Sari la conținut

tudorv

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti - titan
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    DL650 V - Strom
  • Numar Moto
    in curs de schimbare
  • Club
    N-AM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    in + yamaha virago 535

Vizitatori Recenți Profil

218 citiri profil

tudorv's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Posesor de 1190s din 2014 de cateva luni. In febra accesoriilor si visul de a avea moto full option am dat de 2 belele si anume: Vreau sa schimb becurile din far cu unele led dar citesc ca unele capre nu tolereaza asa usor si ca iti opreste curentul la far preventiv. In sensul asta daca are cineva experienta si poate impartasi as aprecia. A doua buba, chiar daca este fabricata in mai 2014 moto pare sa nu aiba motorcycle stability control. Pe site ul dementor exista optiunea de a o activa contra cost numai ca nu au experienta cu asa ceva si momentan asteptam amandoi un raspuns de la reprezentanta mama (de vreo 3 sapt tot asteptam). Pun problema aici pentru ca ktm anunta public ca toate moto din seria adventure fabricate din ianuarie 2014 au instalat\activat din fabrica MSC. Voi stiti ceva legat de asta? Mai e cineva in situatia asta?
  2. Multumesc de raspuns vrajitoru. O sa incerc ridicarea schimbatorului sa vad ce se intampla. Semilegat de problema, un kit de coborare al scaritelor sa ajute si cu problema asta (cealalta fiind faptul ca am 190cm), daca da de unde se pot procura?
  3. Salut. Vreau sa va cer un sfat: mi am procurat o pereche de cizme enduro-adventure, super cizme din toate punctele de vedere, dar un detaliu am pierdut din vedere si acela ca sunt ceva mai groase la nivelul degetelor si dupa ce m am urcat pe moto am observat ca am dificultati serioase la schimbatul vitezelor in sensul ca incape greu sub schimbator sa ridic in viteze superioare, mai mult agat levierul. Ce pot sa fac in situatia asta? In afara de schimbatul cizmelor ceea ce magazinul mi a zis ca nu se poate.
  4. Salut. Din ce stiu eu anvelope de strada sa exceleze pe asfalt uscat si ud cele mai bune ar fi pilot road 5 de la michelin varianta trail sau metzeler roadtec 01 care se invart pe la 1200 lei setul. Personal am comandat metzeler dupa ceva dezbateri, tot bridgestone am avut si eu inainte.
  5. salut bine ai venit in club si la cat mai multi km! eu m-am inoit la inceputul anului astuia cu un parbriz Givi Airflow, a costat ceva mai mult dar nu cred ca exista ceva mai bun pe piata in materie de protectie contra vant. am 193cm si merg cu deflectorul lasat pana jos si casca deschisa la 140kmh. zic ca merita verificat macar. » Post actualizat in 01 Jun 2018 19:26 ajutor e posibil sa indraznesc cam mult dar o sa intreb oricum. este cineva care e dispus sa imi imprumute/inchirieze un topcase mai maricel? gen sa incapa 2 casti moto full face. eu am un givi e460 de 46l si nu reusesc sub nici o forma, mai ales acum ca am montat si intercomuri pe fiecare. *este vorba de aprox 2 saptamani.
  6. Sa mai dau cateva detalii legate de problema mea: pe scurt, mobra are 20 000km in bord - tin sa cred din mai multe motive ca asta ar cam fi varsta ei reala, si am mai vizitat niste domni din parcul auto ilioara unde au facut ei niste teste dintre cele descrise de mai sus si mi-au spus ca nu ar fi vorba nici de cuzineti si nici de rulmentii de jug - ghidonul se misca impecabil de fin. Acum recent am gasit un video pe youtube ce imi da niste sprancene strambe. voi ce parere aveti de ce zice individul asta? » Post actualizat in 16 Jan 2018 21:37
  7. Voiam sa adresez intrebarea asta de ceva vreme aici, am un vstrom 650 dl din 2006 cumparat recent....dragoste mare, investitii pe masura si acum in perioada de iarna voiam sa o duc in service pentru mai multe, inclusiv: la fiecare groapa sau frana mai puternica troncane undeva la nivelul suspensiei din fata. Am fost cu ea la 2 service-uri unde am primit 2 diagnostice diferite si instant 2 preturi (oamenii cred ca stiau mai degraba cati bani sa imi ceara decat ce problema are de fapt motorul). Am cercetat putin problema inainte si am aflat ca ar fi posibil sa fie si sistemul de prindere al rezervorului care face clancul acela si eu sa dau 450ron degeaba pe 'servisat-ul' furcii. Voi ce parere aveti?
  8. Nici eu nu puteam sa imi dau seama exact de unde vine sunetul si 'mesterul' la care am dus mobra am vazut ca a pus o surubelnita pe blocul motor si a dus urechea la ea si asa si-a dat seama. vrajitorie am zis ). imi imaginez ca e ca in medicina: trebuie sa stii ce sa auzi, sa stii ce sunete apar in plus si la ce nivel al blocului motor - eu habar nu am. de asemenea informatiile astea cred ca trebuie puse cap la cap cu felul in care se comporta la drum, daca sunetul dispare cand tragi ambreiajul etc
  9. rectificare: la mine era vorba de lantul de distributie si intinzatorul acestuia sper ca ajuta. bafta
  10. nu sunt foarte experimentat in tehnicalitati moto dar descrierea imi aminteste de o problema ce am avut-o eu pe virago 535 (care e in service in momentul asta), acelasi sunet, la fel aparut si accentuat dupa ce vreme si s-a dovedit ca ar fi intinzatorul de la lantul de transmisie. repet, nu ma pricep, dar m-am identificat perfect cu felul in care ai descris tu problema la moto.
  11. salutari tuturor. proaspat posesor de carnet si de un v - strom 650 din 2006. cunosc putini motociclisti si deloc in categoria asta. daca iesiti prin bucuresti si nu va deranjeaza as vrea sa mai invat una alta (ps am citit cat am putut de mult pe forumuri), companie buna si plimbari.
×
×
  • Creează nouă...