Jump to content

prax.is

Membru
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Yamaha MT-09
  • Numar Moto
    da

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSR 600

Recent Profile Visitors

404 profile views

prax.is's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Sigur ca da, este fix asta: http://motodiscount.ro/KIT-COMPLET-PRIZA-MOTO-4RIDE-ERCL01A Ce mi-a placut mie e ca are prinderea metalica si mai ingusta. Majoritatea au prinderea de ghidon lata si trebuie sa gasesti o portiune de ghidon dreapta ca sa le poti prinde. Multumesc, si mie imi place cum mi-a iesit efectul ala. Mai avem o luna de iarna si scapam
  2. Merci Am folosit un microfon extern (zoom H1) pus intr-un rucsac prins de codita. La gopro folosesc mereu 1920x1440 la 30fps si convertesc din aplicatia lor la 1920x1080. La camerele gopro mai noi poti folosi 1080p superview pentru acelasi efect. Nu e waterproof dar pentru ca sta cumva sub parbriz nu se uda "chiar" asa rau in mers
  3. E foarte frumos, mai ales vara. Poti sa te uiti pe canal, am un video de pe Lepsa si de asta vara 1. Camera e un gopro hero 3 black edition 2. Am filmat tot traseul si am editat 3. Adobe Premiere corect
  4. Se aude foarte frumos si in realitate , camera am avut-o montata pe casca. Salut, anvelopele sunt Dunlop Sportmax Roadsmart II Salut, am un suport ieftin de plastic cu prindere pe mount de gopro. Pana acum nu am avut probleme cu el, tine telefonul bine si pentru ca foloseste mount-ul de gopro e destul de ajustabil. Uite-l aici: http://ishoot.ro/suport-de-telefon-smartphone-cu-prindere-compatibila-gopro-sjcam.html
  5. Salutare dragi colegi, m-am gandit sa incepem saptamana frumos si sa va povestesc pe scurt ultima mea iesire de anul trecut: pentru ca mai voiam o plimbare pe 2016 si se preconizasera cateva zile "frumoase" am hotarat impreuna cu un prieten sa dam o tura pe traseul Bucuresti - Buzau - Lepsa - Intorsura Buzaului - Cheile Siriului - Ploiesti - Bucuresti, un traseu de o zi si aproximativ 600km. Asta se intampla in noiembrie si am hotarat sa mergem in timpul saptamanii ca sa evitam traficul pe Lepsa si Siriu. Din pacate vremea nu a tinut cu noi dupa cum o sa vedeti in video si m-am pricopsit si cu o amenda pentru viteza pe traseu, dar tot a fost o zi mult mai buna decat una la birou Vizionare placuta:
  6. @bigFatAss: Multumesc pentru feedback si pentru incurajari. Ma asteptam sa stii si la reactiile negative - sunt sigur ca nu am cum sa fiu pe placul tuturor si nici nu imi doresc asta. Totusi, lasand la o parte cateva comentarii rautacioase, am primit ceva feedback aici si cateva sfaturi - asta imi si doream, mai ales atunci cand vin de la oameni care fie au aceiasi pasiune fie le face placere sa se uite la clipuri de genul asta. @thesaw: Multumesc @November: Normal ca asta facem toti in trafic, la ce altceva te asteptai : ) ? De ce sa te uiti la postarile mele? daca nu gasesti nimic interesant atunci nu cred ca ai de ce. De ce l-am certat pe ala? Daca pe individul ala si pe altii ca el "il cearta" vreo 4-5 poate o sa invete sa semnalizeze cand schimba directia de mers, eventual sa se asigure. Nu e vorba de lege aici, e vorba de bun simt. Nu m-am enervat pentru ca nu a respectat legea ci pentru ca venea calare peste mine daca as fi tinut banda asa cum mi-as fi dorit. @Geo_ZGA, @JUST4TNT: Am notat si feedback-ul vostru - plictisitor. Din pacate ceva fundamental diferit nu cred ca am cum sa fac in viitorul apropiat, pot doar sa imbunatatesc ce este, deci v-am pierdut de clienti : ) @meanpower, @NakedDude: Va multumesc pentru ajutor baieti, avand in vedere ca si voi aveti aceiasi pasiune ca si mine apreciez feedback-ul si sfaturile voastre. Incerc bineinteles sa extrag partea folositoare din fiecare comentariu, daca exista. Dupa cum ziceam mai sus nu am cum sa fiu pe placul tuturor si asta e ok. @captain_obvious: Merci @Bigfoot: Iti multumesc mult pentru feedback si pentru sfaturile / ideile pe care mi le-ai dat. Sunt foarte bune, numai ca trebuie muncit mai mult si gandit inainte ca sa iasa ceva calumea o sa incerc sa le fac - cum ai spus si tu - mai rar. Pe Bucharestbiketraffic il urmaresc si eu cu placere, stiu la ce te referi
  7. Hai sa vedem daca s-a imbunatatit ceva intre timp: mai scurt, sa nu fie plictisitor mai putina vorbarie pana gasesc ceva cu adevarat interesant - incerc cum spunea silencer sa inregistrez o discutie de mai multe ori pana iese bine secvente mai "interesante" din trafic putin umor (sper) Separat testez diverse setup-uri pentru o serie doar cu sunet ambiental, ceva gen Royal Jordanian dar momentan nu sunt multumit de calitatea sunetului.
  8. Multumesc Sunt de acord cu tine, ca sa se numeasca motovlogging trebuie sa discuti pe o anumita tema. Si eu il urmaresc pe Royal Jordanian si imi plac mult clipurile pe care le posteaza. Se poate numi si motovlogger intr-o anumita masura pentru ca mai posteaza si clipuri in care vorbeste din cand in cand, insa cele in care sunt secvente din trafic le pune intr-o serie care se numeste "Daily Observations". Nu sunt insa de acord cand spui ca nu conteaza camera - mie calitatea video si audio mi se par la fel de importante ca si continutul.
  9. In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru timpul pe care mi l-ati acordat si pentru feedback-ul primit. M-am uitat de mai multe ori la inregistrare cap-coada, doar ca eu nu pot avea acelasi grad de obiectivitate ca voi. Intradevar daca m-as uita peste doua saptamani ar fi altceva, dar voiam cateva pareri mai repede. Lasand asta la o parte nu mi se pare nici mie foarte stralucit primul "episod" si vreau sa imbunatatesc calitatea: unele directii le-am notat si eu in primul post, celelalte sugestii vin de la voi aici. Sa speram ca nu va fi cazul. De bani nu cred ca e cazul decat daca are sute de mii de vizualizari, ceea ce la noi in Romania nu o sa intample prea curand. Am activat si eu reclamele pe canal mai mult de curiozitate si iti pot spune ca la 1000 de vizualizari iti vin cam 20 de centi. Moda - nu stiu, mi se pare ca e ceva destul de complicat sa faci doar pentru ca e la moda. Eu unul vreau eu sa incerc pentru ca imi face placere sa ma uit la tipul asta de videoclipuri (bineinteles atunci cand e interesant) si pentru ca as vrea sa impartasesc cumva si cu altii felul in care percep si simt eu mersul pe motocicleta. E mult mai greu sa porti o discutie de unul singur decat cu un amic la masa, asta iti pot spune clar. Eu personal daca nu voi reusi din cateva incercari sa scot ceva de calitate din chestia asta as prefera sa ma opresc sau sa schimb formatul decat sa fiu plictisitor in continuare. Multumesc, am notat ai perfecta dreptate cu vorbitul, o sa incerc sa nu ma mai lalaiesc aiurea o sa incerc sa umblu si la calitatea video mai stergeam lentila dar prea rar se pare asa voi face, plus ca m-am si plictisit de acelasi drum in fiecare zi » Post actualizat in 20 Oct 2016 01:43 Cum spuneam si colegului mai devreme o sa incerc sa nu ma bat campii si intradevar as putea incerca sa integistrez o discutie de mai multe ori pana imi iese bine, multumesc de sfat. Daca nu reusesc sa gasesc topicuri interesante atunci las doar zgomotul de fundal. Salut. Iti multumesc foarte mult. Mai bine ca l-ai vazut fara sunet, acolo am mult de lucru 1. Modul in care filmeaza camera (foarte wide) amplifica senzatia de viteza, pot sa-ti spun ca la fata locului nu pare atat de repede. M-am uitat de curiozitate pe filmulete si atunci cand masinile sunt oprite si e spatiu suficient (cand nu trebuie sa feresc oglinzi de ex) tind sa merg cu 20 - 30 pe culoar. Mi s-a intamplat de cateva ori sa se deschida portiera sau sa rasara un pieton intre benzi si am avut timp sa franez. Daca un sofer schimba banda fara sa te vada cand esti in dreptul lui poti sa stai si pe loc ca tot te da jos. De-asta atunci cand coloana e in miscare incerc sa merg pe cat posibil in ritm cu ei dar nu in unghiul mort, sa nu ma bag daca se face gaura si ar putea vreunul sa schimbe banda, eventual ma incadrez pe una din benzi. Am 15 ani de condus masina, stiu si eu ce conditii de vizibilitate sunt atunci cand ploua. 2. Asa este, le multumesc si eu mereu, chiar daca poate nu e foarte clar in video. Nu mi se pare safe sa imi iau mana de pe ghidon, mai ales daca sunt intre randurile de masini, asa ca ma uit inspre ei si dau din cap in semn de multumire. Le spun si multumesc de cele mai multe ori dar nu cred ca ma aud decat daca au geamul deschis. 3. Folosesc acceleratia pe post de "atentionare" cateodata atunci cand nu cred ca e nevoie sa claxonez, e mai usor accesibila. Totusi daca vreau sa atrag atentia unui sofer care iese de pe o straduta laturalnica de exemplu si pare ca nu ma vede folosesc claxonul, mi se pare mai puternic. 4. O sa incerc. Nu mi s-a intamplat niciodata sa ating cu genunchii sau sa lovesc vreo oglinda, stiu pe unde am loc si astept daca nu pot sa ma strecor. Flasuri nu am dat niciodata, motorul il turez de regula doar atunci cand coloana e in mers si prevad vreun pericol. Am observat si eu cateodata reactii din astea de la soferi, dar de regula doar atunci cand nu e cazul. Ieri mi s-a intamplat de exemplu sa deschida unul geamul sa sa isi plieze oglinda desi era spatiu cam un metru si jumatate intre masini. Voi incerca sa imbunatatesc monologul sau sa il scot de tot daca nu poate fi imbunatatit, dar cu traficul n-am ce sa fac, asta e.
  10. Salutare, Ma bucur foarte mult ca incet incet ia si la noi amploare fenomenul asta numit motovlogging. Urmaresc atat motovloggeri din strainatate cat si de-ai nostri, pe astia din urma ii astept ca pe painea calda sa mai urce cate un episod. Am un sezon si jumatate de cand merg pe motocicleta (predominant in mediu urban) si uneori ma intreb cum m-am putut descurca pana acum fara moto - cel putin in Bucuresti reduci cel putin la jumatate timpul de stat in trafic daca esti pe 2 roti. Merg cu motocicleta catre si dinspre birou in fiecare zi si de cele mai multe ori am si o camera agatata de casca. De cateva luni am ideea asta de a face si eu motovlogging si in sfarsit, acum la final de sezon, mi-am facut curaj sa incerc: Sunt multe lucruri pe care vreau sa le imbunatatesc in viitor - de la respiratia de Dark Vader si replici stupide la subiecte de discutie mai bune si skiluri de editare video. Astept de la voi feedback - pozitiv sau negativ - orice e bine venit. Si daca nu ati bagat motoarele la iernat inca - asfalt uscat!
  11. La cerinta publicului am pus si un video fara muzica cu segmentul Gresu-Ojdula. Enjoy
  12. Promit ca o sa uploadez si o varianta putin mai lunga si fara muzica
  13. Salutare, Despre Lepsa auzisem ca ar fi frumos, dar dupa ce am vazut filmuletul pus de Motobau si comentariile am zis ca trebuie sa ma duc si eu sa vad cu ochii mei Am plecat intr-o duminica dimineata din Bucuresti pe ruta Bucuresti - Buzau - Gura Siriului - Intorsatura Buzaului - Tg Secuiesc - Lepsa - Focsani - Rm Sarat - Buzau - Bucuresti, o tura de aproximativ 650 - 700 km, dar din toata tura cel mai mult mi-a placut portiunea Tg Secuiesc - Focsani, si in mod special bucata Lepsa - Ojdula care a fost atat de frumoasa incat m-am intors sa o mai fac o data. Intre Ojdula si Lepsa sunt aproximativ 40 de km de asfalt impecabil, curbe foarte multe si peisaj fascinant. Sunt multe locuri unde se poate depasi, dar cand am fost eu - cu o zi inainte de inceperea scolii - era absolut pustiu. M-am intersectat si cu un grup de motociclisti din Focsani care erau foarte de treaba, mi-a parut rau ca nu am putut ramane cu ei la un suc dupamiaza - trebuia sa ajung acasa si aveam mult de mers. In concluzie a fost in succes excursia si as merge cu placere a doua oara. Sper sa va placa filmuletul:
×
×
  • Create New...