Jump to content

bolbo

Membru
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Yamaha XS Special 400,Kawasaki GPZ 305

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Transalp, Versys 650, Burgman 400, Honda CBF 1000, Suzuki Vstrom 650

Recent Profile Visitors

153 profile views

bolbo's Achievements

  1. Motocicleta enduro 50 cc cred ca e termenul la care voiam sa ma refer.
  2. Salut, Caut sa cumpar motocicleta cross sau enduro de 50 cc inmatriculata cu toate actele in regula. Motorul poate fi defect dar sa functioneze restul. Sa fie aproape de Bucuresti. Mersi.
  3. bolbo

    MZ

    Intre timp am facut rost de burdufuri si cabluri de frana. Am luat de mobra si cu mici modificari se potrivesc. Imi trebuie un vitezometru care sa se potriveasca, daca stie cineva. Mersi.
  4. bolbo

    MZ

    Salut, Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc. P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.
  5. Daca ai timp il aduc la tine sa-l vezi. Am scris un sms azi la nr care pare a fi al tau. » Post actualizat in 01 Sep 2016 11:33 Azi am fost cu burgmanul la TNG si l-a reparat. Era infundat filtrul de la pompa de benzina. Mecanic foarte bun insa, in primul rand, un om deosebit. Multumesc inca o data TNG!
  6. Nu am progesat deloc, are aceleasi probleme. Un mecanic mi-a spus sa decuplez cei doi senzorii din blocul motor, de intra in partea dreapta, sa dau contact, pe bord imi va ramane aprins FI, apoi scot contactul, si sa mufez la loc cei doi senzori. La primul contact se vor reseta senzorii si trebuie sa mearga bine. Asa am facut si a mers. Problema acum e ca te poate tine pana la colt sau poti merge 500 km pana sa faca iar probleme. In oras mai e cum e dar daca ies afara din localitate, la un drum lung, si apare problema intr-o depasire, si mai am pe cineva care depaseste si se afla in spatele meu, sunt cam pa
  7. Salut, Am un Burgman 400 K7, de jumatate de an, luat din Italia si are exact aceleasi simptome, moare la 5500-6000 ture in mers, rezervorul se videaza, merge bine cand si cand, parca depinde si de nivelul de benzina din rezervor, desi a facut probleme si cu el plin si cu el gol si invers, a mers unele dati ok la orice nivel. Pana acum l-am dus la 2 mecanici, primul i-a inlocuit pompa si ceva la injector, al doilea a spus ca pe partea de injectie e ok, ca citeste TPSul si ca nu se deschide clapeta de la aer cum trebuie cand accelerezi. A zis ca trebuie sa cumpar blocul de accelerare care costa 600-700 euro. La mine, cand are probleme si nu poate accelera in mers mai mult de 5500 ture, daca merg cu acceleratia pana inainte de 5500 consuma mai mult decat normal cu 1,5 l, semn ca baga benzina mai multa dar nu primeste aer (parerea mea). Ieri se impotmolea la 5500 in mers si pe la 7000 pe cricul central, am desfacut cotul de cauciuc scurt de intra in blocul de acceleratie, iar la clapeta de aer am observat ca se misca greu, ceva ingreuneaza miscarea ei. I-am facut cateva ture complete si am montat inapoi furtunul de admisie de aer. I-am dat acceleratie pe stand si in mers si merge normal. Pana cand... ramane de vazut.
×
×
  • Create New...