Jump to content

bursyllac

Membru
  • Posts

    367
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

1,658 profile views

bursyllac's Achievements

  1. Nu-i bai. Rulmenti nu gasesc? Am reusit si am rupt flansa asta (povestea aici: https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/permalink/1945183688970099/) dupa care mi-au trimis niste greci una (super faini oamenii) ei, am venit acasa si am vrut sa schimb rulmentii de roata, moment in care am constatat ca rulmentul din cush hub nu se mai fixeaza in lagar ci e mobil, fiind fixat de ax si bucse la momentul actual, Asta fiind si motivul pentru care as vrea sa o schimb.
  2. daca se pot din astea cu 990 si transalpuri, sigur 790 e mobra protrivita acuma depinde de disponibilitatea de a sacrifica din cand in cand niste plastice si rulmenti. in turele noastre mai vine din cand in cand un 790 Adventure R si eu ma chinui sa ma tin de el cu DR 650 SE
  3. Salut. Caut piesa SH cu codul urmator: 6461115D01 Este vorba de cush hub sau flansa care tine pinionul spate, nu stiu exact cum se numeste. O are cineva de vanzare? Mersi.
  4. tocmai ziceam mai sus ca am testat si am specificat si limitele in care am testat. spre exemplu a fost suficient cat sa stiu ca nu e pentru mine Super Soco TC, sau suficient cat sa stiu ca pozitia standard pe Super Soco TC MAX nu e ce as folosi zilnic. doar cu ceva modificari. ca performanta, nu o sa ma stradui sa te contrazic ce sa zic, arata bine si pozitia la ghidon e decenta. (vorbind de Super Soco TC) ce ar trebui sa intelegi e ca fiecare are niste asteptari legate de jucaria pe care vrea sa o foloseasca. fie ca e vorba de o raportare la motoare pe benzina sau nu. in plus, faptul ca am folosit scutere Blinkee de cateva sute de lei + incercat diferite motociclete imi cam poate da o idee despre ceea ce testez - suficient cat sa pot exprima o parere pe care am formulat-o astfel incat sa fie evident ca este una subiectiva. o sa incerc sa vad daca este posibil sa fac ceva test ride cu gama de la Horwin. pretentiile acolo sunt mult mai mari, avand in vedere ca un C6 e pe la 7k euro.
  5. No, am trecut azi pe la Electric is better sa vad si eu in final cum arata in realitate un TC MAX. Din fericire am putut vedea mai mult decat atat. De la inceput mentionez ca timpul petrecut acolo a fost foarte redus pentru fiecare model, asa ca e mai mult o prima impresie decat un review de test ride. Super Soco TC Max - asta era de fapt modelul care ma interesa si pe care l-am tot asteptat - nu avea numere asa ca m-am dat pe ceva straduta acolo. Teoretic are 3 moduri de putere. in realitate, are 1 mod de dat decent prin oras si 2 de admirat traficul pe langa tine. Arata a motocicleta, dar e cam mica si ma simt un pic inghesuit desi nu-s vreun urias (1.75 m). as schimba din prima ghidonul sa ii pun unul mai inalt. Pe modul 3 de putere (ala de care ziceam ca e singurul care merita luat in seama), imi zicea in bord un range de 60+ km iar pe modul 1 imi zicea vreo 120 km. Din punctul meu de vedere merita luat doar cu ticket rabla full (rabla + rabla plus) de 11000 de lei. Din punctul altora, merita, intrucat e ceva coada la comanda. Super Soco TC: - nici asta nu avea numere, deci tot pe-acolo pe ceva straduta. Mi s-a parut lesinat rau (inclusiv pe modul 3 de putere - sensibil sub scuterele Blinkee), limitat la 45 km/h, pozitie mai buna la ghidon decat pe TC MAX, dar mai inghesuite scaritele dar inteleg ca ar fi reglabile - ar avea 3 pozitii. La cat costa si ce ofera, mi se pare ca merita doar daca vrei sa pari motociclist, dar nu vrei sa faci scoala pentru A. scuter NIU NQI SPORT (sh, numere valabile, 7k km, la vanzare cu 1500 de euro) Cel mai utilitarian dintre toate, cam la nivel de scuterele folosite de Blinkee, dar ceva mai mica autonomie. Am inteles ca se pot monta 2 baterii. Modelul testat avea doar una si a doua baterie ar costa undeva la 1300 de euro. Pentru oras, pare ce trebuie. Nou, cu 2 baterii e la pret de Super Soco TC Max, dar limitat la 45 km/h (neoficial se poate scoate limitarea si ajunge pe la 60 km/h, dar teoretic asta inseamna ca trece incadrarea la l3e deci e usor penal) Nu am ceva concluzii. Am ramas cu dilema intre scuter electric (ceva din gama NIU NQI SPORT, cel folosit de Blinkee, etc) care ar castiga la utilitate sau ceva gen Super Soco TC Max care castiga la viteza maxima (90-100 km/h pe hartie, nu am avut unde sa testez asta) si aspect. Ceva care ar merita mentionat: din lista de mai sus, doar Super Soco TC MAX se poate achizitiona prin programul Rabla Moto. Pentru experienta asta de electric pe 2 roti, recomand sa inchiriati intr-o zi un scuter Blinkee. Mie imi place experienta si le folosesc oridecate ori le pot folosi in loc de taxi/uber/bolt: pret cel mult egal, dar senzatia mai misto.
  6. @hora09 ai incercat TET Poland? https://transeurotrail.org/poland/#5.23/52.299/19.118 de asemenea, pe grupul de facebook Trans Euro Trail (TET) s-ar putea sa gasesti tovarasi mai usor. nu neaparat polonezi, dar straini care vor sa faca TET Polonia.
  7. Ni stiu daca sarcasm, stiu ca viata fara poze e trist nu era sarcasm. e misto ca iesi sa te dai. singura dezamagire e ca prea pare totul plat. dar macar se schimba terenul pe dedesubt. vezi ca de multe ori cea mai sigura cale e prin mijlocul baltii. acuma trebuie analizat de la caz la caz. am ramas o data impotmolit bine ca am vrut sa evit balta mare (care avea pamant tare sub apa) si am trecut printr-o baltuta mai mica pe langa plina de namol de-ala de zici ca e ventuza.
  8. salut. e cu circuit deschis, dar promovarea s-a facut pe facebook si din prieteni in prieteni. in schimb numarul de locuri e limitat (numar limitat de roadbook-uri) si probabil nu a fost nevoie de mai multa reclama. Mai e inca un eveniment de genul asta: Roadbook Adventure Challenge organizat de alta echipa care o sa aiba un eveniment in septembrie prin Calimani. La urmatoarea editie vreau sa ma bag si eu. M-am ofticat ca a coincis anul asta cu concediul, ca tare as fi vrut sa particip.
  9. anul trecut ma tenta sa fac treaba asta cu un prieten - ne facusem un calcul si ajungeam la niste costuri intre 7 si 10k pana sa dam drumul la treaba. pana am inceput sa intrebam prietenii motociclisti (din aia care castigau peste medie) cat ar fi dispusi sa plateasca extra pentru a veni cineva la ei acasa sa le schimbe anvelopele. nu suficient cat sa justifice timpul si costurile cu deplasarile. mai adaug la asta ca in acest moment sunt vreo 12 vulcanizari mobile la vanzare : afacere la cheie. recomand. am schimbat acolo de multe ori si a fost ok de fiecare data.
  10. Si eu sunt de parere ca Pirelli MT21 sunt mai bune pe offroad fata de Anakee Wild. Anakee Wild mi se par o optiune buna pentru un 50/50. Eh, si 990-ul transmite oleaca altfel puterea decat VStrom-ul de 650 plus ca te invita sa ii dai. La tovarasii cu Transalp tine semnificativ mai mult. Am mai testat un transalp cu Continental TKC 80 pe fata si Mitas C02 pe spate (vreo 2-3 sute de km de asfalt si cateva ture de off). Mi s-a parut o alegere buna pentru un cauciuc mixt de fata. nu vorbesc despre C02 pe spate, ca ala e pentru alte cazuri Nu as pune Heidenau pentru ca am vazut tot felul de povesti cu cauciucuri usor descentrate, sau neechilibrate care au facut probleme. Plus dunga aia pe mijloc. Cum zicea si @vis-a-vis, pe fata as pune Michelin Anakee Wild / Continental TKC 80 / Pirelli MT21, in ordinea asta, de la mai putin offroad spre mai mult offroad. si pe spate as pune ceva dupa nevoi: E09 daca stiu ca o sa fie si udeala, E07+ pentru uz mai general. TKC 80 daca am chef de-o extravaganta O mentiune ar fi ca in perioada asta e oleaca mai greu de gasit TKC 80. Prin gasca, avem un amic care si-a pus Motoz Tractionator pe un 690 Enduro. Pare sa se distreze cu ele, dar inca nu am avut timp sa obtin un review legat de durabilitate, comportament pe asfalt ud, asfalt uscat. prin ce noroaie am fost cu el, a tinut pasul cu noi (cu c02-uri pe spate) As mai aduga ca din categoria discutiilor neterminabile, urmatorul subiect dupa uleiuri, ar fi ce anvelope sa pui faina tura.
  11. nu stiu de altii, dar la mine e clar costul motivatia. Si ma loveste din doua parti: si mai scump decat un E09 si tine mai putin. un prieten punea Anakee Wild fata/spate pe un Transalp de 600 si din cum am vazut ca se toceste spatele la el, nu cred ca m-ar tine mai mult de 3000 de km. Daca vrei un pic mai cramponat decat E09, mai poti merge pe Mitas MC-23 Rockrider. Din cum se comporta la un prieten pe un 690 Enduro R, pare a fi cam pe-acolo cu durabilitatea, sau undeva intre Anakee Wild si E09. Probabil as prefera sa pun Rockrider pe spate decat Anakee Wild. Daca tot se toceste repede, macar sa fie maximul din ce pot obtine pe off. Prietenii mai foloseau Pirelli MT-21 RallyCross - threadul e pe-acolo cu Rockrider-ul, dar la ala nu as putea sa iti spun cam cat ar tine.
  12. si eu termin tot un e07+ pe spate la 990 si trebuie sa ma gandesc ce iau. Mai cramponat din gama asta este E09. Pe la noi, cand ma dau cu 990 pe off si e rost de udeala, vreau macar E09. Dar imi asum ca se consuma repede. Eu sunt surprins ca te-a tinut E07+ atat de mult. Pe mine, pe spate, E07+ ma tine undeva la 9k km. In acelasi stil, pentru comparatie, E09 ma tine intre 3k (mai jucaus si pe drumuri cu pietroaie) si 6k (mai cu simt de raspundere). Posibil sa te tina mai mult, avand in vedere cat te-a tinut E07+ Mie nu imi place deloc Mitas pe asfalt ud asa ca solutia mea este Anakee Wild pe fata (undeva la 15k km in acelasi regim ca cele de mai de sus) si Mitas pe spate, ca nu ma deranjeaza daca mai pleaca spatele cate-un pic. cumva, daca vreau light adventure: Wild pe fata, E07+ pe spate. Mai dual-sport, Wild pe fata, E09 pe spate. Asta la 990. Daca as sti ca plec express in alta parte sa ma dau, (cum e venitul in Romania), as prefera un cauciuc care se termina mai repede, dar stiu ca scot mai mult din el.
  13. Începem să dăm de peisaje care ne fac să uităm de câtă chinuială a fost să ajungem acolo.
×
×
  • Create New...