Jump to content

Cristian C.

Membru
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Cristian C.

  • Rank
    speedy

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    CBR 600 RR '07
  • Numar Moto
    PH 69 UNN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GSF 650s k7

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. Eram destul de indecis M-au convins costurile reparației prostiei, din momentul în care m-am oprit vs cel în care adăugam și filetul stricat
  2. S-au încercat toate variantele, sunt descurcăreț de fel, însă știu când să mă opresc :)). Am ajuns la service intr-un final, s-a slăbit motorul din toate prinderile și l-au repoziționat, montându-mi și frame sliderele.
  3. Ai dreptate Adrian, sunt multi care invata motociclism si prind experienta de pe internet, fie citind sau vizionand clipuri, insa prin practica.. mai putin.
  4. Un quick shifter se apropie de 4-500€. Și nu, nu am greșit m-am exprimat corect. Ce se găsește pe internet la 300€ merg si alea, dar sunt cele entry level. M-am gândit multă vreme la accesoriul ăsta, însă am renunțat la idee. Scump domne, scump, sunt sărac pentru asta acum. :))
  5. Asta e singura soluție pe care o mai am, pârghia/ridicatul motorului. Însă tocmai de asta îmi e groază, sa nu nenorocesc tot filetul sa trebuiască refăcut.
  6. Nu cred ca e motocicleta la care sa nu se auda acel 'clanc' de parca se rupe motorul in 2. Schimbarea treptelor se face ferm cum a spus colegul de mai sus, restul e can-can. Atata timp cat nu 'caraie' sau nu sare din viteza...
  7. Este decalat ușor spre spate, am încercat să slăbesc pe partea cealaltă insa nu mai pică nici de al naiba pe direcția corectă. Nu mai spun ca există si un distanțier de 1-2 cm între motor si cadru, fiind cu atât mai dificil. E decalajul atat de mic încât 2-3 filete prinde, apoi sapă aiurea. Am încercat cu cric auto să ridic din mai multe unghiuri, m-am lasat păgubaș. Simțeam că voi face o prostie. Sper să ajung pana la service ușor pe ea. Pare atât de banal, însă mi-a dat mari bătăi de cap. După ce că are carenele și nu e nici ușor de umblat la ea..
  8. Salutare tuturor. După cum se vede și în titlu, montarea protecțiilor mi-a stricat ziua, prima zi în care mi-am scos motorul de la iernat. Cum? Uite asa. Zis și făcut, scot motorul, iau ustensilele și protecțiile de la Puig, mă apuc să desfac șurubul de pe stânga și aici se oprește totul. Motorul vine prins de cadru prin acel șurub, protecția se atașează acolo iar șurubul se strânge la loc, numai că s-au decalat gaura cadrului de cea a motorului cu 1-2mm maxim iar șurubul strică filetul. Am încercat cu persoană pe el, cu cric să compensez decalajul, însă fara succes. M-am uitat, m-am învârtit, cred ca mi-a ramas doar în 3 prinderi motorul acum, iar o soluție ar fi deplasarea la service/reprezentanță pentru îndreptarea prostiei. Nu cred că are rost sa vă cer vreo soluție pentru că nu cred că aveți cu ce mă ajuta, probabil o să apară ca "noutate" de citit weekendul ăsta, să vă minunați și voi. Se putea termina frumos ziua asta, eventual cu prima plimbare scurtă, însă ce părea o intervenție banală s-a dovedit a fi un mic coșmar.
  9. Salutare, nu vreau sa par rautacios sau ceva, cam lungulet videoul iar in mare parte ai mers in viteze superioare, o lepsa la consum, admirand copacii :)) Da, am inteles, pentru siguranta ta si invatarea virajelor pe care oricum le uiti dintr-un capat in altul, dar apreciez efortul, ca ai filmat si ai vorbit cu noi. Asfalt uscat in noul sezon!
  10. Ca un alt update vis-a-vis de serviciile lor. Pentru o comanda facuta personal la ei (roadtec 01) a durat 10 minute cu plata, adus din spate (dot 19) Pentru comanda plasata pe 10.02 (michelin power rs) am fost contactat telefonic ca anvelopa fata va sosi cu data de 19 de la furnizor. Nici o problema cu oamenii.
  11. @LimpTA nu vreau sa te simti "puternic" ca spun asta, dar mare adevar ai expus mai sus. E de apreciat si rabdarea de a scrie tot mesajul ala. Intr adevar.. nimic nu e multumitor, nici cand ti se da pe degeaba, nu ne mai facem bine. Nu mai pun la socotoala ca poate s multi care nici macar nu stiu cum a aratat petitia aia si comenteaza. Ceva s a intamplat la multi ani dupa rabla auto, trebuie apreciata munca oamenilor de la motoadn si a celor care au ajutat cum au putut (semnare petitie) la infaptuirea acestui lucru.
  12. Un link de folos pentru pasionati. Din punctul meu de vedere motorina e mai ieftina.
  13. Salut, daca tot te ai prezentat intr un topic cu ea, sa ne mai pui poze, sa ne mai povestesti experiente pe parcurs, revizii, chestii. Nu de alta, dar sa nu fie un topic topic mort. P.s.: e o wheelie machine si este frumoasa. Asfalt uscat pentru inceputul de sezon si numai bine!
  14. Imi pot permite sa raspund pentru el.. il stiu ca merge destul de alert in plimbari, la drum întins cu reprize in limita a cat poate atelajul. Probabil factorii care au dus la rezultatele din poze sunt numeroși. Pe langa ani, km..
  15. @Sergiu M ce activitate sa mai existe in extrasezon, eventual discutii pentru mentenanțe, chestii.. iar in sezon anunturi plimbari si consumabile. :))
×
×
  • Create New...