Jump to content

Andrei...

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Andrei...

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Campulung Muscel
  • Carnet moto din
    ‘97
  • Motocicleta
    Suzuki Dr 650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ij , Dnepr , Honda

Recent Profile Visitors

96 profile views
  1. Ok multumesc , sa vad cum rezolv cu etrierul intai
  2. Salut , pt suzuki dr 650 rs an 1991, placute spate , garnituri etrier spate ( modelul cu doua pistonase ) ,placute fata .
  3. Am vazut ce poate Dr-ul cu mult timp inainte sa il iau poate de asta nici nu m-am uitat prea mult cand am luat-o , actele au fost prioritatea, am inscris-o zilele astea a venit si talonul.Filmarea din ce se vede e un drum de tara unde cam orice moto chiar si viteza merge depinde de ce nebun e la ghidon :)) . Dr-ul din punctul meu de vedere e ce trebuie sa poti merge “legal” pe strada si la limita de cross , dual sau alte nebunii de concepte nu sunt valabile pt Romania la noi e putin altfel totul din pacate dar asta e alta discutie.Imi plac caprele mari cu doua roti sau picioare , daca aveam buget pt moto as fi mers spre ceva cu motor mai mare , dar Dr-ul a picat din cer si era pacat sa-l ratez si sa visez la ktm-uri si alte sf-uri unde distractia se calculeaza in ore ca la “fetite” .Dr-ul meu are o varsta si a trecut de majorat si sper sa nu incep sa le umplu frigiderul la japonezi cu tehnologia si materialele folosite portbagajul si la mine e crapat dar cred ca a luat o tranta serioasa si roata spate e lovita pe aceeasi parte, nu e zamac sigur e ceva aliaj de Mg turnat/injectat care e casant ca sa disipe energia de impact in caz de nevoie . Imi pare grea ca nu prea am experienta sa le ridic prefer sa merg mai in slow motion nu la extrem imi plac plimbarile pe cross nu cursele una e un 250 in 2t pe langa DR de 160kg la alea daca nu te uiti bine zici ca nici nu e tot motorul pe ea si au toti draqi in carter cand urca in ture, am crescut cu motoare 2t si mirosul de benzina cu ulei ars imi aduce aminte de copilarie, dar sunetul de 4t e din liceu de la simson250 am sarit la un m750cm3 din 1900 toamna de ii puteai nr rotatiile :)) si Dr-ul nesimtit relanti la 1400rpm . Am vb cu unu dupa olx pt roata are multe la dezmembrat doar ca in anunt are una tipla ( si cum e vb s-a dat imediat) in realitate altceva era de vanzare.Am pus anunt la cumparari poate poate dar slabe sanse in Ro ma apuc de ebay
  4. De unde? in privat daca se considera reclama. @chucki pana la off cu Dr-ul mai am destul trebuie brigada serioasa sa merg cu tancul in padure , mie mi se pare grea si am 1,91 si 115kg abia o ridic de jos pe drept in padure sau mai bine zis la ture in 2-3-4 insi cu cross-uri nu cred ca rezista cu racirea care o are pt inceput o sa merg cu baietii cu 4x4 in fata lor imi plac muntii dar trebuie timp km si multa benzina arsa sa bag Dr-ul pe poteci , putina neatentie si stai mult pe tusa fierul se indreapta/inlocuieste oasele mai greu Rotile de aliaj sunt daca nu mai rezistente ca cele cu spite cel putin la fel ca sa nu zic mai mult Ma gandeam la ceva pe 18 de “vitezana” care are lejer inca 100kg peste Dr si suspensie rigida
  5. Cand am luat DR anul trecut mai exact inainte cu o zi sa inceapa zapada era roata spate pierdea presiune da am zis ca nu e panica , dar acum cu ea jos treaba sta urat e lovit cercul trebuie roluit ,spitele mai toate sunt slabe si au joc trebuie centrata (si asta e munca de chinez batran ) la iarna sa stau de ea doar rulmentii par schimbati .Motorul dupa hibernare pare ca si-a intins lanturile singur sau a intrat pe modul silent, a primit spray de pornire 2-3 fasuri si a luat-o fara soc care s-a blocat sau e cablul inghetat , ulei are peste max si e curat asa era cand am luat-o si a fost cam singurul lucru la care m-am uitat bine . Se potriveste vreo roata pe spate de la alt model ceva de aliaj sa mearga fara camera ?
  6. Salutare , cum au iesit mustele la soare am dat o tura pe la tara sa vad cum a hibernat Dr-ul si sa ii fac un prim deviz de comanda la urgenta : - janta spate - cauciuc spate - camera spate - lant transmisie - ulei 15w40 - filtru ulei - placute spate Cine a cumparat mai recent lant de unde si ceva preturi mai omenesti ca pe net am gasit preturi de pe la 300 ron in sus si nu cred ca sunt DID sau REGINA , cauciuc tot asa 300 + , ceva si de strada . Deja incep sa ma gandesc daca se mai merita sa merg mai departe cu verificarile : - lant distributie si balansier - tacheti ,axa came ,simeringuri supape - stator alternator Asa la prima strigare se apropie de 1000e ?
  7. Si cateva specificatii. Loctite 518 Etansant anaerobic pentru suprafete metalice rigide prelucrate - semiflexibil Caracteristici Ideal pentru etansarea flanselor rigide din fonta, otel si aluminiu pe carcase de cutii de viteze, reductoare si motoare. Produsul se intareste numai dupa montarea pieselor, intre suprafetele metalice, in absenta aerului(anaerob) si impiedica scurgerile de fuide. Etanşantul anaerobic intarit umple spatiul dintre piese, asigura contactul pe toata suprafata si rezistă excelent la toate solicitarile mecanice: presiune, greutate, vibraţii, şocuri, cat si la majoritatea fulidelor industriale. Etanseaza instantaneu la presinuni reduse si protejează suprafetele împotriva coroziunii. Certificat ANSI/NSF Standard 61 pentru utilizare in sisteme de apa potabila ce nu depasesc 82° C Date tehnice Culoare: rosu Interval temperatura de lucru: între -50° C si +150° C Rezistenta la demontare: medie Metoda de întarire: anaeroba Pretul si cantitatea ar fi o mica problema , dar cand e vorba de hobby se trece cu vederea.Parerea mea e ca merita folosit doar la cartere unde nu umbli prea des pt restul capacelor e suficient siliconul auto in lipsa unor garnituri bune
  8. Multumesc ( berea,masa si felicitarile cu prima ocazie) Nu adera pe suprafete uleioase cu urme de mizerie , nu stiu cat l-ai folosit si la ce !!! Adera pe aluminiu daca e foarte bine degresat cu nitrodiluant sau acetona si un mic secret furat de la un “meserias” in garnituri se ia un fir textil ceva pt tricotat se trece prin silicon rosu/negru si se aseaza cu rabdare pe marginea unui capac ( ex ambreiaj) se lasa “la macerat “15-45min ( in functie de grosimea firului , ideea firului e utila pt a nu baga prea mult silicon in interiorul motorului unde sigur nu face nimic bun .
  9. sasu.andrei@yahoo.com Salutare ,cu riscul de a deveni insistent va rog sa imi dati si mie manualul varianta printabila ( nu cele scanate care se gasesc din belsug pe net) va multumesc anticipat
  10. Salutare colegi am luat un Dr 650 RS din ‘91 ( cel putin asa scrie in acte ) motorul e tip 43A are undeva la 39k , pornire electrica , motorul pare in mintile lui cu exceptia zgomotelor de lanturi (distributie si balansier) . Am cautat manual de reparatie in eng. am gasit o gramada dar sunt scanate si calitatea cam lasa de dorit , poate aveti o versiune mai buna care sa mearga listata direct multumesc anticipat .
×
×
  • Create New...