Dext3r Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Care stie cum se lucreaza sau a lucrat cu Colortunere la carburatoare sa posteze tehnica de lucru !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Foarte pe scurt se urmareste la relanti obtinerea unei flame albastre bunsen fara intreruperi .Amestecul prea bogat da o culoare galbena . La accelerare (spritz) culoarea galbena e normala fiind necesar un amestec bogat in acele conditii La deschideri partiale ale clapetei e ok un amestec mai sarac decat la relanti Nu se foloseste colortune la sarcini mari fiind conceput doar pt regimurile mici spre medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iunie 23, 2007 Autor Share Postat Iunie 23, 2007 Foarte pe scurt se urmareste la relanti obtinerea unei flame albastre bunsen fara intreruperi .Amestecul prea bogat da o culoare galbena . La accelerare (spritz) culoarea galbena e normala fiind necesar un amestec bogat in acele conditii La deschideri partiale ale clapetei e ok un amestec mai sarac decat la relanti Nu se foloseste colortune la sarcini mari fiind conceput doar pt regimurile mici spre medii. da unde si cum se monteaza..... ..... si cu sarcinile mari si suprasarcini ce ne facem !!!! as dori o explicatie cat mai buna si cat mai amanuntita ...... va multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 In locul bujiei - elementul principal la ColorTune e o bujie cu izolatorul transparent. Pentru a simula sarcina se foloseste frana spate (cu roata suspendata, evident), dupa ce ti-ai luat notite (in mers) despre cateva combinatii turatie/viteza in regim normal de mers, in diverse trepte. Testele trebuie sa fie scurte (max 10-15 sec) pentru a nu supraincalzi bujia transparenta sau frana spate. Nu se poate folosi ColorTune pt regimuri mari de turatie. P.S. nu te supara, dar la ce intrebari pui, cred ca mai bine lasi pe cineva care se pricepe sa faca lucrul asta (scuze inca o data daca ma insel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iunie 24, 2007 Autor Share Postat Iunie 24, 2007 In locul bujiei - elementul principal la ColorTune e o bujie cu izolatorul transparent. Pentru a simula sarcina se foloseste frana spate (cu roata suspendata, evident), dupa ce ti-ai luat notite (in mers) despre cateva combinatii turatie/viteza in regim normal de mers, in diverse trepte. Testele trebuie sa fie scurte (max 10-15 sec) pentru a nu supraincalzi bujia transparenta sau frana spate. Nu se poate folosi ColorTune pt regimuri mari de turatie. P.S. nu te supara, dar la ce intrebari pui, cred ca mai bine lasi pe cineva care se pricepe sa faca lucrul asta (scuze inca o data daca ma insel). Nu ma supar deloc ..... insa nu cunosc pe nimeni personal care sa stie lucra cu asa ceva .... de aia am postat aici !!! ..... dar se pare ca nici pe forum nu is foarte multi care stiu ... sau poate ca stiu dar nu posteaza !!! .......hai noroc ...... --- P.S. ..... io nu am nevoie sa imi reglez amestecul ca imi merge foarte bine motoru....... insa chiar as vrea sa invat sa lucrez cu aparatu ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
braindamaged Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 P.S. ..... io nu am nevoie sa imi reglez amestecul ca imi merge foarte bine motoru....... insa chiar as vrea sa invat sa lucrez cu aparatu ....... ase invata ca oi veni si io p la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 http://www.niksula.cs.hut.fi/~mdobruck/sii...diy/10/dyno.htm Explicatia e pentru masini, dar metoda e la fel si pentru moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Depinde cum sunt colortunerele...am lucrat cu colortunerele si e destul de simplu. In general este cum a spus si bcristian dar difera la model la model plus ca la unele motoare e greu sa faci asa ceva datorita dispunerii motorului pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Oho, n-am vrut sa sperii oamenii cu detalii de-astea. Ca idee, la TDM inca n-am reusit sa-mi fac curaj sa pun ColorTune-ul din cauza a cat de peste mana este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 e mai rapida metoda "idle drop" pt "lean to best" in cele mai multe cazuri. Eu personal prefer folosirea colortune de exemplu in cazul policilindricelor cu probleme la unul din carburatoare care nu raspunde la reglaje din diferite cauze (prea bogat din cauza nivelului sau jicloarelor uzate sau necorespunzatoare sau prea sarac din cauza depunerilor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 bine-bine, dar ce faci in cazul in care bujiile intra in capacul chiuloasei la o adancime de 10 cm. Cum se mai vede ce culoare indica jucaria, si inca ceva: vine la set si cu prelungitoare de fisa? pentru ca daca montezi fisele originale care astupa intreg orificiul de acces la bujii, mai vezi.... fix nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 pai special pt cazurile cand bujia este pozitionata adanc in chiulasa, are un tub negru cu o mica oglinda la capat si da, vine cu un prelungitor de fisa de bujie vedeti aici http://www.carbtune.com/colortune.html mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 (editat) Tubul si prelungitorul de fisa iti trebuie si la GS 500, care are bujiile complet la suprafata, afara de cazul in care faci operatia noaptea sau intr-un garaj fara geamuri, ca altfel nu vezi prea bine culoarea flacarii. Problema la TDM e ca fac spume la gura pana ajung la bujii , asa ca probabil o sa fac chestia asta abia dupa ce fac rost de o pompa electrica de benzina (alt lucru enervant la TDM - pompa vacuumatica) si un weekend liber (si preferabil nu foarte cald) P.S. pompa de benzina nu are legatura (directa) cu asta, doar ca asa ma plictiseste toata munca "auxiliara" (de/re-montat carene, rezervor, carburi & stuff) incat astept sa se stranga cat mai multe chestii "utile" de facut de-odata. Editat Iunie 27, 2007 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.