Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    DL650A

Recent Profile Visitors

387 profile views
  1. Cred ca tu te uiti la street tires si eu ma uit la knobby tires. As crede ca alea dual sport (TKC80, Mitas E09, Heidenau K60) intra la knobby. A, trebuia sa ma uit in coloana de 4 strokes... Dar de ce spanac ar conta motorizarea in dimensiunea anvelopelor?
  2. pe ceva similar am gasit conversia si asa am ajuns la cifrele alea. Evident eu as prefera sa iau ceva marcat precum e in CIV. De asta intrebam pe-aici. Altfel, fizic, nu ar fi probleme sa pun dimensiunile alea convertite
  3. da, am gresit. varianta corecta: FATA: 70/100 - 21 ----> 2.75 - 21 SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 18 asta zice producatorul, asta zice CIV-ul.
  4. Salut. Am nevoie de niste anvelope dual sport (de preferinta 50/50, pot merge pana la 70/30 in orice directie) de dimensiunile astea: Fata: 70/100 - 21 Spate: 100/90 - 18. Am cautat azi in disperare. Pentru dimensiunea de fata, nu gasesc nimic la noi. Pentru dimensiunea de spate gasesc in special anvelope gandite ca pentru fata, sau offroad 100% - fara toleranta la asfalt. Michelin, Dunlop, Mitas, Anlas, Metzeler, Pirelli - nu fac pentru dimensiunile astea. Stiu ca as putea pune cu ceva diferente, dar as prefera sa nu am probleme cu RAR-ul sau ITP-ul. Ceva sugestii? Alte mentiuni: 1. Am gasit doar Bridgestone Trail Wing TW19 pentru fata si Bridgestone Trail Wing TW18 pe spate. Nu am vazut sa le aduca cineva in Romania. 2. Iarasi din calcule si din ce am citit, in loc de standardul cu inaltime / latime metric, mai este cel exprimat in inches, care este mai vechi. Asta s-ar traduce in: FATA: 70/100 - 21 ----> 2.75 - 21 SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 21 Cat de convingator ar fi la ITP / RAR daca ei vad aceste masuratori in loc de cele metrice? Probabil as putea forta si alte dimensiuni, dar as prefera sa nu stau cu stresul neconcordantei cu CIV-ul. 3. Exista vreo chestie (cum e gandita uzura, nu stiu) pentru care ar fi nerecomandat sa pun o anvelopa prezentata ca fiind pentru fata, pe spate? Dimensiunile sunt aceleasi.
  5. Duminica trecuta era un tip cu un Kawasaki Versys 650 (varianta aia cu farul neobisnuit) cu ceva anvelope de strada (gen un Michelit Road Pilot 4) si a urcat dinspre Cheia. (varianta mai dificila) si zicea ca nu a avut probleme. Daca e uscat, se poate. Poate mai cu grija. In video-ul de mai sus, nu ai urcarile alea urate daca nu le cauti cu lumanarea. Drumul propriu-zis e semnificativ mai simplu. Vezi filmarea de am pus-o mai sus.
  6. nu-ti fa mari sperante de la cascada aia :)) ai toate sansele sa o ratezi daca nu esti atent
  7. Am fost pe weekend pe traseul asta. Varianta mea a fost sa urc din Slon, trecut pe langa cimitir, coborarea de care zice @Speedy.K, dupa care am facut stanga, am trecut pe la cascada Schinda si am urcat inapoi deasupra Barajului Maneciu. Ceva de genul asta: https://goo.gl/maps/ijjxkPFsYMuh7FiMA A fost cam asa: Pe traseu am intalnit pe cineva cu un Kawasaki Versys, cu anvelope de strada, dinspre Cheia, si a urcat fara probleme portiunea aia de care zice @Speedy.K. Nu prea mai sunt sleauri ca a trecut recent o lama pe-acolo, dar chiar daca in zona era uscat, acolo la umbra era un pic de noroi. Dar intr-adevar, daca da o ploaie o sa fie complicat. @vis-a-vis, pentru tine o sa fie floare la ureche.
  8. Sectiunea 2 e light. Bulevard. Drum tasat, pietruit. Sectiunea 3 a aproape la fel de light. Poate scurte zone cu noroi daca a plouat in ultima vreme. Am fost pe weekend pe o portiune din drum (am coborat din Tabla Butii si m-am intors pe la cascada Schinda, dupa care am urcat deasupra Barajului Maneciu) si a fost aproape complet drum pietruit si tasat. Dupa intersectia cu drumul de vine din Tabla Butii s-ar putea sa fie ceva zone cu noroi, dar nu e nimic de speriat. Am facut drumul asta in primavara si a fost ok. O potentiala problema cu sectiunea 3 e ca in iulie, era un pod rupt in zona asta: E posibil ca intre timp sa se fi reparat. El a trecut atunci printr-o garla. Daca e sa fie probleme cu noroi, o sa fie pe sectiunea 1. Acolo sunt ceva zone impadurite si s-ar putea sa fie oleaca de munca pe anumite segmente. Nu m-as baga singur, dar in mai multi, as incerca.
  9. VStrom 650, 2009: https://www.spritmonitor.de/en/detail/822204.html Consum minim: 3,72 %, pe o distanta de aproximativ 400 de km. Bagajele pentru o delegatie de 3 luni (topcase, sidecases, rollbag pe saua pasagerului). E adevarat, a fost o zi intreaga prin Elvetia, fara autostrazi (Limita de viteza 80 km/h) Consum maxim: 8,31 %. aceleasi bagaje, la intoarcere, pe autostrada, tinut in 130 - 150 km / h (cu ceva probleme la moto - ramas fara incarcare) Motocicleta am folosit-o atat la ture lungi, cat si mult prin oras (trafic de Bucuresti). Consumul mediu, peste 40 000 km : 5 fix. Mi-am facut chiar si un calcul de costuri si mi-a iesit: 0,65 RON / km. In banii astia au intrat benzina, mentenanta, deprecierea moto, reparatii.
  10. Salut, @SSR. Eu am circumferinta de 58.5 cm. Am luat marimea L, recomandata pentru 59-60. Juma' de ora, parea ok. Dupa, nu mai puteam sa o tin pe cap ca imi facea puncte de presiune intr-o parte si nu o mai suportam. Am luat marimea XL recomandata pentru 61-62 si ma simt ok cu ea. Poate un pic larga, dar cum port cagula, e ok. Acuma e posibil sa am si eu mintea-n colturi si sa nu ma fi potrivit chiar bine cu forma ei.
  11. Vand casca moto Scorpion ADX-1 Solid Alb Marimea L Caracteristici: - Flip-up - Pinlock - Ochelari de soare - Interior complet detasabil si lavabil - sistem de inchidere micrometric Casca este in stare impecabila fiind folosita doar de cateva ori. Fara cazaturi, accidente, scapari de pe sa, etc. O vand deoarece nu am ales bine marimea si era inconfortabila. Am luat marimea urmatoare si mi-e ok. Pret: 850 lei Se poate proba in Bucuresti. Contact: 0766 742 290
×
×
  • Create New...