Jump to content

Soso

Super Membru
  • Content Count

    2,122
  • Joined

  • Last visited

About Soso

  • Rank
    motociclist de brazda

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucureÂşti
  • Carnet moto din
    1
  • Motocicleta
    ktm 300 exc

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    xl200rwr400fktm 525exc

Recent Profile Visitors

2,318 profile views
  1. Soso

    AM 135 DE KG

    NU merge la enduro un cross, e neplacut si suspensiile sunt prea tari, insa cum se scria mai sus, in principal din valvele din ele. Cutia, CDI, contragreutate piston sunt diferite si nepotrivite pt enduro. Dar, poate stiu altii care se dau pe cross in padure mai bine Arcuriel mai tari da....pt ca esti mult mai greu decat greutatea pentru care echipeaza ktm mobrele (adica 75-85 kg pentru pilot+echipament).
  2. vertex in germania. A relationat cu ei un amic din brasov care are service moto.
  3. Soso

    AM 135 DE KG

    s-a lamurit deja ca trebuie min 450 cmc pe 4t. Ce vreau sa adaug este ca, desi la inceput probabil nu vri merge prea agresiv, iti recomand sa montezi de la inceput arcuri pt greutatea ta. Nu te lua dupa Attilas ca nu e tocmai un doctor pe suspensii, stie el de ce . Nu ar trebui sa te coste arcurile de moi peste 200 euro.
  4. surubul in cauza se monteaza cu locktite iar filetul e normal, cum au spus si colegii. Eu am avut in zona aia alta placere, nu iesea pedala de kick de pe ax, doar cu o presa speciala am rezolvat.
  5. pai daca simti ca e prea bogat amestecul.....ce astepti? incearca un 172 sau 170. Totusi, cu siguranta exista in manualul de ktm setarea pt carburatorul asta.
  6. eu am trimis cilindrul la fabrica, a fost aproape 400 euro in care a intrat transportul si pistonul nou, cota zero. La mine una din "ghearele" de la fusta cilindrului era rupta
  7. mai poti, boshorogule? mai softeanu vrei?
  8. in princpiu, handguardurile inchise vrproteja mantele in cele mai multe dintre situatii. Daca strangerea lor pe ghidon se face cu simtul raspunderii, astfel incat sa se poata roti la aplicarea unei forterezonabile, mai creste gradul de protectie. Nivelul urmator este ca manetele sa fie antirupere, adica sa se poata misca aproape 180 grade (de fapt mai putin) intr-un plan. Eu aici am ajuns . Maxime insa imi par manetele care se "dizloca" la impact, astfel incat sunt libere in toate drectiile. Exista si unele la care insasi levierul este flxibil, nu doar articulatia in care e prins. Probabil alea se rup doar daca iti doresti asta. Chiar si asa, sunt convins ca se mai pot rupe manete daca ai ghinion.
  9. cumpar arcuri ktm exc (doar de la WP) , 4,4Nm pentru fata si 72Nm pentru spate, cumpatibile cu modele minim 2012
  10. cumpar exc 300 2016, normal sau 6days. Astept oferte pe privat, multumesc. Eventual si oferte pt 300 de 2015, dar nou.
  11. Soso

    Next level

    ok, deci am agreeat ca FR nu e cea mai potrivita alegere (inca) pentru hard enduro. Restul sunt detalii.
  12. chiar ma faceti sa imi iau helmetcam
×
×
  • Create New...