Sari la conținut

silviupopa27

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Kawasaki Zx6r 2008
  • Numar Moto
    Clean

Vizitatori Recenți Profil

406 citiri profil

silviupopa27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Frumos, bravo! Uneori merge sa te rupi de la monotonia de zi cu zi si sa faci niște chestii la care sa te gândești cu drag alta data!
  2. Update: intr-adevăr, problema cu butonul pare sa se tragă de la senzorul de la cric, fiindca am mișcat de el dupa câteva încercări eșuate de a încerca butonul si imediat a mers. Cat despre oprit, am constatat ca un releu de la pompa de benzina avea papucii foarte oxidați, de acolo trăgându-se si problema: nu baga pompa benzina. Evident ca bateria a murit de la atâtea încercări, a fost pusă aprox 2 ore la încărcat, timp in care am rezolvat problema cu papucii, apoi am pus-o pe motocicleta ca sa probez daca funcționează acum releul respectiv. Am dat o tura de aprox 30 km in total, iar fix inainte sa ajung acasa, a inceput sa oscileze rau relantiul, apoi fix in fata casei s a oprit. Dau sa o pornesc de curiozitate, bateria moarta total. De aici ce sa inteleg? Poate bateria nu mai tine curent, ori trage doar din baterie si nu o încarcă? Iau in calcul si bateria, dat fiind faptul ca nu mi-a făcut probleme pana acum cand a venit frigul.. Nu stiu cat e de veche, fiindcă a fost pe motocicleta cand am cumpărat-o. » Post actualizat in 20 Oct 2016 16:16 Nu mai pot sa editez postul: update 2 - releul de încărcare dus.
  3. Mai devreme a pornit (e tata plecat cu ea) a mers câteva sute de metri, s-a oprit iar in mers si iarăși acelasi prim simptom, apasa pe buton sa o pornească si nu face nimic..apoi daca mai încerci pana la urma învârte motorul.
  4. Problema e următoarea: se opreste in mers si nu vrea sa mai pornească. Dar nu face mereu, deci nu la orice drum, ci o apuca din senin. Inițial imi întrerupea si curentul in bord (se reseta kilometrajul de zi) si dupa o inspectie atenta, borna Minus de la baterie nu era strânsă bine. Dupa ce se opreste in mers, la primele încercări de a o porni, la apăsarea butonului nu se întâmpla nimic, nu învârte nimic. Apoi cand vrea sa o ia de învârte, nu pornește. Nu stiu daca am dat toate informațiile necesare, încât cineva sa isi dea seama cam de unde s-ar trage problema. Multumesc anticipat!
  5. Va salut. Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe alt topic. Deși am căutat nu am găsit nimic. Știe cineva daca si cum se poate regla farul la o Honda cbr 600 f4? Imi lumina mult prea aproape si nu prea ma ajuta nici faza lunga, ca tot prea aproape de motocicleta lumina. As vrea sa il ridic putin sa bată mai departe. Mulțumesc anticipat! » Post actualizat in 17 Sep 2016 19:02 M-am grabit sa intreb, am găsit in manual cum se face. Rog un moderator sa închidă topicul.
  6. Vreun sfat referitor la achiziția costumului din poza 2? Merita/nu merita.. Stiu ca e simplu sa mai caut din moment ce nu sunt prea hotărât in privința lui, însă problema e de mărime, nu prea găsesc 46.
  7. Intenționez sa cumpăr un costum Dainese si la o mica comparație cu altele, am observat ca are prinderile guler + talie din direcție opusa fata de celelalte. E un semn ca-i copie? Poza 1 prezinta un costum autentic : Poza 2 prezintă costumul despre care vorbesc si care prin ochiul meu de necunoscător pare suspect : Poate e o intrebare retarda, dar nu strica sa ma ajute cineva care are informațiile necesare. Mulțumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...