oresti m h Postat Ianuarie 14, 2004 Share Postat Ianuarie 14, 2004 @oresti: lasind la o parte ca la fizica nu se preda asa ceva (eu am invatat diferenta dintre putere si cuplu SINGUR, cautind pe net, cersind informatie de pe la altii mai vechi in bransa - mersi dobrescu, pavel si nkz - si batindu-mi capu) si deci nota este irelevanta, te-as ruga sa vi cu amanunte (care-i treaba cu ORIENT EXPRES ??? ) pt ca e una din putinele discutii _interesante_ si la obiect, de pe forum. Salut Frate. ORIENT EXPRESS este o firma locata in LONG ISLAND NY la care mergeam deseori cand eram 'acolo' fiind la numai 15 km de casa mea. As putea povesti multe despre meseriasii de acolo care in 1990 mi-au facut V-MAX'ul pe lantz si au instalat kitul de NOS pe el , aducandumil la 230 cai. Dar vorba lunga -saracia omului.......baga un ochi la www.ORIENTEXPRESS.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 interesant... si cam cit te-a costat faza cu lantu ? cum e sa ai NOS pe motor ? turbo ai avut ? comparatii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 interesant... si cam cit te-a costat faza cu lantu ? cum e sa ai NOS pe motor ? turbo ai avut ? comparatii ? Transferul de la cardan pe lant a fost 1600$ dar pt propietarii de V-max'uri..face toti banii. Chestia a fost caci eu, la al doilea v-max vroiam ceva mai deosebit, sa nu zic mai puternic pt ca motoreta deja produce 145 cai de la mama natura. Speram la o jucarie,asta in 89, cu care sa alerg impotriva vechiului GSXR1100, care la timpul respectiv, omora cam tot. Orient EX sau decis sa instaleze NOS'ul la 80 la 100 boost......dar nu o mai puteam controla de nici un fel in a 4'a. Ea oricum avea o problema si intra in vibratii daca suprafata pe care aleregam nu era perfecta,in clipa in care loveam butonul in a patra ridica fata mult prea mult si pierdeam metri din cauza 'drag'ului (forta aer).Au redus boost'ul la 50/100 si cu o motocicleta de circa 300kg ieseam cu 2-3 metri pe 1/4mile inaintea GSXR'ului si FZR1000 89, pana cand a aparut un ciudat cu o saracie de FJ1200 care sa-mi bag piciorele, inainte de cursa m-am uitat la ea 1/2 de ora si nu am vazut nimic deosebit,am pus banu si ma facut de mi-au sarit capacele. De fapt stiam ca o sa am probleme in clipa in care apornit-o caci suna "ca un harley" adica super intrerupt ,ca un relantiu de vre-o 500. Dupa cursa tipul care avea cam 10,15 ani peste mine,zambind imi arata valva NOS'ului care era pe cadru.....butelia nosului era o parte din cadrul morocicletei iar omu era macanic la o firma (imi scapa acu-de drag racin' din New Jersey).Motoreta avea peste 8000$ in motor, iar zambetul omului imi spunea ca m-ar fi facut si fara NOS....Ma facea din Experienta.O luna mai tarziu am vandut Maxul si Orient ma ajutat sa costruesc un GSXR1100-1450 in 91..pe care il dadeai peste cap-instantaneu in a 5'a. Diseara va pun poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 fratzica, da te-ai dat ceva nu gluma cu turbo ai experiente ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 fratzica, da te-ai dat ceva nu gluma cu turbo ai experiente ? Din pacate..NU. Pozele promise. Primul V-Max,model 85, inainte de transformare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Dupa:...Numai cu ghidoanele alea il mai tineam 'jos'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 GSXR'ul model 90....1450.....180cai la roata.....acum 100 de ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Dupa ce m-am calmat , am revenit la un 89 V-MAX stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Si pt tot mi-am incins scannerul..va mai dau una din tineretile mele. Mandru la 22 ani cu GSXR'ul 1100(87) in spate.Cine zicea ca nu-mi place suzuki? 85-87GSXR1100 a fost si ramane favoritul meu. eu.garaj.gsxr1100_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Ce mai faci mai Andrei? Mare plictiseala pe topicul asta.?.hmm? O sa angajez niste oameni sa-si mai dea cu parerea pia-ici. In timpul liber asta fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Si pt tot mi-am incins scannerul..va mai dau una din tineretile mele. Mandru la 22 ani cu GSXR'ul 1100(87) in spate.Cine zicea ca nu-mi place suzuki? 85-87GSXR1100 a fost si ramane favoritul meu. Sincer si cinstit din poza asta mie imi produce orgasm Pick up-ul. Am avut si eu 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Arhhh,ala era un 86 Toyota 4-Runner. Asta din poza de mai jos ,pickup, 90 22R , a fost construit de mine in Balotesti, dupa care l-am vandut. Inca bantuie prin Buc.,l-am vazut acu cateva zile. Motoarele alea sunt indistructibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 16, 2004 Share Postat Ianuarie 16, 2004 Arhhh,ala era un 86 Toyota 4-Runner. Asta din poza de mai jos ,pickup, 90 22R , a fost construit de mine in Balotesti, dupa care l-am vandut. Inca bantuie prin Buc.,l-am vazut acu cateva zile. Motoarele alea sunt indistructibile. americanii astia stiu sa faca masini!! si stiu si sa traiasca....(chiar daca le comanda la japonezi) tot americane sunt stiu ce vorbesc am si eu o americanca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retiani Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 mai motormaniac nu doresti sa raspunzi asa-i?stiu si de ce dar tinand cont de faptul ca in lumea motoarelor esti 0 mi se pare normal sa taci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 de ce e mah zero ? cum l-ai evaluat ? tu cit esti ? just curious. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retiani Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 auzi mai bhairava tu de ce te bagi acolo unde nu cunosti?pai baiatul asta nu a avut in viata lui motor si vb de parca el ar fii un pilot cel putin si ma deranjeaza pt ca are impresia ca aici nu intra cei din cluj si poate sa prosteasca lumea de asta e un 0 calificat,mai bine nu te baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormaniac1 Postat Ianuarie 19, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2004 Tibi Tibi... Tare rau mai esti.... Numai stii care-i faza, ca eu nu ma supar pe chestii rautacioase si mai presusu de toate, nu am afirmat ca am avut 100 de motoare, asa cum ai avut tu... Tot ceea ce am facut a fost sa discut despre ceea ce am vazut, am citit sau am auzit de la cei cu experienta superioara mie, printre care si tu... Imi pare rau ca gandesti asa de dur la adresa mea, dar poate ti-a trece... Si apropo... Nu e Porutiu... Si poate ca nu am avut ocazia sa ne intersectam chiar asa de mult, dar totusi am fost impreuna in multe locuri... Cel putin cu Maci, Belo, Clod, Adi, George... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retiani Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 Mai baiatule eu nu am nimica cu tine personal dar faci niste afirmatii de care nici macar nu ai habar,intelegi?si ma deranjeaza persoanele care povestesc din vazute sau din auzite sau din reviste acele lucruri pe care le citesti sant niste chestii relative pt tine mai ales pt ca nu poti sa iti dai seama ce inseamna si atunci nu vb ca si cum ai cunoaste aceste lucruri si nu te bagi in a relata niste chestii ca si cum le-ai fii trait deci asta ma deranjat la tine nu persoana ta in mod aparte iar nu uita ca tu nici macar la inceput nu esti in domeniul motoarelor sau a speedurilor tu esti in masura sa povesti de scutere sau de motoare pana in 50cmc pt ca asta ai avut,nu?vii tu sa povesti baietilor de topa,de cluj-turda,de curbe si de chestii de genul asta pai sincer sa iti spun e jenant mai baiatule pt ca te-am vazut un baiat serios de felul tau nu aburitor cum esti aici.deci fa bine si nu mai povesti lucruri care pt tine sant vise,ok?si abia astept sa te vad pe strada cu un bike sa vad ce poti pt ca de spus ai avut multe in acest domeniu vreau sa vad si ce poti mai ales pe topa unde am impresia ca ai fost de vreo 2 3 ori daca ai fost e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 mai respira si tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 asta cu respiratul e misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 eu vreau sa stiu ce e topa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oresti m h Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 Retiani, pe mine unul nu ma deranja ce a scris motormaniac.Poate ca tu sti mai multe decat noi,despre el,dar sincer........ma deranjeaja mai mult critica inutila la adresa unei persoane entuziasmate fata de sport. Cat mai e pana la intrunirea de la cluj? 21 Mai? Eu unul sunt pe numaratoare inversa deja. Am avut placerea sa cunosc cativa dintre baietii din Cluj,in Sibiu, acum 2 luni(cei de la Trans.Bikers) si nici unul dintre ei nu avea aere de zmeu.Tu nu faci parte din clubul lor ,nu?E usor sa faci (in general) lumea de rahat...si mult mai greu sa-i indrumi,la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 Daca ar fi numai discutii si prafuri peste ochi aruncate gen retiani tra la la si altii s-ar alege prafu de toate in ciuda faptului ca poate si ei au supercunostinte si chiar vorbesc din ceea ce stiu .Noroc cu oameni gen andreigin ,oresti m h si multii altii de pe site-ul asta , ca mai imi limpezesc si io okiu cu cate ceva interesant ,apropo de niste discutii mai veki de pe alte formuri.. kawa e supermarfa la fel ca toate motoarele de viteza.Oricum romanii au atatea aere in cap si personalitatea asa puternica incat au ajuns sa nu se mai sufere (nu c-ar fi muritori de foame...doamne fereste)si sa aiba astfel de mofturi ...cum era si cu saab-ul...ori iti place ori nu-ti place domne'... La banii mei daca as avea unu kawa sau un saab as dormi o saptamana jos pe un pres langa ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 Daca ar fi numai discutii si prafuri peste ochi aruncate gen retiani tra la la si altii s-ar alege prafu de toate in ciuda faptului ca poate si ei au supercunostinte si chiar vorbesc din ceea ce stiu .Noroc cu oameni gen andreigin ,oresti m h si multii altii de pe site-ul asta , ca mai imi limpezesc si io okiu cu cate ceva interesant ,apropo de niste discutii mai veki de pe alte formuri.. kawa e supermarfa la fel ca toate motoarele de viteza.Oricum romanii au atatea aere in cap si personalitatea asa puternica incat au ajuns sa nu se mai sufere (nu c-ar fi muritori de foame...doamne fereste)si sa aiba astfel de mofturi ...cum era si cu saab-ul...ori iti place ori nu-ti place domne'...La banii mei daca as avea unu kawa sau un saab as dormi o saptamana jos pe un pres langa ele... aia cu presu sa stii ca am facut-o da nu cu un motor adevarat ci cu primul o minimobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retiani Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 asculta dogg astea nu sant prafuri aruncate in ochii cuiva,este adevarul mai omule.motormaniac a vb cam multe pe aici si a inflorit destul de multe iar eu nu pot sa inchid ochii doar asa de dragul unei discutii pe care o dezvolta el ca si cum ar fii in fapta,intelegi?sant numai povesti cu care va aburit pe voi toti,el este un fan si atat dar nu stie inca nici ce inseamna o motocicleta si afla un lucru mai baiatule ca avem cunostiinte despre motoare si mai ales de cele de viteza pt ca numai din acelea am avut iar de bani sa nu vb pt ca nu santem nici muritori de foame nici altceva asa cum ai tu impresia dar la vara vom vedea cine are dreptate si cine nu sau daca vom avea motoarele de care am mentionat iar tu dogg cumparati si tu un scuter ca sa ai cu ce sa iti dai aere pe aici ca deocamdata cu caini te reprezinti,nu?Oreste ai dreptate dar intr-un fel dar daca te gandesti putin atunci am si eu dreptate iar cu cluburile ce sa mai zic,nu santem nici unul interesati cei din trupa noastra de speeduri ca sa facem parte in vreun club si mai ales la cei din cluj,pt ce?ca sa intram pe gratis la intalniri?deci nu vad un motiv pt care am intra acolo defapt nici nu vrem asta niciunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.