Sari la conținut

Seba

INACTIV
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.studio6.ro
  • Yahoo
    scosor

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    520
  • Club
    Dual Racing

Seba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Noi repetam Tunisia in aprilie, sa ne dam pe dune...daca aveti chef, PM
  2. Potoliti-va ... in compania primilor 3 clasati am aratat cam cum a aratat Aron inscris la clasa hobby... Cat despre Lorenzo,... merge mult mai repede ca mine. Pe de alta parte sa siti ca ma inceraca o tristete sa realizez ca daca mai vreau sa spun ceva in sportul asta trebuie sa recurg la tot felul de gainarii (orientare pe GPS, profitat de descalificarea celor mai buni ca mine, ales trase la limita regulamentului, adica asa...mai pe langa cauciucuri, etc, stiti voi ce vreau sa spun). Dar sa stiti ca o sa le fac, pe toate astea si inca multe altele, si va bat si va fur premiile. In rest imi ramane distractia cu voi si placerea reintalnirii acelorasi oameni la toate cursele. La Peris mai mergem, ca e la noi acasa, si e bine, si ma antrenez tot anul si ii arat lui Mani cam cum sta treaba in Baragan
  3. Auzi... Dar de ce unul n-a mai luat startul? Dar cu ala care n-a mai ajuns la Tm ce s-a intamplat?
  4. Felicitari EMD si sibienilor. Ca de obicei, la inaltime, la mare inaltime, acolo unde ninge in iunie. Dar nu ne pasa, ne-a placut, mai vrem si la anu, mai venim. Seba
  5. Am frustrari de artist caruia i se fura opera Bine ca macar nu sint seederi...
  6. Pana la urma am fost la Campina si am avut noroc de soare (cu exceptia unei jumate de ora de grindina). Acum ma bucur de febra musculara care-mi aduce aminte de enduro.
  7. Am descoperit tarziu in decembrie o zona noua intre Breaza si Sinaia, mai sus de Comarnic, cu urcari grele si lungi. 3 munti pe care nu i-am bagat in sema pana acuma. Din pacate de atunci tot vizes sa ne intoarcem in zona, dar vremea e cum vrea ea La Buzau am merge, mai ales ca eu personal am absentat la ultimul concurs si am auzit lucruri frumoase despre noile trasee. Cat despre coclau...probabil e o varianta, insa muntele e munte.
  8. Sintem disperati...la Buzau cod galben de ploaie, la Breaza si Comarnic e zapada, la Campina e prea usor... Unde iesiti? Ce alte zone apropiate de Buc mai stiti?
  9. De ce era nevoie de inca un test drive dupa cel organizat de Motomania?
  10. Este a treia zi dupa revenirea de la Sibiu si inca ma doare tot. Dimineata deschid ochii, ma bucur ca e soare afara, ii trimit SMS lui Vali sa-i spun sa se grabeasca ca avem prolog, ma intorc pe partea cealalta si ma culc la loc. Pentru mine a fost destul greu. Ritmul intregului eveniment m-a obosit. Fiind la fel ca multi dintre voi, un endurist de weekend, faptul ca am avut de mers 4 zile la rand + prolog, m-a doborat. Scularea la 5.45 dimineata, micul dejun la care trebuia sa te fortezi sa inghiti ceva, diareea aferenta, sesiunea de inghitit minerale si proteine si apoi imbracatul in echipamentul ud din ziua precendenta. Apoi plecatul in traseu, terminarea lui, discutia cu mecanicii despre ce trebuie reparat la motor, briefingul din fiecare seara la ora 21 pt ziua ce va urma, cina in jurul orei 22... Toate astea au facut din Red Bull Romaniacs un concurs dur, spartan si militaros. In legatura cu traseele acum...sint de acord cu Jumba care spune ca nici unul dintre ele luate in parte nu a fost o chestie nemaivazuta. A face 2 dintre ele intr-un weekend, unul simbata, unul duminica, putea fi o placere. Dar au fost 4... De exemplu ziua lui Tara, ziua 3...totul a inceput cu o poteca ingusta si in cotrapanta unde ne-am strans 30 motociclete ce nu ne puteam depasi. Ajutam cate zece motoare, inaintam 10 metri. Inca 10 motoare, inca 10 metri. Apoi am ajuns la 2000m altitudine, in ceta si nori, nu se vedea la mai mult de 10m in fata, pe o coborare pe bolovani. Erau probabil sub 10 grade si tremuram de frig. Sau ultima zi, ziua 4, care a inceput in rau, ne-am udat bine bine la picioare, si uzi am facut restul de 120 km. Traseele nu au fost grele. Dar valoarea pilotilor, chiar si la hobby, dupa parerea mea a fost ridicata. De regula la hobby participa piloti ce vin din motocross, care merg intr-adevar extrem de tare pe portiuni de legatura (macadam, forestiere, drumuri de padure). Incercam sa tin cu Vali un ritm de 70-80 km/h si eram depasiti cu usurinta. Mergeau cu mai mult de 100 km/h. Prindeam multi din urma pe urcari (care incep sa cred ca sint o specialitate locala) si eram din nou depasiti pe legaturi. Prologul a fost oribil. I-am spus lui Vali ca daca ma vede ca n-am plecat la start, probabil am lesinat de frica. Am termiant o tura fara sa cad si am iesit de pe traseu. Dupa prolog eram clasati pe locul 12. Bine ca n-a trebuit in epilog sa ne urcam pe nesimtirea aia de cladire...Totul s-a terminat cu dropul de beton la care Jordan si-a rupt piciorul si pe care am aruncat motocicleta in jos si apoi m-am urcat din nou pe ea. Amintirea era prea recenta... Fara mecanicii Motomania (Andreas si Sasha) nu am fi reusit. Fara Alistair ca si coordonator al participarii noastre nu am fi reusit. Fara Vali care a tras de mine si motor la propriu si la figurat nu as fi reusit. Fara Maxxis-uri, fara 12/52, fara 300 EXC-E, fara arcurile din furci de 38, fara vointa si antrenamentele la Sibiu cu Paul ar fi fost greu. A fost greu. Acum motorul e in service, l-am rugat pe Sasha sa-l imbrace in folie pana la primavara cand mai vedem noi. Asta daca nu cumva ne vedem la Buzau... Seba
  11. Si uite cum si cei mai inflacarati suporteri yamaha se dau pe brazda...
  12. Merge, merge...numai ca nu-ti arata progresul de dezarhivare al zipului, te trezesti brusc cu avi-ul dezarhivat
  13. Iata si adresa de unde puteti downloada filmul de la Breaza. Enjoy! http://s4.transfer.ro/storage/cafd4014ae.zip Seba si doar cateva poze de la mine...
×
×
  • Creează nouă...