Jump to content

bursyllac

Membru
  • Posts

    379
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

1,902 profile views

bursyllac's Achievements

  1. Faine toate: tura, povestea, pozele. Va invidiez ca faceti ture din astea in doi
  2. +1 si incerci sa nu bruschezi acceleratie / frana cand ai roata pe sina.
  3. Salut. Cumpăr electromotor (starter motor) pentru un Suzuki DR 650 SE din 1996. se potrivește și de la Suzuki XF 650 Freewind. contact: 0766 742 290 sau aici, pm sau în thread locație: București. Mulțumesc.
  4. AJP PR7? ala nu e pe-acolo cu 690, dar cu rally tower?
  5. Carcasa, prinderea si amortizorul: Daca vrei si incarcarea usb: Daca vrei incarcarea wireless: Sursa: www.quadlockcase.eu
  6. Atunci cand navigarea se face dupa trackuri gpx nu prea te-ajuta indicatoarele sau geografia cunoscuta. Facand mult offroad, am experimentat atat eu cat si colegii de tura stricatul camerelor: iPhone, Samsung si Huawei. Exista solutia cu device-uri dedicate de navigatie pentru offroad, dar sunt scumpe si e un pic mai dificil managementul trackurilor, plus ca e foarte convenabil sa muti de pe aplicatia de tracking pe Waze / Google Maps. Mi se par enervant rau de folosit alea, mai transpira folia sau nu functioneaza touch-ul cum trebuie, se pot incinge mai tare din cauza ca nu sunt ventilate. Dar pot intelege ca te-a scapat de beleaua cu camera. Asa mai sunt niste solutii, gen Quad Lock sau Rokform care includ un amortizor de vibratii, insa vorbim de accesorii de la 100-150 de euro in sus. Daca vrei si varianta de incarcare wireless, lejer spre 200.
  7. Salut. Niciuna din variantele prezentate nu este legala. Daca sistemul de evacuare nu este omologat si nemodificat pentru modelul tau de motocicleta, atunci esti cu risc de a ramane fara certificatul de inmatriculare. Varianta cu dbkiller doar iti creste sansele de a nu fi oprit, insa in momentul unei eventuale verificari, lipsa omologarii duce la amenda / retinere certificat de inmatriculare. Ce am scris mai sus duce la urmatoarea recomandare: orice alegi sa faci, pastreaza-ti toba originala in starea ei originala, astfel incat in cazul in care totusi ramai fara certificat, sa ai ce monta astfel incat sa iti poti recupera certificatul fara a fi nevoie sa iti cumperi alt sistem de evacuare. Daca bugetul nu conteaza in povestea asta si vrei sa fii linisitit, cumpara si monteaza o evacuare aftermarket omologata pentru modelul tau de motocicleta. Daca nu exista buget pentru asa ceva si vrei sa fii linistit, monteaza toba originala si las-o asa. Daca ai apetit de risc, nu mai conteaza ce faci!
  8. misto ca tot iesi si tot experimentezi. nu te tenteaza un 690?
  9. Salut. Fain exemplar ai acolo. E cumva cel care era la vanzare pe la Arad? Eu am luat scarite coborate, suport de bagaj pe codita si alte nimicuri de pe procycle.us, numa' sa gasesti pe cineva care sa le aduca. Mai era ceva site in Germania care ar parea oarecum DR-oriented: https://www.dr-big-shop.de/DR_650_46.html
  10. Salut. Caut piesa SH cu codul urmator: 6461115D01. Eu am nevoie la un DR 650 SE dar se potriveste si de la Freewind. Este vorba de cush hub sau flansa care tine pinionul spate, nu stiu exact cum se numeste. O are cineva de vanzare? Mersi.
  11. Da, pe cat de misto, pe atat de neasteptat. Mai ales ca pe la noi, DR 650 SE e destul de rarut. cred ca nu apucaseram sa coboram in sat si deja oamenii se activasera: cu cine sa ma intalnesc, deja intrebau de piese noi si sh. Pana seara primiseram vreo 5 oferte de piese, fie gratis fie la preturi mai mult decat decente. cu pretul unor beri reci, am rezolvat problema si am interactionat cu niste oameni tare faini! Ba chiar au fost unii care s-au oferit sa imi dea roata lor pana termin tura si apoi sa le-o returnez. Am ramas efectiv fara cuvinte! iar peisajele, au facut sa merite toata povestea! Sa mai vina furtuni din astea care sa ne alunge sa facem excursiile in tari cu vreme buna!
  12. Nu-i bai. Rulmenti nu gasesc? Am reusit si am rupt flansa asta (povestea aici: https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/permalink/1945183688970099/) dupa care mi-au trimis niste greci una (super faini oamenii) ei, am venit acasa si am vrut sa schimb rulmentii de roata, moment in care am constatat ca rulmentul din cush hub nu se mai fixeaza in lagar ci e mobil, fiind fixat de ax si bucse la momentul actual, Asta fiind si motivul pentru care as vrea sa o schimb.
  13. daca se pot din astea cu 990 si transalpuri, sigur 790 e mobra protrivita acuma depinde de disponibilitatea de a sacrifica din cand in cand niste plastice si rulmenti. in turele noastre mai vine din cand in cand un 790 Adventure R si eu ma chinui sa ma tin de el cu DR 650 SE
  14. nu am rezolvat si sunt interesat. unde, cand si cu cati bani la mine sa vin?
×
×
  • Create New...