Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    DL650A

Recent Profile Visitors

314 profile views
  1. Salut, @SSR. Eu am circumferinta de 58.5 cm. Am luat marimea L, recomandata pentru 59-60. Juma' de ora, parea ok. Dupa, nu mai puteam sa o tin pe cap ca imi facea puncte de presiune intr-o parte si nu o mai suportam. Am luat marimea XL recomandata pentru 61-62 si ma simt ok cu ea. Poate un pic larga, dar cum port cagula, e ok. Acuma e posibil sa am si eu mintea-n colturi si sa nu ma fi potrivit chiar bine cu forma ei.
  2. Vand casca moto Scorpion ADX-1 Solid Alb Marimea L Caracteristici: - Flip-up - Pinlock - Ochelari de soare - Interior complet detasabil si lavabil - sistem de inchidere micrometric Casca este in stare impecabila fiind folosita doar de cateva ori. Fara cazaturi, accidente, scapari de pe sa, etc. O vand deoarece nu am ales bine marimea si era inconfortabila. Am luat marimea urmatoare si mi-e ok. Pret: 850 lei Se poate proba in Bucuresti. Contact: 0766 742 290
  3. Vand motocicleta Suzuki V-Strom 650 cu ABS, din 2009. Nr km: 83200 Acte: - inmatriculata pe numele meu. se elibereaza fiscal. - ITP: aprilie 2021 - RCA: martie 2020 Contact: +40 766 742 290 sau mesaj privat aici. Pret: 3790 euro, negociabil. Schimb doar cu Honda CRF 250L cu ABS (plus eventuala diferenta din partea mea) Motocicleta se poate vedea / testa / evalua in Bucuresti. Starea tehnica este foarte buna. Mentenanta si reparatiile au fost facute in principal la Fabio (@bozoro), unele operatiuni simple in regie proprie. Partea estetica reflecta vechimea si numarul de kilometri. O parte din turele facute au mai fost descrise pe-aici pe forum. (se pot vedea accesand activitatea mea pe forum) Dotari si imbunatatiri: - ABS - cric central - topcase original Suzuki, cu gratar pentru extra bagaje - sidecase-uri GIVI Keyless, cred ca cele de 45 sau 41 de litri. - crashbars GIVI - prize USB si auto 12V, de calitate, montate pe tablia aia eleganta de la cosmoaccessories. - parbriz GIVI Airflow / Kappa Airstream + parbriz original - suport telefon replica RAM, pozitionat deasupra bordului - voltmetru - sa retapitata Starea principalelor consumabile la 83000 de km: - ulei si filtre: 4500 km - kit de lant: 4200 km - lichid frana fata/spate: 11000 km - rulmenti roti (fata-spate): 14000 km - placute frana fata Brembo albastre: 11000 km - placute frana spate Brembo albastre: 15000 km - anvelope Pirelli Scorpion Trail II : 13000 km - stator rebobinat: 4000 km La cerere se poate prezenta istoricul de service complet cu operatiuni si costuri. Sunt al doilea proprietar in tara, motocicleta fiind adusa in tara de familia Biris, iar primul proprietar a vandut-o dupa 2000 de km. Intre timp eu am facut aproximativ 42000 de km cu schimbare de ulei si filtre la aprox. 6000 de km P.S.: uleiul de pe jos din poze era prin PECO, nu e de la moto
  4. @AlexAB, eu am motorul in curs de desfacere pentru o segmentare. Daca se potriveste CDI-ul ai putea sa vii sa il iei pe al meu si sa testezi. Al meu e din '94.
  5. S-au apucat cei cu vstromul cu cadrul crapat de reparatii:
  6. Salut. Am nevoie de niste protectii de genunchi pentru trasee soft-enduro: forestiere, noroieli, drumuri similare cu Strategica, etc. Cam ce pot face ca relativ incepator pe stilul asta cu o Honda Dominator. Am deja niste ghete Forma Adventure inalte, si niste pantaloni enduro Klim Mojave fara protectii. Pantalonii sunt largi si vin peste ghete. Eu mi-as dori niste protectii de genunchi care sa vina pe sub pantaloni si care sa se potriveasca cu ghetele. Am incercat unele mai profi ca astea: Problema este ca nu mi se potrivesc cu ghetele, acestea fiind inalte si stranse, nelasandu-mi posibilitatea de a le prinde in gheata. Aceste genunchiere nu se pot pune peste ghete. Am mai vazut ceva de genul: Leatt Protectie Genunchi AirFlex Pro Protectie Genunchi Thor Static EVS Glider Knee Pads Aveti ceva sugestii? Din pacate, anul acesta nu cred ca intra in buget schimbarea ghetelor. (acestea de le am au fost achizitionate anul trecut) Multumesc.
  7. Cel mai mult mi-a placut zona de nord-vest a Scotiei: la vest de axa Fort-William - Inverness. si cat mai spre nord. Iarasi, mi-a placut foarte mult drumul de la Ulapool la Durness, si apoi, coasta nordica. (inclusa in traseul tau) Am fost de doua ori: o data in jurul datei de 1 decembrie, vreo 4 zile cu masina, cu 2 prieteni. A fost fantastic. Liber, doar noi cu peisajul. Atunci am fost in partea de NV. Mi-a ramas in minte excursia aia ca una dintre cele mai reusite. Am prins o vreme cu soare, senin si peisaje de vis. Iar faptul ca a fost in extrasezon, ne-a ajutat sa vedem vreo 7 cervide la cativa metri de noi. Bealach na Ba e un alt loc de luat in considerare. Anul trecut, in vara, am fost un weekend prelungit cu motocicleta (am plecat din Belgia ) si intentionam sa ajung pe Skye Island. Insa cand am ajuns in Glasgow au inceput sa curga stirile cu supraaglomerarea insulii, de se ajunsese la blocaje. Prin urmare, mi-am schimbat planul si am fost pe Isle of Mull, dupa care m-am plimbat prin partea centrala. Insula a fost ok-ish, partea centrala cam meh. Adica e o zona de dealuri, verde, cu castele. Interesant, dar dupa ce vezi partea de nord, parca nu mai are acelasi farmec. As zice ca traseul din link e ce as face daca as mai merge inca o data. Poate cu ceva mai multa plimbare la vest de Fort William.
  8. DL1000 2010, highway use only. sursa: https://www.stromtrooper.com/3389154-post22.html sursa: https://www.stromtrooper.com/dl650a-2012-2016/80321-cracked-frame.html alt caz: https://www.stromtrooper.com/dl650a-2012-2016/393850-cracked-frame.html cu tot cu nenea din povestea de mai sus (btw: good detective work ?) nu incercam sa va indemn sa va lepadati de strom, sau sa va convertesc la GS. tot stroama am si eu si am cam dus-o in toate scenariile (singur, cu pasager, incarcata cu burta pe jos, soft enduro, etc). tot asa, stiu ca 4 cazuri relatate din cate mii de stroame s-au vandut nici macar nu au relevanta statistica. eu intrebam un singur lucru: cunoasteti sa fi patit cineva asta? (altcineva in afara de astia prezentati.)
  9. De-aia si ziceam ca regimul de utilizare a fost destul de solicitant. Faptul ca li s-a intamplat lor, nu ma surprinde prea tare, dupa cum zici. Ce m-a surprins a fost faptul ca ei au zis ca ar fi o problema comuna. Asta voiam eu de fapt sa intreb. Stiti sa fie probleme de genul asta la strom, chiar fara utilizare radicala?
  10. Niste oameni care se plimba destul de mult cu VStrom-ul au postat asta: https://bit.ly/2Oyfokk TL; DR: cadru fisurat Ei par sa sustina ca asta ar fi o problema comuna la stroame. Am cautat pe net si cred ca am mai gasit doar 1 sau 2 thread-uri care sa mentioneze asta. Stiti sa fie atat de comuna? Acuma si stilul in care se dau oamenii aia e destul de solicitant pentru moto...
  11. In ceea ce priveste partea cu Dakar-ul: e vreo diferenta de aderenta intre ele? sau doar rezistenta la greutate mai mare?
  12. Sunt trimis in delegatie pana prin decembrie. Din pacate, sezonul meu moto de anul asta s-a incheiat. Dar din primavara (timpuriu) revenim. Poate pana atunci rezolv si problemele de la dominatorul meu. (paranteza: de ciuda ca mi s-a terminat abrupt sezonul moto, am dat o fuga intr-o miercuri dupa-amiaza pana la bolboci cu vstromul pe DJ714 - am pus poze pe threadul tau cu intrebari despre Bolboci. ce mi-as fi dorit sa fiu cu dominatorul pe-acolo ) poate reusim sa ne sincronizam la anul.
×
×
  • Create New...