Eu personal mereu cind cumpar un sh,dau cu wd40 (original) in toate mufele si comutatoarele apoi mufele le bag si scot de 3-4 ori;unde pot refac presiunea lamelelor de bronz
Dupa acest ''tratament'' nu prea mai sunt probleme.
lumea zice,dar degeaba;m-am luat dupa ea si am comandat si cea Parkside,desi e mai borcanata e chiar cu turatie mai mica putin iar cuplul e la fel,fiind ambele brushless,cind dau de greu se opresc;acu,sa vad ce fac cu doua
le foloseam pe post de redresor cind porneam masinile cu baterii mai slabe (reglate sa dea 14.5V) ,nu cred ca au picat de la calduri insa nu am scormonit sa vad ce a crapat ca sunt ieftine
Mie aglomeratia imi repugna mai ales pt noxele inhalate,chiar daca te strecori prin el,in tara unde cind pleaca tdi-ul se innegreste cerul.
In privinta asta in masina sunt in avantaj,opresc ventilatia din exterior si gata