Jump to content

Alexg23

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Alexg23

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda Blackbird / Aprilia Pegaso
  • Numar Moto
    ROCK
  • Club
    Vama veche

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda
  • Interests
    Karma

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare, Am o problema cu a mea Honda CBR 1100XX din 2001, prima generatie de injectie. Specific faptul ca motocicleta nu are nici un fel de modificare la partea electrica. Problema am indentificat-o dupa un drum de 300 de km cand la intoarcere am simtit ca motocicleta se accelereaza greu, lipsa putere iar la viteza constanta are tendinta sa piarda puterea, generand socuri, cand am ajuns in oras motocicleta mergea intrerupt, miros puternic de benzina nearsa. Am inceput investigatia demontand bujiile. Distanta electrodului este buna 0.85. Am observat ca bujiile 2 si 3 sunt “murdare” arderea proasta. Bobina de inductie fiind pentru doua bujii, am inversat bobinele de inductie, respectiv bobina responsabila cu aprindearea 1 -4 cu bobina 2-3. Nici o diferenta, motocicleta functionala la fel. Am scos bujiile sa urmaresc scanteia. Scanteia parea “palida”, iregulata as zice, foarte greu de precizat fara un osciloscop Am consultat manualul tehnic, am tras doua fire catre bobina de inductie de la calculator, direct, sa elimin prosibilitatea ruperii unui cablu din instalatie. Motocicleta merge la fel, intrerupt, fara putere, intre 1000-3000 ture se accelereaza foarte greu, dupa 3000 de ture pare ok. I-am facut testul, calculatorul nu emite nici un cod de eroare. Sa fie oare calculatoruL? Aveti ceva sfaturi pentru mine?
  2. Aprilie 2018... Sos Dristorului sector 3, ma întorceam către casa după o zi la serviciu. Linistit cum ma stiu de o viață, mergeam aproape de centrul drumului, pe dreapta fiind parcate masini .... Imi place sa merg usor si precaut sa ma bucur de drum .... totul era linistit ... 50km/h... nimic nu anunta ca din dreapta un băiat cu un bmw seria 3 vrea sa traverseze intersecția fără să se asigure ... a intrat în intersecție cu 20-30 km/h la 5 metri în fața mea .... franez puternic spatele apoi fata ... Nu ma opresc ... ce se întâmplă... si la câțiva cm de roata lui trag maxim de frâna fata.... spatele se ridică, eu simt ca sunt aruncat de pe motor .... simt ca ma lovesc cu picorul stang de ghidon... ma invart in aer si cad pe sosea dupa bmw.... intins pe spate si cu inima plina de adrenalina.... mișc mâinile... picioarele ... par in regula... Nu este real... Nu cred ca am ghinionul asta ... si cu toate astea sunt întins pe sosea ... oamenii se strâng ca la bâlci... mi se da apa de către o doamnă... se filmează întreaga scenă de către trecători... ma ridic după 30 de secunde.... par functional... geaca de piele este ruptă... mănușile julite .... casca cu viziera rupta ... pantalonii sifonati... insa picorul pulsa si ma electrocuta ... honda mea insa avea roata sparta... carenele sparte si mai tarziu am aflat si de cadru ca este stramb .... toate la 30-35kmh din momentul impactului.... aveti grija..
  3. Salut băieți, multumesc frumos. Uleiul mobil 1 a fost pus de fostul proprietar, eu am pegaso penteu coclauri din vara lui 2018. Revin cu detalii când am timp de suribarit. Mulțam!
  4. Inceput de sezon dureros .... Preluare de pe info trafic. B 88 MNL
  5. Salutare, vin si eu cu o problema, în toamna am schimbat statorul si am zis să schimb si uleiul. După ce am schimbat uleiul cu motul 10w40 5100, am început să pierd ulei prin airbox. Uleiul vechi era un mobil1 10w40. Care ar putea sa fie cauza ? S-au înfundat canalele de drenaj din chiuloasa?... pegaso 2001 injecție.
  6. Plănuiesc cu inca 2 amici sa mergem cu moto in Thassos in aceeasi perioada. Ramane sa discutam, poate ne sincronizam. Noi mergem cu corturile, sau asa este planul acum:)
×
×
  • Create New...