Sari la conținut

La Ce Folosim Un Speed-bike?


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Chestia cu viteza maxima la motoarele mari de viteza nu-i prea relevanta. Totul depinde raportul de transmisie final si de aerodinamica. La un R1 care are 172kg si 180CP iei si-i schimbi pinionul spate cu unul putin mai mic si-ai sa vezi cum dai peste cap ceasurile.....  mare inginerie!

Scuze,ce face? Cu pinion mai mic dai peste cap ceasurile in a 6'a la +300? NU CRED. IN a sasea ,cu pinion mai mic pe un R1 stock ai o super BASINA de motocicleta care nu va ajunge la 300 nici impinsa. Ea este calculata ca la raportul kw/kg/raport transmisie sa 'produca acele performante care dea lungul anilor ne-au uimit. In clipa in care te joci cu raportul transmisiei si folosesti un pinion mai MARE spate sau mai mic FATA ai un torque increase care este substantial si la un moto stock. Diferenta este ca la acelasi motor stock nu te poti juca cu raportul INVERS (adica pinion mai mic spate sau mai mare fata sau ambele) si speri sa obtii viteza maxima deoarece motorul pierde torque'ul necesar pt a impinge greutatea R1 peste o anume viteza care va fi intotdeauna mai mica decat cea 'originala' DACA motorul nu este lucrat (cai putere) pt a compensa forta necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 175
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma intreb shi eu daca toti care au speedy merg regulamentar :50 in oras/90 in afara? :D .... :P . sunt constient ca daca imi voi lua vre-un speedy (si intr-un plan cincinal ma vad cu Ducati) ii voi da cox de cate ori as avea ocazia. voi care aveti cum procedati , si aici ma refer mai mult la circulatia in orase ca in afara e cu totul altceva.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care era nota ta obisnuita la fizica? acum pe bune....

---------------------------------------------------------------------------------------------

.... :P ....ok...4. Dar trebe sa mai ai si motocicleta ca sa sti ce vorbesti.Sau daca ai una si multe reviste ... intreaba-i pe cei care au avut peste 100. :D Aici se pune problema de viteza maxima...deci mai explica-mi o data. Deci R1 stock (model fabrica) 180kg,180cai, ii schimbi pinioanele ca sa dai ceasurile peste cap la viteza maxima.Ce pinion ai folosi tu?R1 (1998) are o viteza maxima de 290+/-. Deci mister fizica ,ce pinion ai folosi ca sa sari de 300? Asa cum e de la mama ei ea plafoneaza la 290-295 din lipsa de PUTERE SI Rezistenta aerului. Singurul lucru care o poate impinge mai departe sunt caii in plus....si in nici un caz pinionul, fie mai mic si in nici un caz mai mare. Ahh, DA, dai ceasurile peste cap daca-i montezi un pinion mai mic, si o alergi in a 2'ua, 3'ia sau unde ea mai are destula putere pt asi impinge greutatea in 12.000 de ture. :lol:

Iar cu chestia cu mecanici pacalici de-a fara,da ca oriunde exista si calitatea asta.....dar sunt si mecanici GENIU si nu sunt numai cei de la GPuri.Ai auzit vre-o data de ORIENT EXPRESS?,de fapt intru in detalii care nu isi au rostul....e clar ca vorbesti din VASTA experienta pe care o ofera tara noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre pierce brosnanule autohton care esti matale...bine ai venit, ne spui si noo ce motoreta ai tu , sau ce ai avut in trecut cand te duceai la meditatii la fizica ? io am avut un r1 1998, fireblade 96...si inca vreo 8 motoare :lol: , si am numa 21 de ani, daca intr-un an de cand merg pe motociclete am avut atatea , calculeaza matale FIZIC in 20 de ani de mers cat are nea oresti cam cate ar fi putut avea...mai ales ca a salasuit pe meleaguri de unde te crezi matale ca esti bre.... :P ......acum sint doo variante...ori esti praf....ori esti un pilot gp undercover :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti aici se avanta un mare biker boy daca nu ma insel acesta este motormaniac,nu?care este din cluj cica si am impresia ca este porutiu daca nu ma insel.dar eu ma intreb de cand este asa mare motociclist pt ca acest baiat are un zx4 de care a avut noroc doua-trei saptamani.ai impresia ca stiinta se obtine prin a citii reviste,a te da 2-3 ture pe topa si 2-3 de cluj turda si a mangaia un R1 din 2003 albastru si cu acel R1 o tura de centru?iar aberatiile astea cu viteze de 300km/h filmate si curbe pe topa ce sant?de unde le-ai luat?eu inteleg ca esti pasionat dar nu trebuie sa si faci pe viteazul degeaba pt ca tu nici macar nu ai fost printre noi.DACA AI VREUN GAND RAU SA NE ANUNTI :D :P :lol: :lol: :lol:

;) ;) ;) :D :D :D :D :D :P :P :P :P TE ASTEPTAM CU DRAG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@oresti: lasind la o parte ca la fizica nu se preda asa ceva (eu am invatat diferenta dintre putere si cuplu SINGUR, cautind pe net, cersind informatie de pe la altii mai vechi in bransa - mersi dobrescu, pavel si nkz - si batindu-mi capu) si deci nota este irelevanta, te-as ruga sa vi cu amanunte (care-i treaba cu ORIENT EXPRES ??? ) pt ca e una din putinele discutii _interesante_ si la obiect, de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@oresti: lasind la o parte ca la fizica nu se preda asa ceva (eu am invatat diferenta dintre putere si cuplu SINGUR, cautind pe net, cersind informatie de pe la altii mai vechi in bransa - mersi dobrescu, pavel si nkz - si batindu-mi capu) si deci nota este irelevanta,  te-as ruga sa vi cu amanunte (care-i treaba cu ORIENT EXPRES ??? ) pt ca e una din putinele discutii _interesante_ si la obiect, de pe forum.

Salut Frate. ORIENT EXPRESS este o firma locata in LONG ISLAND NY la care mergeam deseori cand eram 'acolo' fiind la numai 15 km de casa mea. As putea povesti multe despre meseriasii de acolo care in 1990 mi-au facut V-MAX'ul pe lantz si au instalat kitul de NOS pe el , aducandumil la 230 cai. Dar vorba lunga -saracia omului.......baga un ochi la www.ORIENTEXPRESS.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant...

 

 

si cam cit te-a costat faza cu lantu ? :D

 

cum e sa ai NOS pe motor ?

turbo ai avut ?

comparatii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant...

 

 

si cam cit te-a costat faza cu lantu ? :P

 

cum e sa ai NOS pe motor ?

turbo ai avut ?

comparatii ?

Transferul de la cardan pe lant a fost 1600$ dar pt propietarii de V-max'uri..face toti banii. Chestia a fost caci eu, la al doilea v-max vroiam ceva mai deosebit, sa nu zic mai puternic pt ca motoreta deja produce 145 cai de la mama natura. Speram la o jucarie,asta in 89, cu care sa alerg impotriva vechiului GSXR1100, care la timpul respectiv, omora cam tot. Orient EX sau decis sa instaleze NOS'ul la 80 la 100 boost......dar nu o mai puteam controla de nici un fel in a 4'a. Ea oricum avea o problema si intra in vibratii daca suprafata pe care aleregam nu era perfecta,in clipa in care loveam butonul in a patra ridica fata mult prea mult si pierdeam metri din cauza 'drag'ului (forta aer).Au redus boost'ul la 50/100 si cu o motocicleta de circa 300kg ieseam cu 2-3 metri pe 1/4mile inaintea GSXR'ului si FZR1000 89, pana cand a aparut un ciudat cu o saracie de FJ1200 care sa-mi bag piciorele, inainte de cursa m-am uitat la ea 1/2 de ora si nu am vazut nimic deosebit,am pus banu si ma facut de mi-au sarit capacele. De fapt stiam ca o sa am probleme in clipa in care apornit-o caci suna "ca un harley" adica super intrerupt ,ca un relantiu de vre-o 500. Dupa cursa tipul care avea cam 10,15 ani peste mine,zambind imi arata valva NOS'ului care era pe cadru.....butelia nosului era o parte din cadrul morocicletei iar omu era macanic la o firma (imi scapa acu-de drag racin' din New Jersey).Motoreta avea peste 8000$ in motor, iar zambetul omului imi spunea ca m-ar fi facut si fara NOS....Ma facea din Experienta.O luna mai tarziu am vandut Maxul si Orient ma ajutat sa costruesc un GSXR1100-1450 in 91..pe care il dadeai peste cap-instantaneu in a 5'a. Diseara va pun poze. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...