Jump to content

bursyllac

Membru
  • Content Count

    237
  • Joined

  • Last visited

About bursyllac

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    KTM 990 Adventure

Recent Profile Visitors

695 profile views
  1. faina tura. e de incercat @cozmino, ai dat 690-ul? ala era mai potrivit pentru tura asta apropo, esti din nou pe meleaguri romanesti?
  2. imi propusesem ca azi sa fac topic de iesit la ceva balaureala. dar am ridicat ieri o cutie cu fiare vechi si astazi nu pot sa ma misc, aproape ca nu pot sa respir. cred ca mi-am intins ceva muschi intercostali. daca ma recuperez pana maine la amiaza, cred ca as iesi duminica.
  3. Cu-o ultima sfortare, incheiem tura si seria de video-uri Orientali 2020 link direct: https://youtu.be/vrjWty4baNE
  4. am vazut-o pe aia de ceva vreme. e misto rau...
  5. Te referi la partea cu pornirea la pedala sau la partea cu motocicleta grea? Care wr250? R sau F? F e mai simplu de gasit dar e ala de enduro (nu stiu ce parere F-ul de trantit bagaje pe el)
  6. Mersi. Nu stiu cum o fi in viata reala, dar daca esti in cautare de Tenere ca e mai usoara (spicuit din anunt), clar nu e pentru mine Confirm. Acum o saptamana erau pe olx 2 drz-uri cu acte. O gramada de alte drz-uri dar cu tot felul de combinatii pe partea de acte - sau lipsa. nu m-a convins niciunul din alea 2 deocamdata (unul un pret mare pentru starea in care se afla, celalalt cu retineri la o verificare mai amanuntita) urmaresc piata de drz-uri cu atentie si ingrijorare Am mai cautat la un moment dat. Fantastic de rare si extrem de scumpe. Pana acolo incat unii proprietari cer mai mult (8k euro cred ca e recordul vazut de mine) decat pretul ei de vanzare de noua (aprox 6k euro) Din ce am vazut, ai tu erai in cautare de asa ceva si pana la urma ai luat XCountry E si modelul asta in vizor. Chiar mai rara decat drz-ul. Conform datelor guvernului, la final de 2019 erau in RO vreo 35 de bucati inmatriculate. In perioada asta am vazut 2 la vanzare cu actele in regula. Una s-a dat pana sa apuc sa ma mobilizez eu si intre timp am zis ca prefer drz in loc de wr250r. E oleaca chitait wrr-ul. Vedem ce rasare. cat despre 710 Enduro LR, bale sunt din belsug. Mai greu cu buzunarul ala in care tot scarman dupa maruntisul necesar Roata de 19... nu prea e treaba Da, pare din filmul corect. Numa’ sa o gasesc pe aia cinstita. Atat la buget cat si la stare tehnica/acte. Ehee, sa gasesc eu un XR 400 sau un XR250 Baja, pai nici n-as sta pe ganduri. De unde sa il iau? E foarte enervant ca toate dual sporturile alea misto se fac pentru US sau Asia (spre ex. exista DR/Z in productie si in 2020, dar nu se pot inmatricula in UE) Am avut pentru o luna un Suzuki Djebel 200. M-am distrat cu ala de nu imi venea sa cred cat de misto poate fi scoarta aia Ma gandeam si la asta, dar avand deja un KTM 990 Adventure, tare mi-e frica de 2 KTM-uri pe-un singur salariu :)) . Multam tare frumos de sugestii. Keep them coming Imi mai deschide mintile. Pana una alta, au rasarit doua mobre in atentia mea: un XT 600 E (good stuff) si un TT600R (ala doar cu pedala - dar la 130 de kile la gol, inca nu stiu daca sa ma transform intr-un vero uomo si sa renunt la pornirea electrica). Sa vedem ce se intampla dupa vizionare
  7. Salut. In tura pe TET din semnatura, agregatul cu care am fost avea, cu tot cu bagaje, vreo 275 de kile. Exista o vaga posibilitate ca asta sa explice servisarile si rulmentii schimbati mai degraba decat as fi sperat Prin urmare sunt in cautare de o motocicleta cu care sa pot face genul asta de ture: luat cortul si bagaje minimale pentru o saptamana (traiasca tricourile de merino) si plecat la balaureala pe coclauri. Pana acum lista de interese ar fi asa: - Suzuki DRZ-400 - Yamaha TTR 600 E - Yamaha XT 600 E pe a doua lista ar fi: - Kawasaki KLR 650 - Suzuki DR 650 SE Daca aveti ceva sugestii de motociclete care ar putea fi folosite in regim dual-sport (monocilindru, sa poata fi adaptate sa care pana la 25 de kile de bagaj, etc) sunt deschis la sugestii. Inclusiv ceva din zona de 450, daca e suficient de fiabil. Spre exemplu m-am dat cu un Husqvarna de 450 (e tot ce stiu despre mobra aia) care parea transformabila pt ture din astea. Nu stiu cum sta la fiabilitate si costuri de mentenanta. Prin urmare, cumpar o mobra care sa fie din filmul de mai sus si care: - sa fie inmatriculata - sa fie intr-o stare tehnica foarte buna. Estetic ma intereseaza mai putin, dar pretul ar trebui sa reflecte daca starea estetica e cu probleme - starter electric - sa aiba toate actele in regula - vreau contract, avizat fiscal, etc pentru un transfer complet. Bugetul e oarecum flexibil, in functie de motocicleta gasita. Din pacate nu suficient de flexibil pentru un 690/701 Enduro Sunt din Bucuresti - pentru motocicleta potrivita ma pot deplasa destul de mult. Anuntul asta nu e o invitatie de a da search pe olx in locul meu. Pote aveti vreo motocicleta faina pe-acasa pe care nu o folositi si inca nu ati depus efortul de a scoate la vanzare inca. Sau poate stiti una pe care sa o puteti recomanda. Multam frumos!
  8. A ieșit și partea a IV-a. Încă mă chinui să aflu cum să fac să ajungă pe youtube calitatea video de la mine de pe laptop. link direct: https://www.youtube.com/watch?v=h8yw6ZGaQSk A ținut vreo 10 zile distracția. Practic, am pus de-o carantină la grămadă. Pare-se că dacă selectez 4K la video-ul ăsta, iese ce trebuie ca FullHD. Mulțam de pont, @vis-a-vis
  9. Nu stiu ce inseamna pentru tine motocicleta de teren. Daca-i o capra de-asta enduro, usoara, nu o sa ai probleme sa faci cam toata bucata Armasani - Vatra Dornei. Noi am facut-o cu transalpuri si 990 pe vreme relativ ploioasa, dar am avut de muncit. Cel putin pe portiunea Armasani - zona de deasupra lacului Frumoasa, sunt cateva zone maloase, dupa care urmeaza o urcare relativ abrupta pe care daca o prinzi dupa ploaie o injuri putin. Sunt doua sectoare - unul cu niste radacini care traverseaza drumul si unul cu urcare ceva mai abrupta. Din nou, daca ai ceva capra cu anvelope de enduro, ar trebui sa nu ai probleme nici macar dupa ploaie. Daca imi amintesc bine, zona incercuita cu rosu e cam cea mai dificila portiune pe care am facut-o intre Armasani si Vatra Dornei, pentru ca a fost cu mult noroi si ne-a chinuit oleaca. In functie de afinitatile pentru piatra, ar mai putea fi oleaca provocatoare urcarea pe Calimani, dar cu atentie e facubila si cu vaci mari. Ca idee, cand noi am urcat, a mai urcat un tip cu pasagera, pe un Yamaha XT660Z. Dar se vedea ca se da bine de tot. Tot din zona TET-ului din Orientali, mai e un delusor intre Hilib si Ojdula care e interesant pe ploaie. E genul de traseu care e foarte usor pe uscat si unde iti blestemi zilele pe ploaie. Se face o clisa nenorocita care iti incarca rotile si daca nu esti atent te trezesti ca zboara aripa. In rest, ne-am mai chinuit undeva dupa Vatra Dornei, dar nu mai eram pe TET. Eram pe ceva traseu dat de cineva si de la care ne-am abatut la sfaturile unui cioban. Proasta decizie
  10. A iesit si partea III: link direct: https://youtu.be/bGwdXeAxmVQ
  11. @Cristi Nazarov mersi de link. Asta imi scapase. Adaugat la lista de sunat. Nu stiam de asta. Cautam si aici. Multam frumos
  12. Si mie. Deosebit de rau. Pe langa paguba, chiar imi placea motocicleta. Nu stiu. Daca as fi stiut, la cat de mult imi placea, as fi reparat-o. UPDATE: Motocicleta s-a vandut. Se pote inchide topicul
  13. Vand Suzuki Djebel 200 (DR 200 SE Y) An de fabricatie: 2000 Starea actelor: Inmatriculat, se vinde doar cu contract si certificat fiscal ITP: valabil pana in august 2020 Pret: 578 euro Contact: +40 766 742 290 Se poate vedea in Bucuresti. Motocicleta nu porneste. S-a schimbat setul motor (cilindru, piston, semeringuri). Se ofera si setul motor vechi. Pachetul include urmatoarele piese de schimb noi, nemontate: - kit ambreiaj EBC - kit servisare furca (ulei + semeringuri) - set saboti frana roata spate- - set nou anvelope Continental TKC 80 - manete de schimb pentru frana si ambreiaj De asemenea se ofera: - toba originala - set de manuale: service manual, owners manual, catalog de piese, etc printate si indosariate - o punga cu alte piese de la @Christian 1, vechiul proprietar.
  14. Salutare. In ultima vreme tot fac ture de genul asta si m-am cam saturat sa le fac cu o vaca grea si relativ scumpa la mentenanta precum 990 Adventure. Prin urmare, as vrea sa imi iau o motocicleta dual-sport, punand ochii pe un Suzuki DRZ 400. (Ideal ar fi un E inmatriculat, merge si un S.) Ei, piata de dual-sport de la noi e incredibil de saraca in optiuni. La momentul postarii, sunt doar doua DRZ-uri la vanzare pe olx care sa aiba toate actele in regula. (sa nu fie fara acte, cu acte pierdute, sau cu fiscal imposibil de obtinut, etc). Si-acum, dupa introducerea asta lunga, intrebarile: Grecii par sa aiba o varietate faina de motociclete dual-sport. - A adus cineva motociclete inmatriculabile din Grecia si sa fi trecut prin toate etapele? RAR, traduceri, inmatriculare, etc.? - Stiti cumva site-uri grecesti unde sa fie sansele cele mai mari sa gasesc anunturi? Pana acum am aflat doar de https://car.gr - E cineva care sa aduca din Grecia in stilul fam. Biris? Care sa stie deja lista de acte necesare de la greci astfel incat sa fie totul in regula - Asta e foarte speculativa, dar o pun aici: Cam cum isi ingrijesc grecii motocicletele si cat de sus ar trebui sa fie gradul de alerta anti-teapa? Multumesc. P.S. Daca aveti de vanzare un DRZ-400 E sau S, inmatriculat, cu pornire electrica si in stare tehnica buna, va scap eu de el
×
×
  • Create New...