ARMEANU Postat Septembrie 24, 2004 Share Postat Septembrie 24, 2004 (editat) SAL...... VA ROG cine se pricepe si doreste sa ma ajute sa-mi spuna cum dau jos capacul de la ambreiaj..????? am desfacut suruburile , am desfacut capacul de la turometru am scos siguranta elastica si nu pot sa mai continui fiindca nu stiu ce sa mai desfac.??? se mai vede snecul de la turometru si o chestie din fonta in care s-a mai batut si care se infileteaza pe un ( cred) rulment?//pina aici am ajuns. de fapt trebuie sa repar sau sa schimb arcul de la semiluna de pornire .A ramas pedala de pornire in jos si cind merge motorul cirie. VA ROG SA-MI SPUNETI CE SA FAC. MULTUMESC ANTICIPAT. Armeanu. Editat Septembrie 24, 2004 de ARMEANU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Septembrie 26, 2004 Share Postat Septembrie 26, 2004 Ce motor ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Septembrie 26, 2004 Autor Share Postat Septembrie 26, 2004 Ce motor ai? SAL.....MULTUMESC PENTRU INTENTIE .....CU MILA LUI DUMNEZEU SI CU MULTA RABDARE AM REZOLVAT PROBLEMA... ...ARMEANU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Septembrie 26, 2004 Autor Share Postat Septembrie 26, 2004 SAL...... VA ROG cine se pricepe si doreste sa ma ajute sa-mi spuna cum dau jos capacul de la ambreiaj..????? am desfacut suruburile , am desfacut capacul de la turometru am scos siguranta elastica si nu pot sa mai continui fiindca nu stiu ce sa mai desfac.??? se mai vede snecul de la turometru si o chestie din fonta in care s-a mai batut si care se infileteaza pe un ( cred) rulment?//pina aici am ajuns. de fapt trebuie sa repar sau sa schimb arcul de la semiluna de pornire .A ramas pedala de pornire in jos si cind merge motorul cirie. VA ROG SA-MI SPUNETI CE SA FAC. MULTUMESC ANTICIPAT. Armeanu. S-A REZOLVAT PROBLEMA . ARMEANU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Septembrie 26, 2004 Share Postat Septembrie 26, 2004 oki...ma bucur ca s-a rezolvat!!!MARIAN (minsk) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 Bleah! Numai acum citesc postul....dar vad ca treaba e si rezolvata, ca puteam sa te indrumez, ca si eu ETZ am...si am desfacut nu de o singura data capacul stang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Septembrie 28, 2004 Autor Share Postat Septembrie 28, 2004 Bleah! Numai acum citesc postul....dar vad ca treaba e si rezolvata, ca puteam sa te indrumez, ca si eu ETZ am...si am desfacut nu de o singura data capacul stang. SAL....TOTUSI AI PUTEA SA-MI DAI CEVA SFATURI CA SUNT BINE VENITE.SPUNEMI CE ROL ARE RINGUL DE PE CRCASA TUROMETRULUI, SI CE REGLEZ CU EL....??????MULTUMESC ANTICIPAT ARMEANU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Septembrie 28, 2004 Share Postat Septembrie 28, 2004 E bun de atras atentie PM asta. Deci, ringul carcasei turometrului are doua dinti pe partea interioara ce se agata in canalurile sistemului impinzator care la randul ei se afla intr-un rulment (6302 C3 f) Ringul se prinde cu ajutorul a 3 suruburi (care se insurubeaza din capacul carcasei turometrului). Se poate observa ca pe ring gaurile sunt ovalice tocmai pt. a permite miscarea acestuia in sensul acelor de ceasornic si invers pt. reglarea dura a ambreiajului. Cum se face asta? E simplu. Mai intai te asiguri ca roata aia dintata (pe capatul ambielajului) ce serveste la actionarea cablului turometru este strans TARE. Apoi, pe ghidon, maneta ambreiaj sa fie in stare de repaus si cablul bowden sa nu fie strans, pt. o reglare cat mai precisa, la maneta ambreiaj insurubezi surubul de reglare joc ambreiaj pana la minim. (adica cablul sa aiba jocul maxim) Urmeaza etapa cu reglarea dura a ambreiajului: vii la acest ring din carcasa turometrului si rotesti invers acelor de ceasornic pana ce se blocheaza. Acum pui capacul la locul ei si fixezi cu cele trei suruburi (care nu trebuie sa aiba lungimea mai mare de 2,5 cm !!!) Daca cumva la rotit ringul acesta s-a blocat in asa pozitie in care nu mai pot intra cele 3 suruburi prin gaurile ovalice (au deplasat peste aceste gauri filetate) atunci scoti roata dintata de pe capatul ambielajului si prin rotirea sistemului impinzator in sensul invers acelor de ceasornic scoti afara impinzatorul si bagi inapoi dintr-un alt unghi de infiletare, ca pe urma impinaztorul sa stea in alta pozitie decat era inainte. Odata reglat ambreiajul cu ringul si pus inapoi capacul carcasei turometru si stranse suruburile (cele 3) ai decat reglarea fina a ambreiajului ce se realizeaza la maneta de pe ghidon. Succes. Pe desen ringul de care vorbesti este marcata cu nr. 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Septembrie 29, 2004 Autor Share Postat Septembrie 29, 2004 (editat) SAL....MIKI SI ITI MULTUMESC CA AI FOST PROMT SI BINE VOITOR CU MINE ,DE A MA AJUTA SA NU MAI FAC VRO PROSTIE INDEPENDENTA DE VOINTA MEA. AM INTELES ABSOLUT TOT CE MI-AI SCRIS SI TE ROG DACA SE POATE SA MAI TINEM LEGATURA ,PENTRU A PUTEA SA MAI INVAT CITE CEVA DE LA TINE. ORI CUM SUNT DATOR VINDUT SI POATE VOM REUSI SA NE INTLNIM PRIN TIRG SAU LA TRIUNF. MULTA SANATATE Armeanu sa-mi lasi un nr.telefon ?? Editat Septembrie 29, 2004 de ARMEANU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 29, 2004 Share Postat Septembrie 29, 2004 Trick: daca "ringul" ala nu mai pica pe gauri dupa ce ai stabilit intinderea cablului de ambreiaj, pur si simplu il intorci si...minune! E asimetric si a fost proiectat sa poata fi strans in orice pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.