radu101 Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Salut.am o problema-nu mi se tureaza motoru.daca il accelerez pe loc(scos din viteza)se tureaza binisor.daca i dau a-I-a se tureaza pana la 6000 de rtpm,in treapta a II-A SE TUREAZA UNDEVA PE LA 1500-2000 rtpm,iar in a treia nu se tureaza(se opreste motorul).Mam gandit ca treaba ar fi din carburatoare si m-am gandit s-o duc la un meserias.problema i ca tre sa merg 55 de km-as putea sa merg distanta asta cu a-I-a sau a II-a-IN CAZUL IN CARE RACIREA ESTE PE AER.nu se va supraincalzii motoru? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 scoate fum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Iunie 16, 2007 Autor Share Postat Iunie 16, 2007 scoate fum ? s-o inecat si cand am pornit-o o scos fum mult.acuma nu mi se pare sa scoata fum,numa ca nu se tureaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Salut.am o problema-nu mi se tureaza motoru.daca il accelerez pe loc(scos din viteza)se tureaza binisor.daca i dau a-I-a se tureaza pana la 6000 de rtpm,in treapta a II-A SE TUREAZA UNDEVA PE LA 1500-2000 rtpm,iar in a treia nu se tureaza(se opreste motorul).Mam gandit ca treaba ar fi din carburatoare si m-am gandit s-o duc la un meserias.problema i ca tre sa merg 55 de km-as putea sa merg distanta asta cu a-I-a sau a II-a-IN CAZUL IN CARE RACIREA ESTE PE AER.nu se va supraincalzii motoru? Multumesc frumos. Contra-Salut! Ca se te poata ajuta cineva, macar cu un sfat, e nevoie de un minim de informatii: marca, tip, capacitate, nr. cilindri,... etc., si abia apoi simptome. Nu, nu este recomandat sa mergi 55km cu treapta Ia a cutiei de viteze, mai ales daca racirea este pe "aer". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Iunie 16, 2007 Autor Share Postat Iunie 16, 2007 Salut.am o problema-nu mi se tureaza motoru.daca il accelerez pe loc(scos din viteza)se tureaza binisor.daca i dau a-I-a se tureaza pana la 6000 de rtpm,in treapta a II-A SE TUREAZA UNDEVA PE LA 1500-2000 rtpm,iar in a treia nu se tureaza(se opreste motorul).Mam gandit ca treaba ar fi din carburatoare si m-am gandit s-o duc la un meserias.problema i ca tre sa merg 55 de km-as putea sa merg distanta asta cu a-I-a sau a II-a-IN CAZUL IN CARE RACIREA ESTE PE AER.nu se va supraincalzii motoru? Multumesc frumos. suzuki gsx 600f an 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 suzuki gsx 600f an 92 Cum ai racire pe aer la gsxf 600? 99% sunt sigur ca are radiator desi nu stiu exact modelul de 92 da e cam imposibil ce spui tu.Nu merge cu carburatia facuta varza distanta asta,chiar daca mergi cu viteza mica.Daca ai fi din Tulcea te-as ajuta eu cu transportul dar asa..... PS:Completeaza si tu profilul calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Cum ai racire pe aer la gsxf 600? 99% sunt sigur ca are radiator desi nu stiu exact modelul de 92 da e cam imposibil ce spui tu.Nu merge cu carburatia facuta varza distanta asta,chiar daca mergi cu viteza mica.Daca ai fi din Tulcea te-as ajuta eu cu transportul dar asa..... PS:Completeaza si tu profilul calumea corect, are radiator! numai ca e de ulei, are racire pe aer si ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 suzuki gsx 600f an 92 OK, racire aer/ulei. Problema a aparut dintr'o data, "de la sine" sau ca urmare a unui "eveniment" (gen curatat carburatoare sau o cazatura...etc)? Intreb pentru ca astfel se poate trage o oarece concluzie in sensul ca ori s'a "stricat" ceva ori s'a "dereglat" ceva... Este destul de greu sa rezolvi o problema ca a ta fara a avea contact fizic cu "pacientul"... simptomele descrise pot avea cauze destul de variate. Un test al compresiei ar fi extrem de util pentru inceput si, functie de rezultate se poate continua pe admisie (carburatore-filtru de aer), distributie (supape, axe cu came), aprindere... etc. Imi dau seama ca nu prea ti'am fost de mare ajutor, probabil ca cea mai buna solutie ar fi totusi s'o duci la un "doctor". Pana la diagnosticarea problemei ar fi de preferat sa nu mergi cu ea... Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 da filtrul de aer jos si vezi cum mere atunci moto. e posibil sa fie infundat. mai verifica pe furtunul de alimentare cu benzina ce intra la carburatoare sa ajunga benzina cu debit suficient. Culoare bujii?? Si fa-i si un test de compresie pe cilindri cand ajungi la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.