Jump to content

mihai c

Membru
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

About mihai c

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    sh300i drz400s
  • Numar Moto
    b99

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Atentie ca tensiunea optima depinde mult de temperatura.13.8V la cald,14.4V la rece dar asta insemnind 15-20 grade.Acum la +5 grade e normal sa vrea mai mult. Si ideal ar fi ca releul sa masoare temperatura bateriei.La masini,fiind sub aceeasi capota,e mai pe aproape,dar la moto nu
  2. Pt touring eu cred ca e destul de bun Andes v2,am si eu unul complet,dar nu la mijlocul verii ,cred ca e mai bun iarna primavara toamna
  3. Dau prima bere daca ne vedem live pe undeva (prin capitala evident),dar hai sa lasam topicurile 'curate';las pe voi sa alegeti locul si data
  4. inca un topic in care zmeii starcream si easy ride se lupta cu fat frumosul nguyen. E iarna? Carti!!!
  5. Sym deja a vindut doua. Pacat ca nu ai luat si tu ,incompatibile,comision.Poate,daca aveai un nick mai comercial...
  6. daca da rateuri in frina de motor inseamna ca benzina e ,pare chiar in exces,deci nu e infundat injectorul;cred ca ar fi bine de verificat iar distributie si supape;pompa de benzina se mai strica la ktm..ai verificat presiunea ei?
  7. Eu pe al meu Honda sh300 din 2007 am dat 1800;cureaua pare noua iar motorul mai duce 80-100000 fara reparatii,dupa compresia perfecta si consumul de ulei insesizabil Filtrul de aer e 25 lei,placutele de frina Ferodo vreo 30,tinuta de drum si frinele absolut perfecte Daca tu zici ca e scump,e opinia ta, in caz de vreo situatie limita nu te incalzeste ca ai dat cu 10% mai putin pe ceva sensibil mai slab
  8. mai bine sa vb fiecare despre ce cunoastem ,eventual sa ne vedem intr-o zi pt a le compara mai bine,altfel e un fel de steaua-dinamo fara meciuri directe
  9. uleiul foarte rece pt zero grade trebuie ulei mai potrivit,de tipul 0w-xx sau macar 5w-xx (xx depinde de motor,nu stiu la a ta ce trebuie,de obicei 40) daca nu ai,se lasa in relanti mai mult,macar 5 minute,sa se incalzeasca
  10. tocmai mi-am luat o piulita de roata pt Forester,pe original,deci se poate La vulcanizare ar trebui sa regleze cuplul de stringere,insa fac ei asta asa cum mecanicii folosesc cheile dinamometrice,adica aproape deloc
  11. mihai c

    Enduro

    asa e, mai pui si echipament +scule,bagaje (apa benzina) vreo 10 kg... (numai casca si ghetele au 4 kg) e intr-adevar un sport mai de baieti,si de preferat mai inalti ;insa exista si fete mai nestandard
  12. mihai c

    Enduro

    teoretic e usoara;ar trebui s-o probezi mai e si asta https://www.olx.ro/oferta/husqvarna-te-250-nu-ktm-yamaha-beta-etc-IDcKdHw.html#e5eace27d6
  13. corect;de fapt obiceiul de a-l tine gol face ca incet incet sa se adune condens din aerul din rezervor;se combate cu niste wd40 sau 10 ml alcool 96 grade sau diverse alte solutii Acesti bosorogi nu erau programati ca analfabetii functionali si nefunctionali ,consumeristi de azi,sa cheltuie mereu sume mari pe nimic;daca vrei sa reinventezi roata nu ii asculta.
  14. Daca mobra are incarcarea ok nu mai trebuie incarcat (poate o data la 2-3 luni adica la primavara ,daca nu porneste;daca porneste se incarca imediat atunci).Iar depozitarea se face in spatiu rece pt o autodescarcare minima.Un acumulator incarcat NU ingheata! Probleme sunt poate la mobrele keyless ce consuma mai mult in repaus,alea trebuie neaparat deconectate sau incarcate lunar
×
×
  • Create New...