Jump to content

mihai c

Super Membru
  • Posts

    797
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    electronist,bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    sh300i drz400se
  • Numar Moto
    b99

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mihai c's Achievements

  1. Asta e dintre cele mai clasice accidente. De asta trebuie mereu urmarita directia rotilor din fata,mers cu mina pe frina etc,daca legile rutiere nu sunt respectate,legile fizicii sunt ,mereu. Motopolitistii (japonezi cel putin) au antrenament de ocolire al obiectelor aparute brusc,ar trebui facut de noi toti,la scoala sau dupa. Si nu in ultimul rand,la 50 km/h,si cu putina tehnica si experienta se poate evita cam orice.
  2. tocmai imi spunea un prieten ca o sa isi dea boxele PSB , de 100W parca,3 cai si cite 4 dif pe boxa,tip turn sunt absolut excelente pt audiofili (am si eu unele de vreo 75 W PSB),daca vrei iti dau pm cu nr lui
  3. Ghetele moto sunt frumoase dar doar cele de motocross protejeaza glezna suficient insa sunt foarte grele,si incomode la inceput Ti-ar folosi o sesiune de antrenament pe circuit ,si macar una de enduro,daca iti poti permite asa ceva;ca sa poti acumula experienta fara (mari) riscuri pt tine;bafta!
  4. la noi nimeni nu e fraier sa inceapa 125-250-400-650 grecii si italienii sunt fraieri si merg tot anul pe 125-150 cmc noi ne grabim ,spre ortopedie (daca mai e cazul); nu ar fi mai fun sa mergeti intii pe mobre superusoare si care nu derapeaza la prima greseala?
  5. aspirina e buna doar pt vreun fir prea firav ca sa il poti curata mecanic,cum erau cele de bobine RF Cu-Em;dar nu e "de viitor" ,mai bune pastele decapante uzuale,mai putin sacizul care nu face mare lucru Trebuie cablul de otel degresat bine,si folosit aliaj Pb40-Sn60 tip vechi;pentru perfectionisti, se poate si cupra introducind sirma in solutie de piatra vanata (asta era bun de topic de iarna,tinea pina in martie )
  6. cred ca mai degraba unele statii au probleme,uneori neglijenta alteori cu intentie,indiferent de firma "mama" Am patit in trecut chestii nasoale de la Petrom Militari(si benzina si motorina aveau apa) si de la Lukoil Afumati (benzina care detona la cea mai mica accelerare,ca si cum avea CO 70 si nu sunt singurul ce a avut probleme la aceasta locatie ) Mai demult,cind Patriciu inca mai tragea sfori,Rompetrolul avea cele mai inalte standarde .
  7. eu asta folosesc https://www.columnashop.ro/pasta-decapanta-pentru-pistol-de-lipit-40-g?gclid=Cj0KCQjwyOuYBhCGARIsAIdGQROFMydRjrdCti82BUTB5IkYs5zSEDSHO5y1WaaEE_L1mlDKNV-FtpUaAqB8EALw_wcB nu este coroziva dupa lipire,daca vrei ceva mai decapant decit asta trebuie spalate piesele dupa lipire
  8. Totusi eu nu pricep de unde moda asta de a taia curbele cu dunga continua si de regula fara vizibilitate.E un fel de ruleta ruseasca,dar de ce sa omori si nevinovati? Demult se practica asta,dar constient si cu bun simt,doar de cei cu nr BV SB,care aveau multe serpentine; Si am mai observat ceva la unii,se apropie de sensul contrar uneori depasind banda continua fix cind treci pe linga ei,regulamentar,in sens contrar De ce? Evident ca ar trebui fix pe dos
  9. E de risul curcilor avertizarea primariei: atentie,din ziua x incepe sa se aplice legea de mult in vigoare ,dar asta e tara in care traim Altminteri,ideea asta ca 'nu incepeti cu noi ca suntem mai mici sau mai nevinovati' nu e buna,in stilul asta nu se mai incepe nicicum. Daca chiar dorim ceva sa rezolvam,doar prin asociere si eventual demonstratii.Si dupa modele europene ce deja functioneaza;
  10. Foarte faine,pacat de mers obosit pe asa trasee Totusi,nu ar fi mers cu niste mobre intr-o duba sau remorca ? evident,ma refer la mobre intre 250-700 la care nu e funny atita asfalt pina la off,ramii cu plat-fund..
  11. poate simeringurile supapelor,desi la doar 25 de ani...ori vreun lot prost de ulei
  12. foarte bun si https://www.facebook.com/vasileandpavel zona str 11 iunie -club Fabrica
  13. si nici pompei de benzina nu ii face bine sa mearga mult in aer
×
×
  • Create New...