cyborg Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 unii cu apa cu presiune, altii cu benzina/motorina... voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Daca nu e cu o-riguri sau X ringuri,il bagi in carburol.Daca e ,vezi ca este spray special pentru asa ceva,cu un fel de diluant mai special,care nu ataca cauciucul din o-ringuri.Dupa aia musai spray de ungere.Pentru lant normal fara o-ringuri odata la 300 de Km.iar cu o-ringuri,odata la 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Eu am lant cu o-ring-uri ... si o metoda proprie de curatat lantul ... n-am incredere in orice produs petrolier si folosesc o solutie foarte concentrata de detergent si axion ... apa calda si o perie foarte meseriasa de la Cora ... Il frec foarte bine pe toate directiile dupa care il sterg cu cirpa uscata ... urmeaza ungerea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Octombrie 11, 2004 Autor Share Postat Octombrie 11, 2004 de unde stiu daca-i cu o,x-ringuri sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Poi te uiti putin mai atent la zale,si o sa vezi o-ringurile intre ele...Is nite garnituri de cauciuc special puse acolo ca sa nu intre nisipul la bolturile cu care sint prinse zalele intre ele.Diferenta intre o-ringuri si X ringuri e sectiunea lor.Un o-ring,in sectiune se prezinta ca un cerc,in timp ce X-ringul in sectiune arata oarecum ca si un X.Asta pentru a mentine mai bine pelicula de lubrifiant intre el si marginea zalei.Stai sa vaz,ca poate aflu vreun link catre o poza ca sa fie totul clar. Aha...uite aici in poza asta,jos in coltul din dreapta vezi in detaliu ce inseamna o-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 spray shell cu seu de oaie mint, nu-l spal. am incercat. e inutil. se murdareste la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyborg Postat Octombrie 13, 2004 Autor Share Postat Octombrie 13, 2004 un lucru vreau sa stiu. maine imi vine lantu' cu pinioanele. daca tot l-am luat de nou, vreau sa ma duca cat mai mult. deci: pot sa-l spal cu benzina/motorina/gazolina si alte produse petroliere? in cazul in care are o,x-ringuri? sau mai bine detergent concentrat cu apa. o sa incerc sa folosesc spray special pe cat se poate, dar in cazul in care raman fara spray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 un lucru vreau sa stiu. maine imi vine lantu' cu pinioanele. daca tot l-am luat de nou, vreau sa ma duca cat mai mult. deci: pot sa-l spal cu benzina/motorina/gazolina si alte produse petroliere? in cazul in care are o,x-ringuri? sau mai bine detergent concentrat cu apa. o sa incerc sa folosesc spray special pe cat se poate, dar in cazul in care raman fara spray Daca lantul tau e cu o-ring-uri sub nici o forma sa nu-l speli cu benzina, motorina gazolina .... Eu il spal cu detergent si perie pt ca din nebunie n-am incredere in nici un degresant (parerea mea e ca toate ataca o-ring-urile ... repet e o parere personala!!) Multi folosesc spray de curatat special ... incearca-l si vei vedea care metoda iti convine mai mult !! In ambele cazuri trebuie oricum sa te folosesti si de o periuta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 19, 2004 Share Postat Octombrie 19, 2004 spray shell cu seu de oaie mint, nu-l spal. am incercat. e inutil. se murdareste la loc. Nici eu nu vad rostul spalarii. Nisipul oricum se prinde de unsoarea de pe lantz din primii 20km dupa spalare/ungere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 19, 2004 Share Postat Octombrie 19, 2004 Nici eu nu vad rostul spalarii. Nisipul oricum se prinde de unsoarea de pe lantz din primii 20km dupa spalare/ungere... lantul trebuie spalat din cand in cand, pentru ca se imbacseste si ingreuneaza sarcina pinioanelor, care se imbacsesc si ele la randul lor. cat despre mizerie, nu este chiar asa. mai exista si spray-uri uscate de lantz. si lantzul chiar ramane curat mult mai multa vreme decat daca folosesti un spray conventional. si nici nu-ti mai umple janta/cauciucul/bascula/spinarea de ulei. oricum, parerile raman impartite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Octombrie 19, 2004 Share Postat Octombrie 19, 2004 nu inteleg. de ce ar vrea cineva sa nu aiba mizerie pe lant/bascula/el insusi ? e o fobie ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 21, 2004 Share Postat Octombrie 21, 2004 eu folosesc un spray special detergent de la POLO,curata f bine,apoi spray de lant de la Shell-cu teflon,sau de la Valvoline. atata stiu, atata spun. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 28, 2004 Share Postat Octombrie 28, 2004 Tot spray cu teflon de la Shell folosesc si yo.. dar nu mi se pare deloc uscat. Chiar exista sprayuri uscate pt. lantz (unele care sa nu murdareasca tot p'acolo??) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.