Sari la conținut

Claw

Membru
  • Număr conținut

    245
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    aramadent@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    De peste tot
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Gsx 1400
  • Club
    MC Oase rupte

Informații profil

  • Motociclete detinute
    '99 Kawa Zx6r '02 Kawa Zx9r '05 VFR800
  • Interests
    Motoare si atelaje

Claw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. corect..... + capace motor vopsite + pentru o vreme am cochetat si cu un parbriz (inca sunt nehotarat) » Post actualizat in 19 Aug 2017 14:03 De unghiul asta nu cred ca m-as plictisi vreodata
  2. .... mie mi-a placut mult coloritul din prima editie.... plus ca am auzit ca daca ii pui roti albe merge mai tare .... deci ziua "a doua" + aripa spate aftermarket - aripa originala + semnalizatoare led + jante in curs de vopsire
  3. Dupa 9 ani de la initierea topicului ...... il deturnez si il fac "Motocicleta mea" Prima zi: model 2005 cu aproximativ 5000 de mile
  4. Asta am de gand sa fac, o sa o leg si pe a 2-a. Sunt curios cat de mult o sa afecteze comportamentul motorului cand o sa o activez.
  5. A mea scoate fum si zgomot doar pe una.... Asa au gandit evacuarea... Americani
  6. Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta?
  7. Dupa 3 ani de pauza ...azi am cumparat-o...... '04 VFR Vtech
  8. eu zic ca hayabusa castiga.... pleaca pe culoarul din dreapta iar la finis (daca te uiti la film) busa e prima care trece.....
  9. 5-6 kg in plus pe langa 60 kg (o pasagera "medie"), si alte 5-6 kg x 2 coburi laterali.... vad un brat de parghie si niste forte cam mari. Sa nu ma intelegi gresit .. asta probabil ca va fi urmatorul motor pentru mine, dar ii vad limitele.
  10. Motorul este derivat din z1000, unde a primat designul....am vazut undeva cadrul posterior si este de fapt o tabla ceva mai groasa de duraluminiu (cel putin ca aspect asa arata)... Probabil ca si doar cu coburi laterali incarcati si pasager se cam intinde coarda in ce priveste rezistenta... de asta nu este disponibil cu set complet de 3 coburi. P.S. am gasit si poza.....
  11. Cred ca vibratiile alea care se aud in clip au legatura cu prinderea camerei....
  12. "fly by wire" ... nu stiu daca asta e termenul exact dar se refera la faptul ca maneta de acceleratie functioneaza ca un potentiometru si comada se da prin intermediul unui fir (comanda electrica)... nu sistemul conventional (mecanic) cu cablu P.S. nu iti lua Kawasaki ca si asa santem multi
  13. Cred ca au uitat sa le puna... Am citit pe undeva ca ar fi o Âşa cu gel optionala. Si Akra-urile alea doua dau bine .. da cred ca te usuca
  14. Cum naiba sa nu fie mai ergonomica decat zx10.... ???? Dupa 1000 de km neintrerupti cu amandoua, dupa aia sa vezi care e mai ergonomica... Nu mai zic de bagaje pe zx10. Motorul asta o sa se vanda si o sa se vanda bine. Pe mine m-a convins si din ce citesc pe forumurile de afara se pare ca nu sant singurul. De prin 2003 toti producatorii fac motociclete orientate pentru uzul pe circuit... iar in realitate cred ca nici 10% din motoarele vandute nu vad pista. Nu cumperi un motor numai pentru cum arata ... poate vrei sa faci mai mult de 200-300 km. Inca 3 filmulete la Intermot cu motorul in detaliu , si
  15. Testoasa ninja .... era in mijlocul soselei
×
×
  • Creează nouă...