Sari la conținut

StefanDaniel02

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    18.08.2014
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 600 K7
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda cbr125r 2004, suzuki gs500f 2007, kawasaki zx636-r 2003 , kawasaki zx636-R 2005, yamaha r1 2006, suzuki gsxr 600 k7

Vizitatori Recenți Profil

400 citiri profil

StefanDaniel02's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va salut colegi! Ma adresez în special deținătorilor de Yamaha R1 2010, respectiv Big Bang. As vrea sa achiziționez modelul din 2010 și m-ar interesa o părere despre moto. Poziție , putere, fiabilitate(cam ce se strica des la ea, la modelul predecesor erau probleme cu oala la ambreiaj), și o părere cam cum trage motocicleta din diferite ture ( am înțeles ca la acest model crossplane ar trage cam de la orice turație , nu are acea explozie de putere de la 7k ture de la predecesorul lui..). M-ar interesa sa o folosesc si pe circuit . Țin sa menționez ca nu sunt începător , dețin carnet de 6 ani in care am schimbat moto de la 125cmc pana la 1000cc
  2. Multumesc frumos baieti , am dus motocicleta la service, trebuia reglat doar amestecul aer/benzina . Am rezolvat problema. Nu consuma nici ulei , din cate mi-au spus baietii de la service!
  3. introdus testerul de compresie in locul la bujie, acceleratie trasa la maxim, si dat la automat pana cand nu se mai ridica acul de pe testul de compresie. si asa am facut si la celalalt.
  4. Mai greseste omul domne , nu sariti cu gura acum... Pistonul drept 12 bari (170psi) Pistonul stang 13bari ( 190 psi) » Post actualizat in 28 Sep 2018 16:43 Si da , sunt citite corect.
  5. Pentru ca deocamdata nu am luat permisul. Revin cu informatii am facut test de compresie Pistonul drept 12 bari (170psi) Pistonul stang 12bari ( 190 psi)
  6. Am verificat de 15 ori uleiul , tot acelasi nivel , in fiecare saptamana in verific dar problema e ca nu am mers cu ea, am facut 15km de cand am completat ulei. si tot la acelasi nivel si masurat eu stand pe motor tinandul drept , cu motorul complet rece.
  7. Salut, daca-mi scoate fum cu miros tare de benzina , inseamna ca nu sunt sincronizate bine ? adica preamulta benzina si putin aer? in rest sta ok la relanti , coboara ok in relanti din ture .
  8. urmeaza saptamana viitoare sa-i schimb toba finala probabil , si sa ii fac un test de compresie + sa verific bujiile, daca bujiile nu sunt patate de ulei ars inseamna ca nu imi papa ulei .... totusi , miroase foarte tare a benzina fumul , deci probabil trebuie umblat bine la mixtura benzina/aer... din cate am inteles de la un mecanic...
  9. Multumesc dar totusi, de ce scotea fum si cand nu era completat uleiul? Si + de asta am mentionat ca fumul este intepator , usturator , din cate am auzit , uleiul nu este asa.. Acum am verificat uleiul, tinand moto drept pe roti si am scos joja sa verific, este perfect intre min si max.
  10. Ulei-ul s-a verificat cu motocicleta stand dreapta , pe cricul centrat . Perfect dreapta . Si masor cu joja insurubata. » Post actualizat in 25 Aug 2018 15:39 Fumul are un miros intepator, chiar usturator daca imi intra in ochi... » Post actualizat in 25 Aug 2018 15:52 Cricul CENTRAL* ma scuzati pentru greseala! Cum spuneam , Fumul are miros intepator , daca ajunge la ochi chiar ma ustura..
×
×
  • Creează nouă...