Sari la conținut

MZ-ETZ-250-IFA.


ARMEANU
 Share

Postări Recomandate

:what: SAL...... VA ROG cine se pricepe si doreste sa ma ajute sa-mi spuna cum dau jos capacul de la ambreiaj..????? am desfacut suruburile , am desfacut capacul de la turometru am scos siguranta elastica si nu pot sa mai continui fiindca nu stiu ce sa mai desfac.??? se mai vede snecul de la turometru si o chestie din fonta in care s-a mai batut si care se infileteaza pe un ( cred) rulment?//pina aici am ajuns. de fapt trebuie sa repar sau sa schimb arcul de la semiluna de pornire .A ramas pedala de pornire in jos si cind merge motorul cirie. VA ROG SA-MI SPUNETI CE SA FAC. :laugh: MULTUMESC ANTICIPAT. Armeanu. B) Editat de ARMEANU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P  SAL...... VA ROG  cine se pricepe si doreste sa ma ajute sa-mi spuna cum dau jos capacul de la ambreiaj..????? am desfacut suruburile , am desfacut capacul de la turometru am scos siguranta elastica si nu pot sa mai continui fiindca nu stiu ce sa mai desfac.??? se mai vede snecul de la turometru si o chestie din fonta in care s-a mai batut si care se infileteaza pe un ( cred) rulment?//pina aici am ajuns. de fapt trebuie sa repar sau sa schimb arcul de la semiluna de pornire .A ramas pedala de pornire in jos si cind merge motorul cirie. VA ROG SA-MI SPUNETI CE SA FAC. :P  MULTUMESC ANTICIPAT. Armeanu. :lol:

B) :what: :laugh: S-A REZOLVAT PROBLEMA . :laugh: :lool: ARMEANU ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bleah!

Numai acum citesc postul....dar vad ca treaba e si rezolvata, ca puteam sa te indrumez, ca si eu ETZ am...si am desfacut nu de o singura data capacul stang. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bleah!

Numai  acum citesc postul....dar vad ca treaba e si rezolvata, ca puteam sa te indrumez, ca si eu ETZ am...si am desfacut nu de o singura data capacul stang.  :laugh:

:laugh: SAL....TOTUSI AI PUTEA SA-MI DAI CEVA SFATURI CA SUNT BINE VENITE.SPUNEMI CE ROL ARE RINGUL DE PE CRCASA TUROMETRULUI, SI CE REGLEZ CU EL....??????MULTUMESC ANTICIPAT B) ARMEANU :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun de atras atentie PM asta. B)

 

Deci, ringul carcasei turometrului are doua dinti pe partea interioara ce se agata in canalurile sistemului impinzator care la randul ei se afla intr-un rulment (6302 C3 f)

 

Ringul se prinde cu ajutorul a 3 suruburi (care se insurubeaza din capacul carcasei turometrului).

Se poate observa ca pe ring gaurile sunt ovalice tocmai pt. a permite miscarea acestuia in sensul acelor de ceasornic si invers pt. reglarea dura a ambreiajului.

 

Cum se face asta? E simplu.

 

Mai intai te asiguri ca roata aia dintata (pe capatul ambielajului) ce serveste la actionarea cablului turometru este strans TARE.

 

Apoi, pe ghidon, maneta ambreiaj sa fie in stare de repaus si cablul bowden sa nu fie strans, pt. o reglare cat mai precisa, la maneta ambreiaj insurubezi surubul de reglare joc ambreiaj pana la minim. (adica cablul sa aiba jocul maxim)

 

Urmeaza etapa cu reglarea dura a ambreiajului: vii la acest ring din carcasa turometrului si rotesti invers acelor de ceasornic pana ce se blocheaza. Acum pui capacul la locul ei si fixezi cu cele trei suruburi (care nu trebuie sa aiba lungimea mai mare de 2,5 cm !!!)

 

Daca cumva la rotit ringul acesta s-a blocat in asa pozitie in care nu mai pot intra cele 3 suruburi prin gaurile ovalice (au deplasat peste aceste gauri filetate) atunci scoti roata dintata de pe capatul ambielajului si prin rotirea sistemului impinzator in sensul invers acelor de ceasornic scoti afara impinzatorul si bagi inapoi dintr-un alt unghi de infiletare, ca pe urma impinaztorul sa stea in alta pozitie decat era inainte.

 

Odata reglat ambreiajul cu ringul si pus inapoi capacul carcasei turometru si stranse suruburile (cele 3) ai decat reglarea fina a ambreiajului ce se realizeaza la maneta de pe ghidon.

 

Succes.

 

Pe desen ringul de care vorbesti este marcata cu nr. 5.

post-8-1096353327_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: SAL....MIKI :what: SI ITI MULTUMESC CA AI FOST PROMT SI BINE VOITOR CU MINE ,DE A MA AJUTA SA NU MAI FAC VRO PROSTIE INDEPENDENTA DE VOINTA MEA. AM INTELES ABSOLUT TOT CE MI-AI SCRIS SI TE ROG DACA SE POATE SA MAI TINEM LEGATURA ,PENTRU A PUTEA SA MAI INVAT CITE CEVA DE LA TINE. ORI CUM SUNT DATOR VINDUT SI POATE VOM REUSI SA NE INTLNIM PRIN TIRG SAU LA TRIUNF. MULTA SANATATE :laugh: Armeanu B) sa-mi lasi un nr.telefon ?? Editat de ARMEANU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trick: daca "ringul" ala nu mai pica pe gauri dupa ce ai stabilit intinderea cablului de ambreiaj, pur si simplu il intorci si...minune! E asimetric si a fost proiectat sa poata fi strans in orice pozitie. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...