Sari la conținut

La Ce Folosim Un Speed-bike?


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Eu sunt un fan speed declarat si am avut, am si o sa am pana cand n-o sa ma mai tina fizicul, numai motoare speed. De aceea sunt foarte curios de modul de abordare a unui astfel de gen moto din punctul vostru de vedere. Cum ar trebui utilizat un speed? Sa mergem toata ziu cu el in oras, la cumparaturi si serviciu, sa-l folosim doar la fitze seara cand ne intalnim cu prietenii, sa ne dam numai pe piste amenajate sau pe soselele patriei, foarte bine sfaltate, unde incercam sa scoatem totul din motoare??? Deci... astept ganduri si confruntari... :)

Daca vi-i se pare banal subiectul, face-ti-l haios si hai sa vorbim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 175
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hmmmm, sincer sa fiu primu gand a fost la fitze cand mi-am luat r1, iar dupa cateva zile deja nu ma mai gandeam la cine se uita la mine si incercam sa o "invat" cat mai bine sa pot sa scot din ce in ce mai mult de la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fugim si noi unde stim sigura (dupa tura de recunoastere) ca nu sunt gabori si nici radere. De cateva ori politia a stat chiar langa noi si erau tare uimiti de ce pot face niste "motorete"... :angry: Plus ca la peste 250 Km/h este cam greu sa te opresti si la semnalul politistului, nu de alta, dar nu prea cred ca apuci sa-l vezi... :angry: Unde mai pui ca semnele de limitarea vitezei sunt si ele insuficient de mari pt a fi vazute la viteaz aia... Deci, avem unde fugii, numai sa avem cu ce... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris chestia asta deja de atitea ori pe forumrile romanesti ca deja io m-am acrit :) dar in Romania io nu mi-as lua motor sport ca singurul motor. Si personal imi plac foarte mult

Faza este ca la mine imaginea care este proiectata de anumite motoare nu ma intereseaza. Nu o sa imi cumpar chopper pt ca ascult rock si am parul lung , nu am motor sport pt ca le impresioneaza pe gagici.

Imi iau motor pt ce poate sa faca pt mine

La fel cum nu are rost sa imi iau un enduro aicea in State ca singurul meu motor pt ca distantzele pe care le parcurg in general sunt mult prea mari pt asa ceva [zilnic pina la munca si inapoi aprox 80km pe freeway la viteza medie de 120-140km/ora] si deoarece majoritatea zonelor off-road nu sunt accesibile , cel putzin nu legal. La fel si in tara nu vad ce motiv as avea sa imi cumpar motor supersport sau superbike.

Drumurile pavate sunt nasapa ,automobilisti retardatzi. Motoarele sport sunt incomfortabile la drum lung si adevarul este ca mai mult asta as face [intilniri moto , Grecia-Ungaria si mai departe] PT pasageri este chin , loc de bagaje nu prea este

Probabil ca un sporttourer ca de exemplu VFR800 ar fii foarte fain , dar tot n-as fii fericit daca n-as avea un enduro ca al doilea motor

Deci daca ar fii sa aleg doar unu cred ca asa ceva as alege.

dr650-2.jpg

 

Stiu ca m-ar arde buza rau de tot dupa un supersport ca imi plac foarte tare dar si sa il am si sa nu pot sa il folosesc cum trebuie tot chin ar fii.

Aicea am 6 circuite care inchireaza zille pt amatori in fiiecare saptamina a anului in mai putzin de 6 ore de mers cu masina. Doua din ele sunt la mai putzin de doua ore [Laguna Seca si Sears Point] Am muntzi cu curbe pavate superb la 15min de mers cu motoru de acasa.Un plin cu benzina Super ma costa nimica toata

Face tot sensul sa am un supersport ca singurul moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca in Romania ar merge tare bine ceva de gen SuperMoto, ca asa le-ai combina pe amandoua... Ai si viteza si inclinare, dar si amortizoare si rezistenta... Plus ca acum avem si etapa mondiala de SuperMoto la Bucuresti... :angry: Dar eu tot nu renunt la Super-Sport, chiar daca tocmai m-am dat cu un KTM LC-4 650 si m-a impresionat deosebit de tare.

Nici tancul n-ar fi rau... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRUMUL TABEREI FIGHTERS

Invit pe toti curiosii de viteza in gasca noastra pentru o zi SI IN SPECIAL PE MOTORMANIAC1 CE A DESCHIS ACEST SUBIECT.

 

Apropo cate kilograme si cati cai ai tu de vorbesti despre VITEZA?

 

Abia astept sa te gasesc MOTORMANIACULE

 

 

Sabin Zabarcencu Fighter (7)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Sabine... eu am vreo 82 Kg si am avut 128 CP, mai multe nu-ti zic inca... Astept pe sezonul urmator ceva mai multi, dar asta numai daca o sa fete iepele destui...

Apropo, ti-ai vandut R1 ala super vopsit si cu o toba super "race"? Asa era cel putin la Caransebes. Eu is din Cluj, dar sper sa ajung si prin Bucale sa vad ce scule aveti si mai ales ce talente... :angry: Mai vorbim si cu siguranta o sa ma si prinzi... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt un fan speed declarat si am avut, am si o sa am pana cand n-o sa ma mai tina fizicul, numai motoare speed. De aceea sunt foarte curios de modul de abordare a unui astfel de gen moto din punctul vostru de vedere. Cum ar trebui utilizat un speed? Sa mergem toata ziu cu el in oras, la cumparaturi si serviciu, sa-l folosim doar la fitze seara cand ne intalnim cu prietenii, sa ne dam numai pe piste amenajate sau pe soselele patriei, foarte bine sfaltate, unde incercam sa scoatem totul din motoare??? Deci... astept ganduri si confruntari... :)

Daca vi-i se pare banal subiectul, face-ti-l haios si hai sa vorbim...

Mie asta imi place sa fac pe motor sport :angry:

post-6-1062745218.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superbike am si eu..parerea mea este ca daca nu te duci sa te dai pe un circuit sau cel putin pe viraje degeaba l-ai luat.in românia aveti trasee super;am facut acum in vara deva-arad.e super;am facut brasov-poiana e super.mai este portiunea azuga-brasov. probabil ca mai sunt multe.in belgia nu am unde sa ma dau pe strada.pe zolder nu ma duc pt ca este un circut unde masurile de securitate nu prea sunt.mai merg pe francochamp...dar trebuie sa ma inscriu cu vreo 5 luni inainte;un circuit lejer dar foarte dragut este la folembray in franta unde merg cu placere.pe mine nu ma intereseaza linia dreapta asa cum am vazut ca o fac multi in românia..toti vb de top speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Sabine... eu am vreo 82 Kg si am avut 128 CP, mai multe nu-ti zic inca... Astept pe sezonul urmator ceva mai multi, dar asta numai daca o sa fete iepele destui...

Apropo, ti-ai vandut R1 ala super vopsit si cu o toba super "race"? Asa era cel putin la Caransebes. Eu is din Cluj, dar sper sa ajung si prin Bucale sa vad ce scule aveti si mai ales ce talente...  :angry:  Mai vorbim si cu siguranta o sa ma si prinzi... :)

Pai la ce drumuri sunt in Cluj ma mir ca ai asa ceva. Cred ca propunerea lui Ninja se potriveste perfect pentru Cluj. BTW-si eu sunt clujean. Cit despre fitze si talente cum le zici, no comment. Daca asta este motivul pentru care vii aici vei gasi destule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah in romania e o zona faina de mers cu motoru intre brasov si miercurea ciuc(o portiune de cativa km da nu ma intrebati pe unde :) .

in state, e un fel de drum national misto in vest unde au avut loc multe accidente din cauza ca e in panta, viraje faine si largi, insa se pune nisip si multi pierd aderenta in curbe. si in italia mai e o zona unde se iau biker-ii la intrecere in zona monza-ei parca. in canada nu prea am vazut ca la astia se merge mai putin pe drumuri nationale si autostrada rulezz :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Cluj sunt zone faine de dat cu speed-uri. Este dealul Feleacului pana in Turda care are cam 30 Km de curbe largi si stranse si o urcare destul de lunga unde s-a prins cu un GSX-R 750, 305 Km/h filmati cu camera pe rezervor. Dar asta nu este idealul vitezistilor, ci mai degraba virajele foarte frumoase care solicita mult bike-ul si pilotul si mai ales gumele. Ar mai fi zona de la Topa Mica pe drumul spre Zalau unde iarasi sunt niste viraje (foarte stranse) unde e zona actuala de dat... Iar drumurile din oras sunt mult mai bune decat in majoritatea oraselor transilvanene, ne mai vorbind de Bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Italia, daca vrei viraje, e un deal exact inainte de a ajunge in Florentza. Sint sute de motorete (fara nici o gluma) si totzi se dau pe viraje super bine. Drumul e destul de ingust si in proportzie cam pe la fiecare 20-30 motoare, mai trece o masina. Cind ajungetzi in virful dealului va putetzi opri si sa admiratzi dintre cele citeva sute de motorete parcate acolo... :) Asta se intimpla de 1 mai. In alte zile nu am fost.

La Montza (Italia) e circuit :angry: In rest e autostrada, dar oricum e super misto sa te dai pe oricare din ele :angry: (pe autostrada totzi -masini, motoare.. circula cu 200 sau mai mult. Foarte rar cind merg mai incet).

In Canada, daca nu vrei autostrada, te potzi da pe fosta "autostrada" dintre Calgary si Vancouver (nr 1 daca imi aduc bine aminte) E un drum foarte misto si are o grama de curbe :angry: Mai sint drumuri misto in canada (Bamf-Panorama, Vancouver-Whistler... etc)

Italia-Austria (autostrada) merita facuta noaptea ca nu e nimeni si e super misto.

Slovenia (super tzara). Daca nu o iei pe autostrada si te dai pe linga, au super drumuri, iar viteza legala in oras e 70km/h.

Croatzia: la fel ca slovenia dar putzintel mai nashpa...

Hai ca m-am plictisit sa mai scriu... Mai sint Ungaria, Spania, Frantza... etc :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Italia, daca vrei viraje, e un deal exact inainte de a ajunge in Florentza. Sint sute de motorete (fara nici o gluma) si totzi se dau pe viraje super bine. Drumul e destul de ingust si in proportzie cam pe la fiecare 20-30 motoare, mai trece o masina. Cind ajungetzi in virful dealului va putetzi opri si sa admiratzi dintre cele citeva sute de motorete parcate acolo... :angry: Asta se intimpla de 1 mai. In alte zile nu am fost.

La Montza (Italia) e circuit :angry: In rest e autostrada, dar oricum e super misto sa te dai pe oricare din ele :angry: (pe autostrada totzi -masini, motoare.. circula cu 200 sau mai mult. Foarte rar cind merg mai incet).

In Canada, daca nu vrei autostrada, te potzi da pe fosta "autostrada" dintre Calgary si Vancouver (nr 1 daca imi aduc bine aminte) E un drum foarte misto si are o grama de curbe :angry: Mai sint drumuri misto in canada (Bamf-Panorama, Vancouver-Whistler... etc)

Italia-Austria (autostrada) merita facuta noaptea ca nu e nimeni si e super misto.

Slovenia (super tzara). Daca nu o iei pe autostrada si te dai pe linga, au super drumuri, iar viteza legala in oras e 70km/h.

Croatzia: la fel ca slovenia dar putzintel mai nashpa...

Hai ca m-am plictisit sa mai scriu... Mai sint Ungaria, Spania, Frantza... etc :angry:

mah, sa fac cateva sute(cam 1000 cred) de km parca nu merita insa "Sea-to-Sky"(autostrada dintre vancouver si whistler) e faina. tocmai am aflat un lucru acum cateva minute:in canada motoarele de peste 1000 cc nu prea sunt asigurate(a incercat un tip cu un r1 de 1000).

saracu' v-strom.....(da poate ca fac diferente intre speed-uri si altele :angry: )

se pare ca am gresit orasu';de florenta cred ca era vorba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Cluj sunt zone faine de dat cu speed-uri. Este dealul Feleacului pana in Turda care are cam 30 Km de curbe largi si stranse si o urcare destul de lunga unde s-a prins cu un GSX-R 750, 305 Km/h filmati cu camera pe rezervor. Dar asta nu este idealul vitezistilor, ci mai degraba virajele foarte frumoase care solicita mult bike-ul si pilotul si mai ales gumele. Ar mai fi zona de la Topa Mica pe drumul spre Zalau unde iarasi sunt niste viraje (foarte stranse) unde e zona actuala de dat... Iar drumurile din oras sunt mult mai bune decat in majoritatea oraselor transilvanene, ne mai vorbind de Bucuresti...

Motormaniac1 ce spui tu cu 305 kmh cu un gixxer de 750 nu e de crezut pentru ca singurele motoare de serie care ating pragull de 300 kmh sunt Hayabusa, CBR 1100 XX si ZX12-R. Poate ai uitat sa precizezi ca era echipat pentru curse gixxerul altfel nu imi explic. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: Eu as zice mai degraba ca era marja de eroare a vitezometrului, care intr-adevar arata (e digital) 305 Km/h. Motorul nu are nimic special inafara de o toba Hindle. Oricum si Busa arata peste 320 dar de fapt e doar vreo 300. La viteza aia diferentele nu prea le mai simti... De fapt nu prea stiu ce mai simti?! :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu GSXR750 preparat si am ajuns la 308 Km/h pe bucuresti-pitesti intr-un timp ce mi s-a parut relativ scurt insa r1 imi arata cu datarecord (bord racing) 298 viteza reala si este mult mai tare decat cu suzuki.Iar noul model de suzuki 750 R merge la pas cu R1 iar la viteza finala se duce vreo 4 km/h in plus.

 

Mi-e dor de suzuki dar are probleme cu rezistenta cadrului si la cel mai mic impact 1600 euro alt cadru.

 

Apropo caut un R1 nervos sa faca testul de putere cu al meu.

 

P.S. GSXR750 de care vorbesti este al lui Senila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fost a lui Senila, ca acuma ii a lui Belo... Si zici tu ca GSX-R 750 are probleme cu cadru? Pai asta am auzit-o si la R1 ca ar avea probleme cu faptul ca are cadrul spate (de sub sha) sudat de cadru Deltabox din fata si deci la impact schimbi tot... Care-i treaba? R1 din 2003 cred ca sta putin mai bine decat al tau... Tocmai azi am vazut unul in Cluj (a lui Florian cred...), si astept sa vorbesc cu el despre cum se comporta motoru' si mai ales franele... Oricum la testul de putere pe care vrei tu sa-l faci conteaza si pilotul de pe celalalt R1, nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry: Eu as zice mai degraba ca era marja de eroare a vitezometrului, care intr-adevar arata (e digital) 305 Km/h. Motorul nu are nimic special inafara de o toba Hindle. Oricum si Busa arata peste 320 dar de fapt e doar vreo 300. La viteza aia diferentele nu prea le mai simti... De fapt nu prea stiu ce mai simti?! :)

eu am prins 327-328 pe bord cu busa. Pe gps chiar nu am probat. Dar sincer la viteza aia fiecare km in puls il simtzi enorm. Diferentza de la 280 la 300 e imensa. De la 300 la 320 e si mai mare. Pe bune!!! Nu a fost o data cind am dat vitezele astea, si vreau sa iti spun ca de fiecare data mi s-a parut la fel. Oricum poate doar mie si lu frati-miu ni s-a parut... Poate altora le e egal, dar la viteza aia nu pot sa spun decit un singur lucru: IT IS FUCKING GREAT!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru GOTLIB

 

Ce sa auzi de la un pornostar de sex feminin in materie de motociclism?

Se baga peste tot doar de va profita cineva de corpul sau.Critici atunci cand esti un cunoscator, cunoscut nu un endurist prapadit.Aici este vorba de VITEZA nu de tuns iarba in poienita, draga.

 

Acest intrus nu face nimic altceva decat sa bage fundul in ghidonul meu.

 

Pleaca de aici ca mu-mi placi stramb-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...