Sari la conținut

cutzmi

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timișoara
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Triumph Tiger 800 XC
  • Numar Moto
    TM 39 MYK
  • Club
    Compatriot Riders RC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda NC 700X

Vizitatori Recenți Profil

646 citiri profil

cutzmi's Achievements

  1. cutzmi

    HONDA NC 700 XA

    Nu am fost atent la acest aspect dar revin cu un răspuns asap» Post actualizat in 12 Jun 2016 06:30 Scade cu maxim 1000 ture,depinde cât de repede schimbi treapta.
  2. cutzmi

    HONDA NC 700 XA

    Da este și manevrabila deoarece cilindrii sunt aplecați în față și rezervorul este sub șa.Este ideala pentru strecurat prin trafic dar bunicica și la drum lung.încă nu am făcut mai mult de 200km dintr-o bucata dar intenționez sa fac un trip în vara prin Austria și atunci o sa va spun mai multe. Sa auzim de bine !
  3. cutzmi

    HONDA NC 700 XA

    Nu rupe la 1500,normal dar de ex dacă sunt în treapta 5 și scad pe 2000 ture pot da gaz mai departe fără sa schimb în treapta inferioara sI trage fără probleme. Pana la urma un drive test Îți va da răspunsul
  4. cutzmi

    HONDA NC 700 XA

    Da,chiar trage de pe la 1500-2000 ture. Acum nu te ridici pe o roata cu ea...dar trage.Gândește-te logic ca turația maxima este 6250 rpm,altele se tureaza pana pe la 10 000 sau chiar mai mult. Tocmai asta este ideea motorului dezvoltat de cei de la Honda...cuplu de jos și consum redus.
  5. cutzmi

    HONDA NC 700 XA

    Mai degrabă parallel twin, este un concept nou de motor ... uite aici mai multe detalii https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_NC700_series
  6. Salut tuturor ! Sunt nou pe forum si am sa va impartasesc cate ceva despre prima mea mobra, o Honda NC 700 XA din 2013, motor cu injectie in 2 cilindri Twin, 670 cmc , 48 CP si ABS combinat. Am luat-o din Germania in luna martie cu cateva accesorii suplimentare gen crash bar, parbriz touring, 2 genti laterale Hepco&Becker, cric central si 11 000 km la bord la 4500 EURO. Cu tot cu transport si inmatriculat am ajuns cu ea la 5000 EURO. Ca si senzatie de condus pot sa va spun ca trage de jos avand un cuplu bun de la 1500 rpm (turatia maxima 6500rpm), trage in toate cele 6 viteze atat timp cat o turezi incepand cu 1500-2000 turatii. Consumul este unul destul de mic, nu l-am testat inca dar specificatiile tehnice spun undeva 3,5-4,00 L/100km in functie de talpa Este foarte manevrabila, mai ales in oras, deoarece are rezervorul sub sa, deci centrul de greutate destul de coborat. Totodata in locul rezervorului are un spatiu de depozitare generos in care in cap casca si manusile. Ca si minusuri, lipsa indicatorului de treapta de viteza de pe display - ul de bord , saua nu foarte comoda si poate in afara orasului ar fi nevoie de ceva cai in plus la depasiri, mai ales incarcata dar avand in vedere ca sunt incepator in ale motociclismului, pentru mine este perfecta in acest moment. Franeaza eficient chiar daca are un singur disc pe fata, dar sanatos Ar mai fi cate ceva de facut la ea ... handguard, heated grip, lumini de ceata, aripa spate deoarece toata mizeria este aruncata pe telescop, protectie radiator , o sa custom si un top case (suportul exista) dar totul pe parcurs deoarece m-a uscat de bani :-) Sa auzim numai de bine !
×
×
  • Creează nouă...