kanvulf Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Caut grup fuga Dnepr mt 11 si pinion de fuga pentru cutie (a 4-a). Ofer piese la schimb sau bani, functie cum ne intelegem. Grupul vreau sa fie in stare foarte buna. Tel : 0745971723 Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Salut. Gasesti pinioane de solo la Gaspar (100 roni) ,inlocuiesti pe cele din grupul tau si ai rezolvat problema. Asa stii si in ce stare este restul grupului tau si daca este cazul inlocuiesti tot ce este nevoie. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 salut! are Gaspar pinioane pentru cutia de viteze-treapta a4-a cu raport modificat(de la 1,3 la 1,19) si tot la el gasesti si Grup conic "de fuga" adica de la 8 cu 37 , la 9 cu 35, si s-ar putea sa gasesti grupul si cu tot cu rulmentul cu "ace" din capul pinionului de atac care de obicei e terminat de tot dupa un rulaj fara "sa te doara capul de intretinere"! off-topic :teoretic , daca ai roata de 19" cu cauciuc de 4.00 si tot ce am enumerat eu mai sus poti sa mergi la solo(fara atas) cu 110km/h constant la drum intins si fara sa ai motorul turat! si un consum de vreo 5,5litri/100km(daca ai carburatoarele sincronizate-reglate bine!) 0744472055-GASPAR V.! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 dar cu cat poti sa mergi daca ai doar grupul de fuga? adika cati km/h castigi intr-a 4 cu grupul de fuga fata de cel de atas...? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 habar nu am ... dupa parerea mea(si testele facute in perioada cand "m-am dat prima oara la nipran" mai tare , dupa indicatiile vitezometrului amicului meu cu DACIE , s-ar parea ca e undeva intre 10 si 20km/h cel mult! DAR , daca te pricepiputin la engleza (sau muuult mai bine ar fi rusa) vorbeste cu Vlad Turayev de pe www.motopan.com.ua CA TE LAMURESTE EL CUM STA TREABA DE FAPT! ! "se pricepe" bine de tot(e putin spus) cotrobaie prin tot site-ul lui si ai sa descoperi muuulte chestii interesante!eu mai aveam un pic tare de tot si luam o cutie cu 5 trepte (toate modificate) SI OM MA FACEAM mergeam si eu cu 120km/h la drum intins cu un consum rezon! DAR cum satanele de femei nu stau degeaba nici macar noaptea .... mi s-au strecurat printre degete banii de cutie de viteza... vreo 10 milioane...pardon 1000 de RON ca au schimbat astia si moneda oficiala a tarii de c..cat in care traim! IN FINE: NU CASTIGI CINE STIE CE VITEZA! NIPRUL TREBUIE "LUCRAT"DIN CUTIA DE VITEZE SI GRUP CONIC DE FUGA! ca la deal faaci scurta de atata schimbat la viteze(daca mai esti cu cineva + bagaje) sau iti iei o motocicleta de enduro (mai noua ,mai veche , nu conteaza) si ti-ai rezolvat problemele ! CIAO , CA MIE SOMN DE PIC CA MUSCA-N LAPTE... UITE CA AM GASIT CATE CEVA DESPRE NIPRAN PRIN BIROUL MEU DRAG rapoarte cutie viteze nipru (standard) 1-4,1( pinioane in cutie-9 cu 37) motorul avand turatia de 3300 RPM 2-2,2(pinioane in cutie-14 cu 32)motorul avand turatia de 4500 RPM 3-1,7(pinioane in cutie-17 cu 29) motorul avand turatia de 4900 RPM 4-1,3(pinioane in cutie-20 cu 26) motorul avand turatia de 5200 RPM Rapoarte cutie de viteze modificata(vezi pe la Vlad Turayev) 1-3,5(pinioane in cutie-10 cu 35) 2-2,2(pinioane in cutie-14 cu 32) 3-1,5(pinioane in cutie-20 cu 31) 4-1,19(pinioane in cutie-21 cu 25) 5-1:1(in cutie: ????)HABAR NU AM DA' E 1 LA 1 era bun si a 6 cu raport subunitar da' asta poate la "pastele cailor" cand s-o face nipru' din r..hat bici si din tantar armasar da' sa stii ca Vlad Turayev a inceput proiectarea si a unei cutii de viteze cu 6 rapoarte(pacat ca nu a mai avut "finante " sa termine proiectul... da asa e...unii au prea mult , altii mai nimic... P.S. acum chiar ca ma culc (pardon dorm:)) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Iunie 26, 2007 Autor Share Postat Iunie 26, 2007 Va multumesc frumos baieti pentru sfaturi. Il sun in seara asta pe gaspar. Asfalt uscat. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 Am vorbit in seara asta cu gaspar si am auzit ceva interesant. Am postat tot aici ca e aceeasi tema si nu avea rost sa deschid topic. Au aparut pinioane cu rapoartele: 9 la 35 care era - 120 ron 10 la 35 - 230 ron 10 la 33 - 250 ron Ce parere aveti? 10 la 33 oare la ce viteza ajunge? Sa zicem ca dai un ban dar stii o treaba. Va multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Am vorbit in seara asta cu gaspar si am auzit ceva interesant. Am postat tot aici ca e aceeasi tema si nu avea rost sa deschid topic. Au aparut pinioane cu rapoartele:9 la 35 care era - 120 ron 10 la 35 - 230 ron 10 la 33 - 250 ron Ce parere aveti? 10 la 33 oare la ce viteza ajunge? Sa zicem ca dai un ban dar stii o treaba. Va multumesc frumos! nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) auzi KANVULF, DA' , TU STII CE GRUP CONIC AVEA NIPRU "PE LA INCEPUTURI" NU?! era un banal 8 cu 37 de dinti... la o roata de 19" ... cu un raport de 1,3 la viteza a-4-a... si viteza MAXIMA recomandata de producator era de 70 km/h , iar viteza de 100km/h trebuia mentinuta MAXIM 3 minute... asta cu toate cifrele de mai sus... raportul din cutia de viteze pt. treapta a-4-a, grupul conic...si bineinteles dimensiunea rotii... grupul conic 9 cu 35 de dinti era folosit la DNEPRELE CU ROATA DE 18".... de fapt e cam tot aia comparativ cu o roata de 19" cuplata la un grup conic de 8 cu 37 de dinti... cand ajungi sa vb de 10 cu 33 de dinti... deja e "GRAV"...numai daca-i schimbi raportul la treapta a-4a , de la acel 1,3 la un 1,13 (cum am facut eu rost de pinioane tot de la gaspar), si daca ai roata de 19" , TE ASIGUR EU CA TE VEI DEPLASA CU O VITEZA CONSTANTA DE 100KM/H LA DRUM INTINS SI CU UN CONSUM MAXIM DE 5-6 LITRI LA SUTA...(depinde cat de tare mergi...poate mai si treci de acei 100km/h... E TENTANT, RECUNOSC ) CU GRUP CONIC 9 CU 35 ROATA DE 19" SI RAPORT 1,13 LA TREAPTA A-4A AI O VITEZA MAXIMA DE 150-160KM/H... asta e irelevant pentru ca eu la 140-150km/h(dupa vitezometrul unui Cielo) am intrat intr-un voblaj de toata frumusetea... de am zis ca atata mi-a fost... practic tremura zdravan TOATA motocicleta... a inceput intai spatele motorului ...dupa care A URMAT FATZA... si sa vezi atunci distractie.... practic , era sa mor dreaqului... ca cei din spatele meu cu masinile nu "cred" ca ar mai fi avut timp sa puna sau sa schiteze vreo frana...daca cadeam dreaqului... INCHEI CU UN SFAT: NIPRU ESTE MOTOCICLETA UTILITARA, NU DE VITEZA....daca te arunci la viteza , fa bine si schimba motocicleta si baga-te la un GSX-R DE 1000 (IN MOD SIGUR TE VEI RACORI DUPA O TURA !) ciao si ai grija cu modificarile... ca nu e foarte fiabil niprul...DACA il fortezi(TURATIA MARE E DUSMANUL LUI DE MOARTE!) ah uitam : si benzina fara plumb de cifra octanica 95 Editat Noiembrie 12, 2007 de gabrielradulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 auzi KANVULF, DA' , TU STII CE GRUP CONIC AVEA NIPRU "PE LA INCEPUTURI" NU?! era un banal 8 cu 37 de dinti... la o roata de 19" ... cu un raport de 1,3 la viteza a-4-a... si viteza MAXIMA recomandata de producator era de 70 km/h , iar viteza de 100km/h trebuia mentinuta MAXIM 3 minute... asta cu toate cifrele de mai sus... raportul din cutia de viteze pt. treapta a-4-a, grupul conic...si bineinteles dimensiunea rotii... grupul conic 9 cu 35 de dinti era folosit la DNEPRELE CU ROATA DE 18".... de fapt e cam tot aia comparativ cu o roata de 19" cuplata la un grup conic de 8 cu 37 de dinti... cand ajungi sa vb de 10 cu 33 de dinti... deja e "GRAV"...numai daca-i schimbi raportul la treapta a-4a , de la acel 1,3 la un 1,13 (cum am facut eu rost de pinioane tot de la gaspar), si daca ai roata de 19" , TE ASIGUR EU CA TE VEI DEPLASA CU O VITEZA CONSTANTA DE 100KM/H LA DRUM INTINS SI CU UN CONSUM MAXIM DE 5-6 LITRI LA SUTA...(depinde cat de tare mergi...poate mai si treci de acei 100km/h... E TENTANT, RECUNOSC ) CU GRUP CONIC 9 CU 35 ROATA DE 19" SI RAPORT 1,13 LA TREAPTA A-4A AI O VITEZA MAXIMA DE 150-160KM/H... asta e irelevant pentru ca eu la 140-150km/h(dupa vitezometrul unui Cielo) am intrat intr-un voblaj de toata frumusetea... de am zis ca atata mi-a fost... practic tremura zdravan TOATA motocicleta... a inceput intai spatele motorului ...dupa care A URMAT FATZA... si sa vezi atunci distractie.... practic , era sa mor dreaqului... ca cei din spatele meu cu masinile nu "cred" ca ar mai fi avut timp sa puna sau sa schiteze vreo frana...daca cadeam dreaqului... INCHEI CU UN SFAT: NIPRU ESTE MOTOCICLETA UTILITARA, NU DE VITEZA....daca te arunci la viteza , fa bine si schimba motocicleta si baga-te la un GSX-R DE 1000 (IN MOD SIGUR TE VEI RACORI DUPA O TURA !) ciao si ai grija cu modificarile... ca nu e foarte fiabil niprul...DACA il fortezi(TURATIA MARE E DUSMANUL LUI DE MOARTE!) ah uitam : si benzina fara plumb de cifra octanica 95 Multumesc pentru lamuriri si sfaturi. Nu ma intereseazain mod special viteza, dar vreau sa merg si eu cu 100-110 linistit, fara sa omor motorul. Merg in general la drum lung si sincer m-am cam saturat de 70-80. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 oofffcourse KANVULF! ORICUM NU E RAU DELOC DACA SCHIMBI TOATE RAPOARTELE SI LA GRUP CONIC SI LA CUTIE! PROBLEMA APARE IN TRAFIC CAND S-AR PUTEA SA TE MANANCE PALMA DREAPTA SI SA NU RAMAI LA 100KM/H (eu nu m-am putut abtine... are "ceva deosebit viteza de 140km/h ATUNCI CAND ESTI PE MOTOR...parca e numa buna...nici prea prea , nici foarte foarte... )!iar daca vei avea un raport la a-4a de 1,13 , (pinioanele sunt vreo 600mii , 60 RON), grup conic de 10 cu 33 de dinti si roata de 19".... , eu bag mana in foc ca mergi lejer cu 110km/h... FARA MOTOR TURAT LA GREU ... acuma sa fim seriosi , CINE NU S-A SATURAT DE 70-80KM/H LA DRUM INTINS PE EUROPEANA..?! CAND SE POATE MERGE LEJER CU 140KM/H... chit ca nu ar fi legal... da' las ca nici 240km/h nu este legal , dar am vazut destui care sa mearga "constant" cu 240km/h... si erau TOT "LA DRUM INTINS" ....CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Noiembrie 14, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2007 Am pus mana pe pinioane de 10 cu 33. In prima faza nu o sa schimb si rapoartele din cu tie la a 4-a. Cum termin de montat pinioanele, revin cu informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 a 4-a de fuga cica nu se impaca bine cu grup de solo 9-35 darmite 10-33, asta la solo... M-ar tenta a 4-a mai lunga pentru un 80 constant cu atasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.