Jump to content

mihai c

Membru
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

About mihai c

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    sh300i drz400s
  • Numar Moto
    b99

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu-i adevarat. Eu merg si cu un maxiscuter si masinile se dau la o parte,confratii ma saluta de obicei (mai putin HD..aia sunt din lumea ailalta) E adevarat,ca mai mult cind sunt imbracat cu Alpinestars...haina face pe motociclist
  2. E super Totusi pt drumuri mai lungi,cum spuneai,un 250-300 cmc ar fi ideal Si nu e cu nimic mai greu de condus sau mai periculos
  3. nu-i adevarat,de curind am obturat pt citeva saptamini cu un banal Bison neutral transparent rezervorul propriu gaurit;probabil ca nu a aderat la plastic
  4. Am cirpit o baie de ulei sparta acum 25 de ani cu silicon sanitar alb si a tinut mai mult decit restul masinii (citiva ani) Orice silicon e bun,dar foarte de calitate sunt cele rosii sau negre ,la tub metalic,de uz auto (de pilda Victor Reinz). Desi e mai sanatos cu cositor,pt comoditate sau pt o vreme e bun si siliconul
  5. mihai c

    Un avocat

    0746246812 victor oprisan ,e specializat pe accidente/asigurari,dar in bucuresti
  6. Incepe citind niste materiale (Proficient motorcycling de pilda),apoi niste materiale video,spre exemplu cele facute de asta https://www.youtube.com/channel/UC0FFFneMi9GwRHUsuBjM0jA/videos Apoi mai exerseaza o vreme si cind aduni ceva experienta,daca vrei si mai mult,cauta instructorii care sunt sau au fost la Academia Titi Aur sau similare (spre ex Trancanici,e si pe aici pe forum)
  7. exceptii mai sunt,am si eu una (de la Sermoto,desi e mult hulita firma pe aici);poti comanda un maxi la Motomus,gherla sau la fam Biris Cele mai vindute in Italia au fost Honda SH300i,asa cum am si eu,si recomand.
  8. De multe ori am fost pe drumul asta in ultimii 20 de ani,,incepind cu Dacia 1300,Oltcit,apoi cu Opel astra,Forester E practicabil cu orice masina ,anumite scurtaturi doar cu 4x4 in caz de ploaie (eu dupa Pardina coteam dreapta spre grindul Stipoc) Desi pavajul e oribil,are semne de limitare la 60kmh Abia astept sa mai merg pe acolo,fie cu masina fie cu DRZ-ul
  9. nu e prostie ci nesimtire ,bazata si pe faptul ca accidentele nu se termina nici cu despagubiri nici cu puscarie Eu aproape zilnic vad pe linga Bucuresti curbe taiate peste dunga continua;am schimbat deja un pneu stricat cind sotia evita un taietor de curbe...
  10. imi pare rau pt lipsa de educatie etc a acelor ciobani,insa daca nu se face dosar penal pt 2-3 din agresori (unul dadea cu bita constant,ca secundarul de la ceas...) ,nu suntem un stat nici macar sud-european,si am sa recomand copiilor mei sa plece unde vad cu ochii.
  11. Se pare ca la X-challenge e lantul la fel ca la DRZ400,respectiv latimea 520 cu 112 zale,si recomandat ZVM-X Cum tocmai am primit setul DID standard (VX2 sau 3),o sa putem compara daca merita mai mult lantul standard sau cel premium. Am vazut pe unele forumuri ca mai ales pt noroaie oamenii cautau un lant simplu si ieftin,poate chiar fara o-ring,ca oricum nu tine mult un lant,e greu sa-l speli si intretii perfect;vom vedea care e adevarul...
  12. daca esti iubitor de girle sau pescar e un traseu lung urmind firul apei intre Gagu-Lilieci--Gostilele-Sarulesti-Valea Argovei-Manastirea,apoi te poti intoarce pe linga Comana dar evitind Dn-ul Bucuresti-Giurgiu,prin spate pe la Vidra e foarte fain Sau zona Pucioasa-Breaza-Valenii de munte,apoi spre Buzau Doar ca miine ploua...
  13. mihai c

    accident unirii

    Eu cred ca in Romania sunt soferi mai buni ca in alte tari insa traficul se desfasoara pe strazi mai periculoase,si e si lasat mai liber. Chiar noile balustrade ,obtureaza grav vederea pietonilor daca nu sunt inalti. Spre exemplu,un radar pus in pasaj ar aduce si bani la buget si permise la DRPCIV
  14. mihai c

    accident unirii

    Asta nu dar o balustrada care sa-i uneasca/imbrace ar fi foarte simplu intr-o statistica europena suntem primii la decese de circulatie in orase,auto/moto/pietoni , de trei ori mai multe decit media europeana Sper sa afle si domnii primari
×
×
  • Create New...