Jump to content

StefanDaniel02

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About StefanDaniel02

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    18.08.2017
  • Motocicleta
    -
  • Numar Moto
    Ph 28 DSD
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda cbr125r, suzuki gs500f

Recent Profile Visitors

117 profile views
  1. Am avut suzuki gs 500F timp de 2 ani , si am vrut sa trec la ceva mai mare, dar tot nu ma simt stapan pe un SS pana nu ii invat ciclistica franarea pozitia si asa mai departe. comentati aiurea cu A2-ul vostru , am scris clar limitata la 25/35kw , nu A2 !
  2. Salut ! Sunt posesor nou de categoria A si cum imi doresc o sportivă, deoarece ma atrage aspectul, sunetul etc am decis sa cumpar ceva limitat la 25/35kw de preferat cu piesa de limitare montata sau nemontata. Optez pentru asa ceva deoarece eu deocamdata ma inteleg doar cu moto pana in 50cp iar deocamdata 130cp sunt putin cam multi pentru mine , pana ma obisnuiesc cu franarea , ciclistica , stilul de condus al unei sportive. Ma intereseaza Kawasaki 636 2003-2006, Honda CBR 600rr 2005-2006 si Yamaha R6 2003-2005 sunt deschis si pentru alte modele . ZONA Bucuresti-Prahova-Brasov-Dambovita-Buzau
  3. Multumesc frumos baieti , am dus motocicleta la service, trebuia reglat doar amestecul aer/benzina . Am rezolvat problema. Nu consuma nici ulei , din cate mi-au spus baietii de la service!
  4. introdus testerul de compresie in locul la bujie, acceleratie trasa la maxim, si dat la automat pana cand nu se mai ridica acul de pe testul de compresie. si asa am facut si la celalalt.
  5. Mai greseste omul domne , nu sariti cu gura acum... Pistonul drept 12 bari (170psi) Pistonul stang 13bari ( 190 psi) » Post actualizat in 28 Sep 2018 16:43 Si da , sunt citite corect.
  6. Pentru ca deocamdata nu am luat permisul. Revin cu informatii am facut test de compresie Pistonul drept 12 bari (170psi) Pistonul stang 12bari ( 190 psi)
  7. Am verificat de 15 ori uleiul , tot acelasi nivel , in fiecare saptamana in verific dar problema e ca nu am mers cu ea, am facut 15km de cand am completat ulei. si tot la acelasi nivel si masurat eu stand pe motor tinandul drept , cu motorul complet rece.
  8. Salut, daca-mi scoate fum cu miros tare de benzina , inseamna ca nu sunt sincronizate bine ? adica preamulta benzina si putin aer? in rest sta ok la relanti , coboara ok in relanti din ture .
  9. urmeaza saptamana viitoare sa-i schimb toba finala probabil , si sa ii fac un test de compresie + sa verific bujiile, daca bujiile nu sunt patate de ulei ars inseamna ca nu imi papa ulei .... totusi , miroase foarte tare a benzina fumul , deci probabil trebuie umblat bine la mixtura benzina/aer... din cate am inteles de la un mecanic...
  10. Multumesc dar totusi, de ce scotea fum si cand nu era completat uleiul? Si + de asta am mentionat ca fumul este intepator , usturator , din cate am auzit , uleiul nu este asa.. Acum am verificat uleiul, tinand moto drept pe roti si am scos joja sa verific, este perfect intre min si max.
×
×
  • Create New...