Jump to content

Wav3

Membru
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Recent Profile Visitors

560 profile views

Wav3's Achievements

  1. Deja pare ca pica. A luat EMA 200 ca rezistenta, pe 15m momentan. Posibil sa fii fost un fake break-out, asa cum se asteapta multi. Sper sa se duca la 29k, acolo unde are support mare.
  2. Am inteles. Tot e ok. Moto de 6200 o iei cu 4800 si o vinzi ca SH dupa un an tot cu 4800. Nu faci profit dar ai mers gratis 1 an.
  3. Pai mna, am judecat strict dupa articol, am zis ca acolo sunt toate detaliile. Daca ar trebui sa fie rabla mea de x timp atunci cum de se poate sa cumperi de la dealer? Practic iti gaseste el o rabla si de-asta mai primesti doar o parte din ticket, restul e onorariul lui. Apoi la treaba cu nevandutul..nu cred ca ai cum sa impui asta. E bunul meu si il vand daca am nevoie. Plus ca cine verifica daca mai am motorul in garaj? N-o sa poata viitorul proprietar sa-l inmatriculeze pt ca figureaza ca e luat recent cu Rabla? O sa caut legea sa vad exact. Parca era un svon de 2 rable; nu se aplica si la moto?
  4. Dat fiind faptul ca motocicletele nu-si pierd instant din valoare cand ies pe poarta dealerului, nu cumva e loc de facut bani folosind Rabla? De ex. un CB500F ABS costa 6290E si emisii 80g. Daca cumperi o rabla de peste 15 ani cu 2000lei (gasesti si mai ieftina) si primesti voucher de 9000lei, asta inseamna 7000lei adica 1400E, deci ramane motocicleta la 4890. O vinzi cu 5500E cu 0km, in tipla. Mi se pare win win si pentru tine si pentru cumparator. Apoi repeat.
  5. Salut! Am si eu 2 intrebari te rog: 1. care sunt pasii ce trebuie parcursi de client dupa ce-i aduci motocicleta acasa? Ma gandesc ca trebuie facut RAR, apoi inmatriculat si inscris la fisc, dar care sunt perioadele obligatorii? Pot sa merg calare pe ea la RAR sau trebuie cu remorca? 2. vreo sansa sa gasesti un CBR 600FA, sau macar un CB600FA, 2011-2013, in stare buna, in bugetul de 4500E cu tot cu pretul serviciilor tale? Adica modelul ala cu bord digital, dar nu cel impartit in 2 ecrane + ABS neaparat. Merci
  6. Pai asta e "the sweet spot", dar el n-a primit recomandari pentru asa ceva. Eu m-am referit strict la recomandarea de SH premium cu 150.000+ km. Am si spus, treaba cu "mai bine SH" se aplica doar pentru masina CA NOUA, atat. Legat de reviziile masinii noi, sunt scumpe, intradevar, dar tot n-ajungi la pretul unei revizii de masina premium, fie ea facuta si in service clasic (non-reprezentanta). Plus ca, la masina noua, daca n-ai vreun mega ghinion, platesti doar revizia anuala si cam atat. Si ai si garantie. Un SH cu 150k km e trecut de perioada in care ii faceai doar reviziile standard..daca mai e si marca premium, te-ai scos.
  7. Zicea cineva p-aici ca decat sa iei o masina noua non-premium (a nu se intelege Dacia), mai bine iei una premium, veche de 4-5 ani, cu 150k+ km. Cred ca este cel mai prost sfat pe care l-am citit pe un forum unde ai avea cateva pretentii (totusi). Cum sa zici ca, in loc sa cumperi masina noua, cu garantie si revizii la pret ok, mai bine cumperi una iesita din garantie, cu ocolul pamantului pe odometru, din clasa premium si intretinere cat rata la cea non-premium? Sunteti ca aia care isi iau BMW si isi pun GPL pe el si fac revizia la "baieti", pe trotuar. Nu mancam dar ne purtam. Treaba asta cu "decat masina noua, mai bine una SH dar mai dotata/puternica" se aplica pentru cazurile cand masina SH este din aceasi clasa si aproape noua, adica km la un 30-40k; nu cand tu ai 27k Euro si te uiti la BMW 5-ar care a fost 50k+ Euro 150k km ago. Catre initiator: fa-ti un top de masini noi care se incadreaza (mai mult sau mai putin) in cerintele tale, du-te si vezi-le in showroom, testeaza-le si trage linie. Eventual intra si pe forumurile marcilor respective si vezi de ce se plange lumea p-acolo. Aici, pe motociclism, intrebi degeaba; trolling si habarnism. AI buget marisor, dar nu te incurca cu premium ca nu e afacere. Am vazut ca ai zis ca nu te atrage Mazda, dar in caz ca te mai gandesti, vezi ca a aparut facelift-ul la CX-5 si e posibil sa prinzi ceva reducere la modelul pre-facelift daca il gasesti prin vreo reprezentanta (sigur e). Premium la pret de non-premium
  8. Intrebare de noob: ce culoare este trecuta in talon pentru modelele din 2011-2013 in doua culori (ex.: alb si rosu)? Merci
  9. Asta e forumul habarnistilor cu pareri, din cate vad. Reply-uri goale, postate fara a ajuta in vreun fel OP-ul. Nu ma mir ca aveti atatea posturi. @_Raul_ ti-ai redus variantele la un top 5?
  10. Discutia aspirat vs turbo e antica si parerile sunt doar subiective. Ambele sunt bune si ambele proaste, depinde pe cine intrebi. Vorbesti in necunostinta, ca 90% din forumistii de pe aici. Nu sti nici despre noile generatii (probabil nici generatiile nu le sti) si nici despre stage1-ul despre care vorbeam. Vezi ca CX-3 n-are nici o treaba cu CX-30. Clase si generatii diferite.
  11. N-am avut rabdare sa citesc tot topicul, am vazut ca s-a recomandat Mazda CX-50 dar vrei ceva mai mic si mai ieftin. Iti recomand CX-30. Este pe platforma Mazdei 3 gen. 4, calitate interior premium, dotari ok (, faruri led super bune, motor tanc (G150 aspirat), 4x4 si automata cu convertizor (deci tot tanc). Sunt un pic biased pentru ca am Mazda3, dar stiu ce probleme au/n-au masinile astea si le pot recomanda obiectiv vorbind. Reducerile dealerilor, din cate stiu, nu prea sunt mai mari de 5-7% din pretul afisat in configurator, dar nu strica o intrebare (recomand Arian Nord sau BDT, ambele Buc). Dat fiind bugetul, ai de ales intre super dotata si motorul de 122CP sau dotata mai slabut si motorul de 150CP. Teoretic este acelasi motor, limitarea fiind din soft (adica foarte posibil sa poata fi scoasa cu un stage1 - se lucreaza la asta). Succes
  12. Ma puteti contacta aici pe forum iar produsele se pot vedea personal in Buzau (oras). Nu pot da edit la primul post. Merci
  13. Vand urmatoarele articole: - Geaca Revit GT-R Air 2 Black / White, marimea M + protectie spate - 600 RON (a costat ~160E) - https://prnt.sc/21pqv4v https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_RO/?ViewAction=View&ObjectID=910167580 Cumparata in luna mai 2020, purtata la o sedinta de traseu si la examen. Se vinde cu tot cu protectia spate + protectiile ei de la umeri si coate. Am primit protectia spate gratuit pentru ca era promotie, acum costa ~40E. Pretabila pentru o persoana slim, de preferat nu foarte inalta. Eu am ~1.84m si mi se pare cam scurtuta, desi la maini e buna. Pare geaca pentru vitezane (pe mine). - Ghete Revit Arrow, marimea 42 - 450 RON (au costat ~120E) - https://prnt.sc/21prhk6 https://www.motocard.com/en/boots/revit-arrow_light_grey_white_3690.aspx Cumparate in luna iunie 2020, nepurtate niciodata. Le-am luat dupa ce am luat permisul, motiv pentru care n-am avut cand sa le mai folosesc. Motor nu am avut niciodata. La incaltamintea clasica, de vara, port 43, iar la ghetele de iarna port 42. Initial am comandat ghetele 43, asa cum se vede in printscreen, dar imi erau largi asa ca le-am trimis inapoi si am schimbat cu 42. - Casca Shoei RYD, marimea M - 1000 RON (a costat ~300E) - https://prnt.sc/21pt2pq <- am inclus in print si comanda pentru celalta casca https://www.fc-moto.de/en/Shoei-RYD Cumparata in luna mai 2019, nepurtata pentru ca-mi era mica. Am cumparat alta mai mare iar asta a ramas in cutie de atunci. Povestea ei, pe larg, aici: https://motociclism.ro/topic/760827-vand-casca-shoei-ryd-neagra-m-viziera-fumurie-noi * viziera fumurie nu o mai am De remarcat faptul ca am inclus in printscreen-uri si reducerile si costurile de livrare, si pe care nu le-am inclus in preturile de vanzare de acum. Puteam sa fac print doar la pretul produselor standalone. Preturile sunt foarte mici fata de cele de cumparare, chiar si decat preturile de acum, iar produsele sunt noi, motiv pentru care va rog fara negocieri absurde. Le vand pentru ca deja stau de 1.5 ani degeaba in sifonier si pana o sa-mi iau eu motor probabil o sa mai treaca o vreme, din pacate. Trimit prin curier cu livrarea suportata de cumparator. Cine e pe statura mea (<1.84m, ~75kg si 43 la picior) le poate lua pe toate cu 2000 RON si achit eu livrarea daca este cazul, dar sa fie sigur ca le ia, sa nu plimbam piesele de colo colo; n-am timp de asa ceva si nici nervi. Multumesc
×
×
  • Create New...