Sari la conținut

bursyllac

Membru
  • Număr conținut

    183
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre bursyllac

  • Rang
    Incepator

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    DL650A

Vizitatori Recenți Profil

215 citiri profil
  1. S-au apucat cei cu vstromul cu cadrul crapat de reparatii:
  2. Salut. Am nevoie de niste protectii de genunchi pentru trasee soft-enduro: forestiere, noroieli, drumuri similare cu Strategica, etc. Cam ce pot face ca relativ incepator pe stilul asta cu o Honda Dominator. Am deja niste ghete Forma Adventure inalte, si niste pantaloni enduro Klim Mojave fara protectii. Pantalonii sunt largi si vin peste ghete. Eu mi-as dori niste protectii de genunchi care sa vina pe sub pantaloni si care sa se potriveasca cu ghetele. Am incercat unele mai profi ca astea: Problema este ca nu mi se potrivesc cu ghetele, acestea fiind inalte si stranse, nelasandu-mi posibilitatea de a le prinde in gheata. Aceste genunchiere nu se pot pune peste ghete. Am mai vazut ceva de genul: Leatt Protectie Genunchi AirFlex Pro Protectie Genunchi Thor Static EVS Glider Knee Pads Aveti ceva sugestii? Din pacate, anul acesta nu cred ca intra in buget schimbarea ghetelor. (acestea de le am au fost achizitionate anul trecut) Multumesc.
  3. bursyllac

    Scotia 2019 concediu

    Cel mai mult mi-a placut zona de nord-vest a Scotiei: la vest de axa Fort-William - Inverness. si cat mai spre nord. Iarasi, mi-a placut foarte mult drumul de la Ulapool la Durness, si apoi, coasta nordica. (inclusa in traseul tau) Am fost de doua ori: o data in jurul datei de 1 decembrie, vreo 4 zile cu masina, cu 2 prieteni. A fost fantastic. Liber, doar noi cu peisajul. Atunci am fost in partea de NV. Mi-a ramas in minte excursia aia ca una dintre cele mai reusite. Am prins o vreme cu soare, senin si peisaje de vis. Iar faptul ca a fost in extrasezon, ne-a ajutat sa vedem vreo 7 cervide la cativa metri de noi. Bealach na Ba e un alt loc de luat in considerare. Anul trecut, in vara, am fost un weekend prelungit cu motocicleta (am plecat din Belgia ) si intentionam sa ajung pe Skye Island. Insa cand am ajuns in Glasgow au inceput sa curga stirile cu supraaglomerarea insulii, de se ajunsese la blocaje. Prin urmare, mi-am schimbat planul si am fost pe Isle of Mull, dupa care m-am plimbat prin partea centrala. Insula a fost ok-ish, partea centrala cam meh. Adica e o zona de dealuri, verde, cu castele. Interesant, dar dupa ce vezi partea de nord, parca nu mai are acelasi farmec. As zice ca traseul din link e ce as face daca as mai merge inca o data. Poate cu ceva mai multa plimbare la vest de Fort William.
  4. DL1000 2010, highway use only. sursa: https://www.stromtrooper.com/3389154-post22.html sursa: https://www.stromtrooper.com/dl650a-2012-2016/80321-cracked-frame.html alt caz: https://www.stromtrooper.com/dl650a-2012-2016/393850-cracked-frame.html cu tot cu nenea din povestea de mai sus (btw: good detective work ?) nu incercam sa va indemn sa va lepadati de strom, sau sa va convertesc la GS. tot stroama am si eu si am cam dus-o in toate scenariile (singur, cu pasager, incarcata cu burta pe jos, soft enduro, etc). tot asa, stiu ca 4 cazuri relatate din cate mii de stroame s-au vandut nici macar nu au relevanta statistica. eu intrebam un singur lucru: cunoasteti sa fi patit cineva asta? (altcineva in afara de astia prezentati.)
  5. De-aia si ziceam ca regimul de utilizare a fost destul de solicitant. Faptul ca li s-a intamplat lor, nu ma surprinde prea tare, dupa cum zici. Ce m-a surprins a fost faptul ca ei au zis ca ar fi o problema comuna. Asta voiam eu de fapt sa intreb. Stiti sa fie probleme de genul asta la strom, chiar fara utilizare radicala?
  6. Niste oameni care se plimba destul de mult cu VStrom-ul au postat asta: https://bit.ly/2Oyfokk TL; DR: cadru fisurat Ei par sa sustina ca asta ar fi o problema comuna la stroame. Am cautat pe net si cred ca am mai gasit doar 1 sau 2 thread-uri care sa mentioneze asta. Stiti sa fie atat de comuna? Acuma si stilul in care se dau oamenii aia e destul de solicitant pentru moto...
  7. In ceea ce priveste partea cu Dakar-ul: e vreo diferenta de aderenta intre ele? sau doar rezistenta la greutate mai mare?
  8. Sunt trimis in delegatie pana prin decembrie. Din pacate, sezonul meu moto de anul asta s-a incheiat. Dar din primavara (timpuriu) revenim. Poate pana atunci rezolv si problemele de la dominatorul meu. (paranteza: de ciuda ca mi s-a terminat abrupt sezonul moto, am dat o fuga intr-o miercuri dupa-amiaza pana la bolboci cu vstromul pe DJ714 - am pus poze pe threadul tau cu intrebari despre Bolboci. ce mi-as fi dorit sa fiu cu dominatorul pe-acolo ) poate reusim sa ne sincronizam la anul.
  9. Faina tura, faine poze. Inca un traseu de pus in lista.
  10. bursyllac

    Honda NX650 Dominator

    Salut. Sunt si eu in cautare de un motor functional
  11. bursyllac

    Sugestii trasee Targoviste

    Am fost ieri la Bolboci. Drumul asfaltat este inchis (bariere si semne) si am vorbit cu un nene care lucra acolo si a zis ca e drumul taiat in vederea construirii unui (sau mai multe?) pod (uri) si ca nu se poate trece. Inclusiv Google Maps te pune sa ocolesti prin Moroieni, pe la sanatoriu. Drumul e DJ714: https://goo.gl/maps/JdnVaoN4wEP2 Sunt vreo 15-20 de km neasfaltati, dar tasati bine. Se circula cu tot felul de masini pe-acolo. De pe traseu:
  12. bursyllac

    Honda NX650 Dominator

    Salutare. Dezmembreaza cineva vreo roata? As avea nevoie de cateva spite. Stiti cumva daca se potrivesc cu spite de la Transalp? De asemenea, daca are cineva vreun motor de vanzare (doar motorul) in stare buna, sa dea un semn. Multam frumos. Sau daca stiti de unde pot sa cumpar la preturi decente, sunt interesat si de asta, dar m-a speriat cineva cu niste preturi prohibitive. Poate am inteles eu prost.
  13. Foarte tare tura ta. La mai multe! Neaparat trebuie s-o prind pe urmatoarea.
  14. Salut. Cum iti ziceam si in privat, am facut anul asta traseul asta: https://goo.gl/maps/h13DtwtDFsE2 Noi am avut nenorocul sa prindem transhumanta (urcarea in munte) in toata splendoarea ei: un trafic de carute si oi cum nu ne asteptam. Cu cainii aferenti. Din experienta de pana acum, nu mi s-a bagat inca niciunul la roata si nu am accelerat niciodata peste cat as fi fost confortabil sa merg. Probabilitatea de a fi muscat dupa tranta e mai mare decat daca raman pe 2 roti. Pe traseul asta mai degraba as urca urcarea din Secaria, pentru ca mie mi se pare mai usor de urcat pe pietroaie si coborat pe noroi decat urcat pe noroi si coborat pe pietroaie. Traseul e fain si o sa intalnesti si masini 4x4 si biciclisti si posibil stane, daca nu or fi coborat. Cum zic si colegii mai sus: neaparat cu cineva. Daca nu imi programam deja weekendul m-as fi bagat ca e misto.
  15. bursyllac

    Inca un topic despre Xenon

    Salut. M-am dat un sezon cu un astfel de SV cu xenon. In alt sezon m-am tot dat cu un tip cu acelasi SV, fara. Diferenta e enorma. Strict din punct de vedere al luminii, merita. Acuma sunt urmatoarele aspecte: - lupa originala e buna si focalizeaza lumina bine. Daca reglezi farul cum trebuie (in functie de pasager, greutate, etc) nu o sa ii deranjezi pe ceilalti din trafic - ceea ce e misto si pentru tine si pentru ceilalti. Daca nu il reglezi cum trebuie, o sa deranjezi mult si nu e ok. - este contraventie si se poate lasa cu ramas fara certificat de inmatriculare. Singura varianta de a recupera certificatul trece pe la RAR si programarea se face cu niste luni inainte. Acuma, tu decizi daca iti asumi riscul asta. - daca totusi te hotarasti sa pui xenon, sa pui becuri de o temperatura cat mai joasa 4300 - 4800K din doua motive: e mai putin evident ca ai xenon intrucat culoarea e mai apropiata de culoarea farurilor normale. se vede mai bine pe conditii de ploaie, la amurg, etc. Alternativa ar fi sa testezi mai intai niste becuri halogen mai bune. (am tot auzit laude la adresa OSRAM Nightbreaker) si sa vezi apoi daca tot simti nevoia de upgrade. S-ar putea sa fie ok si sa nu stai cu stresul ca nu esti cu moto in regula dpdv legal. (ITP-uri, controale aleatorii RAR, etc)
×