FrEE Ryder Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Salutare, Am un kawasaki zx 600 (GPX) an fab. 86 si imi face probleme, in mers, chiar si pe loc, imi da rateuri , dar nu mereu cateodata isi revine si atunci trage de rupe. Sunt cam incepator si nu prea stiu ce sa-i fac Abia ce am luat-o si sunt cam panicat..... Mi-a egalizat un tip vacum`u si deci nu-i de akolo.... Poate imi spune si mie cineva cate ceva folositor.... Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Aer fals in admisie, toba sparta / imbinari proaste la galerii, sau nivel de benzina prea mic in carburatoare. Vacuum-urile nu au treaba, pentru ca se deschid numai la turatie mare cand nu mai sesizezi oricum rateurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FrEE Ryder Postat Iunie 1, 2007 Autor Share Postat Iunie 1, 2007 Mi-a mai zis cineva ca s-ar putea sa am nivelul prea mic..... Merci ..... O sa-i dau nivelul mai mare, sa vad atunci care-i treaba, cum se comporta. Sper sa fie din asta si sa merg si yo ca omu, ca mai mult am lucrat la ea decat so o rulez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Ceva de genul asta, imi facea si mie pana sa schimb bujiile.....arunca un ochi la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Ar mai putea fii din supape, sa aiba joc etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...