Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

575 profile views
  1. Vand anvelopele urmatoare: - Continental TKC 80 M+S 2.75-21 52S TT Front - Continental TKC 80 M+S 4.10-18 66P TT Rear Anvelopele au fost achizitionate in noiembrie 2019 de la anvelopemoto.eu si nemontate, deoarece motocicleta destinata nu mai este functionala. 0 km. Au fost stocate corespunzator. (La cerere, dupa ce ajung la garajul unde sunt stocate pot reveni cu poza cu DOT-ul.) Pret: 450 RON Localitate: Bucuresti, Sector 6 Modalitate de contact: 0766 742 290 sau PM Mai jos se poate vedea tabelul de conversie de dimensiuni de la sistemul metric la sistemul in inch.
  2. @superbec poti sa ii zici si asa. de-aia e titlul "ucenicie / voluntariat". daca e realizabil: "ura!",.daca nu, continui sa invat pe motocicleta si rateurile mele si caut sa adun informatii de pe unde pot.
  3. Multam frumos pentru raspunsuri si opinii. Intre timp am gasit pe cineva binevoitor sa testam treaba asta (pana a apuca sa vad anuntul lui Cesar - oricum, cumva tind sa cred ca nu prea as indeplini nevoia lui Cesar intrucat el pare sa aiba nevoie de cineva care sa vrea sa se formeze profesional in directia asta.) Ziceam la inceput de beneficiu mutual: daca mai mult incurc, nu vad de ce ar continua mecanicul. Daca nu sunt in stare / nu am oportunitatea sa invat, nu vad de ce as continua eu. Nu consider ca daca nu sunt platit, munca ar fi nevalorificata. Eu incerc sa obtin cunostinte si o minima experienta si pentru astea sunt dispus sa ofer timp si efort la schimb. Din nou: nu intentionez sa ma reprofilez profesional, intrucat e mai lucrativ sa continui in domeniul in care am deja experienta de peste 8 ani. Prin natura turelor pe care le fac (se poate vedea in linkul din semnatura) am nevoie de multa mentenanta. Asta inseamna ca deja mesteresc 2-3 zile pe saptamana cu mainile in noroi, ulei si benzina, dar sunt nemultumit de rata de succes si de multitudinea de lucruri de baza pentru care trebuie sa apelez la altcineva (pana acum un an si ceva duceam motocicleta la mecanic pentru absolut orice). Scopul meu nu este de a elimina mecanicul ci de a "aplatiza curba" (ca tot e la moda) ocaziilor in care apelez si mai ales, astept dupa mecanic. Ex: vreau sa fac relaxat o curatare de etrieri, o aerisire de lichid de frana, poate la un moment dat o servisare de furca fara a depinde de altcineva si, important, sa am incredere sa plec la drum lung dupa ce am mesterit eu la motocicleta. Pentru o verificare a pastilelor de la supape, un top-end rebuild in mod sigur as prefera sa apelez la un mecanic. Accept ca exista si varianta in care lucrul asta sa nu functioneze in realitate. De aia am initiat acest topic. Sa aflu daca se poate sau nu.
  4. Multam frumos de raspunsuri. Eu am "participat" la o facultate din care nu am ramas neaparat cu foarte multe informatii, dar imi place sa cred ca mi-a format o gandire metodica. Cam asta incerc sa obtin eu din exercitiul acesta. Mai mult decat concret operatiunea x. Sa vad mentalitatea de mecanic la lucru. Chestii pe care nu le gasesti in manual, cum ar fi: cand pui un rulment, nu aplici presiunea pe inelul interior, chestie care totusi mi-a fost recomandata la un moment dat de cineva. Pana la chestii mai de finete cum ar fi ca ordinea in care strang suruburile de la roata fata poata sa rezulte fie intr-o roata montata corect, fie intr-o roata care torsioneaza usor furca. In engleza e un concept pe care nu stiu sa il traduc in romana: rule of thumb. Asta mi se pare cel mai important lucru pe care sa il invat. Dupa aia, cum ziceati si voi, cu manualul si youtube-ul in fata.
  5. Salutare. Pentru diversificarea aptitudinilor personale si a activitatilor desfasurate as vrea sa invat ceva mecanica moto. Pana acum am mai facut schimburi de ulei, schimburi de placute frana, am mai ajutat la segmentarea unui motor, am mai asistat pe la schimbat de rulmenti / ambreiaje, etc in materie de hobby, dar am dat si ceva fail-uri sau rezolvat diferite lucruri ineficient sau mai pe de-a-ndoaselea. No, eu as vrea sa petrec ceva timp intr-un mediu unde lucrurile se fac mai ca la carte, unde as putea sa invat niste reguli generale, niste principii de aplicat, eventual sa vad cum se folosesc anumite scule, etc. Ce pot pune eu la dispozitie ar fi ca timp de una sau doua luni, 3 zile pe saptamana, 4 ore pe zi (dimineata sau seara astfel incat sa pot asigura continuitate si la jobul curent) sa fiu ala de da scule la mana, ajuta la chestii basic, pe scurt: pot fi ala micu' care la urma strange sculele. E vreun mecanic moto care crede ar beneficia de pe urma unei asemenea interactiuni? Bineinteles, fara plata si doar in masura in care interactiunea este mutual benefica. Nu e cazul de ingrijorari ca o sa fac concurenta dupa aia, intrucat prefer sa imi castig banii de pe urma expertizei din domeniul in care deja activez. Valabil pentru zona Bucurestiului.
  6. Tura Turcia - Georgia: Inainte de a intra in una dintre cele mai spectaloase furtuni prinse pe moto: Joaca pe Arges, cu o baraitoare defuncta (lasand in urma ei multa ciuda): O tura de 2 saptamani singur, hai hui, de anul trecut: Tabla Butii: Creasta Baiului: Undeva prin Buzau: Bikes on ice 2020:
  7. Mai incercam o data: Pare ca nu. Asa ar trebui sa mearga: https://www.youtube.com/watch?v=HJKNvoJC0_E
  8. Am mai fost o data: Data asta am avut intariri: un vstrom 1000, inca un 990 Adventure si niste transalpuri. Am ales sa refacem atat de repede traseul pentru ca voiam sa iesim sa ne dezmortim, dar in contextul actual, voiam sa facem ceva light astfel incat sa reducem riscurile de accidente.
  9. multam frumos. Aia cu Vaslui-ul ramane de referinta pentru noi. Ne-am distrat pe cinste. Oameni misto, faze absolut dementiale si un frig de cautam tobele muzica aia a venit pornind de la imaginea de ratoi atunci cand incerca tovarasul sa scoata Transalpul din nisip adanc. vreo 2 idei crete si ceva timp pierdut si tovarasul cu care am fost a gasit-o eram mai interesati sa acceleram ca altfel se infunda fata si incepea sa faca urat. oricum, a fost cam primul contact cu nisip in stilul asta. o sa revenim ca sa invatam cum sa ne dam. am inceput sa cautam in special astfel de ture si am ajuns sa strambam din nas la excursii gen transalpina / transfagarasan / cheia. In particular, tura asta a fost misto ca ne-am sincronizat la ritm si nivel de experienta si am prins si bucati de joaca in nisip si portiuni unde am mers constant cu 70-100 (premiera pentru mine, ultima parte din videoclip). E un traseu misto de facut intr-o dupa-amiaza de weekend. Alt avantaj al turii e ca oricand poti iesi la asfalt daca vrei sa te intorci.
  10. Saltea Sea to Summit Camp Mat Self Inflating Regular Locatie: Bucuresti Pret: 250 lei Contact: PM sau 0766 742 290 Noua, nefolosita. Se vinde deoarece am nevoie de modelul LARGE si, din pacate, am pierdut bonul fiscal si nu o pot schimba. A fost achizitionata de la himalaya.ro si m-am lasat convins de vanzator ca nu am nevoie de marimea Large si de ideea ca o sa imi ocupe mai putin spatiu in bagaj. Probata acasa, nu imi convine cum stau pe ea asa ca imi voi lua totusi marimea urmatoare. Dimensiuni: 183 x 51 x 3.8 R-value: 4 (potrivita inclusiv pentru campat iarna) Produsul este acesta: https://www.himalaya.ro/produsul.php?crt=8903&cc=189
  11. Sambata ne-a scos soarele din casa si cum eram nedat de ceva vreme, am iesit cu chef de joaca. Traseul a fost pe malul Argesului, de sub barajul de la Mihailesti pana la varsarea in Dunare. Am inceput cu niste joaca pe nisip si pietris in lunca Argesului, continuat cu ceva explorare laterala pe ceva ce parea a fi fost o zona de exploatare de lut si balast si am incheiat apoteotic cu o sectiune lunga de rally raid (mai cuminte) pana la Dunare, moment care a coincis si cu un apus fain. La un moment dat, foarte aproape de Dunare, ne-am ratacit intr-o padure si am dat nas in nas cu politia de frontiera care, dupa ce ne-a intrebat de unde venim si ce hram purtam, ne-a explicat cum putem ajunge sa vedem varsarea Argesului in Dunare. Aventura se poate vedea in video-ul de mai jos: Participanti: Honda Transalp XL600V si KTM 990 Adventure. Cateva fotografii de pe traseu:
  12. aia de 90 de zile sau aia de 30? nu asta aveam in minte, ci faptul ca sistemul lor imunitar s-ar putea sa fie pregatit pentru alte provocari fata de noi, aici poti elabora aici? este deja topita zapada pe Pamir atunci? pe la 3-4000 m altitudine? @ioio_viola ai fost cu Tiger-ul din semnatura? ai avut ceva probleme cu benzina?
  13. Gasesti multe informatii utile pe https://caravanistan.com eu planuiam o tura similara pentru iunie - iulie 2020. Din pacate, din mai multi factori (din care bugetul cel mai important), s-a amanat, sper eu, pentru iunie - iulie 2021. - 2 luni - stanurile - fara mongolia (Doar 2 luni si cu mongolia mi se pare alergata tare) Pentru Rusia exista visa business cu 2 intrari / iesiri pe 90 de zile. Inca nu am reusit sa o obtin, dar am inteles ca ar costa undeva la 900 ron / persoana. Din auzite. Unii spun ca se obtine usor, altii ca poti fi refuzat. Cum mi s-au stricat planurile, nu am mai incercat sa o obtin. Alternativa ar fi viza de tranzit sau turistica pe 30 de zile cu o intrare si o iesire, si ajungi in stanuri traversand Marea Caspica din Azerbaidjan. Unele stanuri nu mai cer viza pentru romani (uzbekistan, kazakhstan), altele au vize electronice, pe care le obtii online. (Tajikistan, Kyrgyzstan). Din cate am inteles, e mai complicat pentru Turkmenistan. In Iran e complicat zilele astea si fara viza de Turkmenistan e greu de facut un traseu. Eu estimam un buget de pana la 6000 de euro, in 2 persoane si o motocicleta, dar noi cand mergem in ture din astea mergem destul de la buget: cat de mult cort posibil, pe partea de cazare nu ne intereseaza mega confort. In ceea ce priveste locurile, poti sa te inspiri de la motorcyclingTo, din tura lui Cristian Predoi, de pe caravanistan. Mai urmaresc si GrizzlyNbear Overland. Banuiesc ca toata lumea vrea sa faca variatiuni de Pamir Highway cu trecerea pe langa Wakhan Corridor. Nu as pleca in zona aia fara sa imi fac vaccinurile necesare. Gasesti pe caravanistan lista.
  14. Salut. Sunt interesat sa cumpar o avelopa enduro / dual-sport mai agresiv pentru ceva namoleala. NOU sau SH cat sa prind un weekend/doua de distractie. Partea mai complicata e ca trebuie sa intru in posesia lui cel tarziu maine (vineri) seara (o tura neplanificata) Dimensiune: 100/90 - 18 sau, daca e SH, ceva care sa se potriveasca pe janta Locatie: Bucuresti. Contact: +40736495807 Multumesc. s-a rezolvat. se poate inchide.
×
×
  • Create New...