Jump to content

orzancatalin

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About orzancatalin

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Club
    Nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

63 profile views
  1. Inseamna ca pentru moment am ales bine, nu ma jeneaza in niciun fel cea de la Icon ba chiar izoleaza sunetul destul de bine si nu se abureste.
  2. Nu am indraznit cu casti premium, ca sa spun sincer m-am speriat de preturi. Pana in prezent, mergand pasager am observat ca pentru mine isi face treaba destul de bine, oricum nu imi pot da seama cu adevarat daca e buna sau nu din postura de pasager dar o sa o folosesc la scoala sa ma invat cu ea. Urmatoarea casca o sa coste mai mult si o sa fie SHOEI sau Bell. La partea cu acceleratia, te cred pe cuvant. Multam mult de sfaturi! Am luat de la fiecare cate ceva!
  3. Nu intelege gresit, eu le iubesc pe toate, nu conteaza ca e vitezana sau un chopper, e noua sau mai veche, e frumoasa! Am ales calitate-pret, cand o sa fie nevoie o sa mai iau echipament. No name sa fie geaca, e acelasi producator ca la MT Helmets, probeaza o geaca din aia si o sa vezi ca e chiar ok. Cat despre gatuit, sunt sigur ca nu se supara pe mine cel putin un an pana se duce mamaliga din spate, daca e cazul.
  4. Am incercat cu site-ul cycleergo. In tabel ori nu ma uit bine ori nu gasesc inaltimea pe care o am eu. Totusi, o sa incerc la salon, sper sa ma lase expozantii.
  5. Sunt cursuri, chiar foarte bune pentru viraje si franare. Am vazut niste recomandari foarte bune pentru ele si zic eu ca pretul cursurilor e chiar ok. O zi intreaga parca tin.
  6. Categoric fac si drivetest da sa ma vad cu plasticul in mana. Doi cilindrii si usoare sunt Ninja si Z, atat 400 cat si 650, modele pe care le am in vedere.
  7. Tu care ma cunosti fata in fata iti faci griji ca nu pot ridica motoreta de jos? :))
  8. Am vazut cum se ridica, te asezi cu spatele la ea si o prinzi de ghidon si şa astfel incat sa o ridici cu picioarele nu cu spatele sa faci hernie. Mobra nu o iau noua, am gasit una SH din 2015 care are vreo 5000 km, trecuta de etapa aia, adica e cu vreo 2500 euro mai ieftina decat una din showroom. Chashpaduri, grilaj motor si protectii de furca/bascula sunt primele chestii pe care o sa le am in vedere, urmand desigur un parbriz si stander+kettenmax pentru intretinere lant. O sa imi iau o zi intreaga la salon sa studiez ce are fiecare producator, vorbind aici de cei 4 mari producatori japonezi si o sa o iau pe cea care imi statisface atat imnima cat si mintea.
  9. Eu am zis asa, sa aiba sub 100 cai, sa aiba ABS, sa o pot ridica de jos daca e intinsa pe o parte si sa imi stea talpa dreapta pe sol. Asta cu talpa nu e problema mare avand in vedere ca sunt inalt. Rationament si atentie consider ca am, nu imi zboara mintea ca celorlalti tineri de varsta mea, am stat mult pe langa oameni cu multi ani peste mine, atat de condus cat si de viata si am preluat cate ceva de la fiecare. Plus ca nu ma opresc din invatat dupa scoala, o sa imi iau niste cursuri de perfectionare pe care sa le fac pe mobra mea, bineinteles dupa ce petrecem ceva timp impreuna sa ma obisnuiesc cu ea.
  10. Daca iau un Hornet normal, mai vechi, mai potolit ajung la 102, 103 cai si unele modele nu au nici ABS, ceva la care nu as vrea sa renunt. Ori cei 12-13 cai sunt mult la o mobra de 200 kg. Plus ca fiind motor vechi, un releu, un cablu de ambreaj, o furca de servisat... Dau mai lutini bani pe ea dar reparatiile ma duc departe. Poate sa gasesc pe cineva care a ingrijit-o ca pe un copil. Multumesc pentru urari si asfalt uscat! O sa ma uit la clip, le stiu canalul de mult timp dar nu am dat peste el pana acum. Cat despre mobra potolita, daca e prea rea cu mine, asa cum am spus in topic, o duc la limitare de A2, fara rusine, chiar si cu A ul in buzunar. Intentia mea e sa o tin cat mai mult si sa mearga pe ambele roti, nu pe platforma.
  11. Casca are Fliteshield, am testat pe vreme rece, -2, -3 grade si ochelarii de soare incorporati se aburesc, viziera nu, oricat am suflat eu in ea a fost ok. Tocmai mi-ai facut zilele mai frumoase cu vestea asta! Bine, eu eram dispus sa vad si Sebesul dar mai bine sa o aduca aici ca plec pe ea acasa
  12. De la ei vreau sa iau si eu Honda, asta inseamna sa vin din Bucuresti cu masina sa o car.
  13. @Contabil Iti dai seama ca si daca nu are garantie tot o duc la un service care sa faca treaba, nu ma apuc eu prin parcare sa desfac suruburi. Da, chestii minore, un schimbat de ulei si un filtru merge da la altele zic pas si las expertul.
  14. Anul trecut, in Zakynthos, un nene, pentru o suma corecta imi dadea ATV de 400cc chiar si daca nu aveam permis, mi-a zis ca oricum politia nu are treaba cu turistii, ce sa mai zic de casca.. Ideea e ca nu o sa zbor prin Bucuresti, plus ca merg la munca doar la ore libere, 5:00 AM sau dupa ora 20:00 cand traficul se potoleste. Echipamentul are rolul lui, cel putin mie imi confera siguranta, chiar si o arsura de la frecat asfaltul cand te dai cu rolele poate sa devina serioasa, apai motorul.. o sa fac tot posibilul sa respect fieraraia ca si ea sa ma respecte la randul ei.
  15. Ajuta sa ai si mintea cu tine sub casca, atunci cand te sui pe mobra. Cat despre km aia multi, iti doresc sa faci cel putin dublu si fara incidente, atat cu masina cat si cu motorul!
×
×
  • Create New...