Sari la conținut

Motologistic

Super Membru
  • Număr conținut

    747
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/marcel.tulbure.9
  • Yahoo
    marceltulbure@gmail.com
  • Skype
    Ce-i ăla?!?

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    KTM Exc-F 350 2022, Bmw F650Cs, Bmw R120
  • Numar Moto
    B 55 YZU B 55 MBL B 07 YZU CJ 55 YZU CJ 23 YZU
  • Club
    n'am vreme de cluburi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ktm 690 enduro r 2021, KTM 1290 ADVENTURE R, Yamaha Wr250R, Yamaha Wr250F, Yamaha WR 300,Bmw G450X, 2 x Honda XR ,2 x Suzi GSR, Husqy SMR 610 & 250 2T, BMW Scarver,Yamaha XT si multe altele...vreo 20 la numar

Vizitatori Recenți Profil

17.433 citiri profil

Motologistic's Achievements

  1. Salutare 2015, 48. K km, quickshifter, ESA, cred si mânere încălzite , 5300 Euro Ieri am ajuns acasă, azi livrez prin țară, mâine plec iar în Germania. Imi ia cam 3 săptămâni sa le aduc acasă, doar cele deja cumparate, in concluzie, nu mai pot prelua comenzi, atat pt moto cat si pt auto Cele bune, Marcel
  2. Salutare 10 k km, 2015, 8000 euro,în linii mari La Pe Es Motorrad, este unul, il văzusem săptămâna trecută, cu cca 12 k km, Akrapovic, 2014, la 9000 eu, dar la aia acum negociez cca 500-1000 euro. Avem o relație destul de solidă și de încredere
  3. Salutare, Dacă vrei sub 20.000 de km, așteaptă-te la cca 6-7000 euro. Între 20-40.000 km, pleacă de pe la 4500 de euro Vorbesc de generația 2007-2011, cam acolo ne incadram la banii ăștia. Depinde și de bugetul pe care îl ai, evident. ............................. În alta ordine de idei, tocmai am mai încheiat o cursă, și cu ceva mașini luate, iar pe următoarele 3 săptămâni, sunt plin. Lucrez la capacitatea maximă, motiv pentru care, pana pe 21-22 octombrie, nu mai pot prelua comenzi Verificat, proba, livrat acasă, mers la câte motoare e necesar pentru a satisface exigențele, negociat ( atenție, eu spre deosebire de alții, nu percep comision din suma negociată, ba din contra, mai dau de la mine câte un borcan de miere și o sticla de vin,în favoarea voastră), de oriunde din Germania, oriunde in România, prețul pentru un motor este 550 de euro. Pentru mașini, 1000 de euro. Cele bune, Marcel Tulbure
  4. Gata si tura in Letonia, gata si tura in Turcia, acum...back to business Asa e, întotdeauna ce e frumos ,tine puțin Nu am descalecat bine de pe motor, ca am si taiat-o in Germania, la treaba. Acum sunt acasă, tocmai am încheiat o tura,dar maine plec in Germania, cu o escala si prin Belgia. Ca fapt divers, Yamaha T7, cu care am fost in Letonia, e ok, atata timp cat nu faci mai mult de 4-500 km pe zi, cu pasager. Singur, poate as putea duce mai multi km. In schimb, tura in Turcia, călare pe Gs Adventure, a fost floare la ureche Tura fara incidente, fara probleme mecanice ( s-a ars siguranță pe faza scurtă la Gs), in rest,a mers totul ca ceasul elvetian. Turcia, ca parere personala, frumoasă, dar scumpă. Trafic haotic, multi nebuni care iti dadeau impresia ca nici nu au permis In schimb, Letonia v-o recomand cu mare drag. Experiente culinare extraordinare, oamenii calzi si primitori, multa limba rusa vorbită, ( dar engleza peste tot, mai putin in piețe),extrem de curat ,iar șoselele impecabile. Soferii extrem de disciplinati. Cazari cu preturi intre 30-40 de euro/noapte. O supa de rată, 3.5 euro, un capuccino, 1.5-2 euro, platou pt 2 persoane cu fructe de mare, 8-9 euro. Bilet de autobuz.0.7 euro, intrarea pe la muzee, 2-6 euro. Turcia, curand nu mai mai prinde, dar Letonia, cu siguranță! Cat despre Polonia ( 4 zile in Varșovia), nu am am ce spune. Ne dau clasă, din toate punctele de vedere. Fata de acum câțiva ani cand am fost, au accelerat ca dezvoltare, de neimaginat. Și, da, frica ne înălțime, m-a ținut la sol...NO BALOON !🫣 Budapesta( la o aruncatura de bat de casa mea ), e fffff turistică. Curata, organizata, îndreptată inspre turist. De ce iau 1000 de euro la masini aduse ? Simplu, ca stau si le testez pana scot untul din ele, sa fiu sigur ca investitia voastra ca si clienti, merită pana la ultimul cent. Touareg ul alb, desi parea ok, s-a dovedit a avea probleme atat la suspensia pneumatica, cat si la transmisie. Evident, am zis pas. 24.000 de euro, cheltuiți cu chibzuinta ! Castigator, a fost cel negru,tot R-line Cele bune , Marcel
  5. Salutare, Tinand cont de sansele ca din Paris pana la Cluj sa veniti pe ploaie ,fiind toamnă, eu le-as trimite pachet Ca si costuri,clar e mai scump, dar e mai sigur si mai odihnitor pentru tine. Personal daca ti le-aș aduce, ar fi 1000 de euro, dar cu siguranță găsești pe cineva care sa o facă mai ieftin. Cele bune, Marcel
  6. Salutare Ia in calcul achiziția de pe la 4000 in sus. Plus 550 adusul pana la tine acasă. Plus cca 200 de euro, tot ce tine de înmatriculare Mulțumesc pentru urări!
  7. Salutare Dacă e sa vorbim doar de transport, nu știu dacă merită sa aduci cu mine, eu luând 550 de euro, pe cap de motor furajer. Cu mine, obiectiv privind lucrurile, merită dacă vrei sa se și verifice motorul înainte sa plătești câteva mii sau zeci de mii de euro. La începutul afacerii, ma minunam de felul cum oamenii pot plăti X euro, pe un motor, fara ca cineva sa ii garanteze ca ii funcționează ABS'ul, TCS , antivoblajul sau mânerele încălzite. Acum, văzând cum unii cară termopane, cartofi, saci cu merinde din Lidl, printre motoarele clienților, ba mai și legând motorul în dubă, din puncte slabe( pompa frana, carena și cel mai des în pozele " celorlalti", le vad legate de crash-bar), nici nu mai știu ce sa cred despre clientela românească...vorba unui neamt, căruia i-am povestit, și anume" unii își merita soarta ", nealegand corect, pe banii lor. Mai este aspectul actelor... Îl mai știți pe feciorul din București, care si-a luat Ktm 1290 SuperDuke, cu ajutorul marilor transportatori cunoscuți, de aici de pe forum? Care a plătit 12 mii de euro, pt un motor pe care nu îl poate inmatricula, pt ca cineva nu s-a uitat peste acte, atunci când l-a achiziționat? Is câțiva ani de atunci și omul încă mai așteaptă o despăgubire. De unde știu? Pai mai mai întreabă din când în când, dacă nu gasesc prin Germania, un cadru de 1290 SD, cu acte,la bani puțini... Mno, eu sa evit toate astea, cer 550 de euro... Test, verificare, iar test ,acte si când am dubii, chiar si CarVertical sau TÜV din banii mei ( un singur baiat, din Iasi si-a plătit el,Car Vertical ,din banii lui.) Cele bune, de lângăun pahar de vin estonian! Da, ai dreptate, arata ca nouă. Si culmea, zicea omul, ca e daily work masina .
  8. Africa mai are de așteptat, pt ca am luat-o direct in sus, spre nord. Azi, prin Liepāja, direcția Estonia, cu o mica incursiune în Ucraina Dacă idioții de rusi nu ar fi asa idioti, mi-ar fi plăcut o tura în Sankt Petersburg Cat despre Cluj- Riga, pot spune ca sunt extrem de putini motociclisti oe drum. In Letonia, cred ca am vazut maxim 10, in 3 zile...nu ma asteptam, sincer. Mai ales ca vremea este perfectă...24-26° Cele bune!
  9. Salutare Teoretic, dupa ce ma întorc din Africa, adică prin 24 septembrie. O sa mai am o pauza de "relaxare", din 8 septembrie pana pe 12. Dar în timpul asta, nu pot pleca în Germania, fiind prea scurt a perioada ( îmi ia 2 zile doar sa livrez motoarele prin țară)
×
×
  • Creează nouă...