Sari la conținut

mythlup

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    doru_emilian@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca , Bistrita, Targu-Mures - Romania

Informații profil

  • Interests
    Muzica
    Moto-sport
    Calatorii
    Si alte jucarii

Vizitatori Recenți Profil

444 citiri profil

mythlup's Achievements

  1. mythlup

    Ij (izh)

    Mulțumesc de feedback, mulțumesc si celor care mi-au trimis PM. Experiența mea e vagă in ceea ce privește restaurarea unui motor, abia ca înțeleg unele principii de funcționare a motorului, in general. Partea electrică ma bate cu o mâna. Totuși sunt dispus sa învăț, m-am apucat sa îl desfac, sa îl curat de vopsea/rugina etc. Acum vreau sa îl pornesc apoi sa calculez dacă se merita sa investesc timp și nervi îl el. Totuși, îmi plac provocările. Inca nu am intrat in posesia cheilor/actelor, iar acum, caut sa ma informez cum as putea sa îl pornesc “pe direct”. Am găsit multă informatie aici și încă nu am terminat de de citit tot. Postarile sunt aleatorii, despre diferite motorizări. Va salut! PS. Cred ca instalația electrică a suferit ceva modificari/improvizatii Salut! M-am blocat puțin și am nevoie de ajutorul vostru. Am firul portocaliu si verde, care, sunt conectate la minusul(-) bobinelor Bobinele sunt conectate între ele, printr-un fir, de la plus(+) la plus(+), care continua sa fie conectat la un cablu rosu care face legătura între contact și releul de încărcare(nu știu cum sa-i zic dar nu este plusul, nici masa). La plusul releului merge firul negru de la alternator. Ce parere aveți? După schema electrică mi se par aiurea modul in care sunt conectate bobinele. E greu, sau nu-i ușor . Va voi tine la curent cu evoluția ei dar si a mea in calitate de mecanic . La final vreau sa cunosc fiecare surubel de pe ea, asta e ideea Help me!!
  2. mythlup

    Ij (izh)

    Va salut! Recent am intrat in posesia acestui “motor”. Caut sa-l salvez, reconditionandu-l și făcând sa-i bată din nou inima . Fostul proprietar mi-a zis ca după ce se încălzea, el crede, ca un piston “strângea” din ce in ce mai tare pana se oprea. Am mai citit una-alta, și da, este posibil sa fie deformat sau care ar mai putea fi cauza? Momentan are toate cablurile înțepenite, putin rotile(lanț rugini dar remediabil); motorul învârte și pare sa aibă compresie. Partea electrică trebuie schimbata(cel puțin cablurile); baterie lipsa(ce baterie sa ii pun?) Va rog, ce model este, ce sfaturi/recomandări îmi dați in continuare? Multumesc!
  3. Frumos motor, mi-ar placea sa-mi iau la fel pentru felul cum arata. Asta e primul lucru la care ma uit. Apoi al 2 lea este cum prezinta pe drumuri. Cum esti pana acum, iti palce, merge bine, elegant !? Pana la urma ai aflat despre consum? Si daca nu este secret, sunt curios cat ai dat pe ea. Ai mai bagat bani pe urma? Cat despre piese ce sti, se gasesc usor? Multumesc. Succes si drumuri bune !
×
×
  • Creează nouă...