Sari la conținut

Am Innecat-o:(help


Ktm-Kox
 Share

Postări Recomandate

Salut

Am o Honda Hornet din 2002 si am innecat-o:(

Ce trebuie sa fac?Am impins-o dar nu a dat nici un semn doar un rateu:(

Daca pun cabluri pe bateriie si ii dau la automat este bine?Pot sa stric ceva?

Eu am luat bateria si am pus-o la incarcat...sper sa o pot porni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este carburatie si ar trebui sa porneasca impinsa cu toate ca nu stiu cum se comporta injectia :scratch:

 

mai las-o pana maine si apoi ar trebui sa porneasca fara probleme

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este carburatie si ar trebui sa porneasca impinsa cu toate ca nu stiu cum se comporta injectia

 

pai...daca este pe carburatie(ceea ce este adevarat) LOGIC...ca nu are cum sa fie si pe injectie! doooooh

 

ii pui bateria la incarcat, ii scoti bujiile, le arzi frumos, le cureti, le pui inapoi, pui bateria, tragi socul si....voila...o sa mearga! daca tot se ineaca...vezi cum iti dau scanteie bujile si...daca nu dau suficienta...le schimbi!

 

 

P.S. NU pune cablurile de la redresor pe baterie si ii da la automat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...daca este pe carburatie(ceea ce este adevarat) LOGIC...ca nu are cum sa fie si pe injectie! doooooh

 

ii pui bateria la incarcat, ii scoti bujiile, le arzi frumos, le cureti, le pui inapoi, pui bateria, tragi socul si....voila...o sa mearga! daca tot se ineaca...vezi cum iti dau scanteie bujile si...daca nu dau suficienta...le schimbi!

P.S. NU pune cablurile de la redresor pe baterie si ii da la automat! :lol:

eu am auzit ca nu e bine sa le arzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit o data un caz grav de "inec", am impins la o motocicleta pana ne-a venit rau (la propriu), vreo 3 insi, vreo juma de ora si tot n-a pornit. Baterie mai avea pentru scanteie, dar bujiile erau prea ude.

Singura solutie - ca oricum nu mai puteam sa impingem - am scos doua bujii, le-am incalzit la cate o bricheta - bine de tot, pana nu mai puteam sa le tinem in degete de capatul de fier - unde vine fisa - , apoi am impins un pic motocicleta fara contact si cu bujiile scoase - sa se aeriseasca bine de benzina cilindrul / chiulasa, apoi am insurubat bujiile la loc, cat mai repede, sa cedeze caldura chiulasei, apoi obligatoriu tras shocul, impins inca vreo 10 metri si a pornit.

 

Singura problema cu incalzirea excesiva a bujiilor ar putea fi eventualul contact brusc cu benzina rece aruncata de piston pe ceramica bujiei, care i-ar putea provoca vreo fisura prin soc termic si distruge de tot scanteia de la bujia respectiva, deci trebuie aerisit cilindrul respectiv inainte de montarea bujiilor incalzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moshulik....:lol:

 

explicatie ca la carte!

 

o sa iti porneasca imediat! :lol: Bafta

oricum...nu stiu cum naiba ai reusit sa o ineci??? eu nu am avut pana acum problema asta! bine...o am cam de o luna si jumatate, asa ca...mai am timp! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...