-
Număr conținut
63 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.gotronic.ro ; https://www.olx.ro/oferte/user/Z03A/ ; http://www.youtube.com/gotronic ; https://www.facebook.com/gotronic.ro/
-
Yahoo
office@gotronic.ro ; gotronic_office@yahoo.com
-
Skype
office@gotronic.ro
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Tg. Mures
-
Carnet moto din
A+B 1978
-
Numar Moto
(In anul 1978)
-
Club
Fara
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra Super si Hoinar
-
Interests
Productia de aprinderi electronice auto si moto clasice
Vizitatori Recenți Profil
1.496 citiri profil
gotronic's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Ei, asta-i diferenta intre forumurile de calitate. Oamenii discuta problemele tehnice, nu se comenteaza atat off topic. Eu zic ca fiecare sistem are avantaje si dezavantaje. Eu sunt stresat de facebook, datorita multitudinilor de semnalizari si atentionari, as prefera un topic de calitate, pe care sa-l accesez cand doresc de pe PC si sa vizualizez pe monitor.
-
De cand s-au modificat topicurile, nu mai stiu unde sa trimit lumea sa citeasca. S-au sters postari, s-au lasat numai ce s-a crezut ca intereseaza, numai ca nu stiu ce "studiu" s-a facut in selecta postarile care au ramas. Probabil in urma acestei postari, mi se vor mai sterge cateva.
-
Va salut. Este cineva din Oradea care stie sa regleze o aprindere electronica "gotronic" cu senzori pe o Jawa 350-638? Astept raspunsuri si de la "nemembri", la telefon 0722 887 364 Multumesc
-
Nu ma mai descurc sa gasesc topicul cu aprinderea electronica AT011 si senzorul 012CW pentru Jawa 350 638. Ma ajuta cineva sa descalcesc noul model de forum ?
-
gotronic îl urmărește pe Coltul "comunistelor"
-
La dimensiune, prima bobina seamana mai mult cu cele de Dacie, Lada, Skoda..etc. Nu prea seamana cu cele de Wartburg nici de 12 si nici de 6V, care seamana mai mult cu cele de Jawa, IJ, Simson sau Mz. Mai jos niste poze cu ele. Una este bulgareasca (RZM-6, de la noi din comert), una indiana, alta chinezeasca (Taiwan) si inca una nu-mi dau seama. Sunt cumparate de pe un site din UK si preturile nu au fost deloc mici.
-
Pe astea le-a incercat cineva? Ce este scris cu mana pe eticheta sunt masuratorile pe standul de incercare. P= rezistenta primarului in Ohmi S= rezistenta secundarului in Kohmi ( cu tot cu fise unde sunt) D= lungimea scanteii in mm sau cm ( 1 mm = 2Kv aproximativ)
-
Avans variabil pe comunista (Jawa 350)
topic a răspuns lui gotronic în pisica matacheul Service si intretinere curenta
A ramas la stadiul de "discutii"? Nimic realizari cu avansul analogic ? -
Pacat ca a ramas in stadiu de "poate" referitor la poze si clip.!
-
Pentru toti cei cu Jawe si IJ-uri care au probleme cu aprinderile AT011(AT012) si senzori 012CW, abia acum am avut ocazia (prin corespondenta cei drept, dar cu multa rabdare si ambitie din ambele parti) sa ma clarific ce se intampla exact cu bucsele, campurile magnetice si jocurile ce apar si fac probleme la unii. Pana acum am lucrat doar pe "standurile" noastre compuse doar din platou si bucse. "Pe teren" am vazut mai exact cum sta "treaba". Asa ca in curand, astept si IJ-ul sa vad daca apare aceeasi problema, o sa adopt o varianta testata de mine cap coada pe motor. (ma refer la magnetizarea bucsei sau a tablitei prinsa pe bucsa de alama sau alumiu). Ca titlu informativ, pot spune ca ar trebui mai bine senzori 012CCW atunci cand se lucreaza cu bucse (indiferent de care), iar partea plina (de material magnetic) sa fie mai mica de 50%. Cei care au deja senzori 012CW, ar putea sa monteze senzorii cu capul in jos (astfel lucreaza exact ca si cei CCW), deci invers pe niste distantiere. Si sa refaca avansul. Revin cu detalii.
-
Va salut! Doua aprinderi AT011 cu 2 senzori 012CW costa 166 lei, o bucsa 32 lei, cheltuieli postale 10 lei. Total=208 lei
Numai bine!
Daca doriti sa comandati, imi trebuie: Numele, adresa completa cu codul strazii si un telefon de contact.
-
Un IJ Jupiter 5 din Republica Moldova cu Aprinderi Tranzistorizate AT012, senzori 012CW si bucsa metalica (otel) completa. Are omul o bataie mare acolo la bucsa, zice ca si pe cama originala este la fel. El zice ca este o greseala de fabricatie, si o sa mai caute "ax" mai drept. (nu cunoaste termenii de pana, bucsa, cama...) Vi s-a intamplat si voua sa aveti parte de asa ceva? Pe platini nu reusea nici cum s-o puna la punct, acum este "multumitor" zice el. (Cred ca fii-su o "calareste " mai mult, din cate am inteles) Se poate pune direct playerul (flash-ul) de pe youtube? acum pe noua platforma?
-
La motoarele cu avans fix, este ales un avans de aprindere, care sa satisfaca atat pornirea cat si regimurile de turatii medii (sau spre maxim la motoarele mici). Se simte o diferenta enorma (se simtea pe timpuri) intre motoarele de MZ si Simson cu avans centrifugal si restul motoarelor fara avans (Jawa, Ij, CZ). Aveau si alt sunet placut la demaraj (nu mornaiau). Puteai sa mergi frumos daca nu accelerai la maxim, atunci pe langa faptul ca nu eveai demarajul proportional cu maneta acceleratiei simteai si cum vine in nas cateodata plus vibra toata mai tare. Asta o stiu si eu de la Mobra si Hoinar. Daca acceleram progresiv cu turatia mergea OK, ori de acceleram la maxim brusc acceleratia era minima sau mai mica. Avansul prea mare la turatii joase era bun la sarcini mici (simula avansul vacumatic). In schimb daca reglam de la 1mm la 1,1 mm avansul, fugea de mama focului, in schimb aveam un gol mai mare de cuplu la turatii mici. Mesaj completat Iar am scris o "gramada" si cand sa dau preview, s-a dus, postasem si niste poze, asa ca va trimit la postarea de mai jos. Se poate si cu o bucsa un senzor si o aprindere.! Conditia ar fi sa fie primarele bobinelor peste 3,4Ohmi in paralel sau 1,3 in serie (bobine de Tico, simulare bobina yumostatica). Avantaje ar fi ca este mai ieftina solutia dar mai scumpa bobina de inductie jumostatica (daca este de calitate). Dezavantaje, nu poti avea reglajul perfect simetric la cele doua pistoane. Oricum merge muult mai bine decat cu platini, in plus nu se mai deregleaza sau uzeaza nimic pe acolo, deci s-a scapat de-o grija.! (cu insistenta, se poate regla poate si perfect simetric prin reasezarea bucsei in locas sau rotirea cu 180 grade) /index.php?...t&p=2769931 Mesaj completat In postarea de mai sus, sunt bucse "duble" (cele subtiri la mijloc) pentru un singur senzor si o aprindere cat si bucse pentru 2 aprinderi si doi senzori. Pozele cu platoul de IJ Jupiter 4 sunt si ele de doua feluri, cu unul sau doi senzori, respectiv cu o aprindere sau cu doua aprinderi. Cred ca este una si pentru o Planeta 5 cu un senzor si bucsa normala.
-
Normal ca daca este reglajul carburatorului facut bine porneste mai usor. Ideea era sa stiu la un reglaj bun al carburatorului, la ce avans porneste cel mai usor, si daca la avans mai mic se simte ca ar trage mai bine la turatii joase. Spun asta pentru a sti de unde sa incep cu softul pentru curbele de avans. Practic imi trebuie avansul initial minim pentru pornire, pe urma urmeaza trasarea curbei in functie de turatie. Ca daca nu este ales bine avansul initial (in grade), pe urma modificand-ul, se duce si curba optima a avansului aiurea, si nu am facut nimic.! E bine de stiut si metric, ca pe urma se face un cerc (sector de cerc gradat) si cu bunavointa cuiva il transform in grade.
-
Am si eu o rugaminte , cine a probat care este avansul optim pentru o pornire cat mai usoara? Daca se regleaza aprinderea pe zero avans, porneste mai usor? sau avans ceva mai mic decat cel normal? Si daca da, trage mai bine la turatii mici? Intreb sa stiu pentru softul la o programabila, nu de alta.! Poate cineva sa faca testele astea? Multumesc anticipat.
-
Am postat pe fast replay, si nu stiu unde a ajuns, daca l-a primit cineva pe email , il rog sa reposeteze aici, am scris cam mult si ma grabesc acum