Sari la conținut

bursyllac

Super Membru
  • Număr conținut

    535
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Vizitatori Recenți Profil

3.287 citiri profil

bursyllac's Achievements

  1. Da, cu diferență de 11.5k € și îți dau rest 390-ul Gluma deoparte, încă îmi plac suspensiile bune și motorul puternic.
  2. ——————————— În caz că e cineva tentat de upgrade, schimb cu KTM 690 Enduro / Husqvarna 701 Enduro 2021+ ———————————
  3. sunt indecis. un combo mișto mi s-ar părea un LC4 + un LC8 mare (1190, 1290). sau 890-ul facelift care arată mai a 990 modern. oricum, cel puțin una trebuie să fie cu roată de 21, cu spițe. Mersi, să fie
  4. Vând KTM 990 Adventure 2008. Info obligatorii: Contact: PM, aici, sau 0736 495 807 Preț: 4500 euro discutabil ITP: 05.05.2025 RCA: 04.04.2025 VIN: VBKVA44068M944117 Fiscal: Da, în aceeași zi sau în ziua următoare. Locație: București KM: 66 966 (în bord) + 29 000 pe bordul inițial. 95 900 reali. Dotări: ABS funcțional, decuplabil. kit faruri led + parbriz Rade Garage - plus farul original și parbrizul original tobe omologate Akrapovic topcase Givi Maxia 55 plastic side cases KTM (Hepko & Becker) proiectoare cu lumină albă și lumină galbenă cric central suport telefon cilindru receptor ambreiaj Oberon G2 Throttle tamer arcuri furca față YSS 6.0 port dual USB + voltmetru mudscrapers SKF aerisitoare furcă kit high fender Încluse în pachet dar nemontate: set bujii noi kit complet original KTM de furtune și coliere pentru instalația de antigel (aprox 700 de lei) switch nou ABS original KTM (aprox 300 de lei) apărătoare joasă roată față set suplimentar carene față far + parbriz original diferite ciubulele strânse de-a lungul timpului Mențiuni: ulei, filtru ulei și filtru de aer: < 2 000 km disc frână spate: 10 000 km discuri frână spate: aprox 20 000 km. anvelopa spate necesită schimbare anvelopa față: 50% Poze: . . . . . . . . . .
  5. Vând KTM 890 Adventure R 2021. Info obligatorii: Contact: PM, aici, sau 0736 495 807 Preț: 11 500 euro discutabil ITP: 03.07.2025 RCA: 27.02.2025 VIN: VBKTR6407MM823327 Fiscal: Da, în aceeași zi sau în ziua următoare. Locație: București KM: 27 240 reali. Dotări: Tech pack (rally mode, cruise control, quickshifter) mânere încălzite OEM KTM șei încălzite (pilot + pasager) senzori presiune roți cric central HEAVY DUTIES tank bag SW-MOTECH scut aluminiu BUMOT topcase + sidecases BUMOT + genți interioare pentru sidecases trusă de scule BUMOT suport telefon cu încărcare WIRELESS, USB și amortizor vibrații manete scurte KTM POWERPARTS protecții capace motor KTM POWERPARTS 1-finger clutch protecție aluminiu pinion parbriz touring suport navigație SW-MOTECH hanguarduri Barkbusters Incluse în pachet, nemontate: șaua originală protecția originală pinion pârghia originala ambreiaj alte ciubulele ce nu-mi vin acum în minte. 1 filtru de aer nou Mențiuni: anvelopa față: Michelin Anakee Wild, aprox. 1000 km. anvelopă spate: Mitas E07+, aprox. 2000 km ulei, filtru de ulei și filtru de aer: < 1500 km Poze: . . . . . . . . .
  6. Am gasit doar una deocamdata. Daca o vrea cineva, sa strige.
  7. ajung pe seara la garaj, verific si revin cu raspuns
  8. Salut. Sunt aproape sigur ca am 1 sau 2 din astea prin garaj, dar fara surburi: Daca te intereseaza, verific maine.
  9. Ma foarte bucur sa fi fost de folos. Asta a fost si ideea, mai ales ca am ajuns in locuri noi inspirandu-ma din topicuri de pe-aici. Aici este topicul cu tura de TET Grecia, doar ca nu e la fel de detaliat precum cel din Turcia. Daca e prima experienta de genul, recomand sa incepi cu Grecia. E mai simplu de ajuns, e mai la civilizatie si aproape peste tot ai un sat cu benzinarie si mancatorie. In plus, in caz de ceva probleme, comunitatea moto din Grecia e foarte misto si gasesti ajutor repede. Recomand cu tarie parcurgerea zonei Agrafa - Theodoriana. In iunie s-ar putea sa fie inca zapada la pasul ala de peste 2000m de langa Theodoriana, dar e usor de ocolit.
  10. m-am nimerit cu nenea asta la cateva ture de adventure mai spre hard-core si nu a parut sa sughite pe undeva.
  11. nu daca e in plan sa se faca pasurile inalte. ba chiar e posibil sa fie un pic devreme. In Grecia, la final de iunie, pasul de peste 2000m de pe langa Theodoriana era acoperit de zapada.
  12. Păi la 950 ai jante cu buză de pus cauciucuri cu cameră, eu întrebam de pus pe jante din astea făcute din fabrică tubeless. Chipurile ar fi ceva diferență între ele: Dar dacă mă uit în poza asta, ar trebui să am mai puțin stres că pare mai multă redundanță la tubeless rim. Oricum, din toată discuția de sus, m-am liniștit. Pot pune și eu anvelope mai pe gustul meu.
  13. în cazul ăsta nu prea mi-aș face probleme. nu aș coborî atât de mult presiunea - prefer să pierd din aderență decât să îndoi jantele: motocicleta are peste 200 de kg, am schimbat deja o roată din motivul ăsta. păi asta oricum fac atunci când pun și cu cameră. mă gândeam că atunci când ai cameră și cauciucul nu este lipit de jantă, camera e aia care îl împinge până se sigilează, dar la tubeless nu iese aerul din cauciuc pe lângă jantă până să apuce să se umfle? după ce ai pus asta mi-am adus aminte că am încercat și noi o dată la garaj, cu spray de frâne și am tras o dungă pe asfalt că să pornim focul de la distanță (eu eram în spatele camerei că dacă eram eu cu ideea probabil nu era nevoie sa mi se aducă aminte de metoda asta) https://www.facebook.com/motorHelpCrangasi/videos/404598974851783 deci pe la 2.0 ar trebui să fiu safe să ma dau pe curbe
  14. ce înseamnă presiune mică aici? 1.6? sub 1? cum poți rejanta un cauciuc pe tubeless, în teren? ca nu ai cameră care să îl împingă și nici tun de aer. cel mult un minicompresor.
  15. Salut. Teoria spune că poți pune anvelope tubeless pe jante gândite să fie montate cu cameră, dacă pui și cameră. Tot teoria zice că deși buzele jantelor tubeless sunt un pic diferite de cele cu cameră, s-ar putea monta și anvelope TUBE-TYRE pe jante TUBELESS dacă pui cameră. Tot teoria spune că anvelopele tubeless au o membrană extra față de cele gândite să fie montate cu cameră care să se asigure că nu trece aerul prin cauciuc și că păstrează presiunea. Dumb question time: A încercat cineva să monteze anvelope TUBE-TYPE pe jante TUBELESS fără a pune și cameră? Care ar fi riscurile în acest caz? pierdere progresivă a presiunii în roți? dacă ar fi doar asta, pentru o tură specială în care vreau niște anvelope mai agresive de offroad nu m-ar deranja să fac presiunea o dată pe zi. dejantare bruscă la viteze mari sau pe curbe? ăsta ar fi motiv suficient de puternic să nu risc o operațiune din asta. alte potențiale probleme? Context: Anvelopele alea mai mișto de offroad sunt de tipul TUBE-TYRE și eram curios dacă s-ar putea împerechea pe termen scurt cu niște jante TUBELESS fără a fi nevoit a renunța la senzorii de presiune / valvele de tubeless.
×
×
  • Creează nouă...