Sari la conținut

Aprilia Rs 125 Spain's No.1


aprilia rs 125  

166 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

In curand o sa imi cumpar un Aprilia RS 125 Spain's No. 1 . 251435524656ca1802b75.jpg si as vrea niste indrumari pentru tunning . Deocamdata am in minte o toba Gianelli sau Arrow si upgrade kit de 150 cc . Cam ce as putea sa mai pun pe ea . Orice imbunatatire de la aspect pana la mecanica e bine venita. Si eventualele probleme aparute la motor sau sugesti pentru alte motoare sunt deasemenea sunt bine venite.

Am auzit niste zvonuri cum ca modelele 2007 au mecanica proasta si sa ma indrept spre cele din 2006 . invidia sau adevar ? . orice sugestie idee sau indrumari bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In curand o sa imi cumpar un Aprilia RS 125 Spain's No. 1 . 251435524656ca1802b75.jpg si as vrea niste indrumari pentru tunning . Deocamdata am in minte o toba Gianelli sau Arrow si upgrade kit de 150 cc . Cam ce as putea sa mai pun pe ea . Orice imbunatatire de la aspect pana la mecanica e bine venita. Si eventualele probleme aparute la motor sau sugesti pentru alte motoare sunt deasemenea sunt bine venite.

Am auzit niste zvonuri cum ca modelele 2007 au mecanica proasta si sa ma indrept spre cele din 2006 . invidia sau adevar ? . orice sugestie idee sau indrumari bun...

 

:cheers: Vezi ca orice modificare de tuning duce automat la pierderea garantiei! :cheers: ...de care s-ar putea sa ai nevoie, chiar daca modelul 2007 nu-i mai putin fiabil decit cel 2006. Ambele-s insa in 2t, mai migalos deci de intretinut decit un 4t...

Succes! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din 88 pana in 2007 toate au cam aceiasi mecanica...nu vad de ce 2007 sa fie mai proasta ca 2006...au acelas motor....in afara de design..e aceiasi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferentzele dintre 2006 si 2007 sunt urmatoarele: s-a adaugat coloritul Spain's No.1 (dar sunt disponibile si in culorile din 2006), turometrul arata 14.000 RPM in loc de 12.000 si are alte semnale. ATAT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba in afara de aspect si o mica difrenta de sunet nu iti face nimic.Eu nu inteleg ce dracu aveti de vreti tuning pe un motor care scoate tot ce poate sa scoata un 125 din el,bagati-va fratilor ca o sa stati mai mult prin service cu el. Fiecare face ce vrea pana la urma dar gandeste-te ca dai 5000 de euro pe un motor de 125,mai bagi pe putin 1000-2000 si ce ai facut?ai motor de 125 la 7000 de euro ca sa te pise unu cu un motor de 500 la 2500 de euro cam din toate punctele de vedere chiar daca e SH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca exista riscul explodarii motorului . in ce circumstante sau cum se poate intampla asta ? si ma repet upgrade vizual este de asemenea bine venit nu numai cel mecanic . iar la cel mecanic daca se poate as dori si niste detalii . apropo se pot schimba neoanele de la bord ? in loc de rosu sa fie alta culoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca exista riscul explodarii motorului . in ce circumstante sau cum se poate intampla asta ? si ma repet upgrade vizual este de asemenea bine venit nu numai cel mecanic . iar la cel mecanic daca se poate as dori si niste detalii . apropo se pot schimba neoanele de la bord ? in loc de rosu sa fie alta culoare ?

Nu iti explodeaza motorul,ce dracu,se caleaza,iar asta inseamna de cele mai multe ori ca te caci in el de set motor si il schimbi(in jur de 500 iepuroi)Chestii de ordin estetic gasesti,lumini de bord,angel-eyes si altele numai ca trebuie sa fie de buna calitate ca altfel te trezesti ca se topesc.Aparatori de lant din inox sau aluminiu am vazut.Cel mai bun "tuning" care poti sa il faci este sa ii schimbi consumabilele la timp si sa ii bagi un ulei si o benzina buna.Eu la al meu i-am pus piston cu un singur segment si procent mai mare de siliciu si pot sa spun ca nu se simte diferenta,cel putin asa m-i se pare,da stiu ca i-am bagat o piesa buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand o sa imi cumpar un Aprilia RS 125 Spain's No. 1 . 251435524656ca1802b75.jpg si as vrea niste indrumari pentru tunning . Deocamdata am in minte o toba Gianelli sau Arrow si upgrade kit de 150 cc . Cam ce as putea sa mai pun pe ea . Orice imbunatatire de la aspect pana la mecanica e bine venita. Si eventualele probleme aparute la motor sau sugesti pentru alte motoare sunt deasemenea sunt bine venite.

Am auzit niste zvonuri cum ca modelele 2007 au mecanica proasta si sa ma indrept spre cele din 2006 . invidia sau adevar ? . orice sugestie idee sau indrumari bun...

 

In primul rand e tuning , NU tunning .

 

Da-ti comanda la motor,dupa aceea poti sa te gandesti la tunning :cheers: .

 

Eu zic ca nu chinui bietul motor de 125 cu tot felul de brizbrizuri.

 

Sfatul meu,ia-ti ceva manevrabil prin oras de 125 , iar daca vrei andrenalina,viteza etc , cumpara-ti un motor de teren(minim 125) , sa nu iti fie mila cand o sa cazi :cheers:

 

:cheers:

Editat de DonHacker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asta,spains no 1 de vreo 2000km si e super ok,cat despre tuning parerea mea k nimik nu are rost sa iti faci deorece toba ginelli e c am uratzica si cu kitul de 150 o sa ai numai probleme la instalare si dupa!

Inginerii de la Aprilia gandesc un model pana sa il scoata vreo 5 ani timp in care gandesc 3 lucrururi(evacuare,admisie,motor)asa k nu imi zice tu k cei de la gianelli vin ei cu o toba super gandita de niste semiprofesionisti ce ii fac maxim de reclama! NU II FACE NICI O MODIFICARE! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asta,spains no 1 de vreo 2000km si e super ok,cat despre tuning parerea mea k nimik nu are rost sa iti faci deorece toba ginelli e c am uratzica si cu kitul de 150 o sa ai numai probleme la instalare si dupa!

Inginerii de la Aprilia gandesc un model pana sa il scoata vreo 5 ani timp in care gandesc 3 lucrururi(evacuare,admisie,motor)asa k nu imi zice tu k cei de la gianelli vin ei cu o toba super gandita de niste semiprofesionisti ce ii fac maxim de reclama! NU II FACE NICI O MODIFICARE! :P

 

Salut, si eu am o Spani's no 1, noua, si chiar cautam pe cineva care a mai trecut prin perioada de rodaj cu ea. Eu deocamdata am facut doar 60km cu ea, e foarte recenta achizitia insa sunt destul de nemultumit pana acum, pt ca: (sper ca toate astea sa aiba legatura cu faptul ca e in rodaj si e prea noua)

 

1. porneste destul de greu si moare motorul cat e rece, indiferent cum setez socul

2. cand merg cu ea, desi e in rodaj si primii 800 km conform manualului nu am voie sa o turez mai mult de 5000 de ture, pare ca la 5000-5500 puterea se plafoneaza si nu trece de pragul asta. Am crezut ca e limitata, si am fortat-o o data si pana la urma trece si are o explozie de putere (probabil intra "power valve"). Oricum are o intarziere de 10-20 de secunde in jur de 5000 de ture dupa care poate trece de pragul respectiv. cand nu e in sarcina parca nu are problema asta, oricum nu am incercat prea des pt ca totusi e in rodaj si nu vreau sa ii scurtez viata (sunt masini delicate se pare)

3. ieri mi s-a oprit pur si simplu in mers, si nu a mai portnit. Aparent ca la o pana de benzina, insa becul de rezerva nu mi s-a aprins niciodata (desi becul sigur functioneaza, poate senzorul nu) si cand am deschiz rezervorul si am miscat de el mi s-a parut ca ar avea benzina ceva pe fund (se auzea parca)

4. Mi se pare ca schimpatorul de viteze merge greu, uneori nu intra in 1-a, sau oricum, pare sa mearga mai greu la downshift. A remarcat cineva un comportament asemanator la cutii te viteze noi. Sa astept o ameliorare dupa rodaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ce ai zis u.....pey ti sa oprit din mers ca ai apasat din greseala p butonul d la pompa d benzina

dupa 5000 ture pana la 6000 urca mai greu intradevar dar apoi rupe dupa 6000

la viteze rs`u are stilul lui care o sa il inveti f rpd,cum s intra in neutru care e punctu mort etc

Este un motor in 2 timpi este pretentzios dar sa ai mereu ulei cel mai bun si sa ii faci rodaju cum trebe...pana la 800 km facuti nu e problema mai dai in pw mai rar ca nu are nik....1 data la 3 zile poti sa ii dai in pw pana max in 6.500...

Eu doar c am achizionat un Spain aku si am 1 km facut cu ea :P...si mie mi sa parut ca suna ciudat dar e motoru strans akum si era si rece(moare mereu motorul la rs dak e rece)

cand o pornesti tragei skoclu si tinel pana scad turatiile(se ambaleaza in gol nu e pb e normal)max 15 sec tine si da.l inapoi in sus,apoi o mai ambalezi f usor si dupa 3-4 min pleci usor si nu ii dai pana nu s incalzeste motoru..

Am avut un 2006 negru si am fost dezamagit tare la inceput,dar in sf mi-a placut asa d tare incat m-am dat peste cap cu el(nu vina mea)....akum am si eu Spain :P

 

DUPA 1000KM POTI SA MA BATZI DAK NU ITI PLACE CUM MERGE! :(

Editat de Tinta Nicky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot vazut motoare cu toba sub sha . exista vreun model care se poate monta si pe rs ? . dublu sau simplu nu conteaza . doar daca exista . apropo ati putea sa imi dati un site cu costume . casca . geaca etc. si cu accesorii pentru rs ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu am o Spani's no 1, noua, si chiar cautam pe cineva care a mai trecut prin perioada de rodaj cu ea. Eu deocamdata am facut doar 60km cu ea, e foarte recenta achizitia insa sunt destul de nemultumit pana acum, pt ca: (sper ca toate astea sa aiba legatura cu faptul ca e in rodaj si e prea noua)

 

1. porneste destul de greu si moare motorul cat e rece, indiferent cum setez socul

2. cand merg cu ea, desi e in rodaj si primii 800 km conform manualului nu am voie sa o turez mai mult de 5000 de ture, pare ca la 5000-5500 puterea se plafoneaza si nu trece de pragul asta. Am crezut ca e limitata, si am fortat-o o data si pana la urma trece si are o explozie de putere (probabil intra "power valve"). Oricum are o intarziere de 10-20 de secunde in jur de 5000 de ture dupa care poate trece de pragul respectiv. cand nu e in sarcina parca nu are problema asta, oricum nu am incercat prea des pt ca totusi e in rodaj si nu vreau sa ii scurtez viata (sunt masini delicate se pare)

3. ieri mi s-a oprit pur si simplu in mers, si nu a mai portnit. Aparent ca la o pana de benzina, insa becul de rezerva nu mi s-a aprins niciodata (desi becul sigur functioneaza, poate senzorul nu) si cand am deschiz rezervorul si am miscat de el mi s-a parut ca ar avea benzina ceva pe fund (se auzea parca)

4. Mi se pare ca schimpatorul de viteze merge greu, uneori nu intra in 1-a, sau oricum, pare sa mearga mai greu la downshift. A remarcat cineva un comportament asemanator la cutii te viteze noi. Sa astept o ameliorare dupa rodaj?

1. Al meu e 2005 si are peste 6000 de km si cu soclul tras la maxim porneste la prima cheie maxim a2a indiferent de vreme.

2.in a1a si a2a cu motorul cald o sa iti treaca mai usor de pragul acela roblema e in tret superioare,este normal,nu are o acceleratie liniara,asa este facuta sa mearga,ai sa te obisnuiesti cu ea si o sa vei ca nu e un capat de lume,eu daca sunt in a1a sau a2a si am nevoie de putere o ajut din ambreiaj dar daca sunt de la a3a in sus schimb in inferioara ca daca e sa ii dau din ambreiaj trebui s ao tin mai mult si nu face bine.

3.Nu stiu cum e la modelul 2007 dar la al meu are bec numai la ulei iar la rezervor am robinet cu 3 pozitii(ON/OFF/RES)vezi sa nu confunzi becurile :( ,mie m-i sa oprit o singura data de nebuna,cand s-a topit bujia si cand m-a apucat ploaia si a intrat apa pe la filtrul de aer :P

4.Singura diferenta intre modelul tau si unul anterior este de ordin estetic,ameliorarea care o sa o simti nu o sa fie din cutie ci din piciorul tau,ca te vei obisnui cu ea si vei invata cum sa o pilotezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot vazut motoare cu toba sub sha . exista vreun model care se poate monta si pe rs ? . dublu sau simplu nu conteaza . doar daca exista . apropo ati putea sa imi dati un site cu costume . casca . geaca etc. si cu accesorii pentru rs ?

e un model la arrow toba cu iesire dubla sub sa...si era si e forum cineva care vindea una la mana a doua cu 700 de euro..nush dak a vanduto..cautal pe forum pe Knosmin..parca el vindea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un model la arrow toba cu iesire dubla sub sa...si era si e forum cineva care vindea una la mana a doua cu 700 de euro..nush dak a vanduto..cautal pe forum pe Knosmin..parca el vindea

n-o mai are,s-a mai vandut de vreo 2 ori d`atuncia...era facuta la un atelier special , principala arrow cu 2 finale arrow sub sha ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e,porneste foarte greu,moare motoru aiurea si in viteze dupa vreo 2 ore de mers intra ff greu! Acum dupa rodaj e mai ok porneste mai usor dar am invatzat si o smecherie.....o bag in a 2 cu ambreajul apasat,inaintez vreo 2 m cu ea dupa care dau drumul brusc la ambreaj si dupa ce fac asta porneste fara nici o problema si fara soc! Am vazut ca zicea cineva ca la 5000rpm se blocheaza,totul e ok cand se blocheaza dai inferioara si accelereaza o sa treaca peste limitare! E o moto foarte frumoasa,relativ buna si nu ma ingrijorez pt ca am garantzie 2 ani dar ceea ce ma deranjeaza este faptul ca nu are nici un spatziu de depozitare(decat cel pt trusa de scule care e infim) si nu este deloc,deloc manevrabila la semafoare si viteze mici in general aaa si franele,franele sunt EXCELENTE! :P

post-18243-1180711723_thumb.jpg

Editat de georgebnd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ce ai zis u.....pey ti sa oprit din mers ca ai apasat din greseala p butonul d la pompa d benzina

 

 

Stai jos 4 :P RS-ul nu are pompa de benzina,alimentarea cu benzina se face prin cadere si butonul ala nu iti taie gazul ci iti taie aprinderea,de-aia daca dai la electromotor cand ai butonul de contact pe off motorul iti lucreaza in regim de compresor,pentru ca ea baga gaz,baga ulei dar daca nu are aprindere..... noi sa fim sanatosi ca greseli facem cu totii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

notarea incepe de la 1 :P

 

mai e un baiat in GR care i-a ajuns acasa ieri un rs spains no.1 de la united motors parca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma eo vreau sami iau si eo o aprillia rs 125 spain no1 am avut o yamaha tzr 50 2006 am dato acu vreau asta.. ai idee cam in cat timp vine ? tu in cat timp ai primito? eo is din piatra neamtz.. stii cumva este prin moldova vreo reprezentantza united motors sau cw d genu.. sau tre neaparat la bucuresti ? ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...