motormaniac1 Postat August 30, 2003 Share Postat August 30, 2003 Eu sunt un fan speed declarat si am avut, am si o sa am pana cand n-o sa ma mai tina fizicul, numai motoare speed. De aceea sunt foarte curios de modul de abordare a unui astfel de gen moto din punctul vostru de vedere. Cum ar trebui utilizat un speed? Sa mergem toata ziu cu el in oras, la cumparaturi si serviciu, sa-l folosim doar la fitze seara cand ne intalnim cu prietenii, sa ne dam numai pe piste amenajate sau pe soselele patriei, foarte bine sfaltate, unde incercam sa scoatem totul din motoare??? Deci... astept ganduri si confruntari... Daca vi-i se pare banal subiectul, face-ti-l haios si hai sa vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat August 30, 2003 Share Postat August 30, 2003 Hmmmm, sincer sa fiu primu gand a fost la fitze cand mi-am luat r1, iar dupa cateva zile deja nu ma mai gandeam la cine se uita la mine si incercam sa o "invat" cat mai bine sa pot sa scot din ce in ce mai mult de la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat August 30, 2003 Share Postat August 30, 2003 explicati-mi si mie unde "fugiti" cu un speed? sincer acum... politaii au si ei motoare puternice, e trafica si radarele asteapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat August 30, 2003 Autor Share Postat August 30, 2003 Fugim si noi unde stim sigura (dupa tura de recunoastere) ca nu sunt gabori si nici radere. De cateva ori politia a stat chiar langa noi si erau tare uimiti de ce pot face niste "motorete"... Plus ca la peste 250 Km/h este cam greu sa te opresti si la semnalul politistului, nu de alta, dar nu prea cred ca apuci sa-l vezi... Unde mai pui ca semnele de limitarea vitezei sunt si ele insuficient de mari pt a fi vazute la viteaz aia... Deci, avem unde fugii, numai sa avem cu ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat August 31, 2003 Share Postat August 31, 2003 Vorba lu Coxanelu...creca la inceput il iei pentru fitze, dupa care apare dragostea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul. Postat August 31, 2003 Share Postat August 31, 2003 Am scris chestia asta deja de atitea ori pe forumrile romanesti ca deja io m-am acrit dar in Romania io nu mi-as lua motor sport ca singurul motor. Si personal imi plac foarte mult Faza este ca la mine imaginea care este proiectata de anumite motoare nu ma intereseaza. Nu o sa imi cumpar chopper pt ca ascult rock si am parul lung , nu am motor sport pt ca le impresioneaza pe gagici. Imi iau motor pt ce poate sa faca pt mine La fel cum nu are rost sa imi iau un enduro aicea in State ca singurul meu motor pt ca distantzele pe care le parcurg in general sunt mult prea mari pt asa ceva [zilnic pina la munca si inapoi aprox 80km pe freeway la viteza medie de 120-140km/ora] si deoarece majoritatea zonelor off-road nu sunt accesibile , cel putzin nu legal. La fel si in tara nu vad ce motiv as avea sa imi cumpar motor supersport sau superbike. Drumurile pavate sunt nasapa ,automobilisti retardatzi. Motoarele sport sunt incomfortabile la drum lung si adevarul este ca mai mult asta as face [intilniri moto , Grecia-Ungaria si mai departe] PT pasageri este chin , loc de bagaje nu prea este Probabil ca un sporttourer ca de exemplu VFR800 ar fii foarte fain , dar tot n-as fii fericit daca n-as avea un enduro ca al doilea motor Deci daca ar fii sa aleg doar unu cred ca asa ceva as alege. Stiu ca m-ar arde buza rau de tot dupa un supersport ca imi plac foarte tare dar si sa il am si sa nu pot sa il folosesc cum trebuie tot chin ar fii. Aicea am 6 circuite care inchireaza zille pt amatori in fiiecare saptamina a anului in mai putzin de 6 ore de mers cu masina. Doua din ele sunt la mai putzin de doua ore [Laguna Seca si Sears Point] Am muntzi cu curbe pavate superb la 15min de mers cu motoru de acasa.Un plin cu benzina Super ma costa nimica toata Face tot sensul sa am un supersport ca singurul moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat August 31, 2003 Share Postat August 31, 2003 cita dreptate ai raule... n-ai idee. uite cam ce mi-as lua eu pt Romania: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 3, 2003 Autor Share Postat Septembrie 3, 2003 Adevarul e ca in Romania ar merge tare bine ceva de gen SuperMoto, ca asa le-ai combina pe amandoua... Ai si viteza si inclinare, dar si amortizoare si rezistenta... Plus ca acum avem si etapa mondiala de SuperMoto la Bucuresti... Dar eu tot nu renunt la Super-Sport, chiar daca tocmai m-am dat cu un KTM LC-4 650 si m-a impresionat deosebit de tare. Nici tancul n-ar fi rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 4, 2003 Autor Share Postat Septembrie 4, 2003 Mai Sabine... eu am vreo 82 Kg si am avut 128 CP, mai multe nu-ti zic inca... Astept pe sezonul urmator ceva mai multi, dar asta numai daca o sa fete iepele destui... Apropo, ti-ai vandut R1 ala super vopsit si cu o toba super "race"? Asa era cel putin la Caransebes. Eu is din Cluj, dar sper sa ajung si prin Bucale sa vad ce scule aveti si mai ales ce talente... Mai vorbim si cu siguranta o sa ma si prinzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ST4S Postat Septembrie 5, 2003 Share Postat Septembrie 5, 2003 Eu sunt un fan speed declarat si am avut, am si o sa am pana cand n-o sa ma mai tina fizicul, numai motoare speed. De aceea sunt foarte curios de modul de abordare a unui astfel de gen moto din punctul vostru de vedere. Cum ar trebui utilizat un speed? Sa mergem toata ziu cu el in oras, la cumparaturi si serviciu, sa-l folosim doar la fitze seara cand ne intalnim cu prietenii, sa ne dam numai pe piste amenajate sau pe soselele patriei, foarte bine sfaltate, unde incercam sa scoatem totul din motoare??? Deci... astept ganduri si confruntari... Daca vi-i se pare banal subiectul, face-ti-l haios si hai sa vorbim... Mie asta imi place sa fac pe motor sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 6, 2003 Share Postat Septembrie 6, 2003 Mai Sabine... eu am vreo 82 Kg si am avut 128 CP, mai multe nu-ti zic inca... Astept pe sezonul urmator ceva mai multi, dar asta numai daca o sa fete iepele destui... Apropo, ti-ai vandut R1 ala super vopsit si cu o toba super "race"? Asa era cel putin la Caransebes. Eu is din Cluj, dar sper sa ajung si prin Bucale sa vad ce scule aveti si mai ales ce talente... Mai vorbim si cu siguranta o sa ma si prinzi... Pai la ce drumuri sunt in Cluj ma mir ca ai asa ceva. Cred ca propunerea lui Ninja se potriveste perfect pentru Cluj. BTW-si eu sunt clujean. Cit despre fitze si talente cum le zici, no comment. Daca asta este motivul pentru care vii aici vei gasi destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Septembrie 6, 2003 Share Postat Septembrie 6, 2003 mah in romania e o zona faina de mers cu motoru intre brasov si miercurea ciuc(o portiune de cativa km da nu ma intrebati pe unde . in state, e un fel de drum national misto in vest unde au avut loc multe accidente din cauza ca e in panta, viraje faine si largi, insa se pune nisip si multi pierd aderenta in curbe. si in italia mai e o zona unde se iau biker-ii la intrecere in zona monza-ei parca. in canada nu prea am vazut ca la astia se merge mai putin pe drumuri nationale si autostrada rulezz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 6, 2003 Autor Share Postat Septembrie 6, 2003 In Cluj sunt zone faine de dat cu speed-uri. Este dealul Feleacului pana in Turda care are cam 30 Km de curbe largi si stranse si o urcare destul de lunga unde s-a prins cu un GSX-R 750, 305 Km/h filmati cu camera pe rezervor. Dar asta nu este idealul vitezistilor, ci mai degraba virajele foarte frumoase care solicita mult bike-ul si pilotul si mai ales gumele. Ar mai fi zona de la Topa Mica pe drumul spre Zalau unde iarasi sunt niste viraje (foarte stranse) unde e zona actuala de dat... Iar drumurile din oras sunt mult mai bune decat in majoritatea oraselor transilvanene, ne mai vorbind de Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Septembrie 6, 2003 Share Postat Septembrie 6, 2003 In Italia, daca vrei viraje, e un deal exact inainte de a ajunge in Florentza. Sint sute de motorete (fara nici o gluma) si totzi se dau pe viraje super bine. Drumul e destul de ingust si in proportzie cam pe la fiecare 20-30 motoare, mai trece o masina. Cind ajungetzi in virful dealului va putetzi opri si sa admiratzi dintre cele citeva sute de motorete parcate acolo... Asta se intimpla de 1 mai. In alte zile nu am fost. La Montza (Italia) e circuit In rest e autostrada, dar oricum e super misto sa te dai pe oricare din ele (pe autostrada totzi -masini, motoare.. circula cu 200 sau mai mult. Foarte rar cind merg mai incet). In Canada, daca nu vrei autostrada, te potzi da pe fosta "autostrada" dintre Calgary si Vancouver (nr 1 daca imi aduc bine aminte) E un drum foarte misto si are o grama de curbe Mai sint drumuri misto in canada (Bamf-Panorama, Vancouver-Whistler... etc) Italia-Austria (autostrada) merita facuta noaptea ca nu e nimeni si e super misto. Slovenia (super tzara). Daca nu o iei pe autostrada si te dai pe linga, au super drumuri, iar viteza legala in oras e 70km/h. Croatzia: la fel ca slovenia dar putzintel mai nashpa... Hai ca m-am plictisit sa mai scriu... Mai sint Ungaria, Spania, Frantza... etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Septembrie 7, 2003 Share Postat Septembrie 7, 2003 In Italia, daca vrei viraje, e un deal exact inainte de a ajunge in Florentza. Sint sute de motorete (fara nici o gluma) si totzi se dau pe viraje super bine. Drumul e destul de ingust si in proportzie cam pe la fiecare 20-30 motoare, mai trece o masina. Cind ajungetzi in virful dealului va putetzi opri si sa admiratzi dintre cele citeva sute de motorete parcate acolo... Asta se intimpla de 1 mai. In alte zile nu am fost.La Montza (Italia) e circuit In rest e autostrada, dar oricum e super misto sa te dai pe oricare din ele (pe autostrada totzi -masini, motoare.. circula cu 200 sau mai mult. Foarte rar cind merg mai incet). In Canada, daca nu vrei autostrada, te potzi da pe fosta "autostrada" dintre Calgary si Vancouver (nr 1 daca imi aduc bine aminte) E un drum foarte misto si are o grama de curbe Mai sint drumuri misto in canada (Bamf-Panorama, Vancouver-Whistler... etc) Italia-Austria (autostrada) merita facuta noaptea ca nu e nimeni si e super misto. Slovenia (super tzara). Daca nu o iei pe autostrada si te dai pe linga, au super drumuri, iar viteza legala in oras e 70km/h. Croatzia: la fel ca slovenia dar putzintel mai nashpa... Hai ca m-am plictisit sa mai scriu... Mai sint Ungaria, Spania, Frantza... etc mah, sa fac cateva sute(cam 1000 cred) de km parca nu merita insa "Sea-to-Sky"(autostrada dintre vancouver si whistler) e faina. tocmai am aflat un lucru acum cateva minute:in canada motoarele de peste 1000 cc nu prea sunt asigurate(a incercat un tip cu un r1 de 1000). saracu' v-strom.....(da poate ca fac diferente intre speed-uri si altele ) se pare ca am gresit orasu';de florenta cred ca era vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovylord Postat Septembrie 7, 2003 Share Postat Septembrie 7, 2003 In Cluj sunt zone faine de dat cu speed-uri. Este dealul Feleacului pana in Turda care are cam 30 Km de curbe largi si stranse si o urcare destul de lunga unde s-a prins cu un GSX-R 750, 305 Km/h filmati cu camera pe rezervor. Dar asta nu este idealul vitezistilor, ci mai degraba virajele foarte frumoase care solicita mult bike-ul si pilotul si mai ales gumele. Ar mai fi zona de la Topa Mica pe drumul spre Zalau unde iarasi sunt niste viraje (foarte stranse) unde e zona actuala de dat... Iar drumurile din oras sunt mult mai bune decat in majoritatea oraselor transilvanene, ne mai vorbind de Bucuresti... Motormaniac1 ce spui tu cu 305 kmh cu un gixxer de 750 nu e de crezut pentru ca singurele motoare de serie care ating pragull de 300 kmh sunt Hayabusa, CBR 1100 XX si ZX12-R. Poate ai uitat sa precizezi ca era echipat pentru curse gixxerul altfel nu imi explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 7, 2003 Autor Share Postat Septembrie 7, 2003 Eu as zice mai degraba ca era marja de eroare a vitezometrului, care intr-adevar arata (e digital) 305 Km/h. Motorul nu are nimic special inafara de o toba Hindle. Oricum si Busa arata peste 320 dar de fapt e doar vreo 300. La viteza aia diferentele nu prea le mai simti... De fapt nu prea stiu ce mai simti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 8, 2003 Autor Share Postat Septembrie 8, 2003 Fost a lui Senila, ca acuma ii a lui Belo... Si zici tu ca GSX-R 750 are probleme cu cadru? Pai asta am auzit-o si la R1 ca ar avea probleme cu faptul ca are cadrul spate (de sub sha) sudat de cadru Deltabox din fata si deci la impact schimbi tot... Care-i treaba? R1 din 2003 cred ca sta putin mai bine decat al tau... Tocmai azi am vazut unul in Cluj (a lui Florian cred...), si astept sa vorbesc cu el despre cum se comporta motoru' si mai ales franele... Oricum la testul de putere pe care vrei tu sa-l faci conteaza si pilotul de pe celalalt R1, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja Postat Septembrie 9, 2003 Share Postat Septembrie 9, 2003 Eu as zice mai degraba ca era marja de eroare a vitezometrului, care intr-adevar arata (e digital) 305 Km/h. Motorul nu are nimic special inafara de o toba Hindle. Oricum si Busa arata peste 320 dar de fapt e doar vreo 300. La viteza aia diferentele nu prea le mai simti... De fapt nu prea stiu ce mai simti?! eu am prins 327-328 pe bord cu busa. Pe gps chiar nu am probat. Dar sincer la viteza aia fiecare km in puls il simtzi enorm. Diferentza de la 280 la 300 e imensa. De la 300 la 320 e si mai mare. Pe bune!!! Nu a fost o data cind am dat vitezele astea, si vreau sa iti spun ca de fiecare data mi s-a parut la fel. Oricum poate doar mie si lu frati-miu ni s-a parut... Poate altora le e egal, dar la viteza aia nu pot sa spun decit un singur lucru: IT IS FUCKING GREAT!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 11, 2003 Share Postat Septembrie 11, 2003 Sa inteleg din ce ai spus ca astora din drumul taberei le-ar trebui drag-uri sau mobre?!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 15, 2003 Autor Share Postat Septembrie 15, 2003 Of of, mai mai... Voi sunteti mari viteji razboinici si nu mai stiti cum sa va infundati reciproc... Asta-i cam nasol ca pierde pasiunea si o sa ajungem toti niste increzuti si niste orgoliosi ca vai Doamne ce mi-a zis nu stiu cine... Mai reveniti mai oameni cu picioarele pe pamant... ca doar tot pe 2 roti mergem toti, nu? Si bineinteles ca enduristii nu franeaza si merg mai tare pe curbe... ca le taie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 ce dracq acu' iar se isca certuri? lasati-o mai moale ca nu se supara nimeni(cel putin nu eu) daca se amesteca genurile(de fapt user-ii motoarelor de diferite genuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 16, 2003 Autor Share Postat Septembrie 16, 2003 Fiecare cu rotile lui, dar nu e frumos sa ne certam pe nimicuri din astea... Un endurist poate avea foarte bine veleitati sportive de viteza, mai ales ca multi fosti enduristi si crossisti au ajuns piloti redutabili de viteza si asta datorita simturilor mult mai dezvoltate pe care le obtii la motocross si enduro (echilibru, centru de greutate, pozitia in sha...). Pe de alta parte nu e frumos din partea lui Gotlib ("iubitor de D-zeu"??? asta era Gotlieb...) sa denigreze imaginea motarzilor din Drumul Taberei pe care probabil nu-i cunoaste indeajuns de bine pt a-i critica. Orice motorist are felul lui de a se manifesta si comporta (nu ca a lui Sabin ar fi de model... ) si asta nu cred ca ar trebui sa fie subiect de "impunsaturi" si discutii... Pt Sabin: Am citit si eu azi MotoLife din august si e OK. Cam putine subiecte da' merge. Grafica e buna iar testul comparativ cu motoare de 125 e interesant... si destul de apropiat de ceva real pt cititori/cumparatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Septembrie 17, 2003 Share Postat Septembrie 17, 2003 Cred ca top speed e un subiect tabu in romania.....unde naiba sa alergi. Daca am avea si noi un circuit pe care ai putea sa mergi la sfarsitu saptamanii sa te dai cu prietenii ar fi ceva ........ vise da de unde norocu asta pe sabin...."testul clasei 1000:999,Mille,GSXR, R1, CBR, ZX9"????" cu ce te ocupi frate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Septembrie 17, 2003 Autor Share Postat Septembrie 17, 2003 Sabin e "redactor colaborator" la MotoLife... si uite asa... Am vazut si eu un test GSX-R 1000 si R1 2003 la AB Motoure TV si a castigat gsxr fara dubii. Si mie imi place , chiar daca R1 e mai fainutz la design si arata mai agresiv. Plus un motor care rupe nu trage... Am inteles ca e destul de greu sa ti un R1 pe curbe ca are gazu' tare sensibil si poate sa-ti scape usor mana... E adevarat? Gsxr e mai solid si arata mai masiv si deci cred ca esi mai stabil la viteze mari. Se pare ca nici in curbe nu sta rau... Bafta la teste Sabin si grija la gropi, canale, borduri, pietoni, animale, carute, masini, elicoptere si alte obiecte neidentificate care ar putea sa-ti creeze probleme... O sa iau revista de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.