-
Număr conținut
452 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://n-am.site.com.ro.india
Profil
-
Locatie
Cotroceni City
-
Permis moto din
2006 ( in 2005 am picat examenu )
-
Numar moto
B-25-NSR
-
Club
Crazy Drivers
Informații profil
-
Motociclete detinute
puch maxi L ; minsk 125
-
Alte autovehicule si vehicule
shalupe de padure; masinutze teleghidate; mingi de basebal
-
Interese
printre fete ... :D
Furia_soselei's Achievements
Newbie (1/14)
-
La ce turatii tineti relantiul?
topic a răspuns lui Furia_soselei în Hds Sergiuul Service si intretinere curenta
Relanti-ul se tine la 10% din turatia de cuplu maxim -
Camping nu stiu, dar ai cascada krimnl pass thor, fernpass statiunile zell am see, kitzbuhel, kaprun si de la innsbruck poti face o excursie de 140 km pe sens pana la castelele Neushweinstein si Hohenshwangau , intri 10 km in germania. Scuze daca am stalcit nume. din ce am vazut sambata se aduna din mai multe sate si fac seara traditionala tiroleza mai pe la toate pensiunile. Eu am stat in regiunea muhltal niederau, oberau, la 17 km de urcat de la Worgel. Am uitat de fabrica swaroski
-
Honda xl600 blocata in viteza
topic a răspuns lui Furia_soselei în djwillyul Service si intretinere curenta
Ca un mic sfat vezi daca ai bila intre surubul de reglaj si tija. E un mic mare amanunt de care uita multa lume. -
Rezerva benzina CB500S
topic a răspuns lui Furia_soselei în Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć�ul Service si intretinere curenta
Ai cumva si pozitia pri la rezervor? Gunoi nu va trage niciodata ca ai sita si in dreptul rezervei si mai sus unde trage cand e pe on. La suzuki de obicei e robinet vacumatic. Daca ai pozitia pri da acolo sa o pornesti si dupa comuti unde vrei -
pornire dupa fff mult timp
topic a răspuns lui Furia_soselei în enjusticeul Service si intretinere curenta
Pune.i cabluri si benzina si da.i cheie nu te mai lua dupa toti nepriceputii si toate serviceurile care te fac sa bagi bani aiurea. Uleiul il schimbi la cald dupa ce sta 10 minute pornita. Bujiile daca erau noi acum trei ani sunt noi si acum, nu umbla la ele degeaba, intradevar uleiul isi pierde din proprietati dar pentru 10 min la relanti iti garantez eu ca unge , mai ales ca era nou si nu a mers. E posibil sa iti trebuiasca o baterie si gata. Bafta -
-
Grupul detinatorilor de Aprilia RS125
topic a răspuns lui Furia_soselei în Knosminul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
da ... ce inseamna grija de el la tine? -
Grupul detinatorilor de Aprilia RS125
topic a răspuns lui Furia_soselei în Knosminul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
a mea avea peste 60 000 sigur ... 62 erau pe ceas plus cat am mers fara cablu si tot original era setu shiar si ambreaju la nsr Mesaj completat hai sa iti dau explicatia de ce rezista nsr mai mult ca rs si mito este vorba de raportul de compresie data de dimensiunea camerei de ardere ( gaura in care sta bujia si da scanteie) care la rs si mito este mai mica prin urmare scanteia mai puternica de unde rezulta un raport de 12:1 pe cand la nsr explozia este mai slaba aproape la jumatate 7:1 , nsr-ul nu are aceleasi performante la aceeasi turatie dar se incinge mai putin pistonul si, iar dupa un timp indelungat de functionare segmentii se uzeaza si mai scapa si pe acolo compresie probabil ajungand pe la un 4:1 si uite asa ai un 2 timpi care nu se caleaza. -
Grupul detinatorilor de Aprilia RS125
topic a răspuns lui Furia_soselei în Knosminul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
ce nu ai inteles? are motor in 4 timpi pe injectie si 15 cai -
Grupul detinatorilor de Aprilia RS125
topic a răspuns lui Furia_soselei în Knosminul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
sa va vad la anu cum va mai certati pe power valve ) 4timpi injectie electronica si 4 ssupape pe cilindru .. cati caluti o avea -
Grupul detinatorilor de Aprilia RS125
topic a răspuns lui Furia_soselei în Knosminul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
e bun pune-l -
pe vremea cand aveam eu nsr care nu se cala niciodata... am facut transfagarasanul intr-o zi cu intoarcere prin brasov... in alta zi bulgaria veliko tarnovo... atunci a venit si prodan cu rs cu kit de reparatii .. pardon de 154 ccm ... si multe drumuri pe cheia ...brasov.. sibiu.. constanta.. numai cu benzina si ulei am luat nsr la 22000 si l-am dat la 70 000 still working
-
Grupul detinatorilor de Honda NSR 125
topic a răspuns lui Furia_soselei în vladut_cjul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
in spatele farurilor exista cate un surub auriu ... din el se regleaza oglinda din spatele becului sa bata mai sus sau mai jos e cam greu de ajuns la suruburi cu carena montata:D dar merge pana la urma -
Grupul detinatorilor de Honda NSR 125
topic a răspuns lui Furia_soselei în vladut_cjul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
nu era cdi-ul cutia asta nu ttransmitea informatii la cdi -
Grupul detinatorilor de Honda NSR 125
topic a răspuns lui Furia_soselei în vladut_cjul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
la mine era sub rezervor lipita pe filtru de aer in partea stanga si avea un led pe ea care palpaia cand era limitata dar unele modele de nsr pot avea doar 15 cai si sa nu fie limtate ci asa sa meara ele...
