Salut. Incepator, evident in cautare de mobra... inclin foarte tare catre categoria naked (nu mai am 20 de ani... de mult). Insa ma tot roade o intrebare: sa presupunem ca m-am hotarat asupra modelului si ca n-ar fi o problema foarte mare nici bugetul... (teoretic, cel putin)... catre ce ma sfatuiti sa ma indrept? Noua sau SH? Si de ce?
Daca ne gandim la trantit... te doare sufletul mai putin daca e SH? Reparatia te costa teoretic la fel de mult... Daca e noua, in principiu ti se ofera si o garantie, banuiesc... ceea ce ar da un plus considerabil in decizia mea... Mai ales ca SH-ul e SH... nu ai de unde sa stii exact ce cumperi, cum a fost intretinuta, cum s-a mers cu ea, cat de imbatranit e motorul sau cutia, cadrul a avut de suferit?, s.a.m.d. Mai mult... presupun ca exista niste complicatii deloc de neglijat cand aduci o mobra de afara... ma refer la procedura in sine, acte, omologari sau mai stiu eu ce... Pe cand cea noua din reprezentanra presupun ca vine cu carte de identitate (adica nu mai treci pe la RAR)... tot ce mai ai de facut e sa o inmatriculezi, corect?
Eventual daca avem vreun mandru posesor de mobra adusa de afara poate reuseste sa-mi explice exact care e intreaga procedura. Multumesc anticipat.