FrEE Ryder Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Salutare, Am un kawasaki zx 600 (GPX) an fab. 86 si imi face probleme, in mers, chiar si pe loc, imi da rateuri , dar nu mereu cateodata isi revine si atunci trage de rupe. Sunt cam incepator si nu prea stiu ce sa-i fac Abia ce am luat-o si sunt cam panicat..... Mi-a egalizat un tip vacum`u si deci nu-i de akolo.... Poate imi spune si mie cineva cate ceva folositor.... Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Aer fals in admisie, toba sparta / imbinari proaste la galerii, sau nivel de benzina prea mic in carburatoare. Vacuum-urile nu au treaba, pentru ca se deschid numai la turatie mare cand nu mai sesizezi oricum rateurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FrEE Ryder Postat Iunie 1, 2007 Autor Share Postat Iunie 1, 2007 Mi-a mai zis cineva ca s-ar putea sa am nivelul prea mic..... Merci ..... O sa-i dau nivelul mai mare, sa vad atunci care-i treaba, cum se comporta. Sper sa fie din asta si sa merg si yo ca omu, ca mai mult am lucrat la ea decat so o rulez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Ceva de genul asta, imi facea si mie pana sa schimb bujiile.....arunca un ochi la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Ar mai putea fii din supape, sa aiba joc etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 (editat) Salutare, Am un kawasaki zx 600 (GPX) an fab. 86 si imi face probleme, in mers, chiar si pe loc, imi da rateuri , dar nu mereu cateodata isi revine si atunci trage de rupe. Sunt cam incepator si nu prea stiu ce sa-i fac Abia ce am luat-o si sunt cam panicat..... Mi-a egalizat un tip vacum`u si deci nu-i de akolo.... Poate imi spune si mie cineva cate ceva folositor.... Cu respect Ar fi mai corect sa apelezi la un service reglat jocuri supape,verif compresie, bobine inductie , aer fals pe galerii, apoi curatat si reglat carburatoare In ce priveste nivelul mai bine il lasi cel prescris de fabricant : 17 mm fara comprimare iar nivelul carburant in zona garniturii paharului +- 1mm la reglaj amestec relanti s-ar putea sa fie problema dar e mai bine sa apelezi la cineva priceput pt aceasta Editat Iunie 2, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Poate fi ceva banal: bujia, o fisa. Ba scanteieste, ba nu scanteieste Ca ai zis ca isi mai revine cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Aceeasi chestie o am si eu, cred eu de la bujii si de la carburatie. Benzina nearsa pe evacuare, bum bum bum in decelerare. Eu o sa iau niste bujii noi ( oricum si astea care le am sunt cat de cat noi, dar sa nu se fi dus ceva )...o carburatie curatata si apoi reglat inclusiv amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FrEE Ryder Postat Iunie 4, 2007 Autor Share Postat Iunie 4, 2007 M-as duce vajaind la un service de specialitate, da in Tirgu Jiu....... , lipsa..... Maine imi vin bujiile, mi-am luat fise noi, sa vad care-i treaba cu ele ... Merci mult Toata stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 M-as duce vajaind la un service de specialitate, da in Tirgu Jiu....... , lipsa..... Maine imi vin bujiile, mi-am luat fise noi, sa vad care-i treaba cu ele ... Merci mult Toata stima sal eu am cumparat kawasaki ala de la tine stii ce o avut????????nu tei exprimat corect dadea rateuri doar cand era foarte incins si nu ai precizat ca fierbea motoru,,asa ca sa stie si alcineva care o patzeste era arsa garnitura de kiuloasa si cand se incalzea scapa compresie de aceea dadea rateuri si nu se tura mai mult de 3000 de tura dar lam reparat nici o problema.NUMA BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.