Jump to content

sbnz0r

Membru
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    in school
  • Motocicleta
    None
  • Numar Moto
    None
  • Club
    None

Recent Profile Visitors

466 profile views

sbnz0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut, ma intereseaza din Italia un Kawasaki, am locatia, datele motocicletei totul.
  2. ce mi-ar placea una din cele de mai sus pentru street / touring, dar pare ca trebuie sa fac o reducere de buget, sa vedeti numai ca to RPHA11 o sa ma manance ( sper sa fie buna pentru ce am scris anterior, stiind ca e sport oriented ) sau Scorpion 510, asta e, cat isi permite fiecare.
  3. Aud asta foarte des , e ok vom vedea ce va fi, simt ca e doar o chestiune de timp si exercitiu, incerc sa nu pun presiune pe mine
  4. Asa mi-a spus instructorul, doar nu fac asa de la mine, clar, poate trebuia sa mentionez.
  5. Multumesc mult pentru sfaturi. Merci tuturor. O sa mai am cel putin o iesire in oras daca nu doua pana la examen, problema principala cu care ma confrunt acum este plecarea de pe loc intr-o anumita directie, stanga sau dreapta, ii dadeam prea mult gaz si ieseam larg de pe trasa, apoi am avut momente bune unde am fost mult mai fin, si cred ca imi creez singur probleme la acest tip de plecare pentru ca vreau sa respect ce mi s-a spus si anume sa inclin usor motocicleta spre directia in care vreau sa merg, dar eu cred ca o inclin prea tare si incep sa ii simt greutatea in piciorul de sprijin, incep sa simt ca eu o tin si atunci a devenit problematica plecarea cand era liber.
  6. exact asa cam imi aud :)) da, bun raspuns, si logic ce pot sa mai zic.
  7. Salut, dupa cum spune si titlul s-a terminat cu poligonul pentru mine, cel putin provizoriu, si urmeaza sa ies in oras, estimez eu undeva la 3 sedinte inainte de examen. As fi vrut sa mai fi imbunatatit unele elemente, cum ar fi introducerea pe neutru si oprirea cu pasager in spate, aici, in sensul ca am o tendinta sa las picioarele inainte ca motocicleta sa se opreasca complet. In fine, vroiam sa intreb in principal ce dificultati ati intampinat sau cum a fost pentru voi, pentru ca la mine la scoala de soferi am auzit zilnic ca "traseul e frectie" pe langa poligon....Am un instructor foarte bun dar are si o filozofie in care si tu trebuie sa vii cu ceva, si tu trebuie sa contribui, nu stiu daca sa indraznesc sa zic trebuie sa fi proactiv...Probabil atatea scoli sau istructori atatea metode si abordari.
  8. baieti, in oras, in special de exemplu la examul de traseu exista vreun moment in care scoateti pe neutru, rosu la semafor? trecere de pietoni?
  9. multumesc de raspunsuri baieti, pot sa mai curga nu stiam de acest site, eu ma uitam pe fc-moto.de sau mai nou pe motoin.de sunt sigur ca e mortal acel Shoei, si acel HJC se incadreaza la limita superioara superioara a bugetului meu *sigh*, am crezut ca HJC-ul va fi mai ieftin daca nu are modelul lui Iannone dar nu ... update: cred ca https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/HJC-RPHA-70-Dipol/SubProducts/HJC-RPHA-70-Dipol-0015 la acest pret le-ar impaca pe toate. ce am inteles citind in continuare e ca RPHA11 e ptr circuit si RPHA70 urban, inter-urban, touring
  10. corect aici, foarte bine spus, ma voi duce si voi vedea, la fata locului. HJC RPHA11 RPHA70 , AGV K-5 S, Scorpion Exo 1400, Shoei pare prea scump pentru mine GT-Air si NXR-ul. WheelUp Milano sau Milano Caschi, trebuie sa aiba ceva, daca nu, mai e Roma, pana la intoarcere in RO.
  11. Salut cum e ventilatia, in special la respiratie, AGV K5? Ma gandesc sa imi fac cadou una vacanta asta, am facut un thread separat unde am primit multe recomandari, dar nu AGV si eu aceasta marca as vrea
  12. dezamagire un pic ca ma gandeam ca merg la magazinele mari Dainese din Milano si Roma si iau un AGV, bugetul meu este 250 euro. P.S hai sa ne axam pe integrale.
  13. ok, deci nimic de la AGV, HJC RPHA70.... SHOEI Neotec / GT-Air / Schuberth C3 , da , ma gandeam in principal la integrale
  14. Salut, fiind motociclist incepator, am ales sectiunea aceasta sa postez. Nu am avut alte casti in afara de un MT Helmets Thunder 3 SV, in care ma sufoc cu viziera lasata, tot timpul trebuie sa o tin ridicata, ce sa mai vorbesc ca fara pinlock esti aburit ca la dus dupa 5 secunde. O sa fac o excursie in strainatate in Italia in august si ma gandeam sa trec pe la ceva magazine moto, in special Dainese, ca upgrade am vrut pentru problema cu ventilatia sa imi cumpar un Scorpion Exo 510 Air, zis si facut, din pacate am facut o mica eroare si am comandat marimea cresita din Germania, e ok, am facut deja retur, n-am testat-o. Mi-as face cadou un AGV, dar acum sunt incurcat. Am fost si pe la MotoEmotion din Targu Mures si a fost amabila domnisoara de acolo si a facut o diferenta intre casti sport si casti de touing recomandandu-mi 510-le care il are si ea. Sincer nu stiu sa fac diferenta bine intre o casca de touring / urban, si una ce e pentru ture de circuit dupa care o pui in cui pana la urmatoarea tura pe circuit. Imi face cu ochiul un AGV K-5 sincer sa fiu. Multumesc anticipat pentru opinii si raspunsuri.
×
×
  • Create New...