Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    310
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

894 profile views
  1. Am luat. Am schimbat toate oringurile venite in kitul de reparatie, plus cel de sub ghidul de slide care nu vine in kitul de reparatie. in plus, am pus piulita aia de la soc de plastic noua, am pus jiglere noi, ac nou, cui pontou nou, tubul in care se aseaza acul si de infileteaza jiglerul principal. Nu cred ca e de la reglaje / jiglere pentru ca mergea f bine cu aceste reglaje, doar cu probleme din cand in cand. Pe masura ce a trecut timpul a crescut frecventa incidentelor pana cand a ajuns sa fie continua. a pornit din nou si a mers bine dupa ce am acoperi
  2. Nu am apucat. Deocamdata nu au TC Max-ul la drive test, doar un TS parca. Voiam sa merg sa il testez macar pe ala dar mi s-a dat oleaca programul peste cap si l-as fi dat si mai tare peste cap doar pentru TC Max
  3. nenea @easy ride on!, eu-s de-ala micu', crescut la calculator. nu numai ca nu am vazut vreodata cum se fac o gramada din pasii descrisi acolo, dar mai trebuie sa si caut pe google o parte din termeni. acuma, nu ma dau inapoi din a pune mana sa imi rezolv eu problema: dimpotriva, incerc in ultima vreme sa fac cat de mult posibil singur mentenanta si mici reparatii. macar m-am apucat de desfacut carburatorul pentru a detecta problema. dar nush daca as incerca sa invat cositorirea direct pe carburator, ca iar ma-ntreaba nevasta daca eu repar sau stric sa aiba altii ce repara mai mult.
  4. Asta e poza de pe net. Cum eu am invelit teava in mastic pentru confirmarea sursei problemei, din poza carburatorului meu nu s-ar intelege nimic. Problema e ca fisura este la cotul de sus. Deci nu e fezabila taierea si inlocuirea cu furtun. Nu, dar nu e greu de dat jos.
  5. Salutare. Am un carburator Mikuni BST40 cu teava incercuita in imagine fisurata: Cu ajutorul unui prieten am dedus ca motocicleta merge prost (mai mult nu merge) din cauza acelei fisuri si ca sa confirm treaba asta am inconjurat-o cu mastic. Merge, insa masticul ala pare cam flexibil si se mai misca avand iar momente cand merge prost, si daca strang de mastic isi revine. No, acum ca am descoperit problema asta, stiti pe cineva care ar putea sa cositoreasca teava? La cum e prinsa in carburator nu pare ca s-ar putea schimba. Sau sa o invelesc in poxilina si aia sa f
  6. Pentru cei doritori de ture din astea in jurul Bucurestiului (pe masura ce se lungeste ziua o sa se mareasca si raza jurului), noi le anuntam pe-aici: https://www.facebook.com/groups/761231891148217/ unele mai planificate, altele mai adhoc
  7. Prin ce zona? Ne udam, ne miscam, mai schimbam sosete. Urmeaza ca in perioada urmatoare sa imi ajunga niste sosete waterproof. Sunt curios cum or functiona Din directia in care venea el, avea panorama completa asupra drumului. A avut timp sa vada mult timp inainte ce e pe drum. In plus, eu (cu camera) povesteam cu el prin comunicatoare. A fost fara risc acolo Se aplica, se aplica. Tocmai am ajuns acasa dintr-o noua tura, cu zapada si gheata. A fost cel putin interesant. Urmeaza cat de curand si video
  8. Pe-ntâi ne-am trezit cam târziu, dar pe doi n-am putut rata vremea faină și ocazia de-ncepe sezonul cu un traseu de încălzire! https://www.youtube.com/watch?v=k5u_LsgRePs Enjoy!
  9. @Super SOCO Romania Salut. Am incercat sa programez un test drive pentru Bucuresti si am primit o confirmare automata, pentru Budapesta
  10. De cand ma dau mai pe langa asfalt, tin mereu "pe stoc" un filtru de aer extra (nu stii cand prinzi o tura cu mult praf si dupa aia oleaca de umezeala si gata filtrul) si un schimb de ulei (ulei si filtre). Daca e ca la DR200 sau la DR650 si e cu burete, scapi de cumparat filtre de aer - numa' sa te asiguri ca buretele e in stare buna. Daca chinui DR-ul pe off, o sa trebuiasca sa ii schimbi uleiul mai des decat la folosirea pe strada. Practic o singura data cumperi doua, dupa care la fiecare schimb mai dai comanda de inca un rand. Pe vremea cand aveam un Djebel 200 (DR 200) l-am birjarit pe
  11. pai e mai putin de sapat sub 3 roti (una oricum nu prindea) decat de sapat sub toata masina. plus ca pentru sapat am avut 2 raclete si o toporisca
  12. am fost în 3. după primul moment de "și-acum ce facem?" (în retrospectivă, de prea multe ori ne-am pus întrebarea asta anul ăsta ) cu o toporișcă am săpat zăpada de sub roți, am băgat pietre mici și apoi mai mari. unul la volan, iar noi ăștialalți doi pe praguri am făcut balans stânga-dreapta la mașină. așa am ieșit. de obicei frate-miu are ceva de genul în mașină. Dacă eu mai plec cu capu-n nori, el de obicei e pregătit destul de bine. nu știu cum de n-a avut nimic data asta. eh, ce mai povesteam acuma?
  13. Ne-a ajutat și o mică eroare de aproximare la parcare de-am reușit să punem Pajero pe burtă în zăpadă, fără a avea mijloace de deszăpezire corespunzătoare. A fost o jumătate de oră interesantă. A fost interesant că de la curba aia în sus era ceață și la fel ceață pe primul palier cum urci din Slon. Cumva zona aia era într-un sandwich de ceață.
×
×
  • Create New...