Sari la conținut

skin_psv

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    VFR800 V-TEC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR929, GSXR600, Honda CBX750f

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

skin_psv's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Plastilube de la ATE am dat si eu pe glisiere si pe placute cand le-am montat, acum ceva timp si am constatat bucuros ca inca mai era acolo la cateva luni distanta desi am dat foarte conservator si am mers prin toate conditiile meteo (frig, canicula, ploaie. etc.). Achizitie tot epiesa.ro, la unele magazine era in stoc.
  2. O sugestie ar fi sa verifici un pic si bornele de la baterie daca sunt stranse corespunzator. Am avut si eu o problema asemenatoare, se facea un scurt la anumite vibratii si avea acelasi comportament ca al tau.
  3. Am o intrebare legata de doua din problemele ce pot fi constatate la schimbarea rulmentilor. 1. Am intalnit o situatie in care marginea aceea din cadru ce sustine camasa mai era doar pe jumatate. Ma refer la marginea de cadru ce nu permite camasii sa circule libera in sus, respectiv in jos, pe tubul pt jug. 2. In alta situatie existau urme de la rulmetii cu bile rotunde chiar si pe marginea cadrului din jurul camasii. Imi pare rau ca nu am niste poze ca sa explic mai bine la ce ma refer, dar sper ca se intelege. In ce masura pot afecta astfel de lucruri buna functionare a jugului si cum se pot remedia?
  4. Spre rusinea mea nu stiam ce semighidoane am pe motor. Asa este, sunt tevi cu capac si gaura filetata in capat. Am rezolvat prin a schimba semighidonul defect, surubul ala era ruginit acolo si de un diametru foarte mic, sigur il stricam incercand sa extrag. Mersi pentru ajutor
  5. Pot sa incerc si sa scot de acolo saiba inainte de a trece la utilaje mai grele. O sa ma ocup maine dimineata de asta, daca nu functioneaza trec la varianta cu burghiul care cred ca nu are cum sa nu functioneze
  6. Voi incerca sa dau o gaura in surub cu un burghiu de diametru mai mare ca al lui si la final daca nu iese o sa incerc cu bit-torxul, mersi frumos baieti
  7. Salut baieti, Pacienta este un SRAD de 600. In urma unei mici cazaturi capatul de ghidon de pe partea stanga s-a rupt din surubul care il tinea, iar celalalt a fost scos pentru a fi echilibrat ghidonul. Acum am ramas in situatia care se poate observa in poze. A trecut ceva timp de atunci, asa ca surubul rupt nu cred ca va colabora prea fericit sa fie scos. Ma ajutati, va rog, cu un sfat despre cum sa scot de acolo ramasitele pentru a monta unele noi. De principiu am la dispozitie scule, inclusiv un burghiu pe mana inversa pentru desfiletare la cota necesara, dar as vrea sa aflu si alte pareri inainte de a ma apuca de lucru? Mersi
×
×
  • Creează nouă...