si frumoase calatorii. O intrebare si o poveste am : Intrebarea: am incercat sa reglez volumul de benzina dat de injectoare la modelul 2002 ie. Am invartit spre inchis reglajul de la ECU ... de multe ori.( nu are nici un moment in care nu mai mergea sa se invarta) si motorul nu s-a oprit . Stie cineva cum se regleaza acel ECU daca nu am cititor de noxe? Povestea. Umblu la reglajul de injectie mai umblu si la firele de sub sa ca erau in toate directiile, pornesc motorul si il las sa se incalzeasca. Merg cu el ceva km si apoi se opreste. Ma gandesc ca e de la reglaj. Am mai mers 10-15 km in care am patit acelasi lucru de vre-o 4 ori , se oprea motorul. Evident a inceput sa ploua cand ma chinuiam sa il pornesc si dupa un timp imi vine in cap sa verific senzorul de orpire in caz de cazatura ( cel de sub sa) Sa vezi surpiza. era pus gresit. Atentie cei care mai aveti probleme de genul asta.
  4. Iti recomand Puiule sa arunci o privire la mufa ce vine in bobina de inductie. Am observat ca are prostul obicei sa se deterioreze firele si sa faca contact imperfect SAU contact prea perfect intre ele. Probabil stii ca asta este undeva sub rezervor. Si daca tot ai sa fii la acea operatiune am o rugaminte la tine daca poti sa faci o poza la cum sunt asezate firele sub rezervor si in fata ghidonului.. Al meu Pegaso este din 2002 si tare am impresia ca nenea al' batran de a avut-o inainte a facut ceva schimbari si a amestecat cablurile caci tare urat mai arata. In concluzie mi-ar fi de mare ajutor o poza de la tine. Mult noroc.
  5. ~Aha.. e bun. Bine de stiut. Pai in cazul asta trimit si eu vre-o 4-5 in tara.
  6. VEmpire cred ca asta este problema la mine. Apasam pe frana si se simtea cum pistonul se misca dar placa opusa ramanea fixa. Tu cum ai rezolvat? Acum ma gandesc ca de la caldura s-or fi stricat si garniturile de la piston... Tol3do. Nu cred ca ar trebui sa te coste mai mult de 300e. Defapt sigur. este cam 60 un electromotor, 100e rulmentul unisens si pinionul ala mare. si cam 40e cele doua rotite. Eu m-am uitat la ce am eu dar... nu le recomand. Am doar rulmentul unisens care-i bun si un electromotor. Un motor nou costa cam 300-400E. Sincer.. nu se merita. Dar cum stii tu.
  7. Tol3do.. nu vreau sa te sperii. Din ce vad in a2a poza rulmentul tau de pe arbore a fost supra-incalzit. Da... probabil cel dinainte a incercat sa desfaca acel surub cu flacara, dar a incalzit atat de tare incat saracul rulment s-a schimbat la culoare. Eu am avut ceva asemanator cu arborele cotit si cand omenii cu experienta de aici mi-au zis ca este calat si trebuoie schimbat .. am zis ca sunt nebuni, ca nu are cum. ( multumiri lui Alin Geamanu). Cred ca cel mai bine ar fi sa dai motorul jos si sa verifici in interior. in cazul in care nu ai nimic stricat trebuie sa cumperi doar 4 garnituri pentru a le inlocui pe cele vechi. Nu est ecomplicat de dat jos, poate fi facut si de o persoana dar se recomanda 2. » Post actualizat in 08 May 2017 14:57 VEmpire, te pricepi cumva si la frane?
  8. T0ledo... zi-mi daca ai nevoie de piese. Te pot ajuta cu toate. Electromotor, pinioane chiar si rulmentul respectiv. AI MARE GRIJA! Ce ai tu acolo pare o problema ce vine din alta parte. Exact cum esti acum pune un imbus in biela-manivela si invarti spre fata motorului. Vezi cat de usor ( sau greu) se invarte. Cu bujia scoasa. Este foarte posibil ca ceva sa se fi blocat prin motor. Daca daca vrei piese sa imi zici din timp. Miercuri vin in tara. » Post actualizat in 07 May 2017 21:20 Am nevoie de ajutor va rog. Astazi am desfacut frana spate si am curatat tot la ea+ pasta de cupru+ si tot ce mai rtebuia. Am facut o tura si iar s-a blocat frana. Pedala are joc liber, lichidul este DOT 4 ( normal l-am folosit la masina ) cu nivelul in borcanas sub linia de MAX. Ce imi scapa? » Post actualizat in 07 May 2017 21:33 Poza 4. Fi atent ca ceva nu este bun acolo. VEzi tu linia aia de aprox 3mm grosime de culoare albastruie?! Ei.. nu este semn bun. Aia inseamna supraincalzire, deci posibila llipsa de ulei! SI ESTE GRAV! Din experienta o zic.
  9. Si uite asa pic din una in alta. Am montat totul la loc si am plecat la drum de proba. Dupa nici 20 min ma trezesc cu roata spate fierbinte din cauza franei care se blocheaza. Am lasat-o sa se raceasca si nu am mai folosit frana pana am ajuns acasa. As vrea sa stiu la ce anume sa ma uit? Am schimbat lichidul, am facut aerisere, pedala merge foarte bine. Maine ar trebui sa plec la o tura si.. ma gandesc ca poate reusesc sa o fac pana in 12. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
  10. In Uk. Dar ma gandesc la ceva pentru inceputul sau jumatatea lui August. Ca durata ceva de 5-7zile. La buget.
  11. Eu nu prea inteleg treaba asta cu schimbatul volanului? Practic este schimbarea volan+caseta de directie+ bord+scaune+ faruri + + + + cine stie cate alte chetsii. Adica treaba cu schimbatul volanului cred ca mergea acum 15 ani cu masini de 20 de ani. Masinile erau mai simple si usor de modificat (ex Focus MK1 , Honda Civic, VW golf) Pai in situatia de fata... cum se mai procedeaza?
  12. Am inteles cu fumul alb. Eu ma gandesc sa nu fie garnitura de ciuloasa. Dar daca e de la condens.. atunci pare ok. Am sa verific mai amanuntit problema cu frana. Pentru moment nu am avut timp. Mirosul de benzina apare dupa ce opresc motorul in partea stanga a motocicletei chiar la mijlocul motorului. Suspectez garnitura de la injector sau poate furtunul fisurat.
×
×
  • Creează nouă...