Sari la conținut

PAN HEAD 58 NEW YORK


robychopper
 Share

Postări Recomandate

citind revista de luna trecuta custom machines am descoperit o adevarata creatie realizata de un tip din new york

am pus topicul IN SPECIAL PT .........BERY......SI nu NUMAI

post-24-1097461958_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati clic pe poze caci am reusit sa le scanez cred eu destul de bine se vad detaliile superb

caracteristicile motorului

proprietar.paul cox.s

new york

marca h-d panhead 58

timp de fabricatie 7 ani

capacitate 88 cubic inch

cadru creatie proprie p.c.

post-24-1097462274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Linia generala imi place,furca fata la fel( desi din poza nu inteleg f bine cum lucreaza)...ideea cu armura pe rezervor si fenderu spate e super...si shaua la fel.

spatele e rigid!wow....

nu-mi place deloc ghidonul ,inaltatoarele si mini-telescopu pt vibratii dintre jug si motor.

motoru e de 88cui?inseamna ca e modificat.

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu vad unde draq a pus frina fata si ambreiajul, k pe ghidon sotto nu's'... Plus k pe fata vad doar discurile, dar nu si etrierii, etc. Nu's nici furtune cu lichid pe fata pentru frinare.

Arata bine rau da cred k are minusuri la functionalitate. Iar cadrul mi se pare extrem de subtire fata de deschiderea sa. Parerea mea, de neofit.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda,cadrul e cam subtire....

se vad cablurile de acceleratie,merg pe sub rezervor....deci are bagate cablurile prin ghidon.

etrierele sunt montate intre telescopul fata si discul de frana....uita-te atent.

nu vad insa furtunele....sa fie "prin" cadru/furca???

 

roby....zi ce scriu spaniolii despre detaliile tehnice!

 

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o piesa de arta, o placere pt. ochi, e ciudat ca nu are comenzi pe Ghidon (numa acceleratie), frina la un picior si ambreajul la celalalt si schimbatorul la mina ca motoarele din anii 20, cred ca frineaza ambele roti paralell, pt SUA nu e obligator sa ai frina la ambele roti, multi au numa spate, dar acesta are disc de frina in fata. in rest ma omoara detaliile, miar place sa-l vad live si sa ma uit vreo 2, 3 ore la toate detaliile.:lol: ;) :P

are linia unui Chopper adevarat (astea noi care pare sa fie in trend (cu care se plimba dentistii si avocatii si mai nou si turcii din Germa) cu roata lata pe fata si ghidon lat la care trebe sa te intinzi cit poti si nu incapi intre 2 masini cu el, arata ca maimutele pe polizor si definitiv nu sint Choppere B) :laugh: :what: :laugh: :lool: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu vad unde draq a pus frina fata si ambreiajul, k pe ghidon sotto nu's'... Plus k pe fata vad doar discurile, dar nu si etrierii, etc. Nu's nici furtune cu lichid pe fata pentru frinare.

Arata bine rau da cred k are minusuri la functionalitate. Iar cadrul mi se pare extrem de subtire fata de deschiderea sa. Parerea mea, de neofit.

 

Radu

deci daca te uiti bine,mai bine zis da click si mareste pozele...vei vedea si etrierele ca sunt mici si vei vedea si furtunul de la lichidul de frina

ambreajul il are la picior,si schimbatorul la mina pe partea stinga.....cit despre maneta de frina fata functioneaza exact ca si acceleratia are cablurile prin ghidon

ai destyule de invatat ,nui nimic ,nimeni na stiut tot de la inceput

nu mai imi aduc bine aminte ce modele de harley aveau schimbatorul la mina si abreiajul la picior

si sa mai stii ceva ca pe afara ai sa vezi multe motoare cu schimbator la mina si ambreiaj la picior.....siti zic eu sincer ca iti da o senzatie superb conducind un motor cu asa comenzi

daca nai inteles ceva intreaba

daca nu vezi in poze bine ...dai click si marestele si se vad detaliile foarte bine

te salut B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot este un chopper radical...proprietarul face si surfingbike cu el)))))

iti dai seama ce aliniament are la roti:)) :D .

mie nu imi place arcul care la folosit la paralelogram shi ca indoitura la cadru in fatza jos e facuta din 2 indoituri...in rest cadru roata spate ...e mortal rigidul/....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

:lol: mama ke furca bengoasa nu am mai vazut asa keva

:lol: defapt tot motoru este belea dar tipul este putin mai mult socat cum merge pe moto oare poti face asa si la noi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :lol: :lol: Wow! E superb itr-adevar o opera de arta! Cel mai mult imi place furca.. am mai vazut asa ceva, dar putn altfel.. Este un adevarat Custom! & ani de munca, dar se vede rezultatul, si ca a meritat! :lol: :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...