Jump to content

mihai c

Super Membru
  • Posts

    651
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    sh300i drz400se
  • Numar Moto
    b99

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mihai c's Achievements

  1. exista japonezi,dar nu platesc nimic pt promovare
  2. daca nu se poate inchiria/imprumuta un compresor,o solutie este si vanzarea lui dupa sfarsitul sablarii
  3. ca sa ai o comparatie,daca nu ai bani de un Telwin,e bun si Proweld ;restul,alea mai slabe (spre ex Procraft),au de regula cam maxim 2/3 din electronica din astea desi declara curenti mari
  4. sunt si incepatori care nu au dat pe jos cu motorul (pe asfalt vorbesc,pe coclauri nu se pune) si la fel ca la masini,cind creste valoarea sculei creste si calitatea ei si siguranta activa (ABS etc),pe romaneste nu au hibe si se conduc mai usor
  5. nu pare chiar asa grav,insa altceva e cind il asculti efectiv... un mecanic cu adevarat bun te poate lamuri,daca treci prin sectorul 2 pot sa te ajut cu verificarile
  6. error 1020 etc de citeva zile incoace asta inseamna oare ban Romania?
  7. ratchet inseamna clichet,respectiv apesi pe el pina ramine in pozitia ''strins'',unele modele au 9 dinti asa ca cel putin o vreme se compenseaza automat eventuala largire...
  8. e discutabila siguranta,daca ai rabdare sa citesti https://millennialdiyer.com/articles/motorcycles/d-rings-vs-quick-release-buckles-are-helmet-d-rings-safer/ insa intrebam doar cum se face,nu daca e bine... la sistemul cu clichet se poate pune/scoate casca si cu manusi,si mult mai repede,eu consider asta un avantaj major oricum,merci pt raspunsuri,sunt lamurit acum
  9. nu e nevoie de nituit,spre ex adaptorul asta se monteaza usor si sigur https://www.amazon.com/Helmet-Release-Ratcheted-Stainless-Adapter/dp/B08PB89Q2P
  10. nu contest calitatea si fiabilitatea DD,pur si simplu as vrea sa il schimb la doua casti si as fi interesat daca se gasesc pe undeva catarame cu ratchet? ideea de a taia de la o casca veche nu merge, ca nici nu am casca veche...
  11. se spunea ca ajunge mai repede in mers motorul la temperatura de regim ,asa ca poate e ideal asa,un minut-doua si apoi mers,dar nu blana primii 2 km; foarte mult mers in relanti parca zice in manual ca afecteaza catalizatorul
  12. in Afumati e un amic cu un Honda paneuropean st1300 ce se plimba mult pe sosea,nu cred ca e si pe forumul asta;eu cu al meu DRZ400 (Ganeasa) mai mult spre munte merg
  13. da,insa soferul de atunci,cind 'tacanea' avansul stia ca trebuie micsorat,fie avansul (unele aveau maneta de reglaj la volan),fie apasarea pe pedala. Soferul de azi nu stie d-astyea,si daca masina e mai spartana (ex Forester turbo 2005) si nu taie ea avansul,schimba soferul pistonul spart,pe garantie sau pe banii lui.
  14. ca sa ne dam seama cu cizmele tu cit porti normal la pantofi? spre ex eu port 45 dar la cizmele moto sidi enduro sau probiker 46
  15. https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/electrificarea-se-extinde-si-la-motociclete-mai-multi-producatori-s-au-asociat-pentru-a-dezvolta-acelasi-tip-de-baterie-1660515
×
×
  • Create New...