Jump to content

george_cn

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About george_cn

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Yamaha fz6 Fazer S2
  1. Acelasi lucru am patit si eu cu un Fazer S2. Ca rezolvare: baterie noua.
  2. Incearca cu un alt releu, mai mult ca sigur e de aici. Eventual poti lua un voltmetru digital ca sa monitorizezi valorile. Asa am patit si eu pe un FZ6, si mi-a luat cateva luni bune pana am depistat problema.
  3. inteleg chestia asta, nu este ca si cum il pornesc si ii dau gaz din prima.. de fiecare data l-am lasat sa se incalzeasca. Doar ca am descoperit chestia asta, ca atunci cand e rece se gatuie la 2000 de ture, si nu stiam daca e normal ori nu. Vorbiti cu un incepator, deci fiti rabdatori )
  4. As fi dorit sa comentezi ceva util aici, nu doar de dragul de a face posturi. Deci, reformulez. Iti face asa motorul, chiar daca nu e ok sa il turezi cand e rece, cu riscul de a nu primi punctele bonus? Care ar fi cauzele? de ce se intampla lucrul asta ? Pentru ca mie unu nu mi se pare ok sa se intample chestia asta.
  5. dragi colegi, al vostru fz6 vi se gatuie cand are motorul rece si incercati sa ii dati ceva turatii, imediat dupa pornire ? Dupa ce se incalzeste nu mai are nici o problema e genul.
  6. Salutare, eu am un fz6 S2, daca te ajuta cu ceva in legatura cu comparatia. Stau la Obor
  7. Mulțumiri colegului sonny pentru recomandare. Am sa îl sun și eu săptămâna viitoare ca sa vad ce zice în legătură cu problema mea
  8. Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber. Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii. Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ). Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente.
×
×
  • Create New...