Jump to content

mihai c

Super Membru
  • Content Count

    559
  • Joined

  • Last visited

About mihai c

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    sh300i drz400se
  • Numar Moto
    b99

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. eu sunt electronist,nu fabulist,dar te las sa crezi ce vrei tu ca idee generala,cind un dispozitiv e garantat pina la x practic merge mai sus ca sa fie acoperitor practic,pina spre 15V parca,insa si 14 e ok pt o incarcare de urgenta sau o pornire pina la urma tens de incarcare a unui acumulator cald trebuie sa fie 13.8V!
  2. evident ca e mai bun al doilea decit primul,mai bine cel de LIDL insa pt service,ar fi mai bun unul clasic eu folosesc de pilda o sursa de 12v/40A reglata la 14.5v,e vreo 150-200 lei una,si merge si la pornire auto uite in genul asta https://www.emag.ro/sursa-de-alimentare-12v-40a-480w-stabilizata-metalica-si-ventilator-cu-turatie-variabila-s-480-12/pd/D39WP3MBM/?cmpid=86947&gclid=EAIaIQobChMIyq-Jz5307wIV6e3mCh0G3geBEAQYAiABEgIrTvD_BwE
  3. L-am intilnit cind aveam 20 de ani,fiind si eu pasionat de masini si motoare era pt mine un fel de semizeu (eram abonat Autoturism si citisem totul despre Bmw-ul lui cu motor de Wartburg..);si acum ma bucur pt ziua respectiva..
  4. urmarind clipurile cu accidente moto 'No prisoners' am observat deseori ca nici motociclistii nu au vazut pe alti motociclisti ce aveau prioritate (de obicei si ceva viteza),asa ca sa nu dam vina pe conservarul tipic.. tot acolo am vazut ca accidentele cu moto sub 250cc sau enduro/SM de obicei nu au urmari grave (daca este casca pe cap);iar daca pilotii erau foarte atletici,deseori nu aveau urmari deloc
  5. daca te bazezi pe altii asta se poate intimpla; unii se feresc totusi ,si au sute de mii de km fara accidente am vazut si multi pietoni care nu se mai arunca pe trecere orbeste,se uita daca vine vreun imbecil de ce sa nu facem si noi asa?
  6. Sau este suficient să îţi greşească altul o dată în nebăgare de seamă cu neacordare de prioritate daca mergi legal si constient ai timp sa eviti orice masina de gunoi;daca nu,zici ca a fost ghinion ,daca mai ai zile
  7. pt a proteja statorul e util becul normal,cu consum mai mare si mereu uleiul la nivelul maxim
  8. inca un user ce s-a inscris cind are o problema..sa speram ca ramine pe forum dupa ce o rezolva
  9. ca sa lamurim problema propun un test pe stand de frine (daca are john sau vreun prieten),macar sa stim cum stam
  10. aici gresesti,daca se tocesc inseamna ca au aderenta si nu sunt chitros,dimpotriva platesc mai mult pt comoditatea mea In ce priveste cauciucurile de iarna,daca treci mina peste ele (cel putin cele de iarna) o sa vezi imediat diferente majore de aderenta intre cele de marca (michelin conti dunlop bridgestone) si facaturi gen frigo sau chiar debica,e cu totul alta compozitie
  11. Eu nu am sa mai folosesc vreodata anvelope 'de vara' Pt un 5-10% in plus pe asfalt curat,daca te prinde o ploaie pe drum de tzara sau pe iarba,acolo ai ramas Si spun asta dupa ce am folosit si un 4x4 cu cele de vara,pacat ca nu am filmat cum mergea pe clisa cu cele de vara Sunt foarte bune cele allseason Kleber Quadraxer ,mai folosesc si Toyo snowprox,ce e drept se cam tocesc pe caldura dar sunt ieftiune si bune Nokian ereau bune mai demult insa nu am mai folosit,de cind si-au facut fabrica in Rusia au inceput sa faca gilme dupa 10-12000 km,cel putin cele citeva seturi cum
  12. la asa buget iti iei un wr250 nou;iar daca ai ceva kg in plus,mai bine un wr400
  13. dragutz ca va ginditi la cel ce nu mai este. si acum rog moderatorul sa puna punct,daca avem asa ceva
×
×
  • Create New...