RaduTheOne Postat Septembrie 5, 2004 Share Postat Septembrie 5, 2004 (editat) Salut, Din primavara vreau sa imi iau motocicleta noua. Si in acest moment pendulez intre 2 categorii, pentru k imi doresc si ceva pentru oras (unde o voi alerga in majoritatea timpului), si pentru calatorit. As alege intre un naked Yama FZ6 (sariti peste capitolul asta) si ceva enduro/supermoto. Acum intrerbarea mea este pentru cea de-a doua optiune: Imi plac tare de tot KTMurile 640 LC4 SUPERMOTO. E o motocicleta recomandata in principal pentru sosea, sau asa am inteles eu. O POT FOLOSI SI PENTRU ENDURO? Mentionez k nu am mai facut niciodata enduro, deci nu vreau sa rup muntii in doua, la mine pentru inceput enduro ar insemna sa merg pe un drum forestier or so. Are cineva asa ceva sa imi spuna ceva la obiect despre ea? E suf sa ii schimb pneuri si gata, e ok sa mearga pe panta si pe teren moderat accidentat? Merci, Please nu ma injurati dc e penala intrebarea Radu Editat Septembrie 5, 2004 de RaduTheOne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 5, 2004 Share Postat Septembrie 5, 2004 am un prieten care are asa ceva (2003).poate chiar o sa-ti raspunda.din ce stiu de la el e super de oras, mai putin de mers la drum lung, iar pt. coclau cred ca suspensiile nu prea merg...sunt mai dure pt. asfalt. nu cred ca e suficient sa-i schimbi rotile si gata...ai enduro.cat despre fiabilitate...pana acu' e ok...n-a avut nici o problema cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 pentru drum "forestier or so" este suficienta supermoto fara sa schimbi rotile.daca ai in plan iesiri in offroad, mai degraba un lc4 adventure insa in situatia ta as alege supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 E suf sa ii schimb pneuri si gata, e ok sa mearga pe panta si pe teren moderat accidentat? Nu, nu e suf sa schimbi pneuri, tre' sa schimbi rotile cu totul, si costa o gramada de bani, nu stiu exact cat dar ceva peste 500 euroi amandoua, plus cauciucuri. Nu stiu sigur despre suspensie, dar e posibil sa trebuiasca sa umbli si la ea. Dar in mailu' tau apar cuvintele "sosea" si "calatorit". Toate modelele supermoto sunt in principiu "de oras", nu sunt bune la drum lung, ca vibreaza, bat la popou, etc. Singurul lucru la care sunt bune este strecuratul prin aglomeratie. Poate LC4 Adventure sa-ti fie OK. Desi si asta te vibro-maseaza la popou. Dar macar schimbi doar pneurile, nu si roata. "Drum forestier", "sosea" si "calatorit" rimeaza mult mai bine cu KTM LC8 sau cu BMW 1200GS. Sau cu orice altceva din gamele enduro-touring sau soft-enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduTheOne Postat Septembrie 6, 2004 Autor Share Postat Septembrie 6, 2004 Salut, Hehehe, 1200GS suna intr-adevar bine, dar eu vreau sa imi cumpar neaparat ceva nou, si 1200GS la aprox 6000 cit am eu in plan nu gasesc. Asa, de la BMW cum va suna 650GSul? Am cautat si de el si din descrieri toata lumea e incintata pe net. Ceva pareri? Merci, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 La 650 ia Dakarul, e mai inalt si are roata fata de 21. In felul asta devine mai versatil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Septembrie 6, 2004 Share Postat Septembrie 6, 2004 -eu am GS-ul. E ok, merge super, comod, mergi cu pasager si sta bine si pasagerul, poti face drum lung si poti sa si intri in teren dar pina la o limita ca e greu. Intr-adevar Dragos zice bine: ia Dakarul dc vei merge pe varianta BMW. - pt SPM la ktm gentile cu ce mai au pe ele sint cam la 1000 euroi, apoi mai trebuie si cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccm Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 (editat) pentru drum "forestier or so" este suficienta supermoto fara sa schimbi rotile. off dorinta implinita; de mult voiam sa aud asta. ma insel daca spun ca un dual sport cu cauciucuri dealea de strada, cu tot cu roata lui de 21'', nu face mai mare branza decat un supermoto? Editat Aprilie 24, 2006 de ccm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.