Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    332
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

1,026 profile views
  1. mersi de raspuns si drumuri faine sa ai cu ei multam
  2. @Adrian M. ai apucat sa iti iei? ma intereseaza si pe mine subiectul
  3. nu neaparat. stiu mobre care au varianta supermoto si enduro la care - poti seta diametrul rotii - RAR-ul poate trece ambele variante de dimensiuni de roti in CIV - akrapovich da omologare per model. in cazul meu, i-am dat hartoaga inspectorului RAR, s-a uitat la ea, s-a uitat la tobe si a continuat verificarile. la sfarsit toate bune. De-aia intrebam, nu ca sa evidentiez bube la mobra asta. Nu ma intereseaza sa schimb 990-ul cel putin nu deocamdata. caut o varianta de hartanit prin oras si ceva cu racire pe apa si alura enduro / supermoto nu suna rau - intr-
  4. http://www.autotestmagazin.ro/motoarele-zgomotoase-sunt-mai-sigure-in-trafic/ merita o citire On topic: cateva intrebari legate de motocicleta: - tobele sunt omologate pentru XT 660? - rotile supermoto sunt inscrise in CIV? - are cumva posibilitatea bordul de a seta diametrul rotii pentru a indica corect viteza?
  5. A venit HDD-ul de la reparat si am mai gasit niste material. Am zis ca il pun aici sa nu mai fac topic nou: O zi buna petrecuta pe Curmatura Malitei:
  6. @mobiletron Am gasit la Evo Motors Bacau sa imi trimita in ziua urmatoare un releu, chipurile dedicat pentru DR 650. Sau cel putin oleaca mai specific decat universalele chinezesti. I-am cerut si o mufa ca a mea era compromisa si el mi-a trimis de fapt unul universal care avea si mufa. E oleaca mai mare decat ala original, dar l-am putut monta tot unde a fost si cel original. Am zis ca mai astept o vreme pana sa ii fac review, dar daca se cere, zic si-acuma si oi zice si mai incolo, cand l-oi vedea in actiune si mai la cald. Important de mentionat e ca eu am schimbat
  7. Am avut niste sosete impermeabile ceea ce a facut o idee mai confortabila ziua. Din pacate insa, in cizma era totusi apa rece si chiar daca piciorul nu era ud, tot se simtea rece. A fost ok cat timp am fost pe traseu, pentru ca de la efortul de pe off te incalzesti. Mai trist a fost drumul spre intoarcere, pentru ca in valtoarea urcarii finale, nu am apucat sa imi dau jos din straturi si m-am cam facut fleasca. Colegul in tricou a luat cea mai buna decizie. Drumul spre casa a fost in top 3 ingheturi pe moto.
  8. Nu știm cum se cheamă rătăcirea voluntară, dar ne-a mai ieșit o dată. Înc-o tură de sezon: https://www.youtube.com/watch?v=aFN7EIavHgI Ca să-nțelegeți de ce eram atât de traumatizați de clisă, asta s-a întâmplat in seara de dinainte (pe un drum in zona Filipești, nu prin cine știe ce arătură):
  9. da. pare ca s-a mai intamplat si la altii si nu e complicat de schimbat acumulatorul:
  10. Hai ca daca tot m-am apucat de laudat, hai sa o fac si de ras oleaca: zilele astea am luat masina de la sotie si am constatat ca de fiecare data cand opresc masina, camera se opreste brusc. in mod normal mai continua pe acumulatorul ei (probabil condensatorii de care zicea in postarea initiala) si isi salva fisierele si setarile. acum insa, se opreste brusc si nu mai apuca sa salveze ce facea in momentul asta si isi pierde setarile de data/ora plus calibrarea ADAS. Daca o opresc manual si ramane alimentata functioneaza cum trebuie. Asadar, concluzia mea e ca e dus acumulatorul intern (con
  11. Salut. Eu folosesc Xiaomi 70mai PRO. Mi se pare ca e un echilibru fain de ce poate face si pretul ei. aici poti vedea cum filmeaza pe zi: https://www.dropbox.com/s/nzf3jewvle8c154/NO20190226-083425-000678.MP4?dl=0 aici poti vedea cum filmeaza noaptea: https://www.dropbox.com/s/g7yu6ph5bfk3cm5/NO20190226-190856-000730.MP4?dl=0 recomand sa le downloadezi si sa le vezi local pe computer, ca sa nu le vezi prin compresia playerului online. Aditional are un modul de GPS pe care il poti cumpara si adauga niste feature-uri de siguranta: avertizare la masina din fata, la parasirea benz
  12. Daca imi amintesc bine, statorul standard de DR650 genereaza o putere de 200W si mai vazusem ceva statoare aftermarket de 250W
  13. interesant. mersi fain. probabil as monta si un voltmetru ca sa il pot monitoriza in mers, dar ala e de avut oricum.
×
×
  • Create New...