Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

429 profile views
  1. aia de 90 de zile sau aia de 30? nu asta aveam in minte, ci faptul ca sistemul lor imunitar s-ar putea sa fie pregatit pentru alte provocari fata de noi, aici poti elabora aici? este deja topita zapada pe Pamir atunci? pe la 3-4000 m altitudine? @ioio_viola ai fost cu Tiger-ul din semnatura? ai avut ceva probleme cu benzina?
  2. Gasesti multe informatii utile pe https://caravanistan.com eu planuiam o tura similara pentru iunie - iulie 2020. Din pacate, din mai multi factori (din care bugetul cel mai important), s-a amanat, sper eu, pentru iunie - iulie 2021. - 2 luni - stanurile - fara mongolia (Doar 2 luni si cu mongolia mi se pare alergata tare) Pentru Rusia exista visa business cu 2 intrari / iesiri pe 90 de zile. Inca nu am reusit sa o obtin, dar am inteles ca ar costa undeva la 900 ron / persoana. Din auzite. Unii spun ca se obtine usor, altii ca poti fi refuzat. Cum mi s-au stricat planurile, nu am mai incercat sa o obtin. Alternativa ar fi viza de tranzit sau turistica pe 30 de zile cu o intrare si o iesire, si ajungi in stanuri traversand Marea Caspica din Azerbaidjan. Unele stanuri nu mai cer viza pentru romani (uzbekistan, kazakhstan), altele au vize electronice, pe care le obtii online. (Tajikistan, Kyrgyzstan). Din cate am inteles, e mai complicat pentru Turkmenistan. In Iran e complicat zilele astea si fara viza de Turkmenistan e greu de facut un traseu. Eu estimam un buget de pana la 6000 de euro, in 2 persoane si o motocicleta, dar noi cand mergem in ture din astea mergem destul de la buget: cat de mult cort posibil, pe partea de cazare nu ne intereseaza mega confort. In ceea ce priveste locurile, poti sa te inspiri de la motorcyclingTo, din tura lui Cristian Predoi, de pe caravanistan. Mai urmaresc si GrizzlyNbear Overland. Banuiesc ca toata lumea vrea sa faca variatiuni de Pamir Highway cu trecerea pe langa Wakhan Corridor. Nu as pleca in zona aia fara sa imi fac vaccinurile necesare. Gasesti pe caravanistan lista.
  3. Salut. Sunt interesat sa cumpar o avelopa enduro / dual-sport mai agresiv pentru ceva namoleala. NOU sau SH cat sa prind un weekend/doua de distractie. Partea mai complicata e ca trebuie sa intru in posesia lui cel tarziu maine (vineri) seara (o tura neplanificata) Dimensiune: 100/90 - 18 sau, daca e SH, ceva care sa se potriveasca pe janta Locatie: Bucuresti. Contact: +40736495807 Multumesc. s-a rezolvat. se poate inchide.
  4. Cred ca tu te uiti la street tires si eu ma uit la knobby tires. As crede ca alea dual sport (TKC80, Mitas E09, Heidenau K60) intra la knobby. A, trebuia sa ma uit in coloana de 4 strokes... Dar de ce spanac ar conta motorizarea in dimensiunea anvelopelor?
  5. pe ceva similar am gasit conversia si asa am ajuns la cifrele alea. Evident eu as prefera sa iau ceva marcat precum e in CIV. De asta intrebam pe-aici. Altfel, fizic, nu ar fi probleme sa pun dimensiunile alea convertite
  6. da, am gresit. varianta corecta: FATA: 70/100 - 21 ----> 2.75 - 21 SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 18 asta zice producatorul, asta zice CIV-ul.
  7. Salut. Am nevoie de niste anvelope dual sport (de preferinta 50/50, pot merge pana la 70/30 in orice directie) de dimensiunile astea: Fata: 70/100 - 21 Spate: 100/90 - 18. Am cautat azi in disperare. Pentru dimensiunea de fata, nu gasesc nimic la noi. Pentru dimensiunea de spate gasesc in special anvelope gandite ca pentru fata, sau offroad 100% - fara toleranta la asfalt. Michelin, Dunlop, Mitas, Anlas, Metzeler, Pirelli - nu fac pentru dimensiunile astea. Stiu ca as putea pune cu ceva diferente, dar as prefera sa nu am probleme cu RAR-ul sau ITP-ul. Ceva sugestii? Alte mentiuni: 1. Am gasit doar Bridgestone Trail Wing TW19 pentru fata si Bridgestone Trail Wing TW18 pe spate. Nu am vazut sa le aduca cineva in Romania. 2. Iarasi din calcule si din ce am citit, in loc de standardul cu inaltime / latime metric, mai este cel exprimat in inches, care este mai vechi. Asta s-ar traduce in: FATA: 70/100 - 21 ----> 2.75 - 21 SPATE: 100/90 - 18 -----> 4.1 - 21 Cat de convingator ar fi la ITP / RAR daca ei vad aceste masuratori in loc de cele metrice? Probabil as putea forta si alte dimensiuni, dar as prefera sa nu stau cu stresul neconcordantei cu CIV-ul. 3. Exista vreo chestie (cum e gandita uzura, nu stiu) pentru care ar fi nerecomandat sa pun o anvelopa prezentata ca fiind pentru fata, pe spate? Dimensiunile sunt aceleasi.
  8. Duminica trecuta era un tip cu un Kawasaki Versys 650 (varianta aia cu farul neobisnuit) cu ceva anvelope de strada (gen un Michelit Road Pilot 4) si a urcat dinspre Cheia. (varianta mai dificila) si zicea ca nu a avut probleme. Daca e uscat, se poate. Poate mai cu grija. In video-ul de mai sus, nu ai urcarile alea urate daca nu le cauti cu lumanarea. Drumul propriu-zis e semnificativ mai simplu. Vezi filmarea de am pus-o mai sus.
  9. nu-ti fa mari sperante de la cascada aia :)) ai toate sansele sa o ratezi daca nu esti atent
  10. Am fost pe weekend pe traseul asta. Varianta mea a fost sa urc din Slon, trecut pe langa cimitir, coborarea de care zice @Speedy.K, dupa care am facut stanga, am trecut pe la cascada Schinda si am urcat inapoi deasupra Barajului Maneciu. Ceva de genul asta: https://goo.gl/maps/ijjxkPFsYMuh7FiMA A fost cam asa: Pe traseu am intalnit pe cineva cu un Kawasaki Versys, cu anvelope de strada, dinspre Cheia, si a urcat fara probleme portiunea aia de care zice @Speedy.K. Nu prea mai sunt sleauri ca a trecut recent o lama pe-acolo, dar chiar daca in zona era uscat, acolo la umbra era un pic de noroi. Dar intr-adevar, daca da o ploaie o sa fie complicat. @vis-a-vis, pentru tine o sa fie floare la ureche.
  11. Sectiunea 2 e light. Bulevard. Drum tasat, pietruit. Sectiunea 3 a aproape la fel de light. Poate scurte zone cu noroi daca a plouat in ultima vreme. Am fost pe weekend pe o portiune din drum (am coborat din Tabla Butii si m-am intors pe la cascada Schinda, dupa care am urcat deasupra Barajului Maneciu) si a fost aproape complet drum pietruit si tasat. Dupa intersectia cu drumul de vine din Tabla Butii s-ar putea sa fie ceva zone cu noroi, dar nu e nimic de speriat. Am facut drumul asta in primavara si a fost ok. O potentiala problema cu sectiunea 3 e ca in iulie, era un pod rupt in zona asta: E posibil ca intre timp sa se fi reparat. El a trecut atunci printr-o garla. Daca e sa fie probleme cu noroi, o sa fie pe sectiunea 1. Acolo sunt ceva zone impadurite si s-ar putea sa fie oleaca de munca pe anumite segmente. Nu m-as baga singur, dar in mai multi, as incerca.
  12. VStrom 650, 2009: https://www.spritmonitor.de/en/detail/822204.html Consum minim: 3,72 %, pe o distanta de aproximativ 400 de km. Bagajele pentru o delegatie de 3 luni (topcase, sidecases, rollbag pe saua pasagerului). E adevarat, a fost o zi intreaga prin Elvetia, fara autostrazi (Limita de viteza 80 km/h) Consum maxim: 8,31 %. aceleasi bagaje, la intoarcere, pe autostrada, tinut in 130 - 150 km / h (cu ceva probleme la moto - ramas fara incarcare) Motocicleta am folosit-o atat la ture lungi, cat si mult prin oras (trafic de Bucuresti). Consumul mediu, peste 40 000 km : 5 fix. Mi-am facut chiar si un calcul de costuri si mi-a iesit: 0,65 RON / km. In banii astia au intrat benzina, mentenanta, deprecierea moto, reparatii.
  13. Salut, @SSR. Eu am circumferinta de 58.5 cm. Am luat marimea L, recomandata pentru 59-60. Juma' de ora, parea ok. Dupa, nu mai puteam sa o tin pe cap ca imi facea puncte de presiune intr-o parte si nu o mai suportam. Am luat marimea XL recomandata pentru 61-62 si ma simt ok cu ea. Poate un pic larga, dar cum port cagula, e ok. Acuma e posibil sa am si eu mintea-n colturi si sa nu ma fi potrivit chiar bine cu forma ei.
×
×
  • Create New...