Jump to content

Cristian C.

Membru
  • Content Count

    222
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Cristian C.

  • Rank
    Nivel mic, tricicleta

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    CBR 600 RR '07
  • Numar Moto
    PH 69 UNN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GSF 650s k7

Recent Profile Visitors

901 profile views
  1. Plus ca ai nevoie de cunostinte de actorie.. Mare inginerie nu e, insa nu pot dormi cu raspunsuri pe care nu le cunosc, ultima data am stat nedormit cateva luni pana am aflat ce anvelopa am nevoie :)) Bineinteles ca n am sa mi bag eu mainile, unul priceput sau care a mai repetat asta se pricepe mai bine.
  2. Fix prin asta trec, am încercat sa las cat mai libera secțiunea de 30-40cm cat are cablajul, cat sa nu mai flexeze prea mult insa sunt coapte cămășile/invelisurile respective.
  3. Mulțumesc, probabil poate fi upgrade cuprul, daca are fir rigid de fabrica. Cred ca grosimea trebuie potrivita cat sa circule cantitatea necesara de curent. Nu s prea priceput la valori si rezistente electrice, am incercat sa ma documentez un pic pe google. Principiul il inteleg si imi este clar, e o porcarie, dar e norma europeana "de siguranta".
  4. Trebuiesc înlăturate carenele, demontat, daca tot desfac macar sa fac si treaba. La ce am vazut eu nu pot afla numai daca tai pur si simplu un fir mufele sunt capsulate. Ma tot gandesc sa fac cumva pe direct la la circuit, insa tot depinde de hiss asta si ma omoara cu nervii.
  5. Salutare, dragi colegi. Dupa cum scrie si in titlu, subiectul principal e hiss-ul, mai exact tipul firelor folosite in cablaj. Am cautat in stanga si in dreapta, am gasit cateva informatii vagi. De ce ma intereseaza asta? pentru ca as cam vrea sa inlocuiesc cele 4 fire integral, sunt cam coapte de soare si au inceput sa se intrerupa.. a fost umblat de vreo 2-3 ori acolo, lipit, inadit, insa tot continua sa ma supere. Mi se opreste motorul cand vrea el la bracare maxima. Am gasit la fratii chinezi tipul de fir, 20AWG ar fi cica, 2.6mm ceva de genul si ar arata cam asa: Acu
  6. Nu au prea fost probleme cu amkart.. aceeași poveste anual, sunat înainte și întrebat detalii, personalul e de treaba, echipamentul sa fie prezent. Se tot intampla diverse incidente anual, dar nu s a schimbat nimic in rău. Rămâne de văzut cum se mai prezintă starea asfaltului.
  7. Aduc și eu un update la topic dacă tot e făcut. Am cumpărat în urmă cu o luna quickshifterul de la Healtech pentru cbr 600 rr 07. Preț 1460lei, manoperă 300lei. Funcționalitate.. am găsit niște setări pe un forum din afară, l-am scris în aplicație și mă folosesc de el de atunci. Merge bine, mai face fals neutrals ocazional in diferite trepte, uneori decât întrerupe fără să schimbe treapta, dar nimic tragic, sunt Bug uri. La prețul ăsta nu pot avea pretenții de nici un fel. Un quickshifter bun costa 2500+ . Asfalt uscat!
  8. Mai face cineva operațiuni de acest gen în 2020? Revizia asta drăguță de la 40.000km (valve clearance)? Și ce prețuri mai are? Aflasem de un 3-400€. Nici distribuțiile n-am auzit să se mai schimbe atât de des, cum știu oamenii că trebuie să schimbe ceva, le vând și își cumpără alte motociclete.
  9. Domnul fie cu voi, să vă binecuvânteze, să vă întoarceți toți bine, călare.
  10. am fost cu un coleg motociclist sa ia o dovada de reparatie, l am transportat pasager, n am intrat in incinta, daca te ajuta informatia cred ca gasesti in vitan mai in capat, cat espre sute.. prefer sa raman fraier si sa traiesc cu impresia ca e cum cred eu
  11. Ca să nu mai existe curiozități de genul, einstein a fost cel mai aproape cu ce a spus, însă nu am rămas la povești, oamenii erau acolo ca să-și facă treaba, nu ca să-și piardă timpul cu mine. Din câte știu eu nu se mai practică cu sutele (fie ele și €) de ani buni.
  12. Haha, sunt și serios, sunt și troll. Imi ocup timpul cu diverse în funcție de starea de moment, îmi cer scuze persoanelor deranjate de atitudinea mea. Nu vreau sa se devieze prea mult de la subiectul postarii. Seara faina și grija cu "ilegalitățile", să fiți asumați dacă e cazul de așa.
  13. Bănuiesc că-mi intuiți scopul, mă hrănesc cu reacții, scopul meu e să le stârnesc, să agit. Unii mă iau în serios, alții râd de mine sau devin frustrați. @einstein1984 ai o bila albă.
  14. A sosit și update-ul.. astăzi am întârziat puțin după ce am ieșit de la muncă și m-a prins ora prânzului când am trecut prin rond Alba Iulia spre casă și.. ce sa vezi? De fapt eu nu i-am văzut, că eram concentrat la abordarea rondului, însă ei m-au auzit și așa am făcut cunoștință. A fost scurt, probabil au început o nouă serie de controale odată cu începutul de săptămână. Voi? Bine, sănătoși?
×
×
  • Create New...