Jump to content

BigBigger

Membru
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About BigBigger

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

299 profile views
  1. Salut băieți. Cum se rabatează oglinzile la FZ1-S model 2006? Mersi!
  2. Îți mulțumesc pentru rețetă, o ma ajute când voi vrea să mi transform cazanul în mămăligă. Acel parbriz este de pe aliexpress unde se vinde cu 50 de lei, colegul incearca să-l vândă cu 300. Cu 350 îmi pot lua Givi +15 cm mai înalt față de stock, dar mai întâi astept poate are vreun coleg de vânzare și în felul ăsta ajut si comunitatea, cam cum faci tu cu rețetele dar la nivel de sarakii.
  3. Uite, suspensiile nu vreau sa ti le cumpar, dar daca ai si poti sa ajuti o sarakie de pe forum ma intereseaza un parbriz touring.
  4. Adevărul este ca am citit-o de câteva ori cât timp eram ud la cojones pe TF. Te salut, împăratule! Acum sincer, nimeni nu-si pierde timpul sa citeasca cat scrii tu, nici tu nu ar trebui sa ti-l pierzi scriind, ai mai mult respect pentru timpul tau si nu-l mai pierde cu niste necunoscuti.
  5. Din punctul meu de vedere, folosirea termenul "evident" urmat de negatia parerii celeilalte persoane intr-un dialog ignora dreptul de a avea replica, de a-si argumenta parerea si punctul de vedere. Evident ca nu am mai citit restul postului tau demn de o drama queen. Modificarile motocicletei tale sunt de admirat, sper sa te ridici la nivelul ei intr-o zi. Ori poate vrei sa ne vinzi conversia la suspensii de R1 de-i faci atata reclama? In cazul asta, eu, nu sunt interesat. Multumesc frumos! In alta ordine de idei, are cineva de vanzar
  6. Salut, am citit topicul de la început și am urmărit modificările de la motocicleta ta, cred ca este foarte diferită față de stock. Momentan la mine nu se justifică cheltuiala în atâtea modificări, nu am skill-ul pentru a duce acele componente de suspensie spre limită. Pe viitor vreau sa pun conducte metalice pe față și un parbriz mai înalt si cam atât. FZ1 stock este exact ce am nevoie acum, si suspensii si evacuare si pozitie. Dacă voiam suspensii rigide îmi luam R1. Asfalt uscat.
  7. Salut, l-am luat acum 1 lună de la un domn de 63 de ani din Pitești cu 3900 eur, am avut noroc pt ca a fost prima pe care am văzut-o și este absolut impecabilă si stock, a fost păstrată cu folie de protecție pe faruri, scărițe si mânerele de pasager. Am trecut la FZ1 de pe CBR600RR 2005 si este diferență de la cer la pământ pe toate planurile.
  8. Am resoftat ECU la TNG. Eu dețin modelul 2006 care smucea la accelerație on off si la schimbări de treaptă, acum nu mai smucește absolut deloc, este mai vioaie și răspunde instant si predictibil la acceleratie chiar și foarte jos în ture, de la 2000. Frâna de motor este foarte subtilă si per total motorul merge mai lin si fără vibrații. Dă impresia ca are mai multă putere în primele trepte deoarece restricțiile sunt eliminate. Înainte mergeam la drum întins putin sub 5k rpm ca sa nu simt vibrații, acum merg la drum intins si la 7k si tot nu le simt ca înainte la 5k. Mie
  9. Salut, Ma alatur si eu grupului FZ1S dupa 3 sezoane pe CBR600RR care este la vanzare pe forum btw. FZ1S-ul este stock stock cu exceptia unui suport de telefon, sei modificate pt mai mult confort si folie de protectie pe faruri, scarite si manerele de pasager. Primul lucru de pe lista este de facut check valve clearance de la 40k, acum are 41k. Ce service-uri din bucuresti sau imprejurimi imi recomandati pentru aceasta operatiune? Aveti idee cat costa? Al 2lea lucru de pe lista, peste 5k rpm se aude subtil un zornait de lant in partea din fata, pe sub rezervor, oare e un sun
  10. Salut Update km: 44 000 km Update pret: 17 000 lei Nu mai fac schimb deoarece am achizitionat deja motocicleta. Vândută, se poate închide.
  11. Up. A primit între timp un parbriz double bubble transparent. Prețul crește la 3700 de euro. Schimb doar cu naked sau adv touring.
  12. Multumesc! E nerabdatoare sa descopere noi aventuri cu noul proprietar / noua proprietara
  13. Honda CBR600RR fabricație 2005, prima înmatriculare 2007. 42000 km Filtru sport BMC Tobă sport cu dbkiller detașabil (dețin și toba originală) sunet foarte plăcut. Revizie furcă la 35000 km Schimbat plăcuțe frână față spate în primăvara 2019 Schimbat ulei și filtru, kit de lanț în toamnă 2019 la 41000 km Motocicleta este pregătită de sezon și este într-o stare foarte bună de funcționare și estetică. Nu a fost pe circuit. De când o dețin nu a avut probleme tehnice sau mecanice, s-a făcut doar mentenanta periodic. Nu doresc schimburi, motivul vânzării este schimbarea cat
×
×
  • Create New...